IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Sludge (en sludgeverwanten) Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2004 12:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sludge is toch een stijl?
Rebecje snapt er niets meer van...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2004 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wij de stroming .....


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 19-05-2004 12:58 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

voor de compleetheid: ik bedoelde deze band: http://www.fielding46.freeserve.co.uk/Bands/S/Sludge666.htm


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 20-05-2004 17:12 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

Heb net de split van EyeHateGod/Cripple Bastards binnen gekregen
I'am The Gestapo!!
Het laatste teken van leven van EHG..


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 17:28 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

EyeHateGod was gaaf!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2004 17:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eyehategod
Soilent Green


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 17:30 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Is dat ook al sludge dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2004 17:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeer veel sludge invloeden in iig ....


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 17:32 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Zeer veel invloeden van alles iig...


Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 20-05-2004 17:33 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

Zeg wel heel tof dat ik die split heb... maar ben verder helemaal niet zo heel bekend met EHG...wel zeer nieuwsgierig nu. Zijn hun schijven nog een beetje beschikbaar..??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2004 17:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

JE kunt ze hier en daar nog wel bestellen ...

Codex heeft nog wel eens wat Soilent en Eyehategod


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 20-05-2004 17:35 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 17:33 schreef Jenje het volgende:
JE kunt ze hier en daar nog wel bestellen ...

Codex heeft nog wel eens wat Soilent en Eyehategod

Ja, daar heb ik laatst bij Madball ook nog een in mijn collectie ontbrekende EHG kunnen scoren...ik zie ze ook regelmatig in platenzaken liggen trouwens...


Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 20-05-2004 17:36 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

Denk dat het gaat lukken...merci


zombie
Usericon van zombie
Posted 20-05-2004 23:20 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 17:33 schreef Jenje het volgende:
JE kunt ze hier en daar nog wel bestellen ...

Codex heeft nog wel eens wat Soilent en Eyehategod



Voor zover ik weet is bijna alles van Eyehategod nog wel te krijgen. Behalve "Take as needed for pain" dan, die zoek ik zelf ook al enige tijd. Kom hem tenminste nooit tegen in de welbekende distro lijsten en platenzaken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2004 23:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Probeer eens via forum van Crowbar, zitten een aantal erg toffe mensen daar (en veel mensen van crowbar, soilent green eyehategod etcetc)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2004 23:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 17:28 schreef Jenje het volgende:
Eyehategod
Soilent Green


soilent green is sludge, wat de hell is sludge. Soilent Green is deathmetal/grindcore/southernrock

Ik ben de draad kwijt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2004 23:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ga eerst een leren wat sludge is, dan kun je je mening bijstellen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2004 23:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 23:29 schreef Jenje het volgende:
Ga eerst een leren wat sludge is, dan kun je je mening bijstellen


Dat vraag ik dus, ik zeg net wat soilent green is. Dus ik vroeg net, wat is sludge


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2004 23:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ga bands luisteren als crowbar, eyehategod, mugwart, goatsblood, dan weet je het


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2004 23:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 23:31 schreef Jenje het volgende:
Ga bands luisteren als crowbar, eyehategod, mugwart, goatsblood, dan weet je het


hmm, Crowbar is toch doom. Dat heeft niks met soilent green te maken. Dus het is sowiezo een vaag concept.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2004 23:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Crowbar doom?

Nee ... zit wel doom in, dat zit in veel sludge ...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2004 23:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 23:34 schreef Jenje het volgende:
Crowbar doom?

Nee ... zit wel doom in, dat zit in veel sludge ...


Hmm, naja ik ga er wel is achteraan dan


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2004 23:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 23:37 schreef 0Tolerence het volgende:
Hmm, naja ik ga er wel is achteraan dan


Overeenkomstige factor is zo'n vieze ranzige groove.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-05-2004 23:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 23:37 schreef Jenje het volgende:
Overeenkomstige factor is zo'n vieze ranzige groove.


Ik mag dat wel, iig Soilent Green vind ik 1 van de betere bands nog steeds!


"This one is older than shit, heavier than time!"


zombie
Usericon van zombie
Posted 21-05-2004 0:05 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Soilent green ten tijde van "Pussysoul" had nog wel wat van die sludge invloeden. Op hun latere albums hoor ik daar erg weinig van terug, af en toe een riff hier en daar maar daar houd het ook bij op. Zijn i.i.g in de loop der jaren veel sneller geworden en toch echt meer richting grind gegaan. Falgoust kon zich toch al uitleven met Eyehategod.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen