IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig en soms ook minder zinnig nieuws, deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2004 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

oh ja, dom van me ..
latenb we ze een therapeutosche vakantie EUHM werkkamp aanbieden


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-10-2004 23:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Doe dan maar wel een 'vakantietje' in Marokko.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-10-2004 23:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 oktober 2004 23:01 schreef Misanthrope het volgende:
Doe dan maar wel een 'vakantietje' in Marokko.


Daar is "oom" agent wel van een iets ander kaliber. (niet dat de politie hier zo moet worden maar er is toch vast zoiets als eengulden middenweg?)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-10-2004 23:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 oktober 2004 23:03 schreef attila_de_hun het volgende:
Daar is "oom" agent wel van een iets ander kaliber. (niet dat de politie hier zo moet worden maar er is toch vast zoiets als eengulden middenweg?)
Streng maar rechtvaardig vind ik een mooie middenweg.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-10-2004 23:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 oktober 2004 23:04 schreef Misanthrope het volgende:
Streng maar rechtvaardig vind ik een mooie middenweg.


Ik ook. Nu is de politie gewoon een lachertje(en daar kunnen die lui zelf ook niks aan doen).
Maar dat van zo een bende slechts een persoon in hechtenis is genomen is gewoon niet te begrijpen. Die gasten zouden nu ergens op een verre heide een put moeten staan graven en daarna weer dichtgooien (en dit vele, vele malen herhalen), of iets doen waarbij ze die computers weer mee kunnen afbetalen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-10-2004 23:09 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 12 oktober 2004 23:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ook. Nu is de politie gewoon een lachertje(en daar kunnen die lui zelf ook niks aan doen).
Maar dat van zo een bende slechts een persoon in hechtenis is genomen is gewoon niet te begrijpen. Die gasten zouden nu ergens op een verre heide een put moeten staan graven en daarna weer dichtgooien (en dit vele, vele malen herhalen), of iets doen waarbij ze die computers weer mee kunnen afbetalen.

Laat ze computer les geven aan ouderen...



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-10-2004 23:14 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 oktober 2004 23:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ook. Nu is de politie gewoon een lachertje(en daar kunnen die lui zelf ook niks aan doen).
Maar dat van zo een bende slechts een persoon in hechtenis is genomen is gewoon niet te begrijpen. Die gasten zouden nu ergens op een verre heide een put moeten staan graven en daarna weer dichtgooien (en dit vele, vele malen herhalen), of iets doen waarbij ze die computers weer mee kunnen afbetalen.
Dus niet alleen de politie, maar ook het strafrecht moet streng, maar rechtvaardig zijn. Zodat een dader niet een dag later weer op straat staat en het adres van de politie-agent die hem oppakte heeft.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-10-2004 11:49 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 12 oktober 2004 schreef Telegraaf het volgende:
Onderzoek naar luxe terreinwagens



DEN HAAG - Minister Peijs (Verkeer) heeft haar oog laten vallen op luxe terreinwagens. Ze kondigde woensdag in de Tweede Kamer een onderzoek aan naar de negatieve impact van dit soort grote en zware wagens, die een gevaar op de weg zouden zijn. Ze staan ook te boek als zeer vervuilend.






Peijs gaat niet zover als GroenLinks, die de allergrootste terreinwagens van de Nederlandse wegen wil weren en de rest zwaarder belasten. Ook zou dit type auto's uit de buurt moeten blijven van scholen en woonwijken. Als mogelijke maatregel denkt Peijs aan het verbieden van een 'bull bar' of koeienvanger op luxe terreinwagens. In Europees verband is die vanaf 2007 op nieuwe auto's niet meer toegestaan. De CDA-bewindsvrouw wil daar al eerder aan en het verbod zou dan ook moeten gelden voor bestaande wagens.

Een fiscale maatregel heeft volgens haar weinig zin omdat de meestal kapitaalkrachtige eigenaren van deze auto's die lasten makkelijk kunnen ophoesten.

De 'PC Hooft-tractoren', naar de dure Amsterdamse winkelstraat waar ze steeds meer opduiken, zijn niet aan de minister besteed. Ze noemde de parkeerverboden die sommige scholen tegen deze wagens hanteren "een prima maatregel".

Volgens CBS-cijfers zijn er in Nederland van dit soort zware wagens, die gemiddeld 1900 kilo wegen, in de afgelopen vier jaar 50.000 bijgekomen.

Volgens verkeersdeskundigen zijn ze extra onveilig. Bij botsingen met gewone wagens zijn de eigen inzittenden beveiligd, maar vallen er drie maal zoveel doden bij de 'tegenpartij' als bij een ongeval tussen normale wagens. Een stoere voorbumper als de bull bar maakt dat alleen maar erger.Verkeersorganisatie 3VO zou de verkoop ervan dan ook willen verbieden. Volgens Peijs kan zo'n maatregel gemakkelijk ontdoken worden, bijvoorbeeld door aankoop via internet.



wat voor een dom land leven we in !!


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2004 11:51 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Als Peijs zich over dergelijke dingen druk kan maken is haar functie duidelijk overbodig geworden en kan dat mooi de eerste stap zijn in het inkrimpen van het ambtenarenapparaat...


I'm not being rude. You're just insignificant.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-10-2004 11:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik vind het eigenlijk wel belachelijk dat die dingen hier rijden. We hebben de beste infrstructuur ter wereld dus als blijkt dat die dingen het miljeu zwaarder belasten dan andere voertuigen en dat ze gevaarlijk zijn of weet ik veel wat voor maatschappelijke nadele eraan kleven mogen ze van mij wel verboden worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-10-2004 11:55 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 14 oktober 2004 11:52 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel belachelijk dat die dingen hier rijden. We hebben de beste infrstructuur ter wereld dus als blijkt dat die dingen het miljeu zwaarder belasten dan andere voertuigen en dat ze gevaarlijk zijn of weet ik veel wat voor maatschappelijke nadele eraan kleven mogen ze van mij wel verboden worden.
wat een onzin !
als je zo druk maakt over milieu... waarom stoten die bedrijven dan nog zo veel gassen uit? een auto is daar niks bij hoor.
En wij beste infrastructuur ter wereld... lijkt me erg stug... waar kijk je dan naar?
anyway als je in de hele wereld mag rijden met die dingen, waarom dan in niet in het fucking kleine niets voorstellende nederland? TE DOM !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-10-2004 12:09 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 14 oktober 2004 11:55 schreef DaVinz het volgende:
En wij beste infrastructuur ter wereld... lijkt me erg stug... waar kijk je dan naar?

De staat van het wegdek. Deze wagens zijn gemaakt voor hobbelig terrein enz. Nederland ligt voor een groot deel onder asfalt.
quote:
anyway als je in de hele wereld mag rijden met die dingen, waarom dan in niet in het fucking kleine niets voorstellende nederland? TE DOM !

Omdat in Nederland geen waterbuffels plots voor je de weg oprennen.


mvg wk10


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-10-2004 12:17 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 14 oktober 2004 12:09 schreef windkracht10 het volgende:
De staat van het wegdek. Deze wagens zijn gemaakt voor hobbelig terrein enz. Nederland ligt voor een groot deel onder asfalt.
vrachtwagens mogen wel rijden maar een hummer niet.... beetje dom vind je niet?

quote:
Omdat in Nederland geen waterbuffels plots voor je de weg oprennen.

ah jah... jah.. logisch

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 14-10-2004 12:18]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 12:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 oktober 2004 11:55 schreef DaVinz het volgende:

anyway als je in de hele wereld mag rijden met die dingen, waarom dan in niet in het fucking kleine niets voorstellende nederland? TE DOM !


Omdat wat in andere landen allemaal wel en niet mag niks heeft te maken met wat hier mag in dit geval. Als ze in de omringende landen de sharia invoeren, moet dat dan hier ook? NIet te hopen.

Overigens vind ik dat ze die dingen maar moeten laten rijden. Een flink deel van Nederland is toch al tot een betonnen- en asfaltplaat gereduceerd, volledig in dienst van de heilige koe. Of die auto's wel of niet rond rijden zal er uiteindelijk niet veel verschil maken.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-10-2004 12:20 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 14 oktober 2004 12:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Omdat wat in andere landen allemaal wel en niet mag niks heeft te maken met wat hier mag in dit geval. Als ze in de omringende landen de sharia invoeren, moet dat dan hier ook? NIet te hopen.

ik denk dat nederland zo klein is dat het weinig nut heeft om het te verbieden... het is btw 1 europa... denk dat nederland erg weinig te zeggen heeft. Anders koop je z'n auto in belgië en duitsland... met 1 europa is het super makkelijk gedaan


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 14-10-2004 12:28 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 14 oktober 2004 12:17 schreef DaVinz het volgende:
ah jah... jah.. logisch

Bull Bar... Of denk je dat die bedoeld zijn voor spelende kinderen op straat?


mvg wk10


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2004 14:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Van Fok!

Slaapwandelaarster lijdt dubbelleven

Overdag een respectabele vrouw van middelbare leeftijd die gelukkig getrouwd is. 's Nachts een slaapwandelaarster op zoek naar seks met onbekenden. Het lijkt de titel van een heel heel slechte film, maar voor een vrouw uit Australië blijkt het realiteit te zijn.

De vrouw wist niets van haar eigen dubbelleven, dat zich afspeelde terwijl ze sliep, aldus de behandelend dokter uit Sydney die de diagnose stelde. "Ongeloof is het eerste punt waar iemand die dit hoort mee te maken krijgt, ook doktoren," aldus Peter Buchanan, een dokter van het Koninklijk Prins Alfred ziekenhuis. "Je moet sceptisch blijven.".

In dit geval was het direct duidelijk dat de vrouw het verhaal niet uit haar duim zoog om haar seksuele escapades te verbergen. De vrouw was stomverbaasd, haar partner wantrouwig. "Hij wist wel iets van het slaapwandelen en had ook uitvoerig bewijs gevonden in huis, bijvoorbeeld de onverklaarbare aanwezigheid van condooms overal in het huis," aldus Buchanan. "Een keer werd hij zelfs wakker terwijl zijn vrouw op pad was. Hij is toen op zoek gegaan, en betrapte haar op heterdaad."

De ziekte van de vrouw, die slaapseks heet, is onlangs geïdentificeerd als een vorm van slaapstoornis. Buchanan zal de zaak op de jaarlijkse wetenschappelijke ontmoeting van de 'Astraulian Sleep Association' in Sydney dit weekeinde bespreken. Hij verklaarde dat slaapseks steeds meer wordt erkend als een echte en zeer hinderlijke ziekte. Buchanan verwacht dat slaapseks in de volgende revisie van de internationale classificatie van slaap stoornissen wordt opgenomen.

De stoornis was moeilijk om te ontdekken, aldus Buchanan. Wanneer de patiënt 's nachts in een slaap laboratorium zou overnachten zou de stoornis zich niet kunnen uiten. In het geval van de vrouw toonden tests met de hersenen aan dat ze wakker kon worden uit een diepe slaap, zonder eerst door de eerste stages van lichtere slaap patronen te gaan. Een fenomeen dat slaapstoornissen kent.

Bijna de helft van alle slaapseks zaken werden geassocieerd met psychologische problemen, de vrouw in kwestie was succesvol behandeld bij een psychiater. Het feit dat de stoornis zich manifesteerde als een seksuele afwijking is geen bewijs voor seksueel misbruik of andere seksuele problemen volgens Buchanan. Het is een slaap stoornis, en geen seksuele afwijking.

Slaapwandelen is de meest voorkomende slaapstoornis. Ongeveer drie procent van alle kinderen en minder dan één procent van ouderen lijdt aan slaapwandelen. Slaapseks zou, hoe zeldzaam ook, misschien meer voorkomen dan men denkt, daar de personen die aan de stoornis lijden mogelijk niet om hulp durven vragen.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 14:26 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

het moet niet gekker worden, dit klinkt echt wel heel erg ongeloofwaardig hoor


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

rg slechte smoes van die snol


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 14:33 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 14 oktober 2004 14:32 schreef Jenje het volgende:
rg slechte smoes van die snol


precies. wat ik ook zo raar vind ik mensen die andere mensen aanvallen of zelfs vermoorden in hun slaap. Ik heb dat eens gezien op discovery channel. Die vent had zijn vrouw vermoord tijdens zijn slaap en ging daardoor vrijuit omdat hij niet wist wat hij gedaan had. Belachelijk!


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2004 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Amerika


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 14-10-2004 14:36 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

Nou ik dacht juist dat als je daar drugs in je auto had en dan wegrende dat je al doodgeschoten werd daar gaat mijn droom


Kankerlul


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-10-2004 17:46 by Chelman Profiel van Chelman



Ik dacht dit een mooie wagen voor Femke Hoerema zou zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-10-2004 18:38 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 14 oktober 2004 12:17 schreef DaVinz het volgende:
vrachtwagens mogen wel rijden maar een hummer niet.... beetje dom vind je niet?



Nee.

Een vrachtwagen heeft nog een duidelijke functie waar meerdere mensen wat aan hebben, het vervoeren van goederen.

In een gemiddelde Hummer zitten misschien 2 mensen met teveel geld.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-10-2004 20:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 oktober 2004 18:38 schreef Rasputin het volgende:
Nee.

Een vrachtwagen heeft nog een duidelijke functie waar meerdere mensen wat aan hebben, het vervoeren van goederen.

In een gemiddelde Hummer zitten misschien 2 mensen met teveel geld.


In datr geval moeten we alles verbieden wat geen duidelijk aantoonbare functie waar meerde mensen wat aan hebben heeft. Laten we beginnen met het verbieden van het bouwen van body building apparatuur voor thuis gebruik aangezien het niet meerdere mensen dient en een bovenmatige aanslag op het milieu pleegt.

Laten we verbieden om boeken te produceren in grote getallen. Bibliotheken zijn de oplossing.

Laten we ook verbieden het produceren van dure kleding voor mensen met 'te veel geld'*

Alle voorwerpen die niet van essentieel belang zijn om te overleven kunnen we dan verbieden. Maar vergeet niet dat voor elk van die voorwerpen er groepen mensen zijn die er belang aan hechten. Wie ben IK of JIJ om te bepalen dat het onnodig is en derhalve verboden moet worden. Het lijkt me duidelijk dat dit een volstrekt belachelijk idee is.



*Laat het duidelijk zijn dat ik het begrip 'te veel geld' enkel aanhaal uit jouw post en het zelf niet onderschrijf. Ik weet niet wie bepaalt hoeveel genoeg, te veel of te weinig is. Ik bepaald dit voor mij zelf en iedereen anders moet het voor zichzelf bepalen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen