IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Ljå (Ljaa lja) Vorige pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 28-01-2008 21:22 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ken deze band al een jaartje, maar heb nog niks van ze aangeschaft eigenlijk.
De sound zelf doet me erg denken aan de eerste 2/3 platen van Thy Primordial. Heerlijk spul


Why doesn't my music get me all the chicks?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-01-2008 21:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

De sound van Lja ligt meer in het verlengde van het debuut van Borknagar of Nattens madrigal van Ulver.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-01-2008 21:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Thy Primordial maar weer eens opzetten inderdaad, beetje in de vergetelheid geraakt hier.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 28-01-2008 21:27 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik eigenlijk ook maar weer eens, nu ik er zelf over begin, heb hier die dubbelaar liggen met Where Only Seasons... en die andere... veels te lange namen wel fantastische muziek.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-01-2008 21:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, erg gaaf (en ook ik ben effe de titels kwijt hehe)


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-03-2008 11:21 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat is die beginriff van Til Satan geweldig


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 28-03-2008 11:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

gaaf bandje ja!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-12-2009 14:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Band is wel aardig op haar gat aan het liggen, lijkt het. Laatste bericht op de website rept over nieuw geschreven materiaal, maar is wel van januari 2007...

Weet iemand meer?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-12-2009 16:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De drijvende kracht achter de band heeft Ljå een tijd terug al verlaten en heeft een nieuwe band opgericht genaamd Djevel.

Edit: bij deze meteen maar de link: www.myspace.com/djevelmakt

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-12-2009 16:48]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-12-2009 16:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ah, dat Djevel had ik wel zien staan en ook gezien dat het die gast was maar nog niet opgemerkt dat hij ook uit Ljaa gestapt was Ik had daarom Djevel nog niet geluisterd, dat nu maar even doen dan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 14-12-2009 21:58 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2008 11:21 schreef Metalhead22 het volgende:
Wat is die beginriff van Til Satan geweldig


lijkt op zo'n nummer van Catamenia


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-12-2009 22:00 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Klopt. Ik ben geen echte Catamenia liefhebber, maar die jongens hebben best wat gave nummers geschreven, moet ik zeggen.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 14-12-2009 22:13 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

+1
en Djevel weet mij ook wel te boeien trouwens. Ja hoor, lekkere sfeervolle Black


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 14-12-2009 22:16 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Morgen eens opzoeken.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-12-2009 9:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dat Djevel lijkt heel erg op Ljaa, dus dat is goed. Hopen dat ze voor de release een soortgelijke productie als voor Til Avsky for Livet halen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen