IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #1 Vorige pagina | Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 21-10-2005 0:35 by slome Profiel van slome

Vandaag eindelijk de Drentse versie van Paulus de boskabouter gezien. Gewoonlijk heb ik een stronthekel aan nasychroniseren maar dit (en de duitstalige versie van Terminator2) heerscht wel erg hard.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2005 9:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 oktober 2005 0:35 schreef slome het volgende:
Vandaag eindelijk de Drentse versie van Paulus de boskabouter gezien. Gewoonlijk heb ik een stronthekel aan nasychroniseren maar dit (en de duitstalige versie van Terminator2) heerscht wel erg hard.


Heiligschennis! De Duitstalige versie van T2 lijkt dan weer geinig; Arnold ook door Arnold zelf nagesynchroniseerd?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-10-2005 9:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


slome
Usericon van slome
Posted 21-10-2005 18:40 by slome Profiel van slome

quote:
Op 21 oktober 2005 9:31 schreef Mutilator het volgende:
Heiligschennis!


Hell no! Zo is die serie veel vetter.

quote:
De Duitstalige versie van T2 lijkt dan weer geinig; Arnold ook door Arnold zelf nagesynchroniseerd?


Nee, de stem die voor schwartseneger gebruikt word is juist idioot hoog.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-10-2005 21:49 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 20 oktober 2005 23:05 schreef zillah-morte het volgende:
BRANDEN....?


Komt goed


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 21-10-2005 23:26 by Bleh? Profiel van Bleh?

quote:
Op 21 oktober 2005 0:30 schreef Beli Mawr het volgende:
Yep, en hij had een recordscore, 568 Maar ja, West-Vlamingen he

Zeker! Hij komt op 15 maart naar de 4AD
EDIT: Verdomme, wel al uitverkocht blijkbaar

[Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 21-10-2005 23:50]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-10-2005 22:58 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Zit er toch gewoon een gast van Altar in "je echte leeftijd", met enge peircing en pens en meer.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-10-2005 23:20 by Snaack Profiel van Snaack

Als hij 180 bleek te zijn zou dat wel erg death-metal verantwoord zijn


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-10-2005 23:22 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Hehehe, hij was 11 jaar te oud ofzo.

Picture this. Er zitten allemaal dikke mensen aan een ontbijttafel met daarop allerlei gezonde producten, waaronder veel groente en fruit. Wat zegt Marcel?

"Hm, het enige vette hier te vinden aan deze tafel ben ikzelf".

Hehehe.



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 28-10-2005 13:55 by Mikeee Profiel van Mikeee

Now downloading:
Desperate Huiswijven, tweede seizoen, afleveringen 1~5



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-10-2005 13:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 oktober 2005 13:55 schreef Mikeee het volgende:
Now downloading:
Desperate Huiswijven, tweede seizoen, afleveringen 1~5




On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 28-10-2005 14:05 by Razor Jack Profiel van Razor Jack

Is wel een grappige serie.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 28-10-2005 14:28 by Mikeee Profiel van Mikeee

MET best wel lekkere vrouwen d'r in.
Ik heb die koude roodhoofd Bree wel eens half-naakt gezien en OMFG!



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-10-2005 14:29 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 oktober 2005 23:26 schreef Bleh? het volgende:
EDIT: Verdomme, wel al uitverkocht blijkbaar



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 28-10-2005 14:39 by Razor Jack Profiel van Razor Jack

quote:
Op 28 oktober 2005 14:28 schreef Mikeee het volgende:
MET best wel lekkere vrouwen d'r in.
Ik heb die koude roodhoofd Bree wel eens half-naakt gezien en OMFG!


Ik vind dat semi-criminele stelletje wel grappig, die waarvan dat vrouwtje de hele tijd vreemd gaat met de tuinman. (mooie dame trouwens!)


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-10-2005 17:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Een paar series waar ik momenteel midden in zit..



ROME - Een van de nieuwste series van HBO, heb net de eerste zes afleveringen binnengehaald, eens kijken of het iets is..
Meer info: ROME


SOPRANOS - Net seizoen twee afgerond en ga nu beginnen met nr. 3 .. gelukkig alles op DVD geleend, dus kan nog vooruit t/m 5. Voor die paar mensen die de serie nog nooit gezien hebben, echt een aanrader!
Meer info: SOPRANOS


CARNIVALE - Gave serie over een rondtrekkend circus in de jaren dertig (de tijd dat er nog vrouwen met baarden, siamese tweelingen, etc inzaten) die een jongen met vreemde gaven oppikken en op zoek zijn naar iets.. Net een seizoen afgerond en de tweede gedownload. Deed me enigszins denken aan Twin Peaks, door de mystiek die erin zit en door het geniale acteerwerk van de dwerg die in Twin Peaks de 'dream dwarf' speelde.. Helaas zou de serie ook wel eens net zo frustrerend kunnen eindigen als Twin Peaks, want ik geloof dat deze er na twee seizoenen zonder echt einde mee gestopt is door gebrek aan geld of kijkers..
Meer info: CARNIVALE


LOST - Erg gave serie over een groep overlevenden van een vliegtuigcrash op een nogal freaky eiland, klinkt crappy maar is erg gaaf. Net5 is alleen wel erg laat ingestapt, waardoor de serie voor de zomer ineens kapte na een half seizoen, om pas in september weer verder te gaan. Vandaar dat ik maar alles heb gedownload; loop inmiddels gelijk met de Amerikaanse uitzendingen, dus nu kan ik nog maar 1 aflevering per week downloaden/kijken
Meer info: LOST


Voorlopig dus meer serie in huis liggen dan tijd om ernaar te kijken , en als dat allemaal weggewerkt is ga ik verder waar ik ooit gebleven ben met Six Feet Under
.. Lang leve HBO, alleen jammer dat het in Nederland als het al ingekocht wordt vaak op zondagavond om 23.30 ofzo wordt geprogrammeerd, wat dat betreft: lang leve bittorent


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2005 17:19 by aerodis Profiel van aerodis

Joepie, MTV heeft weer iets nieuws! de Andy Milonakis show, een godallejezus irritant pestjong dat absurde sketches maakt (of er iig in meedoet).
Sommige zijn wel gaaf, terwijl soms wel erg wanstaltig absurdistisch gedaan wordt.


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 30-10-2005 11:06 by Chimaira Profiel van Chimaira

quote:
Op 28 oktober 2005 17:19 schreef aerodis het volgende:
Joepie, MTV heeft weer iets nieuws! de Andy Milonakis show, een godallejezus irritant pestjong dat absurde sketches maakt (of er iig in meedoet).
Sommige zijn wel gaaf, terwijl soms wel erg wanstaltig absurdistisch gedaan wordt.


Het enge is, dat die gozer gewoon 29 jaar is.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 31-10-2005 23:32 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Kom er beetje laat mee, maar op Discovery is er op Woensdag om 21.00 de documentaire serie Medieval Live's van Terry Jones (oa. van Monty Python).
Erg leuk informatief programma waarin hij de 'vooroordelen' over bijvoorbeeld koningen en ridders 'rechtzet' op een leuke, grappige manier die te verwachten is van een Python iemand.
Een aanrader voor de geschiedenisliefhebber of Python-fan, maar ook voor andere mensen natuurlijk!
Hij werd trouwens ook eerst op Ned 2 (geloof ik, kan ook 1 of 3 zijn) uitgezonden op Zondagavond. Helaas kwam ik hier te laat achter en heb dan ook de laatste 3 gezien, maar nu gelukkig nog een keer op discovery!


Als iemand dit programma heeft opgenomen, en dan voornamelijk deel 2, ben ik zeer geinteresseert in een kopie van die aflevering.


slome
Usericon van slome
Posted 31-10-2005 23:47 by slome Profiel van slome

quote:
Op 28 oktober 2005 17:19 schreef aerodis het volgende:
Joepie, MTV heeft weer iets nieuws! de Andy Milonakis show, een godallejezus irritant pestjong dat absurde sketches maakt (of er iig in meedoet).
Sommige zijn wel gaaf, terwijl soms wel erg wanstaltig absurdistisch gedaan wordt.


Het is iig wel grappiger dan Stankervision.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2005 0:04 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Rome is zeker wel een goede serie, het zit ook bij HBO. Dat is bijna succes gegarandeerd!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-11-2005 9:51 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 1 november 2005 0:04 schreef 0Tolerence het volgende:
Rome is zeker wel een goede serie, het zit ook bij HBO. Dat is bijna succes gegarandeerd!

Daar zag ik laatst geloof ik een kleine reportage over op de BBC, zag er idd gaaf uit. Misschien maar keer checken.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-11-2005 9:57 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 30 oktober 2005 11:06 schreef Chimaira het volgende:
Het enge is, dat die gozer gewoon 29 jaar is.


wtf. je maakt een grapje.


slome
Usericon van slome
Posted 01-11-2005 10:03 by slome Profiel van slome

quote:
Op 1 november 2005 9:57 schreef aerodis het volgende:
wtf. je maakt een grapje.


ik vrees van niet: http://www.imdb.com/name/nm1429102/

Kijk maar naar zijn geboortedatum. Dit verklaart zijn gevoel voor humor wel, kleine kinderen verzinnen dat soort dingen niet zo snel.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-11-2005 10:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 31 oktober 2005 23:32 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Kom er beetje laat mee, maar op Discovery is er op Woensdag om 21.00 de documentaire serie Medieval Live's van Terry Jones (oa. van Monty Python).
Erg leuk informatief programma waarin hij de 'vooroordelen' over bijvoorbeeld koningen en ridders 'rechtzet' op een leuke, grappige manier die te verwachten is van een Python iemand.
Een aanrader voor de geschiedenisliefhebber of Python-fan, maar ook voor andere mensen natuurlijk!
Hij werd trouwens ook eerst op Ned 2 (geloof ik, kan ook 1 of 3 zijn) uitgezonden op Zondagavond. Helaas kwam ik hier te laat achter en heb dan ook de laatste 3 gezien, maar nu gelukkig nog een keer op discovery!


Als iemand dit programma heeft opgenomen, en dan voornamelijk deel 2, ben ik zeer geinteresseert in een kopie van die aflevering.

Ja ik heb het 2 keer gezien. De geschiedenis wordt erg leuk door hun verteld.
Dank je wel voor het vertellen dat het nu op woensdag komt


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-11-2005 21:21 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Tering, je zal maar gek van star trek zijn.

212 dvd's voor maar $2,499.99 En dat is dan de aanbieding.

http://www.amazon.com/gp/product/B000BIBGR2/104-6234987-3899163?v=glance&n=130&tagActionCode=trektoday

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 07-11-2005 21:22]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen