IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Ljå (Ljaa lja) Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2006 2:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:32 schreef ZelThoR het volgende:
Geen idee, daar moet je Hub-"de Noorse sceneboy"-de-Galliër voor hebben. Maar goed, ze doen er inderdaad veel te lang over, waarschijn moeten ze gewoon als accountants 70 uur per week draaien Tijd terug stonden al samples van het nieuwe werk online, en dat klonk erg goed.

O, weet je waar die samples zijn?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-01-2006 2:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:35 schreef WhiteRider het volgende:
O, weet je waar die samples zijn?
Poeh, denk dat ik ze via de site (www.ljaa.net) gevonden heb.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2006 2:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:38 schreef ZelThoR het volgende:
Poeh, denk dat ik ze via de site (www.ljaa.net) gevonden heb.

Hm, heb even gekeken. Alleen de samples van die demo staan erop. Ach, dan maar niet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-01-2006 2:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2006 2:43 schreef WhiteRider het volgende:
Hm, heb even gekeken. Alleen de samples van die demo staan erop. Ach, dan maar niet.
van de site kun je toch de volledige demo downloaden? Dat heb ik destijds (voor aanschaf) namelijk wel gedaan, ze zijn toch niet commercieel geworden!

edit: ik denk dat ze van het media gedeelte zijn gehaald. Bij de nieuwsberichten wordt nog gezegd dat daar samples te vinden zijn.

quote:
2005/01/25 : Album Material Finished All the material for the upcoming full-length CD has been completed.

We have put up 3 recordings of tracks that will appear on the album here.

The album will feature 10 tracks and be approximately 45 minutes long. We plan to enter the studio in a couple of months and are signing with Aftermath Music.



[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-01-2006 2:49]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-01-2006 2:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Precies, nou ja. Dan niet.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-01-2006 15:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het is de bedoeling dat Ljå ook optredens doet ja alleen is er voor zover ik weet niks gepland. Er is sprake geweest van een tourtje met Gehenna maar da's helaas nooit door gegaan


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 29-01-2006 10:46 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Wat een vette band is dit zeg


Furious black death metal http://www.sammath.nl


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 14-02-2006 12:03 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Gister eindelijk 'Til Avsky For Livet' ontvangen. WAT EEN PLAAT!!!! Zelfs de toch al meer dan aardige 'Vedderbaug' demo valt haast in het niet bij dit juweeltje, ik had erg hoge verwachtingen van deze cd, en lja maakt ze allemaal waar.

Heerlijke up-tempo black metal met een ranzig-melancholische ondertoon. En ook niet geheel onbelangrijk, Lja heeft het eindelijk een eigen 'sound' gevonden.

Ik denk dat dit album bij veel mensen in de jaarlijst zal belanden.

[Dit bericht is gewijzigd door metalmook op 14-02-2006 12:04]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-02-2006 12:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En de hoes:





Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-02-2006 17:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Waar gaat dit ding zoal verkrijgbaar zijn, alleen Hub in NL of ook Displeased?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-02-2006 18:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Waarschijnlijk alle grotere distro's


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-02-2006 18:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Mooi


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-03-2006 11:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 07-03-2006 11:22 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote uit de review:
Soms borduren ze net iets te lang door op een bepaalde riff zodat mijn aandacht her en der lichtjes verslapt


Hier ben ik het dus totaal niet mee eens, ik vind dit juist het sterke punt van Lja, die herhaling van riffs, wat mij betreft hadden ze dat zelfs nog wel meer mogen uitspinnen...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-03-2006 11:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Is jouw mening. Het klopt inderdaad dat dit bijvoorbeeld in het openingsnummer erg goed werkt. Maar verderop de cd heb ik het gevoel af en toe dat ze iets te lang een bepaalde riff uitmelken, zonder dat het functioneel is. Maar ach, ik zou hier niet al te zwaar aan tillen. Blijft een persoonlijk iets.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-03-2006 11:33]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 16:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Na een maandje of twee de CD soms geluisterd te hebben mag ik concluderen dat ik het een geslaagd vervolg op de demo vind. Het lijkt allemaal een stukje rauwer, zowel productie als de muziek zelf. Blijft een lekker stukje black metal.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 02-05-2006 17:49 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Gave plaat, ja. Echt zoeen waarvan bepaalde mensen verderop in het jaar gaan zeggen dat 'ie overgewaardeerd is, omdat teveel mensen 'm goed vinden. Grappig fenomeen is dat altijd.



Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-05-2006 17:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vind 'em zelf ook erg gaaf geworden.....een mooie vooruitgang ten opzichte van de demo.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2006 19:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik ga hem telkens vetter en vetter vinden

http://www.myspace.com/ljaanorway


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 05-11-2006 17:54 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Zeg, ik zat dit nog eens door te lezen, enne:

quote:
Op 16 oktober 2004 9:35 schreef Hub de Gallier het volgende:
Binnenkort nieuw werk:
Ljå - Lam av Synd i Angest Sjø cd (to be announced)




Wat is hier nou eigenlijk mee gebeurd?


Jullie zijn allemaal negers!


Haxiod
Usericon van Haxiod
Posted 06-11-2006 20:37 by Haxiod Wijzig reactieProfiel van HaxiodQuote dit bericht

Leuke band is dat.


5-euro
Gangstershit
Usericon van 5-euro
Posted 07-11-2006 23:59 by 5-euro Wijzig reactieProfiel van 5-euroQuote dit bericht

zeer fijne band, met zeer fijn materiaal!


Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2008 20:23 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Damn, goed spul dit!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


R.
Usericon van R.
Posted 28-01-2008 20:25 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2004 8:43 schreef Hub de Gallier het volgende:
Goed te pruimen blackmetal.Heb zelf laatst de split met Koldbrann gekregen op 7"EP en cd-rom van Hektoen
Binnenkort te verkrijgen bij www.hdgdistribution.cjb.net de split met Koldbrann


Blijft altijd gaaf hoe Huub altijd pronkt met namen die ons serieus geen ene drol zeggen. Als ie ze stuk voor stuk verzon zou ik het niet eens door hebben!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-01-2008 20:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die namen verzin ik ook allemaal, hoe debiel om te denken dat ik ze inderdaad echt ken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen