IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : HDG-distribution Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-02-2005 15:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Onze Noorse vrienden van She Said Destroy zijn bevestigd voor het komende Inferno festival in maart.
Vanwege deze prestatie zijn nu alle 4 de SSD demo-cd's en video-cd samen te krijgen voor 15 euro incl. verzend-en verpakkingskosten.
Het gaat om de volgende titels:
-Armageddon, Anyone?
-Human all too human
-Video clips Autumn 2003
-Demo 2003

Voor degenen die SSd nog niet kennen: SSD speelt moderne thrashmetal (met ex-Extol lid).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-02-2005 15:47 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, leuke distro... maar ik snap niet waarom je je uitverkochte titels krampachtig op je site houdt... flikker die shit toch van de site en laat alleen de shit staan die je op voorraad hebt, das tenminste overzichtelijk....


nu denk ik van.. "goh, das nog wel leuk om te bestellen"... is eht sold out..


haal het dan van de site!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-02-2005 15:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dat is omdat sommige van die titels later weer leverbaar zijn (op een enkel item na).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-02-2005 15:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

fair enough..
wanneer krijg je ze binnen?
binnen een week? over een maand? over 4 jaar?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-02-2005 15:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Enkele krijg ik binnen een week of 3 (o.a. de Audiopain cd's), en verder is het altijd mogelijk om effe navraag te doen of ik nog een bepaald iets weer kan leveren. Zo kan ik met een beetje moeite alle items nog leveren alleen kost het mij wat meer moeite om eraan te komen en duurt het wat langer voordat ik het kan leveren.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-02-2005 15:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

aaah..
mooi

audiopain klinkt namelijk wel zwaar te pruimen... dus dara meot ik ama reens wat poep van aanschaffen...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-02-2005 16:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat betreft Audiopain, in de zomer gaan ze de studio in voor hun nieuwe cd. Er zijn plannen om deze eindelijk via een 'groot' label' uit te brengen. De muziek is in ieder geval grotendeels geschreven.
Verder komt er over 4 weken de "Überthrash II" dubbel 7"ep uit met nieuwe nummers van Audiopain,Infernö, Aura Noir en Nocturnal Breed.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 05-02-2005 0:59 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus



the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-02-2005 9:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bedankt voor de positieve review


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-02-2005 11:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-02-2005 11:42]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-03-2005 15:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nu verkrijgbaar:

Hades Almighty-The pulse of decay cd re-release incl. bonusnummers en video-clip.
Prijs 13,50 euro incl. verzendkosten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-03-2005 14:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2005 19:33 schreef Hub de Gallier het volgende:
Infernö-Thrash metal dogs of hell 7"ep op snotgroen vinyl 8 euro


Review nu te vinden op www.shadowsofdisgust.com

Wederom old-school Thrash uit Noorwegen, en om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Het heerst weer behoorlijk de pan uit. Infernö heeft twee albums op haar naam staan, waarvan de laatste in ’98 het daglicht zag, waarna men besloot er een tijd tussenuit te gaan. Nu is het tijd om de boel weer op te pakken, wat het gezelschap doet in de vorm van deze 7”EP ‘Thrash Metal Dogs of Hell’. Dikke vette old-school Thrash in het straatje van oude Kreator en Sodom, met een net zo typerende productie, zorgt ervoor dat een behoorlijke dosis opgefokte energie zich een weg baant door de ruimte. Supersnelle catchy loopjes worden afgewisseld met nog snellere, tering strakke riffjes, in samenloop met een soms tot hysterie oplopende zang. Het ding bevat slechts twee nummers, te weten: ‘Thrash Metal Dogs of Hell’ en ‘Death Squad’, die allebei de gaafheid bevatten zoals hierboven beschreven, niets meer en niets minder. Meer kan ik er eigenlijk ook niet over zeggen, behalve dat het een opwarmer is voor de full-length ‘On Earth As It Is In Hell’, dat later dit jaar zal verschijnen, en dat het verplicht luisteren is voor liefhebbers van old-school Thrash.
90/100

Rien Oortgiesen

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-03-2005 14:41]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-03-2005 17:21 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Mail!


Jullie zijn allemaal negers!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-03-2005 19:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Inferno is heeel erg stoer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-03-2005 19:42 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ja, klinkt inderdaad veelbelovend.


Jullie zijn allemaal negers!


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 11-03-2005 0:15 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

zeker betere shit!!!


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-03-2005 18:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Update maart 2005
=================

CD'S:
Audiopain-The traumatizer cd 10 euro
Grenjar/vantro-split cd 11,50 euro
Mysticum-Lost masters of the universe cd 16 euro (slechts 1 exemplaar nog)
Taake-A night of fog cd 15 euro (slechts 1 exemplaar nog)
Hades Almighty-The pulse of decay re-release (incl. bonusnummers en videoclip) cd 13,50 euro
Fallen-A tragedy's bitter loss digipack cd 15 euro
Cult of Catharsis/Opus Forgotten-split digipack cd 15 euro
Lamented Souls-The origins of misery cd 13 euro
Defcon One-Artificial respiration mcd 7 euro
Ancient-God loves the dead (incl. video) 10 euro
Winds-Of entity and mind mcd 10 euro
She Said Destroy-Armageddon, anyone? cdemo 5 euro
She Said Destroy-Human all too human cdemo 5 euro
She Said Destroy-Demo 2003 cdemo 5 euro
She Said Destroy-Videoclips autumn 2003 video-cd 5 euro

VINYL:
Infernö-Thrash metal dogs of hell 7"ep snotgroen vinyl 8 euro

SHIRTS:
Audiopain-The traumatizer shirt L,XL 17,50 euro
Audiopain-The traumatizer longsleeve L 22,50

PACKAGES:
She Said Destroy-Alle 4 cdemo's samen voor 15 euro
Audiopain-The traumatizer cd + shirt 25 euro

Bij besteding van 30 euro of meer de promo-cd Hades Almighty-The pulse of decay re-release gratis (zolang de voorraad strekt).

Alle prijzen zijn incl. verzendkosten!

Info:
www.hdgdistribution.cjb.net
marcelbanziger@hotmail.com


[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-03-2005 18:56]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 11-03-2005 21:08 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Zo, stuur je tegenwoordig ook updates via de mail?
Zal niet makkelijk worden, want je bent steeds m'n adres kwijt!


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-03-2005 8:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2005 21:08 schreef Meltdown het volgende:
Zo, stuur je tegenwoordig ook updates via de mail?
Zal niet makkelijk worden, want je bent steeds m'n adres kwijt!
Hahahaha, ik heb een gedeelte van mijn adressenbestand in Nijmegen liggen en zit nu in Roermond. Vandaar dat ik regelmatig adressen 'kwijt' ben hahahaha....ik weet het ...het is erg maar ik ga zodra ik wat meer tijd heb alles eens netjes verwerken hehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 12-03-2005 12:21 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Och, kleine moeite verder, even m'n adres neertikken.


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-03-2005 12:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2005 12:21 schreef Meltdown het volgende:
Och, kleine moeite verder, even m'n adres neertikken.
, Infernö gaat zometeen op de post


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2005 12:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hub, heb je nog wat exemplaren van die Inferno liggen, als ik vanavond thuis ben bestel ik er 1 van je.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-03-2005 12:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2005 12:31 schreef spectre het volgende:
Hub, heb je nog wat exemplaren van die Inferno liggen, als ik vanavond thuis ben bestel ik er 1 van je.
Yep, hou 'em apart voor je


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2005 12:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-03-2005 17:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vanaf mandag 28 maart bij mij verkrijgbaar:
Überthrash II dubbel split 7"ep met wederom exclusieve nummers van Audiopain, Infernö, Aura Noir en Nocturnal Breed. Deze release is gelimiteerd tot 1000 stuks waarvan de helft in Amerika terecht komt. Aangezien er vele pre-orders zijn is het snel wezen voor geinteresseerden.


[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-03-2005 19:55]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen