IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : HDG-distribution Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2005 10:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

aha, de amok split met audiopain is nu ook te verkrijgen, die ga ik bestellen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2005 11:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dat ding heb ik ook al besteld....moet deze dinsdag of woensdag arriveren.Vette shit !!


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-06-2005 17:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

@Mental: als het goed is moet je je pakket vandaag binnen hebben gekregen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2005 17:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

@ Hub, dan ga ik nou eens richting brievenbus....Mar ik gok dat het er dinsdag pas is.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2005 17:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En ik had dus gelijk....Wordt dinsdag pas helaas....trage rotterdamse kut post.


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-06-2005 17:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik snap het effe niet meer. In het 'Onlangs gekocht' topic heb je je pakket binnen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2005 17:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

nee, Ik zei toen dat ik het had aangeschaft...niet dat ik het al binnen had.... Maar dat geeft niet....of morgen of woensdag moet het er wel al zijn hehehe.


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-06-2005 17:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Aha, nu is meer duidelijk


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2005 17:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dat wachten op post is ondraaglijk Ik hou het niet meer uit .... Was het maar dinsdag


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 16:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Maar goed, m'n wachten was ergens goed voor. Het spul is vandaag binnen ....dank, hub !!


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-06-2005 17:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 18:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En het shirt past dit keer.


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-06-2005 18:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mooi haha, was de allerlaatste grote maat, speciaal uit Amerika over laten komen. Voor de Europese markt was alleen M, L en XL beschikbaar namelijk.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 19:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Net of we in Europa geen dikke mensen hebben, tss.


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-06-2005 19:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tsja, ik heb het niet verzonnen. Anyway, beviel Amok trouwens?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2005 19:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Amok is vet man....maar ik ben ook zwaar benieuwd naar dat Left Among The Living spul. Geluidskwaliteit van de tape is trouwens meer dan uitstekend,had het slechter verwacht...Mar de sound van de tape past perfect bij het soort ranzige death metal dat Amok maakt !!! Nogmaals thanks voor het snel opsturen van het spul. Heb dat wel es anders meegemaakt !


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-06-2005 18:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Argh...wat is dat Amok toch een retestrakke fucking geweldige band....favoriete nummers blijven Nuclear Warbeast, Ebola To the People, Skullfucked en Toxic Slayer...AASAARRRGGGHHHHH !!! Dat is nou fucking death metal !!!
@ Hub : wat weet je allemaal over deze band dat je hier kwijt kunt ???


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-06-2005 18:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Interview welke ik met Radek heb gedaan: http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=409&searchstring=Amok

Verder hebben ze nu ook een site: http://www.nekro.info/

Discografie:
"SADISTIC ATTACK" demo 2001
"LAVA DICTATORSHIP" demo 2002
AUDIOPAIN/AMOK SPLIT cassette
"EFFECTIVE MASS TORTURE" promo 2003
AMOK/TAAKE SPLIT coloured 10" vinyl

Debut album "Urinal Graveyard" coming early 2005

Bij meer vragen hoor ik het wel
Denk trouwens dat mijn favoriet "Flamethrower" is


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-06-2005 18:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

alleen nog een vraag ...hebben ze shirts ?? de maat weet je wel.


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-06-2005 18:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ze hebben shirts ja, maar die is alleen in XL te krijgen, valt groot uit dat wel (mij is het veel te groot haha).
Shirts zijn alleen bij Radek zelf te krijgen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-06-2005 20:51 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nou dan waag ik het er maar niet op, voor jouw was het Audiopain shirtje xl ook al te groot, niet ??? Na ja, Ik gooi de tape er nog maar eens in !! Amok


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-06-2005 10:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

is die tape ook niet op vinyl verschenen?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-06-2005 10:39]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-06-2005 18:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, in eerste instantie waren beiden (Amok en Audiopain) apart verkrijgbaar op cd. Witchhammer Productions uit Thailand heeft deze split tape gemaakt voor de Aziatische markt (daar zijn tapes blijkbaar hot haha). De Amok-Lava dictatorship demo is destijds in een hele kleine oplage gemaakt op cd en was vrijwel meteen uitverkocht. Vandaar ook dat besloten is deze ook op de split toe te voegen.
Het enige vinyl van Amok is de split 10" met Taake en deze is de eerste demo van Amok.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-06-2005 18:13]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-06-2005 21:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Zeg, hub...je was zo druk doende om Audiopain en Helheim naar hier te halen.....Als je dan Amok erbij doet...is dat wat ?? Zullen best wel wat zaaltjes zijn die zo'n package van bands niet zullen weigeren lijkt me.... Kun je best een volle bak mee krijgen.


Fuck the world and fuck you


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-06-2005 21:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Amok speelt niet meer live. Ze hebben drie optredens gedaan in de vorige line-up (ben er bij 2 bij geweest ), maar met de nieuwe line-up zullen er geen optredens meer komen. Tenzij het een of ander speciaal optreden op een of ander speciaal festival zou zijn.
Helheim komt in december naar Nederland trouwens
En wat betreft Audiopain, daar zijn plannen voor maar die heb ik effe opgeschoven. Ik vermoed dat het begin komend jaar word dat Audiopain hier zal spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-06-2005 21:37]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen