IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : HDG-distribution Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-06-2004 16:37 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

heb je al contact gehad over de taake box?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-06-2004 19:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hey Marcel, je bent beroemd. Je wordt nl in de Aardschok genoemd ivm de recensie van de CD van Audiopain. Mag ik je handtekening?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2004 21:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:37 schreef Digerdoden het volgende:
heb je al contact gehad over de taake box?
Heb vandaag Orjan willen bellen maar hij was niet thuis...probeer het deze week nog eens.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2004 21:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 19:24 schreef NecRobert het volgende:
Hey Marcel, je bent beroemd. Je wordt nl in de Aardschok genoemd ivm de recensie van de CD van Audiopain. Mag ik je handtekening?
Heeft Audiopain een positieve recensie gekregen?Heb de nieuwe Aardschok namelijk nog niet gezien.



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 21-06-2004 22:02 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

vrij prijzig...



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-06-2004 0:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 21:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heeft Audiopain een positieve recensie gekregen?Heb de nieuwe Aardschok namelijk nog niet gezien.


Heb 'm nu niet bij de hand, maar hij was niet echt positief.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 29-06-2004 21:41 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

De split is binnen! Nu nog een platenspeler zien te vinden.


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-06-2004 16:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2004 21:41 schreef Meltdown het volgende:
De split is binnen! Nu nog een platenspeler zien te vinden.
Mooi,alles naar tevredenheid?
Een platenspeler heb ik niet in mijn lijst staan hehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 01-07-2004 10:04 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ziet er prima uit, niks mis mee.


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-07-2004 18:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 16:37 schreef Digerdoden het volgende:
heb je al contact gehad over de taake box?
Heb Orjan gisteravond laat gebeld.De boxen zijn nog steeds niet klaar en kon nog zeker een week of 2 duren (alles ligt nog bij de drukkerij, geldt ook voor de cd met Thule nummers).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 18:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2004 21:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heeft Audiopain een positieve recensie gekregen?Heb de nieuwe Aardschok namelijk nog niet gezien.






Vrij negatief zelfs.Enkele trefwoorden;gedateerde muziek,misplaatste baslijnen,kippenhokproductie......


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-07-2004 19:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Aardschok zuigt. Heel wat platen die daar afgekraakt worden zijn gewoon prima.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 19:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 19:50 schreef BurZum het volgende:
Aardschok zuigt. Heel wat platen die daar afgekraakt worden zijn gewoon prima.



Yep klopt.Maar hij vroeg specifiek naar de resencie in de aardschok,en die heb ik hem(gedeeltelijk..)gegeven.Veel platen met een slechte resencie zijn idd best goed,maar daar ging het effe niet om


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-07-2004 19:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik wilde het gewoon even zeggen




[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-07-2004 19:56]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-07-2004 19:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2004 19:55 schreef BurZum het volgende:
Ik wilde het gewoon even zeggen





Snap ik


spelfout weggehaald...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-07-2004 16:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb de aardschok ondertussen ook ja,het was te verwachten zo'n recensie te krijgen.Die horen er ook bij.De Griekse Metal Hammer heeft zelfs de maximale score gegeven en een amerikaans internetzine heeft die cd als "best release 2004" bestempeld wat toch wel erg overdreven is haha.

Maar idd, de Aardschok is niet geweldig in het schrijven van recensies en het maken van interviews.Veel medewerkers hebben te weinig kennis van zaken is mij al meerdere malen opgevallen zodat zeer regelmatig foutieve info word gegeven (ik spreek dan over de blackmetal en aanverwante muziekstijlen).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-07-2004 17:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gelukkig is Rene Veerkamp weer terug van weggeweest. Die heeft er tenminste wel kijk op vind ik zelf.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-07-2004 19:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nu te koop:

Cult of Catharsis/Opus Forgotten split digipack-cd (60 min.)
Cult of Catharsis (Nor) bestaat uit leden van Taake, Aeternus, Helheim en Malice in Wonderland en speelt epische vikingmetal in de stijl van Helheim en Bathory.
Opus Forgotten (Nor) speelt blackmetal in de stijl van Emperor tijdens hun "Anthems..." cd.
Een recensie is te vinden op www.vampire-magazine.com
Digipack cd €15,00 incl. p&p


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 13-07-2004 19:35 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

same shit as ever...



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-08-2004 22:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Koldbrann/Ljå split 7"ep's allemaal uitverkocht.
Nu te krijgen:
Grenjar/Vantro (Nor/Nor) split cd Noorse blackmetal ala oude Ulver 11,50 euro incl. p&p.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sundaywitch
Usericon van Sundaywitch
Posted 21-08-2004 17:24 by Sundaywitch Wijzig reactieProfiel van SundaywitchQuote dit bericht

Hey Marcel.....te gek wat je allemaal doet...tot vanavond (en vergeet Monique niet)


Fuck it all


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2004 18:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tot vanavond...en uiteraard vergeet ik Monique niet.Hebben er megaveel zin in


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 21-08-2004 18:12 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2004 19:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nu te koop:
Wonderland en speelt epische vikingmetal in de stijl van Helheim en Bathory.


Homepage?


F*ck hippies


valfar
Usericon van valfar
Posted 21-08-2004 19:08 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 13 juli 2004 19:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nu te koop:

Cult of Catharsis/Opus Forgotten split digipack-cd (60 min.)
Cult of Catharsis (Nor) bestaat uit leden van Taake, Aeternus, Helheim en Malice in Wonderland en speelt epische vikingmetal in de stijl van Helheim en Bathory.
Opus Forgotten (Nor) speelt blackmetal in de stijl van Emperor tijdens hun "Anthems..." cd.
Een recensie is te vinden op www.vampire-magazine.com
Digipack cd €15,00 incl. p&p


Klinkt interessant, geen sampeltje ergens te vinden?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-08-2004 19:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, Cult of Catharsis heeft geen homepage en ook zijn er nergens samples te beluisteren helaas.De band bestaat ondertussen niet meer.Tormod richt zich momenteel op Taake,Chris op Malice in Wonderland en Orjan op Helheim en Aeternus.
Wel heb ik een tijdje terug een interview (het enige CoC interview) gedaan welke een dezer dagen op Vampire te lezen zal zijn...met alle benodigde info.
Ik kan in ieder geval iedereen die "Hammerheart" van Bathory en "Av Norren Æt" van Helheim waardeert deze band zeker aanraden. "Lord of the gallows" is in ieder geval de enige officiele nog te verkrijgen CoC release aangezien de demo reeds lang is uitverkocht en ook hier gaat de verkoop goed.
(cd is gelimiteerd tot 1000 stuks).Een recensie staat op www.vampire-magazine.com
Opus Forgotten heeft als vast bandlid de huidige Carpathian Forest gitarist (voor de geintersseerden).
Verder bevat de cd een cd-rom gedeelte van CoC met een biography,personal info list van elk individueel bandlid en een reeks fotoos.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-08-2004 19:33]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen