IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : zaterdag 15 mei : Fluisterwoud, Sauron en Memorial in de Elektra te Sliedrecht Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2004 19:27 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht




zaterdag 15 mei

Fluisterwoud - www.fluisterwoud.nl
Sauron - www.saurondeathsquad.com
Memorial - www.memorial.nl.nu

in de Elektra te Sliedrecht...


entree 5 pleuro
aanvang 20:00

www.elektra-sliedrecht.nl


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-04-2004 19:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ohja, hier zijn Invictis en ik wel weer bij!


..."Hate can only create more hate"...


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 16-04-2004 19:38 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Een rede om niet te komen?
De Nederlandse Black Metal is ingestort.
Als ik Enter the dragon heb geluisterd mag Memorial ook instorten.

Trouwens Langs galg en rad had 'n mooie review in Rock Tribune 85 punten.
Wel terecht zou ik zeggen. Dus geldt die instorting alleen maar voor Sauron en Memo.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-04-2004 19:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Bla.


..."Hate can only create more hate"...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2004 19:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

memorial ken ik niet..

als je sauron de laatste tijd live hebt gezien (en zeker hun laatste optreden in zwitserland), dan kon je zien dat ze zeker live enorm gegroeit zijn...



de nieuwe cd wordt ergens enorm lomp die z3e dit weekend gaan opnemen!!!!!!!!!!!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 16-04-2004 19:55 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 19:49 schreef irritante klootzak het volgende:
memorial ken ik niet..

als je sauron de laatste tijd live hebt gezien (en zeker hun laatste optreden in zwitserland), dan kon je zien dat ze zeker live enorm gegroeit zijn...



de nieuwe cd wordt ergens enorm lomp die z3e dit weekend gaan opnemen!!!!!!!!!!!


Maak dat de kat maar wijs.
Sauron is gewoon 'n derde rangs Marduk en Memorial is voor stumpers die denken alles van Black Metal te weten.
Ik snap dan ook niet dat Fluisterwoud met deze bands op pad gaan. Want Fluisterwoud is subliem aan deze bands. Fluisterwoud kicks ass


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-04-2004 20:09 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 16-04-2004 20:42 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

*zucht*
3 blekkiebands.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 16-04-2004 20:47 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 19:55 schreef Faust het volgende:
Maak dat de kat maar wijs.
Sauron is gewoon 'n derde rangs Marduk en Memorial is voor stumpers die denken alles van Black Metal te weten.
Ik snap dan ook niet dat Fluisterwoud met deze bands op pad gaan. Want Fluisterwoud is subliem aan deze bands. Fluisterwoud kicks ass


faust misschien hebben die mensen van memorial dr wel plezier in en dr zijn dr vast wel wat die het waarderen zal ze morgen zien maar anyhoe
D.I.Y.





Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-04-2004 20:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Faust is weer in een stumperige bui..


..."Hate can only create more hate"...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2004 20:50 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 20:42 schreef Rutan het volgende:
*zucht*
3 blekkiebands.





Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 16-04-2004 20:53 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 20:50 schreef Immortella het volgende:
Faust is weer in een stumperige bui..



doe het zelf beter



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-04-2004 20:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 20:53 schreef Matthijz Filth het volgende:
doe het zelf beter



Wat, stumperigheid??

Nee, sorry... Daarin moet ik in hem mijn meerdere erkennen!


..."Hate can only create more hate"...


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 16-04-2004 20:54 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Faust moet overigens zijn bek dichthouden over het al-dan-niet kansloos zijn van bandjes.
Presteer eerst zelf eens wat, koekwaus.

Sauron en Memorial neersabelen en Fluisterwoud ophemelen getuigt van een gebrek aan realisme en intelligentie.
De bands doen qua spel niet voor elkaar onder. Dat Fluisterwoud qua (podium)ervaring verder is, heeft niets met de kwaliteit van de 3 bands te maken.

Toch blijf ik me altijd verwonderen waarom blekkiebands zoveel animo hebben. Kennelijk zijn er veel simpelen van geest in Nederland.
Immers, mensen met gevoel voor muziek, zullen strakke riffs prefereren boven 3 akkoorden meuk, en brute solo's preferen boven de "ik doe maar wat, maar dat boeit niet want niemand hoort het vanwege het zaaggeluid van mijn metalzone".
Dit alles is slechts mijn mening, en heeft verder geen betrekking op de hierbovengenoemde bands.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 16-04-2004 20:54 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 20:53 schreef Immortella het volgende:
Wat, stumperigheid??

Nee, sorry... Daarin moet ik in hem mijn meerdere erkennen!


ok wou net zeggen niet klagen he



Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 16-04-2004 20:55 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 16 april 2004 20:50 schreef irritante klootzak het volgende:


Hehehe
Het was te verwachten ey Jim.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2004 20:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

tuurlijk, je bent gewoon niet serieus te nemen en slechts een bron van vermaak...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 16-04-2004 20:58 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 16 april 2004 20:57 schreef irritante klootzak het volgende:
tuurlijk, je bent gewoon niet serieus te nemen en slechts een bron van vermaak...



Hohoho, ik speel hier geen blek metal!

Daarbij wil ik absoluut niet genomen worden door jou, zelfs niet serieus.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-04-2004 20:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 20:54 schreef Rutan het volgende:
Faust moet overigens zijn bek dichthouden over het al-dan-niet kansloos zijn van bandjes.
Presteer eerst zelf eens wat, koekwaus.

Sauron en Memorial neersabelen en Fluisterwoud ophemelen getuigt van een gebrek aan realisme en intelligentie.
De bands doen qua spel niet voor elkaar onder. Dat Fluisterwoud qua (podium)ervaring verder is, heeft niets met de kwaliteit van de 3 bands te maken.

Toch blijf ik me altijd verwonderen waarom blekkiebands zoveel animo hebben. Kennelijk zijn er veel simpelen van geest in Nederland.
Immers, mensen met gevoel voor muziek, zullen strakke riffs prefereren boven 3 akkoorden meuk, en brute solo's preferen boven de "ik doe maar wat, maar dat boeit niet want niemand hoort het vanwege het zaaggeluid van mijn metalzone".
Dit alles is slechts mijn mening, en heeft verder geen betrekking op de hierbovengenoemde bands.


Nu scheer je toch wel echt alle black metal bands over één kam. En dat is jammer, want de diversiteit binnen de black metal is erg groot. Ik spreek nu als een niet-black fan, dus ik ben redelijk objectief
Ik ben een groot death/thrash fan, maar sommige black bands kan ik ook waarderen.
Ik denk niet dat je ze allemaal op één grote hoop moet gooien, daarmee doe je sommige bands tekort imho.


..."Hate can only create more hate"...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2004 21:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 20:58 schreef Rutan het volgende:
Hohoho, ik speel hier geen blek metal!

Daarbij wil ik absoluut niet genomen worden door jou, zelfs niet serieus.




whahahahaha

het moet niet gekker worden zeg....


hop, ik pak er nog een biertje bij, kom post nog eens zo'n scherpe reply en vermaak me....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 16-04-2004 21:03 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 16 april 2004 20:59 schreef Immortella het volgende:
Nu scheer je toch wel echt alle black metal bands over één kam. En dat is jammer, want de diversiteit binnen de black metal is erg groot. Ik spreek nu als een niet-black fan, dus ik ben redelijk objectief
Ik ben een groot death/thrash fan, maar sommige black bands kan ik ook waarderen.
Ik denk niet dat je ze allemaal op één grote hoop moet gooien, daarmee doe je sommige bands tekort imho.

Blek metal is af en toe wel leuk om te kijken, maar toch blijft het doorgaans "3 akkoorden rammen op een park 10W met een squier en daartussen een metalzone" en "kijk mij eens stoer zijn met mijn make-up op".
En dat is een duidelijk geval van "jammer".


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 16-04-2004 21:04 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 16 april 2004 21:00 schreef irritante klootzak het volgende:
whahahahaha

het moet niet gekker worden zeg....


hop, ik pak er nog een biertje bij, kom post nog eens zo'n scherpe reply en vermaak me....



Jouw vermaak zal me een worst wezen (stop die maar in je.....).
Eigenlijk ben je wel een enorm zielig geval dat je in je eentje achter de computer een biertje zit te drinken. Wees een vent (alhoewel, je draagt ook make-up) en ga stappen.


Oh, ff wat anders, heb jij Shadows Fall in de stortebeker geboekt?


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2004 21:05 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ok dan, kom maar kijken dan de 15e thijs..

mag je ons fijn in ons gezicht komen uitlachen om onze make-up en onze 3 akkoorden muziek..


ik heb er zin in..


je staat op de gastenlijst!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


nekro
Usericon van nekro
Posted 16-04-2004 21:05 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Weer iets waar ik duidelijk NIET bij aanwezig zal zijn


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-04-2004 21:06 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

dus zó kom je op een gastenlijst. ff onthouden.


Oud Vuil.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2004 21:06 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

BEN AAN EHT WERK IN DE GOUDVISHAL, VANDAAR DAT IK HELAAS NOG NETI KAN STAPPEN.

NEE, HEB NIKS MET DE PROGRAMMEERING VAN DE STORTEBEKER TE DOEN.....



oeps, capscock..


ik zie je de 15e mannetje, kijken of je je woorden waar kan maken..

op no mercy was je in iedergeval 1 van de grootste pipo's en meelullers die ik heb gezien..

i rest my case....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen