IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat er van Nachtvorst terecht is gekomen! Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 26-05-2004 22:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 26-05-2004 22:24 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 21:11 schreef Je Moeder het volgende:
ik kan ze echter wel gelijk geven...

en bestial summoning is bij mijn weten geen grap, big deal dat het in één dag is opgenomen...

Hmm.. True Hate Embodiment van Sauron is binnen 16 uur opgenomen e.d. .. nou en?


wuust robuust


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-05-2004 23:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 mei 2004 21:11 schreef Je Moeder het volgende:

en bestial summoning is bij mijn weten geen grap, big deal dat het in één dag is opgenomen...


Bij mijn weten ook niet, ik heb die lp toendertijd van die zanger persoonlik gekocht en hij was er nogal serieus over, dat weet ik nog wel. Via hem kocht ik ook vaak 7" vinyl. Hij liep met een plastic tasje rond met gaaf spul bij concerten.

Ah, vroegah.


Oud Vuil.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-05-2004 10:37 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 26 mei 2004 23:46 schreef webblaster wim het volgende:
Bij mijn weten ook niet, ik heb die lp toendertijd van die zanger persoonlik gekocht en hij was er nogal serieus over, dat weet ik nog wel. Via hem kocht ik ook vaak 7" vinyl. Hij liep met een plastic tasje rond met gaaf spul bij concerten.

Ah, vroegah.


Heb je het nu niet over Angelraper?


Een kleine snol zit zo vol.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-05-2004 12:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

goh, echt weer zo'n kvlt project waar niemand op zit te wachten,...




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 27-05-2004 12:05 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

is toch leuk


mvg wk10


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 27-05-2004 13:30 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht



beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


ranzige roel
Frisian DeathSquad
Usericon van ranzige roel
Posted 27-05-2004 15:13 by ranzige roel Wijzig reactieProfiel van ranzige roelQuote dit bericht

He verdikkeme, en ik nam die jongens nog wel zo serieus.....


Striem'n op de pokkel 1227


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 27-05-2004 15:19 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

gelukig had ik ze overgeslagen in de revue nieuwe bands


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-05-2004 15:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

heeft deze nachtvorst iets te maken met de Nachtvorst die vroeger hier spamde?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 27-05-2004 15:24 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

hahaha, nee, ik denk ook niet dat hij blij is dat dit soort mensen dezelfde naam als de zijne aan hebben genomen


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-05-2004 15:31 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 mei 2004 19:08 schreef Chris Ghost het volgende:
... "Een Koude Wind Uit het Diepe Bos" is een semi-cryptische omschrijving van een scheet.





kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2004 15:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 15:23 schreef Chelman het volgende:
heeft deze nachtvorst iets te maken met de Nachtvorst die vroeger hier spamde?
Dat is meneer Haatstrijd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-05-2004 18:02 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 mei 2004 10:37 schreef SkinPeeleR het volgende:
Heb je het nu niet over Angelraper?


Volgens mij noemde die gozer zich sephiroth.


Oud Vuil.


Chris Ghost
Usericon van Chris Ghost
Posted 29-05-2004 14:07 by Chris Ghost Wijzig reactieProfiel van Chris GhostQuote dit bericht

Nou, "heer Vrieskou" nog een keer (ha ha), en de laatste keer. Fijn dat jullie allemaal niet geinteresseerd zijn, dat geeft iets meer hoop voor de staat van de scene. Ik heb het alleen gepost omdat er op jullie site nog over Nachtvorst gesproken werd, wat ikzelf erg onwaarschijnlijk vond. Sommige mensen deden zelfs stoer over ons, zo van "Nachtvorst, dat was nog eens een band", we waren de Spinal Tap van Black Metal, maar lang niet zo grappig... Vergeet Nachtvorst en luister naar iets fatsoenlijks. Hail Satan etc. Cheers...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 29-05-2004 15:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 mei 2004 14:07 schreef Chris Ghost het volgende:
we waren de Spinal Tap van Black Metal, maar lang niet zo grappig... Vergeet Nachtvorst en luister naar iets fatsoenlijks. Hail Satan etc. Cheers...


Ik ben benieuwd naar de film.


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-05-2004 15:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Wat een geouwehoer, ga buiten spelen ofzo


"This one is older than shit, heavier than time!"


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 29-05-2004 15:26 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Hail Satan etc. !!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-05-2004 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 14:07 schreef Chris Ghost het volgende:
Nou, "heer Vrieskou" nog een keer (ha ha), en de laatste keer. Fijn dat jullie allemaal niet geinteresseerd zijn, dat geeft iets meer hoop voor de staat van de scene. Ik heb het alleen gepost omdat er op jullie site nog over Nachtvorst gesproken werd, wat ikzelf erg onwaarschijnlijk vond. Sommige mensen deden zelfs stoer over ons, zo van "Nachtvorst, dat was nog eens een band", we waren de Spinal Tap van Black Metal, maar lang niet zo grappig... Vergeet Nachtvorst en luister naar iets fatsoenlijks. Hail Satan etc. Cheers...
Nachtvorst was een user hier ... die band zal menig ZM er weinig kunnen boeien vrees ik ..


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 29-05-2004 17:52 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 26 mei 2004 19:08 schreef Chris Ghost het volgende:
Ergens op een demo zingt Unsane zelfs "Ajax wint de wereld cup".


Nou nou teksten waar Dimmu Borgir jaloers op is


..


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-05-2004 17:58 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2004 22:24 schreef Morbidaeth het volgende:
Hmm.. True Hate Embodiment van Sauron is binnen 16 uur opgenomen e.d. .. nou en?


Dat hoor je dan gelukkig ook niet he....


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-05-2004 18:58 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

[quote]Op 27 mei 2004 12:02 schreef irritante klootzak het volgende:
goh, echt weer zo'n kvlt project waar niemand op zit te wachten,...

tja, als het ook geen echte black metal is he...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 29-05-2004 19:38 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Altijd beter dan die hardcore zooi


F*ck hippies


nekro
Usericon van nekro
Posted 29-05-2004 19:43 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 19:38 schreef Manifest het volgende:
Altijd beter dan die hardcore zooi


Jij moet echt eens wat oude hardcore zoals Mob 47 gaan luisteren. Wedden dat je dan meteen fan van hardcore wordt ??Mob 47 of de oude Doom ( hc Punk ) is echt bruut hakken.Daar kan menige Black Metal band nog wat van leren !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 29-05-2004 22:33 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2004 19:43 schreef nekro het volgende:
Jij moet echt eens wat oude hardcore zoals Mob 47 gaan luisteren. Wedden dat je dan meteen fan van hardcore wordt ??Mob 47 of de oude Doom ( hc Punk ) is echt bruut hakken.Daar kan menige Black Metal band nog wat van leren !
Ik heb wel vaker Hc gehoord en ik ben niet echt diep onder de indruk, maarja ik hou natuurlijk ook niet van grindcore en deathmetal...
Tevens is het doel van BM niet simpelweg hakkuh



[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 29-05-2004 22:34]


F*ck hippies


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen