IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sinister is niet meer. R.I.P. Vorige pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-04-2005 23:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 20:47 schreef invictis het volgende:
wat schuift dat?


niet al te veel, heh ?? Maar zoek in het bijzonder die metal badges die Nuclear Blast uitbracht.....een paar jaar terug.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2005 0:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 21:38 schreef kutgrunt het volgende:
als jij afzeiken als iets serieus ziet,heb jij niks anders te doen?Laat iedereen toch lekker z'n ding doen joh
Flatermeister die mensen hun ding laat doen? Maar dat kan toch zo maar niet! Hij is op een heilige queste om elk metalhead te converteren naar zijn absolute blik op hoe metal moet zijn! Het is niet voor niks dat de paus dood is ..
De paus is dood, lang leven Sputtermeister!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-04-2005 0:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 april 2005 20:17 schreef Oud Vuil het volgende:
Hehehe, erg gezellie hier, idd.


Heheh ik denk dat ik maar blijf trachten muzikanten te beledigen; komen ze herrie in deze tent maken

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-04-2005 0:35]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 07-04-2005 10:39 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 7 april 2005 0:32 schreef Mutilator het volgende:
Heheh ik denk dat ik maar blijf trachten muzikanten te beledigen; komen ze herrie in deze tent maken
nee hoor helemaal niet juist!als ik het echt als beledigingen zag allemaal zou ik toch niet op ZM blijven rondhangen? ik heb wel wat anders te doen dan me druk maken om deze dingen,ZM leek me gewoon leuk om af en toe bij rond te hangen,maar misschien beter van niet


Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 07-04-2005 11:05 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 16:02 schreef kutgrunt het volgende:
hey,ben jij toevallig paul?pedigree paul?hahaha,het kleine beest van occult komt me bekendddt voor...van mike...heb je zeker van die dvd van occult?toen ik to mega therion met mike meezong?hihihi,was heel tof toen!in onze jonge jaren...


Voor jou is het meneer Paul! ha!
'...Ik ben altijd al fan geweest van Sinister....'


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 07-04-2005 11:10 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2005 16:07 schreef Rutan het volgende:
Is het omdat zij als zondebok wordt genomen voor alle latere releases van Sinister (en met name die laatste)?

Duuussss...


Touché, pussycat!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-04-2005 11:11 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

scherp hoor


Bruce Banner


oscura
Usericon van oscura
Posted 07-04-2005 11:32 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 16:03 schreef kutgrunt het volgende:
heeeey lieve pot van me!!hhahahahahahaha...nou...wij weten wel beter he!!


kutzooi... nou verpest je misschien wel een deel van de soap hier .. hebben ze niks meer om over te fantaseren sommige nono's hier... ghehehehehe


carcasstrid


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-04-2005 12:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2005 11:32 schreef oscura het volgende:
kutzooi... nou verpest je misschien wel een deel van de soap hier .. hebben ze niks meer om over te fantaseren sommige nono's hier... ghehehehehe


Ja, *snik*


*zeepbel spat uiteen*







Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 07-04-2005 12:31 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 7 april 2005 11:32 schreef oscura het volgende:
kutzooi... nou verpest je misschien wel een deel van de soap hier .. hebben ze niks meer om over te fantaseren sommige nono's hier... ghehehehehe
hahahah,oja...shit...daar zeg je me wat,

[Dit bericht is gewijzigd door kutgrunt op 07-04-2005 12:32]


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 07-04-2005 15:26 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

"Jenje (Hoofdredactie)"

zoo Jenje, jij hebt het aardig voor elkaar in je leventje: hoofdredactie ZM, nou nou...
en ter informatie; ik geef af en toe wel degelijk constructieve kritiek. En ik ben vast niet de enige die vond dat de vocalen van Rachel niet echt een verrijking waren voor de Sinister-sound. Wat dat aangaat kan het alleen maar beter worden met Rachel die niet meer zingt en Aad die niet meer drumt...dus ja, zelfs ik zie de positieve kant van deze verder ongeloofwaardige wederopstanding van Sinister wel in...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2005 15:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja ik ben bijna aan de top ...
Nu alleen nog zo wijs worden als jij en dan gooi ik me van een brug.


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 07-04-2005 16:16 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Wat mij betreft ben je al zover...mijn zegen heb je in ieder geval....
Die Jenje toch, altijd maar het laatste woord willen hebben...slechte jeugd gehad? incest? een nare stiefvader? of was het toch je moeder?


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 07-04-2005 16:18 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Voor mijzelf geld ook dat Mike bij sinister hoorde. Er is (imo)nooit echt een goede vervanging geweest. Neemt niet weg dat er geen goede sinister platen meer gemaakt zouden zijn na zijn vertrek. Ik vind Aggressive Measures behoorlijk knallen !


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2005 16:24 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Ik vond Sinister altijd een matige erg overrated Nederlands bandje,Asphyx, Gorefest en Pestilence deden het stukken beter (hel, zelf Thanatos).
Sinister werd wat toffer toen ze een Femgrunter kregen vanuit Occult maar verder ook niet.
Het was leuk dat er vroeger ook een bloeiende nederlandse DM scene was, maar Sinister heeft me nooit zo geboeid daarin.
Dus die wederopstanding zie ik ook niet zitten, geef mij dat contract en die studio maar


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-04-2005 16:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Je had toch al aangegeven dat je jaloers was? Zo'n contract krijg je natuurlijk niet voor niets.


Bruce Banner


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2005 16:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2005 16:26 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Je had toch al aangegeven dat je jaloers was? Zo'n contract krijg je natuurlijk niet voor niets.



schijnbaar wel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 07-04-2005 16:54 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Aggressive Measures is idd niet verkeerd en op zich is het jammer dat Sinister nooit een CD met Joost (Inhume) op zang heeft opgenomen. Als frontman was hij nl. wél een prima vervanger van Mike...
En verder heeft Invictus wel gelijk; de bands die hij opnoemde hadden gewoon net iets meer te bieden, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-04-2005 16:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 april 2005 16:53 schreef invictis het volgende:
schijnbaar wel


*zucht*


Bruce Banner


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2005 16:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2005 16:57 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
*zucht*


gimme


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-04-2005 19:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 april 2005 10:39 schreef kutgrunt het volgende:
nee hoor helemaal niet juist!als ik het echt als beledigingen zag allemaal zou ik toch niet op ZM blijven rondhangen? ik heb wel wat anders te doen dan me druk maken om deze dingen,ZM leek me gewoon leuk om af en toe bij rond te hangen,maar misschien beter van niet


Ja serieus juist leuk


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kutgrunt
Usericon van kutgrunt
Posted 08-04-2005 15:41 by kutgrunt Wijzig reactieProfiel van kutgruntQuote dit berichthttp://www.infinitedhate.tk

quote:
Op 7 april 2005 19:23 schreef Mutilator het volgende:
Ja serieus juist leuk
oke dan...dan pak ik er nog een twee


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen