IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig en soms ook minder zinnig nieuws, deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 15:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 14:56 schreef Chelman het volgende:
Moeilijk. Principeel ben ik uiteraard net als de ACLU een voostaander van het recht om ook sites als Ogrish.com te kunnen maken.

Persoonlijk zal ik echter geen traantje laten als die walgelijke troep dichtgesmeten wordt.

Dat noemt men een dillema.




Ja, de botsing tussen theorie (recht op paatsen van iets op het net) en de praktijk ( het plaatsen van walgelijke troep..) is soms moeilijk. Als iedereen nu eens zijn gezond verstand en fatsoen eens zou gebruiken zouden vervelende regeltjes gewoon net nodig zijn.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-10-2004 15:10 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 25 oktober 2004 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Verder: Als nu wat meer rechsten een "linkse" aanpak van natuur- en milieubescherming zijn we er zowaar uit!
*kuch* investeren in plaats van bezuinigen


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-10-2004 15:10 by Mark Profiel van Mark

En sociaal beleid, en financieel-economische realiteitszin, en buitenlandpolitiek, en cultuur, en defensie, en volksgezondheid...

Dan komen we er inderdaad nog wel eens!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 15:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
ja. Alleen ultra politieke correcte karikaturen zoals burgemeester Cohen zijn niet meer te redden.
Verder: Als nu wat meer rechsten een "linkse" aanpak van natuur- en milieubescherming zijn we er zowaar uit!
De aanpak van de milieuproblemen zijn noch links, noch rechts. Ook rechts realiseert zich dat er iets moet veranderen.
Persoonlijk ben ik van mening dat we bereid moeten zijn niet alleen te betalen, maar ook ons leven aan te passen, om in harmonie met het milieu te leven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 15:13 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 15:10 schreef helmet het volgende:
*kuch* investeren in plaats van bezuinigen
Door te bezuinigen hebben mensen minder geld om overbodige en voor het milieu schadelijke luxetroep te kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 25-10-2004 15:13]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-10-2004 15:17 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 oktober 2004 14:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Als je een Oebe kunt verdragen (die toch aan de linkerkant staat) is alles te tolereren.
Verder maak ik me niet zo druk om de meningen van anderen. Ze geloven maar wat ze willen, ikheb toch gelijk.


ROFL


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 15:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 15:12 schreef Misanthrope het volgende:
De aanpak van de milieuproblemen zijn noch links, noch rechts. Ook rechts realiseert zich dat er iets moet veranderen.



Ik hoop maar dat de beleidsmakers er ook zo over denken. En dat de linkse kant ook wat rechtse standpunten over politieoptredens, straffen en eigen verantwoordleijkheden mag worden overgenomen. (dus halsema-achtige types een straatverbod in Den haag geven zou al flink helpen denk ik )


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-10-2004 16:12 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Leider AEL: "dode Hollandse soldaat is zege"

Tegenover de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws heeft de Belgisch-Libanese leider van de Arabisch-Europese Liga (AEL), Dyab Abou Jahjah, felle kritiek geleverd op de aanwezigheid van Nederlandse militairen in Irak. Tegenover de krant zei Jahjah: Elke dode Amerikaanse, Britse of Nederlandse soldaat beschouw ik als een overwinning."

Volgens Jahjah, die de laatste tijd wat minder in het nieuws is sinds zijn politieke plannen compleet flopten bij de verkiezingen, zijn de onthoofdingen die daar plaatsvinden afschuwelijk."Onthoofden is ethisch en religieus fout. Moslims slachten zelfs een schaap niet op die manier."

In het vraaggesprek, onder de titel 'Geen moslim ligt wakker van boerka', haalde Jahjah ook fel uit naar de Vlaamse kiezer. Zo zijn er volgens hem nog veel meer racisten dan de bijna miljoen Vlamingen die op het Vlaams Blok stemden. "Vlaanderen is een rechts bolwerk in Europa", aldus Abou Jahjah, die verder stelt dat "God niet vrijgevig is geweest voor Vlaanderen toen hij het verstand uitdeelde".


dit soort figuren zouden ze europa uit moeten zetten


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 16:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Die Jahjah is een stinkerd van het zuiverste type. Op zich misgun ik hem zijn mening niet maar ik veracht hem om zijn dubbele moraal. Het westen is volgens hem vrachtelijk maar er wel in wonen (in Engeland heb je ook al een paar van die dubbelzinninge griezels).



stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 16:28 by stookvogel Profiel van stookvogel

Jahjah is dat die belg met dat baartje die weleens in nederlansche discussie programma zit en daar steets van die zinloze "weerwoorden" geeft of verwar ik hem met iemand anders?


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2004 16:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Weer zo'n kutmoslim die geen andere denkbeelden tolereert.

Ovens! (c) Dwaallicht


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 16:38 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
"Moslims slachten zelfs een schaap niet op die manier."


Hoezo zelfs een schaap niet? Verplicht varkensvlees laten eten en daarna een langzame doch pijnlijke onthoofding voor dat soort figuren. Allemaal. Meteen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-10-2004 17:33 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 25 oktober 2004 16:28 schreef stookvogel het volgende:
Jahjah is dat die belg met dat baartje die weleens in nederlansche discussie programma zit en daar steets van die zinloze "weerwoorden" geeft of verwar ik hem met iemand anders?


Dyab Abou Jahjah

Print uit en prik op je dartbord...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-10-2004 17:53 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ik krijg stiekum toch steeds meer een hekel aan dat moslimvolk....


spelfout weggehaald...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-10-2004 17:58 by Schaep Profiel van Schaep

Ah nee! Die kerel is echt te erg! Wat een agressief mannetje vind ik dat altijd zeg, volgens mij zou hij het liefst alle binnenlanders het land uitzetten.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-10-2004 18:08 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

quote:
Op 25 oktober 2004 17:58 schreef Schaep het volgende:
Ah nee! Die kerel is echt te erg! Wat een agressief mannetje vind ik dat altijd zeg, volgens mij zou hij het liefst alle binnenlanders het land uitzetten.


Zit er wel in idd :

http://ondergang.tripod.com/jajah.jpg

Weet zo niet van welke datum dit artikel is

[Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 25-10-2004 18:14]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2004 18:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 oktober 2004 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
ja. Alleen ultra politieke correcte karikaturen zoals burgemeester Cohen zijn niet meer te redden.
Verder: Als nu wat meer rechsten een "linkse" aanpak van natuur- en milieubescherming zijn we er zowaar uit!
Helaas leidt een linkse aanpak van milieu- en natuurbescherming tot een ecologische ramp als gevolg van de tragedy of the commons, vide: SU, China etc.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-10-2004 18:11 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Dat is al een oud bericht, toch


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 25-10-2004 18:15 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

quote:
Op 25 oktober 2004 18:11 schreef beli mawr het volgende:
Dat is al een oud bericht, toch


ja geloof het ook, maar vond het wel op toepasselijk op wat schaep zei



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-10-2004 18:18 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 oktober 2004 16:12 schreef Digerdoden het volgende:
dit soort figuren zouden ze europa uit moeten zetten

WTF, die zou meteen mogen opgepakt worden en het land uitgezet worden.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-10-2004 19:32 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Net gelezen op de nieuwssite van de VRT
De VS spelen 380 ton explosieven kwijt in Irak
ma 25/10/04 - Sinds het beëindigen van de grote vijandigheden in Irak zijn er bijna 380 ton explosieven verdwenen uit een opslagplaats die onder controle staat van de Amerikaanse troepen. Dat schrijft The New York Times.

Volgens de voorlopige Iraakse regering zijn de explosieven verdwenen uit de opslagplaats Al Qaqaa. De daar opgeslagen springstoffen zijn krachtig genoeg om gebruikt te worden bij de ontsteking van kernwapens.

Het Internationaal Atoomagentschap heeft de Verenigde Staten in het verleden al gewaarschuwd dat de explosieven in Al Qaqaa goed beveiligd moesten worden. In april 2003 waarschuwde het atoomagentschap er al voor dat terroristen zich in Al Qaqaa "met het grootste gemak aan de beste explosieven konden helpen".

De Amerikaanse regering geeft toe dat er materiaal verdwenen is en zegt dat de inlichtingendienst CIA de zaak zal onderzoeken. John Kerry, de Democratische uitdager van president Bush, noemt de verdwijning zorgwekkend en heeft het over een nieuwe blunder in de Amerikaanse aanpak van de Irak-crisis.

De Britse premier Tony Blair heeft herhaald dat de verplaatsing van Britse troepen van het zuiden van Irak naar het centrum van het land een "tijdelijke oplossing van bepaalde duur" is.

850 manschappen van het zogenoemde Black watch-regiment worden verplaatst naar de Amerikaanse zone, waar ze onder het bevel van de VS komen te staan.

Blair zegt nu dat alles afhangt van de Iraakse verkiezingen. "Als de Irakezen erin slagen hun eigen regering te kiezen, verdwijnt elke mogelijke terroristische aanleiding", aldus de Britse premier.

Rebellen vormen nieuwe groepering

Verschillende rebellengroeperingen die actief zijn in de buurt van de stad Ramadi, hebben in een videoboodschap bekendgemaakt dat ze zich hebben verenigd in één groepering. Die luistert naar de naam Islamitische Beweging van de Moedjahedien van Irak.

Ramadi is al geruime tijd een haard van verzet tegen de Amerikaanse bezettingsmacht.

Onlangs nog raakte bekend dat er in heel Irak alles samen zo'n 20.000 rebellen actief zijn. Dat is heel wat meer dan de 2.000 à 7.000 waarover de Amerikanen het hebben.
Bron:VRTnieuws.net


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 19:43 by stookvogel Profiel van stookvogel

quote:
Op 25 oktober 2004 17:33 schreef RrroooaaarrR het volgende:

Dyab Abou Jahjah

Print uit en prik op je dartbord...

Jup die bedoelde ik


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-10-2004 12:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Abou is het al weer beu in het Westen.

Abou Jahjah wil terug naar Libanon

De leider van de Arabisch Europese Liga (AEL), Dyab Abou Jahjah, zal binnen 5 jaar België verlaten en terugkeren naar Libanon. Hij denkt in zijn geboorteland meer te kunnen bereiken dan bij onze zuiderburen, dat hij als een overwegend racistisch volk beschouwt. Abou Jahjah wil in Libanon een grote internationale Arabische beweging gaan opzetten die, zoals hij zelf zegt, tegenwicht moet bieden tegen de corrupte leiders en de gekken onder de moslimfundamentalisten. Terroristenleider Osama bin Laden noemt hij ideologisch gezien een rivaal maar de Jordaniër Abu Musab al-Zarqawi een 'klojo'.

Jahjah, die enkele maanden geleden trouwde en Antwerpen voor een Brusselse allochtonenwijk verruilde, vertrekt zodra hij de AEL in België met goede opvolgers achter denkt te kunnen laten. Daarvoor heeft hij maximaal vijf jaar nodig, zo schat hij. Abou Jahjah wordt bij onze zuiderburen overwegend als een paria behandelt. Hij ziet daarom ook geen toekomst meer. ''Hoe sneller ik uit België weg kan hoe liever. Ik heb geen affiniteit met dit land''.

Jahjah, die bij verkiezingen in Vlaanderen dit jaar slechts 1.700 stemmen haalde, doorbrak gisteren zijn maandenlange stilzwijgen met een interview in de krant Het Laatste Nieuws. Daarin zei hij onder meer iedere in Irak gedode Britse, Amerikaanse of Nederlandse soldaat, als een zege te beschouwen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-10-2004 15:27 by Hexegot Profiel van Hexegot

Man uit Wormer begraaft eigen moeder opnieuw

Uitgegeven: 26 oktober 2004 15:19

AMSTERDAM - Een man uit het Noord-Hollandse Wormer heeft zijn eigen moeder zelf opnieuw begraven. Dat heeft de gemeente Wormerland dinsdag bekendgemaakt. De man is zaterdag naar het graf van zijn moeder gegaan, heeft de kist geopend en zijn moeder overgeplaatst in een nieuwe kist. Vervolgens heeft hij het graf weer gedicht. Wat de beweegredenen van de man zijn geweest, is niet bekend.

De gemeente Wormerland is wettelijk verplicht aangifte te doen vanwege grafschennis. Ook de echtgenoot van de anderhalf jaar geleden overleden vrouw is ingelicht. De gemeente wil zo snel mogelijk het graf in de oorspronkelijke staat herstellen.

De gemeente kwam de kistverwisseling op het spoor na een melding van de uitvaartassociatie. Bij controle werd een omgewoeld graf aangetroffen met onder een dun laagje grond een nieuwe kist.


Odal
Usericon van Odal
Posted 26-10-2004 16:11 by Odal Profiel van Odalhttp://www.hammerarts.cjb.net

Ja hobby moet je hebben he?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen