IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Boris (JAP) Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-06-2005 21:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2005 21:09 schreef zombie het volgende:
Geen van deze, dan eerder aan zoiets als SUNNO))), Floor of (al eerder genoemd) Corrupted.


bedankt.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-12-2005 0:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2005 19:25 schreef Chelman het volgende:
Ik heb sinds kort Absolutego. WOW wat een enorme heerschplaat!

NP: Boris

Geweldig hè? Dat ergens na zo'n beetje een half uur zang + drums naar binnen komen knallen.... WOW

(ik zit de laatste tijd sowieso behoorlijk aan de drone/sludge/noise/etc.)

Heersende muziek!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 24-01-2006 22:08 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Heb laatst ook Absolutego aangeschaft. Wat een supergave plaat. Ook hun samenwerking met Merzbow kan ik zeer goed waarderen (album: Sun Baked Snow Cave) Iemand het album Pink al beluisterd? Zoja, wat kan ik ervan verwachten?


She Said Destroy in Black New York


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 24-01-2006 22:21 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Weer à la Heavy Rocks/Akuma No Uta


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 25-01-2006 21:46 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Ah gaaf. Heavy Rocks is een erg gaaf album.


She Said Destroy in Black New York


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2006 21:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dronevil


signature


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 23-03-2006 21:31 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Hehe, gave LP's ja.
Nu ze nog gelijktijdig kunnen afspelen, zoals het bedoeld was.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-03-2006 21:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2006 21:31 schreef Iscariah het volgende:
Hehe, gave LP's ja.
Nu ze nog gelijktijdig kunnen afspelen, zoals het bedoeld was.


echt?

dat gaat mij lukken!


signature


Pred
Usericon van Pred
Posted 03-06-2006 21:07 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

Boris - Pink is wel een leuk schijfje. Rockt lekker weg .


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 03-06-2006 21:10 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Yep, in Oktober komt de collab met Sunn O))) uit ....

Edit:
http://www.sendspace.com/file/46x2gu

Boris samen met Keiji Haino liveshow.

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 03-06-2006 21:13]


Pred
Usericon van Pred
Posted 03-06-2006 21:19 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

het enige wat ik buiten "Pink" op men harde schijf heb staan is "Keiji Haino with Boris - Black, implication flooding". Is dat hetzelfde als wat jij daar post? Nu moet ik zeggen dat ik dit een paar keer heb proberen te luisteren, maar dat ik het altijd vrij snel terug heb afgezet hehe. Ik zal het nog wel eens luisteren maar heb nu geen zin om dISEMBOWELMENT af te zetten.
Heb je die 2 LP's trouwens die overlaatst op conspiracy zijn uitgekomen? Is dat weer drone of toch in de stijl van "Pink" of weer iets anders ?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2006 21:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2006 21:10 schreef Iscariah het volgende:
Yep, in Oktober komt de collab met Sunn O))) uit ....

Edit:
http://www.sendspace.com/file/46x2gu

Boris samen met Keiji Haino liveshow.


herinner er mij op tijd nog es van wil je


signature


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 03-06-2006 21:24 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2006 21:19 schreef Pred het volgende:
het enige wat ik buiten "Pink" op men harde schijf heb staan is "Keiji Haino with Boris - Black, implication flooding". Is dat hetzelfde als wat jij daar post? Nu moet ik zeggen dat ik dit een paar keer heb proberen te luisteren, maar dat ik het altijd vrij snel terug heb afgezet hehe. Ik zal het nog wel eens luisteren maar heb nu geen zin om dISEMBOWELMENT af te zetten.
Heb je die 2 LP's trouwens die overlaatst op conspiracy zijn uitgekomen? Is dat weer drone of toch in de stijl van "Pink" of weer iets anders ?
Geen idee als wat op die plaat van deze show afkomstig is, ik weet wel dat deze show 2 uur duurt.

Tsjek het zelf uit, sample van Solomon 2:
http://www.everythingisfire.com/web/2006/01%20-%20no%20one%20grieves,%20part%202.mp3

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 03-06-2006 21:25]


trol
Usericon van trol
Posted 04-06-2006 11:54 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Pink is een van de gaafste platen die ik de laatste maanden heb gevonden..
Keihard rocken


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 04-06-2006 14:41 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2006 21:10 schreef Iscariah het volgende:
Yep, in Oktober komt de collab met Sunn O))) uit ....






Member of the iso-betawuste crew!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-06-2006 14:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2005 0:55 schreef M. het volgende:
Geweldig hè? Dat ergens na zo'n beetje een half uur zang + drums naar binnen komen knallen.... WOW

(ik zit de laatste tijd sowieso behoorlijk aan de drone/sludge/noise/etc.)

Heersende muziek!


M., ken je toevallig ook La Monte Young, en/of Robert Fripp & Brian Eno? Beide geen drone/sludge maar ik denk (afgaande op het kleine beetje wat ik ervan gehoord heb) wel dat je het kan waarderen!


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 04-06-2006 19:37 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Brian Eno is legendarisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 04-06-2006 19:38]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-06-2006 19:52 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://



heel gaaf.


Suck my piss


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 05-06-2006 12:59 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

te gekke band! draai het hier regelmatig! helaas show met Knut in de lintfabriek moeten missen baal er nog steeds van. Hoe hard is Knut ook trouwens!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-06-2006 0:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gvd, wat is meest drone? Flood, Heavy rocks, die vs Merzbows?


signature


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-07-2006 22:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

ik las vandaag in de NRC*Next een (1/3e pagina vullende) review van Boris - Pink. Een review plus een betoog over de kracht van de drone-metal en noise met 'toelichting' op de muziek van Merzbow, Sunn O))), Earth en Sleep. wtf


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 31-07-2006 22:11 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

De trends volgen he ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-07-2006 22:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2006 22:04 schreef Tormented soul het volgende:
ik las vandaag in de NRC*Next een (1/3e pagina vullende) review van Boris - Pink. Een review plus een betoog over de kracht van de drone-metal en noise met 'toelichting' op de muziek van Merzbow, Sunn O))), Earth en Sleep. wtf

Jacob Haagsma zeker? Die reviewt wel vaker dat soort dingen.

Sunn O))) en Earth hebben er ook al een keer ingestaan met een concertregistratie, Slayer ook geloof ik (allemaal erg positieve stukjes).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-08-2006 16:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

klopt inderdaad


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-08-2006 16:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Scan?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen