IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sinister is niet meer. R.I.P. Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2004 20:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 20:39 schreef nekro het volgende:
Het is godverdomme Necro. Leer lezen !!!




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-04-2004 20:46 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Staalman, je bent een lolbroek Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Maar vinnd je Sinister echt zo kut


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 20:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 20:39 schreef nekro het volgende:
Het is godverdomme Nekro. Leer lezen !!! En hier mag Sinister dan nooit echt populair ( wat een kutwoord trouwens ) zijn geweest, in het buitenland werden de optredens altijd goed bezocht.


okee negro. Maar on topic. Sinister was niks meer dan een aardig doorsneebandje. Ik lig er dus ook niet wakker van dat de band is gestopt. Nee, sempiternal deathreign en delerium speelden deze band volledig van het podium af. Dat was dus wel jammer dat die kapten.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-04-2004 20:50 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 20:47 schreef attila_de_hun het volgende:
okee negro. Maar on topic. Sinister was niks meer dan een aardig doorsneebandje. Ik lig er dus ook niet wakker van dat de band is gestopt. Nee, sempiternal deathreign en delerium speelden deze band volledig van het podium af. Dat was dus wel jammer dat die kapten.
Negro ??? Mammie, ze pesten me hier ! Maar ok hoor, wat maakt het ook uit, smaken verschillen nu eenmaal. even goeie vrienden. De bands die je opnoemt ken ik niet. Kun je ook wat cd titels posten van die bands ? Bij voorbaat dank !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2004 20:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 20:46 schreef nekro het volgende:
Staalman, je bent een lolbroek Ik begon al aan mezelf te twijfelen. Maar vinnd je Sinister echt zo kut


Sorry, kon het niet laten..

Maar even on-topic, ik ben nooit een liefhebber van Sinister geweest. Ze speelde in mijn optiek veel te "dertien-in-een-dozijn" death-metal. Vandaar dat ik absoluut niet rouwig ben met het overlijden van Sinister.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 20:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 20:50 schreef nekro het volgende:
Negro ??? Mammie, ze pesten me hier ! Maar ok hoor, wat maakt het ook uit, smaken verschillen nu eenmaal. even goeie vrienden. De bands die je opnoemt ken ik niet. Kun je ook wat cd titels posten van die bands ? Bij voorbaat dank !


Okee NeKro.

Sempiternal deathreign - The spooky gloom
Delerium - Zouuuh (ofzoiets mijn tape is een aantal jaren gesneuveld; ik zoek de cd zelf ook nog)
De bands zijn wel meer oldskool(mooi wword voor ouderwets). oh, probeer ook pentacle, een van Nederlands beste deathmetalbands.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-04-2004 20:55 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ha, nou okee dan.Ieder z'n ding he.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-04-2004 20:58 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 20:55 schreef attila_de_hun het volgende:
Okee NeKro.

Sempiternal deathreign - The spooky gloom
Delerium - Zouuuh (ofzoiets mijn tape is een aantal jaren gesneuveld; ik zoek de cd zelf ook nog)
De bands zijn wel meer oldskool(mooi wword voor ouderwets). oh, probeer ook pentacle, een van Nederlands beste deathmetalbands.
ha, het is weer gezellig toeven hier Bedankt voor de titels, ik ga eens op zoek, kijken wat ik vinden kan ! laat wel weten ergens of ik wat heb kunnen vinden !


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-04-2004 21:32 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Het is allemaal wel mooi en aardig..Aad kan niet drummen, het is altijd middelmatig geweest en meer van dat soort uitspraken. Het feit is en blijft dat Sinister in de tijd zonder internet maar met vele postzegels, tapetraden en brieven wel 1 van de vaandeldragers waren als het gaat om metal uit Nederland. Vraag een willekeurige (wat oudere) metalliefhebber uit Amerika over bands uit Nederland en hij zal hoogstwaarschijnlijk komen met het lijstje Pestilence, Asphyx en Sinister....ondanks dat ze volgens vele middelmatig waren en dat ze een drummer hadden die van hetzelfde niveau was. Iets wat vele bands niet na kunnen vertellen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2004 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kan best, maar ik kijk toch meestal naar de laatste dingen van een band.

En ik vond ze heel echt gruwelijk tegenvallen, ik kreeg die indruk niet meer uit me toen ik ze daarna op cd luisterde.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 21:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:32 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Het is allemaal wel mooi en aardig..Aad kan niet drummen, het is altijd middelmatig geweest en meer van dat soort uitspraken. Het feit is en blijft dat Sinister in de tijd zonder internet maar met vele postzegels, tapetraden en brieven wel 1 van de vaandeldragers waren als het gaat om metal uit Nederland. Vraag een willekeurige (wat oudere) metalliefhebber uit Amerika over bands uit Nederland en hij zal hoogstwaarschijnlijk komen met het lijstje Pestilence, Asphyx en Sinister....ondanks dat ze volgens vele middelmatig waren en dat ze een drummer hadden die van hetzelfde niveau was. Iets wat vele bands niet na kunnen vertellen.


Maar je kunt een band om verschillend dingen respecteren. Om inzet, volhoudinsgvermogen en om de muziek natuurlijk. Ik respecteer sinister sterk om de eerste tweede punten maar als het laatste punt achterblijft houdt het gewoon een keer op. Sorry, ik kan het ook niet helpen. Voor mij hebben ze nooit iets betekent.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-04-2004 21:44 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Vind dan niemand hier op ZM Sinister goed ??? Shit !


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 22-04-2004 21:45 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 22 april 2004 21:35 schreef Jenje het volgende:
Kan best, maar ik kijk toch meestal naar de laatste dingen van een band.


Uiteraard, kwestie van verschillende visies. Persoonlijk kijk ik weer naar het geheel van een band. De gehele discografie in mijn achterhoofd houdend zullen we maar zeggen. Zo vind ik In Flames tegenwoordig geen schim van wat ze op ze algemeens Haags gezegd vroegah waren. Dit betekent voor mij niet dat ik ze overal als "kut" beschrijf. Om maar een voorbeeld te noemen.

Persoonlijk vind ik Sinister ook het best op hun oudere platen. De nieuwere zijn allemaal net niet. Ik hoorde wel allerlei dingen die me konden bekoren maar als geheel niet echt. Zet ik liever "Diabolical Summoning" maar weer eens op. Neem niet weg dat Sinister qua aanzien in de begin jaren '90 voor aardig wat "bekendheid" voor de Nederlandse scene heeft gezorgd. "Nederland? Oh ja, daar kom Sinister vandaan...". Misschien ook niet meer zo goed voor te stellen nu.

Het R.I.P verhaal + nieuwe band verhaal klinkt inderdaad raar. Maar daar hebben we weer interviews voor



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2004 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer alleen dat die "ik maak gewoon een kommetje van mij handen om de microfoon en dan lijkt het net of ik kan grunten"-bruldoos mee doet ..


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-04-2004 21:48 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:46 schreef Jenje het volgende:
Jammer alleen dat die "ik maak gewoon een kommetje van mij handen om de microfoon en dan lijkt het net of ik kan grunten"-bruldoos mee doet ..
Dat doen ze bijna allemaal...


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 22-04-2004 21:48 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:44 schreef nekro het volgende:
Vind dan niemand hier op ZM Sinister goed ??? Shit !


Natuurlijk wel m'n jongen.

Al moet ik eerlijk toegeven dat de laatste twee wel tegenvielen.
Maar de rest goed.
En dan vooral Hate


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2004 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:48 schreef nekro het volgende:
Dat doen ze bijna allemaal...
Akerfeld nog nooit zien doen ... Corpsegrinder nooit zien doen ...


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-04-2004 21:50 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 21:48 schreef Faust het volgende:
Natuurlijk wel m'n jongen.

Al moet ik eerlijk toegeven dat de laatste twee wel tegenvielen.
Maar de rest goed.
En dan vooral Hate
Nog een Sinister fan. Beter. Dacht dat ik hier de enige was. Begon al serieus aan mezelf te twijfelen


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 22-04-2004 22:10 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik heb ze in ieder geval een keer live gezien. We zullen aan Sinister blijven denken.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 23-04-2004 0:22 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Sinister niet meer R.I.P?

Cool, dus ze bestaan dus weer!


This is Zodiac speaking...


ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 23-04-2004 0:24 by ORPHX Wijzig reactieProfiel van ORPHXQuote dit berichthttp://clik.to/alfvoet

zijn mn cds nu meer of minder waard???


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 23-04-2004 0:27 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 0:24 schreef ORPHX het volgende:
zijn mn cds nu meer of minder waard???


Meer of minder waard dan wat?


This is Zodiac speaking...


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 23-04-2004 0:27 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

't Zelfde. Worden nu niet plotseling meer waard.

Maar mochten ze ooit zeldzaam worden of zo...



ORPHX
Usericon van ORPHX
Posted 23-04-2004 0:33 by ORPHX Wijzig reactieProfiel van ORPHXQuote dit berichthttp://clik.to/alfvoet

der zal wel nog een tribute komen en een special van nuclear blast en een verzamelaar en een best of en een dvd en een reunie cd en een...


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 23-04-2004 0:36 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Zal best..

Maar er zullen altijd mensen zijn die de originele cd's willen hebben. en als die moeilijk verkrijgbaar worden, gaat de prijs omhoog.


Mits geen re-releases



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen