IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sinister is niet meer. R.I.P. Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2005 12:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2005 12:34 schreef attila_de_hun het volgende:
altijd snaack


Melk, suiker?

quote:
maar, ik ben niet thuis in deze business dus ik zal wel weer iets geks zeggen, is zo een deal nu iets om een gat in de lucht te springen?


Nou, ik denk dat dat wat betreft promotie van je band zeker iets is om een gat in de lucht te springen!

quote:

gaan ze er geld mee verdienen?


Mwah, opbrengst van CD verkoop is marginaal, denk ik..

Maar, als je een "grote" tour kan doen kan dat best iets opleveren (als in: misschien net geen bijbaantje meer nodig..)

Maar goed, zeker binnen de (extreme) metal blijft het, zelfs voor succesvolle bands, qua financieën altijd behelpen.

quote:
is het dan makkelijker om grote optredens te doen? Ik weet het niet.


Als je een goede deal hebt wordt je album fatsoenlijk gepromoot, krijg je toursupport van het label etc.. Ja dus!

quote:

En ik hoop dan ook dat de belangrijkste drive om weer te spelen is gewoon plezier te maken. Als ze voor het geld gaan, iest wat ik me eigenlijk niet voor kan stellen, zal het zeker op een teleurstelling uitlopen.


Inderdaad


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-04-2005 13:22 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 april 2005 10:00 schreef kutgrunt het volgende:



Zeg het eens.

Hehe.



kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 04-04-2005 14:51 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 2 april 2005 13:22 schreef Oud Vuil het volgende:
Zeg het eens.

Hehe.
ghehe,ik had inderdaad iets verkeerd gedaan...maar nu weet ik niet meer wat ik had gezegd...nou ja...zal vast wel niet belangrijk zijn geweest....zoals heel veel dingen natuurlijk


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-04-2005 14:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Damn... Als je de topictitel te snel leest, dan staat er juist dat Sinister niet meer dood is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 15:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 14:58 schreef altx het volgende:
Damn... Als je de topictitel te snel leest, dan staat er juist dat Sinister niet meer dood is...


Daar had ik ook last van ja.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 04-04-2005 16:40 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 14:51 schreef kutgrunt het volgende:
ghehe,ik had inderdaad iets verkeerd gedaan...maar nu weet ik niet meer wat ik had gezegd...nou ja...zal vast wel niet belangrijk zijn geweest....zoals heel veel dingen natuurlijk


je deed inderdaad iets verkeerd; je stem gebruiken op de laatste Sinister CD's, maar zo'n gruntend kutje maakt je dan natuurlijk wel weer interessant; ben benieuwd hoe dat er uitziet. Misschien kan je het nog wel een keertje komen laten zien. Maar even serieus, Rachel; hoe geloofwaardig vind jij de nieuwe Sinister line up nog? En was Aad niet gestopt met Sinister omdat hij het niet meer kon combineren met zijn werk...
blijkbaar waren toch de armpjes en beentjes die niet meer meewerksten de belangrijkste reden om te stoppen met Sinister of niet


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-04-2005 17:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 14:58 schreef altx het volgende:
Damn... Als je de topictitel te snel leest, dan staat er juist dat Sinister niet meer dood is...


O ja, dat is nog zo ook he?

Klinisch dood, maar toch weer herrezen... of zoiets...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


BloodMustFlow
Doorn in je oog
Usericon van BloodMustFlow
Posted 04-04-2005 17:29 by BloodMustFlow Wijzig reactieProfiel van BloodMustFlowQuote dit bericht

Kan Sinister eigenlijk nog wel iets goeds afleveren? Volgens mij zat de band al in een creatief dieptepunt voor de gechoreografeerde 'split'.


"Moet alleen nog eens Apocalypse Inside downen, maar aangezien de 3 voorafgaande cd's al erg gaaf zijn zal die ook vast wel goed klinken" De echte metal fan.


DEEP-SHIT
Usericon van DEEP-SHIT
Posted 05-04-2005 15:06 by DEEP-SHIT Wijzig reactieProfiel van DEEP-SHITQuote dit bericht

Met hun nieuwe trommelaar komt 't vast goed.


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 05-04-2005 16:01 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 4 april 2005 16:40 schreef splattermeister666 het volgende:
je deed inderdaad iets verkeerd; je stem gebruiken op de laatste Sinister CD's, maar zo'n gruntend kutje maakt je dan natuurlijk wel weer interessant; ben benieuwd hoe dat er uitziet. Misschien kan je het nog wel een keertje komen laten zien. Maar even serieus, Rachel; hoe geloofwaardig vind jij de nieuwe Sinister line up nog? En was Aad niet gestopt met Sinister omdat hij het niet meer kon combineren met zijn werk...
blijkbaar waren toch de armpjes en beentjes die niet meer meewerksten de belangrijkste reden om te stoppen met Sinister of niet
nouja..misschien was het voor jou verkeerd,maar voor mij was het wel te gek,wie laat zo'n kans nou liggen!nou,ik niet hoor..maar ik moet wel eerlijk zeggen,de echte line-up van sinister is altijd nog met mike,bart michel en aad,dat was sinister hoe het echt hoorde!dus de hate/bastard saints periode.En wat ik ook vind is dat toen bart ermee stopte...sinister ook helemaal moest stoppen.Maar daarintegen had ik dan geen optredens kunnen doen in rusland,colombia en mexico,dat was ongelovelijk te gek...maar met pascal in de band....was geen succes!!aad kon het drummen niet meer opbrengen,hij heeft een zware baan daarbij dus ging het niet meer,hij wilde altijd al graag zingen...nouja..zingen..grunten dan.en toen zijn we verder gegaan met infinited hate.Nu is de naam no face slave omgedoopt in sinister en dat moeten ze helemaal zelf weten...maar of dat een goede zet is??ik zei al....mike,bart,michel en aad.....


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 05-04-2005 16:06 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 4 april 2005 16:40 schreef splattermeister666 het volgende:
je deed inderdaad iets verkeerd; je stem gebruiken op de laatste Sinister CD's, maar zo'n gruntend kutje maakt je dan natuurlijk wel weer interessant; ben benieuwd hoe dat er uitziet. Misschien kan je het nog wel een keertje komen laten zien. Maar even serieus, Rachel; hoe geloofwaardig vind jij de nieuwe Sinister line up nog? En was Aad niet gestopt met Sinister omdat hij het niet meer kon combineren met zijn werk...
blijkbaar waren toch de armpjes en beentjes die niet meer meewerksten de belangrijkste reden om te stoppen met Sinister of niet
oja...en over het kutgrunten...als ik het zou kunnen....dan laat ik het echt niet aan jou zien!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 05-04-2005 16:07 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Kan iemand mij uitleggen waarom Rachel zo wordt afgezeken op haar grunt? Is het omdat zij als zondebok wordt genomen voor alle latere releases van Sinister (en met name die laatste)?
Ik snap het niet, want in principe was haar stem dik in orde en de podiumpresentatie idem dito...


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-04-2005 16:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 16:07 schreef Rutan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Rachel zo wordt afgezeken op haar grunt? Is het omdat zij als zondebok wordt genomen voor alle latere releases van Sinister (en met name die laatste)?
Ik snap het niet, want in principe was haar stem dik in orde en de podiumpresentatie idem dito...


Vervelende menselijke eigenschap inderdaad, dat zoeken naar een zondebok.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-04-2005 16:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Haar stem was ook zeker in orde. Voor mij geld hetzelfde hetgeen zij ook zegt: Sinister bestond uit 4 leden en zo hoorde het ook te blijven (niks negatiefs bedoeld t.o.v Rachel). Ben met de oude Sinister opgegroeid en in die tijd was dat echt een klasse band


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-04-2005 16:12 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Hey Ruttie, mooi dat je het zegt, wou het net ook zeggen hier..

@kutgrunt, kep je slechts 1x live gezien met Occult (Hedon, Zwolle)..(en straks op 6-5 weer ) maar was echt diep onder de indruk!! Hell yeah.. En al helemaal uniek dat zo'n brute brul uit de strot van zo'n meissie als jij kan komen!! Laat ze maar zeiken en ga zo door hey!


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 05-04-2005 16:13 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Ok, is dat ook weer opgelost.

Ja, voor mij was Sinister in de Hate/Bastard Saints periode ook het beste. Daarna is het eigenlijk nooit meer echt vernieuwend geweest. Wel bruut, maar veel van hetzelfde.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 05-04-2005 16:15 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 5 april 2005 16:12 schreef FRNK het volgende:
Hey Ruttie, mooi dat je het zegt, wou het net ook zeggen hier..

@kutgrunt, kep je slechts 1x live gezien met Occult (Hedon, Zwolle)..(en straks op 6-5 weer ) maar was echt diep onder de indruk!! Hell yeah.. En al helemaal uniek dat zo'n brute brul uit de strot van zo'n meissie als jij kan komen!! Laat ze maar zeiken en ga zo door hey!

Hahaha, ja, ik weet nog goed, dat Occult destijds een keer op een No Mercy of X-mass stond. Maurice en Rachel op het podium, afwisselend screamen en grunten. En ik maar denken dat Maurice aan het grunten was, want tja, een vrouw die grunt, dat verwacht je niet. Totdat Maurice dus even wat ging drinken hahaha


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 05-04-2005 19:11 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 5 april 2005 16:07 schreef Rutan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Rachel zo wordt afgezeken op haar grunt? Is het omdat zij als zondebok wordt genomen voor alle latere releases van Sinister (en met name die laatste)?
Ik snap het niet, want in principe was haar stem dik in orde en de podiumpresentatie idem dito...
ach joh....als je ietsje bekend bent gebeuren die dingen nou eenmaal...ik doe het al bijna 17 jaar in bands zingen...als ik me druk moet maken om een paar mensen die me graag afzeiken..ik verspil m'n energie liever aan mensen die het wel waarderen,thanks!!


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 05-04-2005 19:16 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 5 april 2005 16:11 schreef Hub de Gallier het volgende:
Haar stem was ook zeker in orde. Voor mij geld hetzelfde hetgeen zij ook zegt: Sinister bestond uit 4 leden en zo hoorde het ook te blijven (niks negatiefs bedoeld t.o.v Rachel). Ben met de oude Sinister opgegroeid en in die tijd was dat echt een klasse band
ik ben ook met de oude sinister opgegroeit,door mike ken ik sinister,ik had hem ontmoet in 1988 in dynamo cafe,waar ik toendertijd dj was..sindsdien volgde ik sinister ook,en zijn we met occult ook nog op een tourtje geweest..en dat was in de beste sinister line-up. en even over mijn stem......hij kan veel en veel beter!!want..bij de sinister cd's en ook de infinited hate cd's..had ik al een behoorlijke tijd niet meer ingezongen...zelfs met de aankomende I.H cd,had ik al een jaar niet meer gezongen!!geen kans gehad om te oefenen..moeilijk ook zonder drummer,ik ga echt niet in de huiskamer staan brullen!


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 05-04-2005 19:18 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 5 april 2005 16:12 schreef FRNK het volgende:
Hey Ruttie, mooi dat je het zegt, wou het net ook zeggen hier..

@kutgrunt, kep je slechts 1x live gezien met Occult (Hedon, Zwolle)..(en straks op 6-5 weer ) maar was echt diep onder de indruk!! Hell yeah.. En al helemaal uniek dat zo'n brute brul uit de strot van zo'n meissie als jij kan komen!! Laat ze maar zeiken en ga zo door hey!
heey,jou ken ik van mijn soulmate!!je weet wel wie!bedankt man!!altijd leuk om te horen!


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 05-04-2005 19:21 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 5 april 2005 16:15 schreef Rutan het volgende:
Hahaha, ja, ik weet nog goed, dat Occult destijds een keer op een No Mercy of X-mass stond. Maurice en Rachel op het podium, afwisselend screamen en grunten. En ik maar denken dat Maurice aan het grunten was, want tja, een vrouw die grunt, dat verwacht je niet. Totdat Maurice dus even wat ging drinken hahaha
hahaha!!ja..die reactie had ik vaak gehoord!


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 05-04-2005 19:24 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 5 april 2005 16:12 schreef FRNK het volgende:
Hey Ruttie, mooi dat je het zegt, wou het net ook zeggen hier..

@kutgrunt, kep je slechts 1x live gezien met Occult (Hedon, Zwolle)..(en straks op 6-5 weer ) maar was echt diep onder de indruk!! Hell yeah.. En al helemaal uniek dat zo'n brute brul uit de strot van zo'n meissie als jij kan komen!! Laat ze maar zeiken en ga zo door hey!
inderdaad!ik ben gevraagt voor iets te doen na testament en laaz rockit...ik als oude dynamo ganger...wordt hopelijk wel tof...maar ik mag er nog niks over zeggen....dus dat doe ik maar niet...nog niet..of er moeten al mensen zijn die het weten


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 05-04-2005 19:49 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Maar zeg eens, grunt-kutje, blijf je nu na de komende CD wel gewoon deel uitmaken van Infinited Hate? Een stelletje in een band werkt volgens mij al niet optimaal, dus laat staan een ex-stelletje...(althans dat maak ik op uit een aantal posts terug in dit topic....)


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 05-04-2005 19:54 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 5 april 2005 19:49 schreef splattermeister666 het volgende:
Maar zeg eens, grunt-kutje, blijf je nu na de komende CD wel gewoon deel uitmaken van Infinited Hate? Een stelletje in een band werkt volgens mij al niet optimaal, dus laat staan een ex-stelletje...(althans dat maak ik op uit een aantal posts terug in dit topic....)
ik blijf gewoon deel uit maken van Infinited hate,een stelletje in een band kan op zich goed gaan...maar met goede afspraken


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 05-04-2005 19:56 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

OK, stoer! serieus....


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen