IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : elpees (vinyl) Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 2:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

moet ik naar doomy kijken zeker, zie hem al vaak zat biertjeuh?

mwa, ik voel me kansloos als ik mensen op msn toevoeg hehe


Je moeder.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:57 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:56 schreef Landroval het volgende:
Kijken naar anderen die wel een webcam hebben
mij bijvoorbeeld Jaap


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:57 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:57 schreef karnivoor het volgende:
moet ik naar doomy kijken zeker, zie hem al vaak zat biertjeuh?

mwa, ik voel me kansloos als ik mensen op msn toevoeg hehe
vaak zat?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 2:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 december 2005 2:57 schreef Doomy het volgende:
vaak zat?


vrijdag, zaterdag weer. en eerder ook wel eens


Je moeder.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 2:59 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:58 schreef karnivoor het volgende:
vrijdag, zaterdag weer. en eerder ook wel eens
Ja maar ja maar, nog lang niet elke dag, dus lang niet genoeg


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 2:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wie gaat er dan ook meer dan 5 minuten van me af wonen, leutor!


Je moeder.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 3:03 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:59 schreef karnivoor het volgende:
wie gaat er dan ook meer dan 5 minuten van me af wonen, leutor!
Als je hard genoeg fietst is het 4 minuten hoor, meneertje!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 3:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zullen we weer eens ontopic gaan? we hebben ook msn en landroval voegt mij ook niet toe dusja...

(landroval, hou je van gilmore girls en chocola? )

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-12-2005 3:04]


Je moeder.


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 3:08 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 3:03 schreef karnivoor het volgende:
zullen we weer eens ontopic gaan? we hebben ook msn en landroval voegt mij ook niet toe dusja...

(landroval, hou je van gilmore girls en chocola? )


Is die vraag onder het mom van ontopic gaan? Maar tuurlijk hou ik daar van, dat doen alle meisjes toch?


Go ahead without me, I'll find my own way


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 3:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dan ratelen we lekker offtopic verder, toch geen mods wakker

maareh niet alleen vrouwen, zo heb ik me gisteravond ook vermaakt


Je moeder.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 3:15 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

vertel?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 3:16 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Zo, om de mods toch maar even tevreden te houden aangezien ik nog altijd een n00b ben, kunnen we op msn verder ratellen..


Go ahead without me, I'll find my own way


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 3:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

ja, ook boeiend dat je dat nog ff post...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 3:19 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Graag gedaan


Go ahead without me, I'll find my own way


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 3:20 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Geen dank


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2005 3:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

stfu roy

O N T O P I C


Je moeder.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2005 3:26 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 3:25 schreef karnivoor het volgende:
stfu roy

O N T O P I C
bek houden Jaap...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Animus
Usericon van Animus
Posted 22-12-2005 10:55 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 2:47 schreef karnivoor het volgende:
he, only individuality is real, ik mag dat dus

ah ik zie dat je een meiske bent, cammen?


haha
ouwe sjans0r


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 20:37 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Toch blijf ik erbij.. LP's kraken niet 'gewoon omdat het lp's zijn'. Wanneer je dat kraken hoort is er iets mis met de plaat, met de aansluitingen of met de apperatuur..


Go ahead without me, I'll find my own way


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 22-12-2005 21:09 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Ik spaar sinds kort ook lp's. Waarom? Omdat ik het artwork vaak beter vind overkomen en het afspelen heeft wat.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2005 21:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 20:37 schreef Landroval het volgende:
Toch blijf ik erbij.. LP's kraken niet 'gewoon omdat het lp's zijn'. Wanneer je dat kraken hoort is er iets mis met de plaat, met de aansluitingen of met de apperatuur..

Eh...met m'n platenspel0rt is niets mis, maar bij ELKE plaat hoor ik een beetje gekraak.


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 22-12-2005 21:55 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Hele kleine stofjes in de groeven van de plaat kunnen al genoeg zijn om gekraak te veroorzaken.
Het is inderdaad moeilijk om er voor te zorgen dat er helemaal geen gekraak te horen is, maar ik wil alleen maar zeggen dat dit kraken geen eigenschap van lp's op zich is.


Go ahead without me, I'll find my own way


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 23-12-2005 11:10 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Kraken is ook precies de charme van elpeeeees. Toen ik de eerste keer Celtic Frosts 'Morbid Tales' op cd hoorde schrok ik me de tering.....door het 'andere' geluid klonk het nergens naar. Datzelfde geldt voor 'Seven Churches' van Possessed samen met 'Black Metal' en 'Welcome To Hell' van Venom die MOET je op LP horen, anders hoor je dat ze echt niet kunnen spelen.

VINYL HEERSCHT!


Hersenloze Mayonaise eten


Animus
Usericon van Animus
Posted 23-12-2005 15:03 by Animus Wijzig reactieProfiel van AnimusQuote dit bericht

En vaak doen bands dan ook nog iets bij de lp, zoals bv. een postertje ofzo, of een boekje erbij. Bij cd's heb je dan alleen maar het boekje met tekst en that's it


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 23-12-2005 22:46 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Vandaag een lp van Anthrax gevonden in een platenzaak waarvan ik niet wist dat hij bestond.. Landroval is weer blij

[Dit bericht is gewijzigd door Landroval op 23-12-2005 22:46]


Go ahead without me, I'll find my own way


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen