IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig en soms ook minder zinnig nieuws, deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-11-2004 9:59 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 november 2004 9:46 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Nu ook al daar
Eerst zien of 't geen leuke verkiezingsstunt is


I'm not being rude. You're just insignificant.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 01-11-2004 10:00 by filosofem Profiel van filosofem

Getronics wil branchegenoot PinkRoccade kopen

Uitgegeven: 1 november 2004 07:54

AMSTERDAM - Automatiseerder Getronics wil zijn branchegenoot PinkRoccade kopen. Dat hebben de twee beursgenoteerde bedrijven maandag in een gezamenlijk persbericht bekendgemaakt.

Getronics is van plan een bod uit te brengen van 6 Getronics-aandelen plus 4,10 euro in contanten voor elk aandeel PinkRoccade. Dat komt neer op een totale overnamebedrag van 338 miljoen euro.


Het bod houdt een premie in van 35 procent boven op de koers waarop het aandeel PinkRoccade vrijdag de handel op de effectenbeurs in Amsterdam uitging. Dat was 10,25 euro.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2004 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hoge boete voor illegale snelheidsduivel

LEIDSCHENDAM - Een 24-jarige automobilist kreeg zondagavond na een opeenstapeling van overtredingen een bekeuring van maar liefst 1500 euro. De man reed met 150 kilometer per uur over de A4 (Amsterdam-Den Haag), waarbij hij bumperkleefde.

Toen agenten de man inhaalden om hem te kunnen aanhouden, zagen zij bovendien dat hij een mobiele telefoon aan zijn oor hield.


Vervolgens deed de man op het politiebureau een blaastest waaruit bleek dat hij een alcoholpromillage van 0,52 had. Alsof dat allemaal nog niet genoeg was, bleek na controle van zijn papieren dat de man, afkomstig uit Equatoriaal-Guinea, geen geldige verblijfsvergunning heeft. Hij is overgedragen aan de vreemdelingenpolitie.

LOL de sukkel


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-11-2004 14:18 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 1 november 2004 14:05 schreef Jenje het volgende:
Hoge boete voor illegale snelheidsduivel

LEIDSCHENDAM - Een 24-jarige automobilist kreeg zondagavond na een opeenstapeling van overtredingen een bekeuring van maar liefst 1500 euro. De man reed met 150 kilometer per uur over de A4 (Amsterdam-Den Haag), waarbij hij bumperkleefde.

Toen agenten de man inhaalden om hem te kunnen aanhouden, zagen zij bovendien dat hij een mobiele telefoon aan zijn oor hield.


Vervolgens deed de man op het politiebureau een blaastest waaruit bleek dat hij een alcoholpromillage van 0,52 had. Alsof dat allemaal nog niet genoeg was, bleek na controle van zijn papieren dat de man, afkomstig uit Equatoriaal-Guinea, geen geldige verblijfsvergunning heeft. Hij is overgedragen aan de vreemdelingenpolitie.

LOL de sukkel


haha


Kankerlul


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-11-2004 14:20 by Orion Profiel van Orion

LOL!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-11-2004 13:44 by Iskariot Profiel van Iskariot

TV-zender wil ontbinding menselijk lichaam uitzenden

Uitgegeven: 4 november 2004 12:56
Laatst gewijzigd: 4 november 2004 12:56
LONDEN - Een Britse commerciële televisiezender wil het ontbindingsproces van een menselijk lichaam op televisie gaan uitzenden. Het programma heeft als voorlopige naam 'Dust to Dust', aldus een woordvoerder van Channel 4 donderdag.

De zender zoekt momenteel naar een terminaal zieke vrijwilliger die bereid is zijn of haar lichaam op te offeren voor de wetenschap. Het lichaam zal op een geheime locatie worden gefilmd en bewaard. Een team van wetenschappers houdt toezicht op het experiment.

Channel 4 zond in 2002 een autopsie uit. Het nieuwe programma wordt gemaakt in samenwerking met het Museum voor Wetenschap in Londen. Het project moet wetenschappers meer inzicht geven in het rottingsproces van een menselijk lichaam.

Vrijwilligers?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-11-2004 13:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

is op discovery channel al lang geweest ...

er is voor onderzoek naar ontbinding een soort farm in de VS waar ze lijken onder verschillende omstandigheden laten ontbinden ...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-11-2004 14:17 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Vanop cnn.com:

'Come bite me!'
Lion complies with man's request
Friday, November 5, 2004



The man leaped into the lion's den at the Taipei Zoo.

TAIPEI, Taiwan (Reuters) -- A man leaped into a lion's den at the Taipei Zoo on Wednesday to try to convert the king of beasts to Christianity, but was bitten in the leg for his efforts.

"Jesus will save you!" the 46-year-old man shouted at two African lions lounging under a tree a few meters away.

"Come bite me!" he said with both hands raised, television footage showed.

One of the lions, a large male with a shaggy mane, bit the man in his right leg before zoo workers drove it off with water hoses and tranquilizer guns.

Newspapers said that the lions had been fed earlier in the day, otherwise the man might have been more seriously hurt ... or worse.

Die leeuwen hadden beter nog nie gegeten.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 14:18 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ja, ik had een filmpje daarvan gezien op het journaal, lache joh!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 05-11-2004 14:20 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 november 2004 14:18 schreef Leviathanica het volgende:
Ja, ik had een filmpje daarvan gezien op het journaal, lache joh!

Kank mij inbeelden ja


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 14:20 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

haha wat een dwaas.


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 14:28 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

RTL regelt persoonlijke beveiliging voor Frits Barend
HILVERSUM - RTL Nederland heeft vrijdag besloten persoonlijke beveiliging te regelen voor presentator Frits Barend en zijn gezin. Dit omdat volgens de Telegraaf zijn naam op een dodenlijst staat die zou zijn opgesteld door radicale moslims.

De autoriteiten ontkennen het bestaan van zo'n lijst en RTL heeft geen specifieke signalen ontvangen dat de presentator gevaar loopt. "Toch willen wij als bedrijf geen enkel risico nemen met betrekking tot de veiligheid van Frits Barend", aldus een RTL-woordvoerster vrijdag. Zij voegt eraan toe dat ook rond de studio van Barend & Van Dorp extra beveiligingsmaatregelen worden getroffen.

RTL hoopt later vrijdag meer informatie te krijgen van hoofdofficier De Wit van het Openbaar Ministerie in Amsterdam over de mogelijke risico's die hun presentator loopt.
--------------------------------------------
Mag ik vragen wat zijn aandeel hierin is???


[Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 05-11-2004 14:29]


Kankerlul


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 14:29 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

En waarom moet die geitenwollensok dood??


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 14:30 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

ja precies, voor zover ik weet heeft hij niets gedaan?


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 14:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ook kritiek gehad op Islam in Barend en Van Dorp


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 14:36 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

hmm dan heb ik dat even gemist.


Kankerlul


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 14:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ojee, dan gaat dus heel ZM doodgeschoten worden.
En iedereen van het journaal, verslaggevers, mensen die zijn geïntervieuwd op straat, en.............

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 05-11-2004 14:37]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 14:38 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

..... ik vooral


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-11-2004 14:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Volgens mij is Frits Barends van Joodse afkomst... Dat is ook de rede waarom Cohen bedreigd wordt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-11-2004 14:43 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 5 november 2004 14:38 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
..... ik vooral


Wij nu ook hoor, we gaan gezellig lallend met z'n allen doodgeschoten worden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-11-2004 14:43 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

haha, als er maar bier is zeg ik altijd maar


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2004 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Rolando had dit in de newstracker gezet, maar is niet FP-waardig maar wilde het jullie niet onthouden:

Ik ben erachter gekomen dat State off art Metal store te Nijmegen 2de hands cd's als nieuw verkopen. Ik heb namelijk ook een keer daar CD's verkocht, en 'n dag later toen ik weer 'n kijkje ging nemen in de store, lagen me cd's daar als nieuw te koop. Ik heb het ook al van verschillende andere mensen gehoord. Dus ik raad iedereen aan niet bij State off art Metal store cd's aan te schaffen, omdat hij 2de hands cd's voor de nieuw prijs verkoopt.

P.S. plaats dit AUB. Metalheads worden echt beduveld bij State off art Metal store te Nijmegen.

http://www.stateoffartmetalstore.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-11-2004 16:32]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2004 16:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 november 2004 15:51 schreef Jenje het volgende:
Rolando had dit in de newstracker gezet, maar is niet FP-waardig maar wilde het jullie niet onthouden:

Ik ben erachter gekomen dat State off art Metal store te Nijmegen 2de hands cd's als nieuw verkopen. Ik heb namelijk ook een keer daar CD's verkocht, en 'n dag later toen ik weer 'n kijkje ging nemen in de store, lagen me cd's daar als nieuw te koop. Ik heb het ook al van verschillende andere mensen gehoord. Dus ik raad iedereen aan niet bij State off art Metal store cd's aan te schaffen, omdat hij 2de hands cd's voor de nieuw prijs verkoopt.

P.S. plaats dit AUB. Metalheads worden echt beduveld bij State off art Metal store te Nijmegen.

http://www.stateoffartmetalstore.com


Dat is natuurlijk niet zo netjes. (en die link doet het niet , bij mij dan ten minste).


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 05-11-2004 16:08 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

je kan toch gewoon effe je cdtje tjekken

als de onderkant helemaal gaaf is zonder een enkel minimaal klein kutig krasje dan is ie gewoon nieuw, zoniet... moet je m met t doosje inje hand kankerhard op zn bek rossen en die cd rectaal z'n longen in stampen

heel simpel


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-11-2004 16:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 november 2004 16:08 schreef Aaaarco het volgende:
.. moet je m met t doosje inje hand kankerhard op zn bek rossen en die cd rectaal z'n longen in stampen




een beetje teveel beïnvloed door al die marocco-boys niet?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen