IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat er van Nachtvorst terecht is gekomen! Volgende pagina
Chris Ghost
Usericon van Chris Ghost
Posted 26-05-2004 19:08 by Chris Ghost Wijzig reactieProfiel van Chris GhostQuote dit bericht

Ik heb me even op deze site aangemeld om wat op te helderen, ik zal hier waarschijnlijk niet opnieuw posten.
Ik ben Chris, alias "Heer Vrieskou" van Nachtvorst. Nachtvorst was dezelfde band als Mjollnirr. Nachtvorst was een project die maar twee zondagmiddagen heeft bestaan (één demo per zondag) met als enig doel: de nieuwe golf Black Metal fans van de midden jaren 90 belachelijk maken. De nummers zijn in minder tijd geschreven dan ze lang zijn. Ik verzon even ter plekke zo'n standaard Noors rifje die duizend andere onoriginele rip-off bands ook gebruikten, verzon er een variatie op en speelde die voor aan de drummer. We bespraken even hoe lang alles moest duren en namen het op, terwijl Unsane (ex-Bestial Summoning) daar terplekke een onzin tekst bij verzon. Ergens op een demo zingt Unsane zelfs "Ajax wint de wereld cup". Eén van de twee demo's heeft een intro van een Kiss LP. De band naam, namen van de bandleden, song en demo titels zijn cynisch bedoeld: "Een Koude Wind Uit het Diepe Bos" is een semi-cryptische omschrijving van een scheet. Nachtvorst was een experiment om te kijken hoe belachelijk de scene eigenlijk geworden was, een demonstratie van wansmaak.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-05-2004 19:09 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

heb je ook mp3's online?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-05-2004 19:10 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Nou, gefeliciteerd!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-05-2004 19:12 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Gelukkig zitten er in die scene nog genoeg bands die wel serieus bezig zijn met black metal.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 26-05-2004 19:14 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Tja, ehm... ontzettend bedankt voor deze verheldering. Nou hoef ik dus niet meer nachtenlang wakker te liggen en me twijfelend en zielsschreiend af te vragen wat er nou van Nachtvorst terecht is gekomen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-05-2004 19:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Poe, poe, ongelofelijk he, de kracht van genadeloze satire....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 26-05-2004 19:18 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Nachtvorst?? Ehh??
Onbekend


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-05-2004 19:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja...en dit wilden we weten, omdat?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 26-05-2004 19:33 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Lekker loos topic.
Slotjuh


F*ck hippies


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-05-2004 19:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wat is de stelling eigelijk?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-05-2004 19:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat is nou de bedoeling!!!

IK SNAP ER NIKS VAN


Oud Vuil.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-05-2004 19:38 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Dat alle nachtvorst fans in de maling genomen zijn.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 26-05-2004 19:38 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Nachtvorst = gay


F*ck hippies


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 26-05-2004 19:39 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Is er nog kans op een reünie? En een reünie-tour met bijbehorende DVD?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-05-2004 19:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Nachtvorst is nu wel cult he? zijn er nog tot 3 stuks gelimiteerde oplages van jullie 2e demo te krijgen?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-05-2004 19:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zeg, even over dat heel snel opnemen van die demo's.

Tis dat je de naam Bestial Summoning liet vallen, dus ik heb die LP uit '92 er even bij gepakt, maar die is ook opgenomen in 1 dag, hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 26-05-2004 19:44]


Oud Vuil.


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 26-05-2004 19:50 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

Dan zal Bestial Summoning ook wel als grap zijn bedoeld!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-05-2004 19:51 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 19:50 schreef Dolen het volgende:
Dan zal Bestial Summoning ook wel als grap zijn bedoeld!


Ow daar ben ik dan wel ingetrapt. Ik heb wat werk van hun 1 keer gehoord maar dat klonk toch wel erg goed.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 26-05-2004 21:02 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/




spectre
Usericon van spectre
Posted 26-05-2004 21:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

LEUK LEUK LEUK, ik weet niet wat zieliger is: dit concept (al zooo vaak gedaan), het feit dat je DIT hier post, of jullie zelf...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 26-05-2004 21:11 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

ik kan ze echter wel gelijk geven...

en bestial summoning is bij mijn weten geen grap, big deal dat het in één dag is opgenomen...



valfar
Usericon van valfar
Posted 26-05-2004 21:12 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

grim true evil cvlt zeg



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 26-05-2004 21:18 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/


Misschien tijd voor een reunion tour met Nargaroth?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 26-05-2004 22:00 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Als ze alles zo onorigneel vinden, waarom maken die mongolen dan niet iets origneels?
Het is zeker moeilijk om constructief te zijn in plaats van deconstructief.


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2004 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Blaaaaaaaaaa zelfde onzin als toiletterreur

SLOTJEEUUHHHH


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 26-05-2004 22:05 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Toiletterreur is gaaf....dus Nachtvorst moet ook gaaf zijn.


Jullie zijn allemaal negers!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen