IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat er van Nachtvorst terecht is gekomen! Vorige pagina | Volgende pagina
nekro
Usericon van nekro
Posted 29-05-2004 22:54 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

En wat mag het doel van Black Metal dan wel niet zijn ???Serieuze vraag trouwens dit, ben er niet op uit om te zieken of wat dan ook....


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-05-2004 22:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat is per persoon nogal verschillend. Ik luister qua metal het meest naar black, maar voor mij is het vermaak, gewoon muziek. Anderen denken daar net zo over en weer anderen denken er weer heel anders over. Zoveel mensen, zoveel meningen.


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-05-2004 23:03 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Wat ik wel vaak zie tijdens gemengde concert avonden bv in Baroeg ofzo, dat je die blekkies altijd verduiveld chagrijnig in een hoekje staan te kijken. Bij een hoop van die figuren lijkt het wel of ze totaal geen lol in het leven hebben. Vind ik best, maar blijf dan bv lekker thuis, kan je lekker chagrijnig tegen je tv of vriendin gaan lopen doen.Dan ga ik toch liever om met Death Metal en Hardcore / Punk lui. Die zijn wat mij betreft veel gezelliger en socialer in de omgang.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 29-05-2004 23:32 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 23:03 schreef nekro het volgende:
Wat ik wel vaak zie tijdens gemengde concert avonden bv in Baroeg ofzo, dat je die blekkies altijd verduiveld chagrijnig in een hoekje staan te kijken. Bij een hoop van die figuren lijkt het wel of ze totaal geen lol in het leven hebben. Vind ik best, maar blijf dan bv lekker thuis, kan je lekker chagrijnig tegen je tv of vriendin gaan lopen doen.Dan ga ik toch liever om met Death Metal en Hardcore / Punk lui. Die zijn wat mij betreft veel gezelliger en socialer in de omgang.

Hoezo blijf dan lekker thuis? Misschien is dat hun manier van plezier maken, dan kijk je gewoon een andere kant op. En je zit nu wel erg te generaliseren. Dan kan ik net zo goed zeggen dat alle punkers domme linkse pubers zijn.


F*ck hippies


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-05-2004 23:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ach, iedereen wordt uiteindelijk volwassen.


Oud Vuil.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 29-05-2004 23:40 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Daar ben jij het grote voorbeeld van


F*ck hippies


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-05-2004 23:42 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Daarom kom ik altijd zo heerschend over bij concerten. Been there, done that.


Oud Vuil.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 29-05-2004 23:43 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Nu doe je koffie en thee visites?


F*ck hippies


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-05-2004 23:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Money makes the world go round. Wat schuift het?


Oud Vuil.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 30-05-2004 1:16 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik dacht dat ik hier al mijn onzin gespuit had, blijkbaar niet.


komtie: GAY!


I am the 1%.


h0m0
Usericon van h0m0
Posted 30-05-2004 1:58 by h0m0 Wijzig reactieProfiel van h0m0Quote dit bericht

En ik maar denken dat het over de echte Nachtvorst ging


nekro
Usericon van nekro
Posted 30-05-2004 12:10 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 1:16 schreef stoomfiets het volgende:
Ik dacht dat ik hier al mijn onzin gespuit had, blijkbaar niet.


komtie: GAY!


Dan spuit ik ook nog maar eens wat...Jij bent ook Gay.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 30-05-2004 12:31 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

En 21 dagen geband


F*ck hippies


nekro
Usericon van nekro
Posted 30-05-2004 12:43 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Wie geband ??? Stoomfiets ?? Denk dat je in de war bent...Waterfiets is geband. Ik zeker niet. Ik ben braaf en netjes . Ik houd me altijd aan de regels.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2004 12:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ontopic fukkers


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 30-05-2004 12:44 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 30 mei 2004 12:43 schreef nekro het volgende:
Wie geband ??? Stoomfiets ?? Denk dat je in de war bent...Waterfiets is geband. Ik zeker niet. Ik ben braaf en netjes . Ik houd me altijd aan de regels.


Un-Tr00


..


nekro
Usericon van nekro
Posted 30-05-2004 12:45 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Best maar meer dingen over Nachtvorst kunnen toch niet meer gezegd worden dus ik stel een slotje voor.


nekro
Usericon van nekro
Posted 30-05-2004 12:45 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 12:44 schreef venom rules het volgende:
Un-Tr00


NOU EN.


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2004 12:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat mijn Nachtworst recht is gekomen...

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-05-2004 12:48]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


nekro
Usericon van nekro
Posted 30-05-2004 12:47 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Jouw Nachtvorst ?????


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-05-2004 12:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lezen hoer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


nekro
Usericon van nekro
Posted 30-05-2004 12:48 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-05-2004 12:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 22:54 schreef nekro het volgende:
En wat mag het doel van Black Metal dan wel niet zijn ???

De compromisloze eeuwigdurende ondergrondse terreur-oorlog tegen alles dat joods, homofiel en/of bosjesneger is, of anders knuffelbaar.

Wat dacht je dan?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-05-2004 12:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2004 18:02 schreef webblaster wim het volgende:
Volgens mij noemde die gozer zich sephiroth.


Maurice Swinkels; dat is gewoon de zanger van Occult.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-05-2004 13:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 mei 2004 12:56 schreef M. het volgende:
De compromisloze eeuwigdurende ondergrondse terreur-oorlog tegen alles dat joods, homofiel en/of bosjesneger is, of anders knuffelbaar.

Wat dacht je dan?


Anti islam bijvoorbeeld


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen