IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Sludge (en sludgeverwanten) Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-05-2004 14:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:05 schreef zombie het volgende:
Soilent green ten tijde van "Pussysoul" had nog wel wat van die sludge invloeden. Op hun latere albums hoor ik daar erg weinig van terug, af en toe een riff hier en daar maar daar houd het ook bij op. Zijn i.i.g in de loop der jaren veel sneller geworden en toch echt meer richting grind gegaan. Falgoust kon zich toch al uitleven met Eyehategod.


Mwoah. grind invloeden zitten juist in pussysoul en veel minder in de latere platen.Daar is het toch meer richting deathmetal gegaan


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 14:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

0tolerance : op site van Eyehategod www.eyehategod.com staan een anatal erg gave mp3's ...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-05-2004 15:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 14:15 schreef Jenje het volgende:
0tolerance : op site van Eyehategod www.eyehategod.com staan een anatal erg gave mp3's ...


yo thanx, ik was al wat spul aan het downloaden vanaf audiognome


"This one is older than shit, heavier than time!"


Bolverhker
Usericon van Bolverhker
Posted 21-05-2004 19:53 by Bolverhker Wijzig reactieProfiel van BolverhkerQuote dit bericht

Bedankt.


jimmyk
p. james kevorkian
Usericon van jimmyk
Posted 26-05-2004 9:39 by jimmyk Wijzig reactieProfiel van jimmykQuote dit bericht

Waar kopen jullie deze en verwante ultra-muziek? Zelf slaag ik meestal in het metalkeldertje van Fame, maar er zijn misschien nog wel andere adressen.


o dark grace of the death of god


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-05-2004 9:40 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 9:39 schreef jimmyk het volgende:
Waar kopen jullie deze en verwante ultra-muziek? Zelf slaag ik meestal in het metalkeldertje van Fame, maar er zijn misschien nog wel andere adressen.


Hmm probeer State of art in Nijmegen eens


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2004 9:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

displeased, codex4 ..


skyvalley
Usericon van skyvalley
Posted 26-05-2004 14:39 by skyvalley Wijzig reactieProfiel van skyvalleyQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 9:40 schreef Borgia het volgende:
Hmm probeer State of art in Nijmegen eens


via www.stonerrock.com

die verkopen stoner,sludge en doom.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-05-2004 16:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 9:39 schreef jimmyk het volgende:
Waar kopen jullie deze en verwante ultra-muziek? Zelf slaag ik meestal in het metalkeldertje van Fame, maar er zijn misschien nog wel andere adressen.


Boudisque bij centraalstation in de buurt. A


"This one is older than shit, heavier than time!"


jimmyk
p. james kevorkian
Usericon van jimmyk
Posted 27-05-2004 20:25 by jimmyk Wijzig reactieProfiel van jimmykQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 9:50 schreef Jenje het volgende:
displeased, codex4 ..

Zijn dat winkels?
Bedankt voor de tips - ik ga het zien.


o dark grace of the death of god


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-05-2004 20:27 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Goatsblood en Crowbar vind ik interessant, verder kan het mij niet zoveel boeien.

@jimmyk: Volgens mij zijn dat mail-orders..

[Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 27-05-2004 20:27]


Like Some Snow-white Marble Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-05-2004 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 20:25 schreef jimmyk het volgende:
Zijn dat winkels?
Bedankt voor de tips - ik ga het zien.


Mailorders beide ..

http://www.displeasedrecords.com/ (onder mailordershop)

Codex4 shop : http://www.codex4.org/catalog/


jimmyk
p. james kevorkian
Usericon van jimmyk
Posted 28-05-2004 14:24 by jimmyk Wijzig reactieProfiel van jimmykQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 21:18 schreef Jenje het volgende:
Mailorders beide ..

http://www.displeasedrecords.com/ (onder mailordershop)

Codex4 shop : http://www.codex4.org/catalog/


Da's duidelijk, dank je.


o dark grace of the death of god


h0m0
Usericon van h0m0
Posted 30-05-2004 2:28 by h0m0 Wijzig reactieProfiel van h0m0Quote dit bericht

toch blijft eyehategod de enige band die de naam sludge waardig is


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2004 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij kent helemaal geen andere


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 30-05-2004 20:36 by UberHeerscher Wijzig reactieProfiel van UberHeerscherQuote dit berichthttp://www.jostiband.nl/

Jenje, had je Noothgrush al gehoord?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2004 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euhm had je dat al niet eens ergens anders aangeraden?


Argh die s/t van Goatsblood is ook focking ranzig!
Twijfel toch erg welke nu beter is van ze ..


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2004 20:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

als ik dit zo lees, ben ik niet de enige die het een vage stroming/genre/stijl vind of er in ieder geval niet de vinger op kan leggen. Ik ben nog steeds van mening dat het niet echt bestaat alhoewel ik wel de overkomst begrijp, maar dat had ik al gezegd toen ik het over zuigende gitaren had.

Is Mastodon ook sludge in uw ogen Jenje?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2004 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mastodon nog steeds niet goed beluisterd ... wel een tijd terug video van ze gezien op de relapse site, maar vond het niet zo denderend ...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2004 20:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 20:21 schreef Jenje het volgende:
Mastodon nog steeds niet goed beluisterd ... wel een tijd terug video van ze gezien op de relapse site, maar vond het niet zo denderend ...


je hoeft het ook niet goed te vinden, maar ik zou graag willen weten of jij dit ook sludge vind, het heeft wel alle kenmerken....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2004 20:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 20:24 schreef Spirit In Black het volgende:
je hoeft het ook niet goed te vinden, maar ik zou graag willen weten of jij dit ook sludge vind, het heeft wel alle kenmerken....


Ik ben er niet de persoon voor om daar oordeel over te vellen aangezien ik pas 1 nummer gehoord heb. Maar als jij het zegt, zal het vast zo zijn .. eens zien of ik ergens wat meer kan luisteren ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2004 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb op relapse site wat mp3's (streaming helaas) gevonden, en dit klinkt stukken beter dan dat video-nummer ...

Wel interessant ja


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2004 20:43 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2004 20:39 schreef Jenje het volgende:
Heb op relapse site wat mp3's (streaming helaas) gevonden, en dit klinkt stukken beter dan dat video-nummer ...

Wel interessant ja



heb je ook die Thin Lizzy cover geluisterd, die is niet echt representatief.....maar wel een goeie cover toch!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2004 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Emerald?


Luisterde ik net ... en vind ik net weer niks an ... dat hele erge 70's vind ik maar niks ... te soft.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-06-2004 20:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hahaha, ja daar moet je van houden, maar zoals ik al zei: niet representatief!

die streams laten wel alleen het snelle werk horen van de band. Ik vind hun tragere nummers haast beter, maar die drummer is gewoon te goed om langzaam te laten spelen


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen