IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Ljå (Ljaa lja) Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 24-09-2004 17:58 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2004 16:55 schreef Meltdown het volgende:
Hehe, zo is 't.
Maar verder is dit een prima demo. Ik vraag me wel af wat de lyrics van Victorinox zouden zijn. Vertaald dan. Het nummer klinkt een beetje alsof er een humoristische ondertoon aan zit, vooral die vrolijke cleane stukjes wekken die indruk. Gaaf nummer.

Victorinox is een zakmessenmerk...dus echt serieus zal het wel niet zijn.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-10-2004 22:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2004 0:08 schreef kwelgeest het volgende:
Jullie maken me toch benieuwd. Waar is er nog spul te krijgen?


He pisvlek!

Heb je dit al beluisterd? Is je Mardsuck verslaving nu verminderd.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 14-10-2004 22:41 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Erg gave band. Krijg binnenkort de Vedderbaug tape binnen, dat wordt rossen.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-10-2004 23:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Lanternens Grusomme Fravaer blijft het beste nummer natuurlijk.
Clean vox gebruik op laatste nummer is gaaf gedaan, hehe!



[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 14-10-2004 23:52]


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 14-10-2004 23:55 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 23:43 schreef aerodis het volgende:
Lanternens Grusomme Fravaer blijft het beste nummer natuurlijk.


Allicht, wie had daar ooit aan getwijfeld?
WHAAAAAAAAAAA!!


Jullie zijn allemaal negers!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-10-2004 23:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-10-2004 9:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Binnenkort nieuw werk:
Ljå - Lam av Synd i Angest Sjø cd (to be announced)



[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-10-2004 9:35]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-11-2004 11:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wegens annulering van een bestelling is er nog 1 exemplaar verkrijgbaar van de officieel uitverkochte "Vedderbaug" cd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-01-2005 14:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Aftermath-Music:
We are proud to present our new signing this week, which is:

LJÅ
From Stavanger/Norway comes one of the most ferocious Black Metal acts from here at the moment. The band which has done a few demos and a 7" split EP with Koldbrann last year are now ready to record their debut album in April at the Mansion Studios.
www.ljaa.net

Zodra 'ie uit is via HDH-Distribution te krijgen in de Benelux



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 22-01-2005 18:23 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2005 14:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Aftermath-Music:
We are proud to present our new signing this week, which is:

LJÅ
From Stavanger/Norway comes one of the most ferocious Black Metal acts from here at the moment. The band which has done a few demos and a 7" split EP with Koldbrann last year are now ready to record their debut album in April at the Mansion Studios.
www.ljaa.net

Zodra 'ie uit is via HDH-Distribution te krijgen in de Benelux




aah, 't is dus eindelijk officieel bekend gemaakt... werd tijd...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-01-2005 18:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Werd tijd ja. Was al héél lang bekend maar voor ons onbekende redenenen heeft Haavard het nog niet publiekelijk willen maken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-01-2005 13:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Drie nieuwe nummers te beluisteren op de vernieuwde website www.ljaa.net

All the material for the upcoming full-length CD has been completed.
We have put up 3 recordings of tracks that will appear on the album here.
The album will feature 10 tracks and be approximately 45 minutes long. We plan to enter the studio in a couple of months and are signing with Aftermath Music.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 28-01-2005 14:57 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Deze zijn dus alvast ingespeeld, maar krijgen een nieuwe versie op de full-length?
In ieder geval, Ik zal ze eens luisteren als m'n LP afloopt.


Jullie zijn allemaal negers!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-01-2006 12:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Waar blijft ie dan?

Van de Ljaa site:
quote:
2005/11/22 : Album release postponed
The release of Til Avsky For Livet has been postponed until January.


van Aftermath:
quote:
LJÅ
Til Avsky For Livet CD
Releasedate: February 6 - 2006
Genre: Black Metal

After their split 7" EP with Koldbrann this much praised band from Stavanger, Norway has found their way to make a splendid debut album. "Til Avsky For Livet" incorporates old fashioned Black Metal in a way rarely heard these days, think Ulver, think Gorgoroth, but still in the Ljå way!

6 deb dus


[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-01-2006 12:48]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-01-2006 12:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ben benieuwd. Welk label, al distro's bekent?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-01-2006 12:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Aftermath dus, en Hub gaat het waarschijnlijk distribueren in de Benelux (zie paar posts naar boven).

edit: raaaa! Guuuuuuds klaaaaamme Haaand!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-01-2006 12:55]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-01-2006 14:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2004 22:38 schreef Chelman het volgende:
He pisvlek!

Heb je dit al beluisterd? Is je Mardsuck verslaving nu verminderd.


Ik heb dit nog nooit gehoord. Aankomende CD maar gewoon aanschaffen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-01-2006 16:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Promo's zijn ondertussen al verstuurd van de nieuwe Ljå....alles is dus helemaal klaar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-01-2006 1:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik zie er met spanning naar uit, heb wel weer zin in wat nieuwsch.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2006 2:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hm, ik ben deze band een tijd geleden uit het oog verloren. Ik kwam er ooit een mp3 tegen, dat bleek van de EP Vedderbaug te zijn. Ik had het ergens besteld, maar dat is niet doorgegaan ofzo. Ik weet niet meer precies hoe het zat. Toch vond ik het wel goede muziek.
Is er na die EP eigenlijk nog iets uitgekomen? [Behalve die aankomende CD.] Geen zin om het hele topic door te bladeren...maar toen was het geloof ik die EP en een demo.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2006 2:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 januari 2006 2:19 schreef karnivoor het volgende:
het klinkt noors dus neem ik niet eens de mnoeite het te luisteren


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-01-2006 2:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Je had eerst de "Vedderbaug demo", toen de " Ljaa/Koldbrann" split, toen de "Vedderbaug tape" en "Vedderbaug re-print".

Toevallig onthouden omdat ik vorige week ofzo weer eens checkt waar Ljaa nu mee bezis was.

@karni: en terecht!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-01-2006 2:26]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2006 2:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:25 schreef ZelThoR het volgende:
Je had eerst de "Vedderbaug demo", toen de " Ljaa/Koldbrann" split, toen de "Vedderbaug tape" en "Vedderbaug re-print".

Toevallig onthouden omdat ik vorige week ofzo weer eens checkt waar Ljaa nu mee bezis was.

@karni: en terecht!

Nou nou, ze zijn erg productief geweest dus . Nou ja, ik krijg die CD vast wel eens te horen. Treden ze nooit op eigenlijk?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-01-2006 2:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 27 januari 2006 2:25 schreef ZelThoR het volgende:
@karni: en terecht!




[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-01-2006 2:31]


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-01-2006 2:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:28 schreef WhiteRider het volgende:
Nou nou, ze zijn erg productief geweest dus . Nou ja, ik krijg die CD vast wel eens te horen. Treden ze nooit op eigenlijk?
Geen idee, daar moet je Hub-"de Noorse sceneboy"-de-Galliër voor hebben. Maar goed, ze doen er inderdaad veel te lang over, waarschijn moeten ze gewoon als accountants 70 uur per week draaien Tijd terug stonden al samples van het nieuwe werk online, en dat klonk erg goed.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen