IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Ebay Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-10-2006 21:57 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hahaha. Maar das best veel, ja. Ik heb inmiddels een ebayverbod van mijn eega. Ik kocht ondertussen iets teveel consoles, hahaha. Maar als ik een cd verkoop, dan mag ik weer wat verkopen. Net een cathedral cd verkocht en hup, 21 spellen voor m'n atari 400 gekocht.



Lampje
Usericon van Lampje
Posted 30-10-2006 12:07 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

En daar ging `Forest of Equilibrium`.....

Ik overweeg om mijn Judgement Day mini´s erop te zetten. Maar misschien ziet dat er wel weer stom uit aangezien ik voor de rest alleen studioapparatuur erop heb staan.


lampje


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-10-2006 12:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat maakt dat uit?

edit: Kijk, als je bijbels en roze buttplugs verkocht dan zou het wel vreemd zijn, ja. Maar studioapparatuur en CD'tjes lijkt me niks mis mee...

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 30-10-2006 13:00]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-10-2006 17:27 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 oktober 2006 12:07 schreef Lampje het volgende:
En daar ging `Forest of Equilibrium`.....

Ik overweeg om mijn Judgement Day mini´s erop te zetten. Maar misschien ziet dat er wel weer stom uit aangezien ik voor de rest alleen studioapparatuur erop heb staan.


Nee nee, die verkoop ik niet, hoor. 'T was de cd endtyme, die vond ik toch niet zo.

Verder wat chelman zegt, maakt dat nou uit.

Je kunt ze ook op http://www.metalplaza.nl/ zetten, daar heb ik die cathedral ook verkocht.



Lampje
Usericon van Lampje
Posted 30-10-2006 20:42 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik had 3 elpees op metalplaza neergezet, maar geen bevestigingsmails gekregen, en nu staan ze er dus ook niet op.... Misschien heb ik wat verkeerd gedaan...


lampje


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 30-10-2006 20:44 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2006 12:59 schreef Chelman het volgende:
Wat maakt dat uit?

edit: Kijk, als je bijbels en roze buttplugs verkocht dan zou het wel vreemd zijn, ja....


Haha, ja daar heb je wel weer gelijk in.


lampje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2006 13:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Iemand enig idee hoe het zit met verkopen. Ik heb 2 items aangeboden, dit ging prima en nu ineens heb ik mijn limiet bereikt? Ebay moet dan mijn gegevens nakijken en vraagt om creditcard gegevens, deze heb ik niet dus kan ik ze niet invoeren. Ook zie ik geen optie om aan te geven dat ik deze dus niet heb. Dit is via officieele website van ebay gegaan dus niet via rare mailtjes.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 01-11-2006 13:25 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Eh, je hebt het over paypal neem ik aan ? Je moet als je de limiet van de standaardaccount hebt bereikt, upgraden naar een "premieraccount", en daar moet je idd een creditcard voor hebben. Ik heb dat probleem ook, en ik heb zo onderhand de oorlog verklaard aan Paypal. Ik heb ruim 200 euro op die account staan, waar ik niet aan kan komen.

Ik ben nu nog wat regelwerk aan het afhandelen, en als het goed is wordt mijn limiet binnenkort afgeschaft. Ik wil je wel uitleggen hoe dat is afgerond, maar dan wil ik het eerst even rond hebben.


lampje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2006 13:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 13:25 schreef Lampje het volgende:
Eh, je hebt het over paypal neem ik aan ? Je moet als je de limiet van de standaardaccount hebt bereikt, upgraden naar een "premieraccount", en daar moet je idd een creditcard voor hebben. Ik heb dat probleem ook, en ik heb zo onderhand de oorlog verklaard aan Paypal. Ik heb ruim 200 euro op die account staan, waar ik niet aan kan komen.

Ik ben nu nog wat regelwerk aan het afhandelen, en als het goed is wordt mijn limiet binnenkort afgeschaft. Ik wil je wel uitleggen hoe dat is afgerond, maar dan wil ik het eerst even rond hebben.


Nee geen paypal.. ebay. Om te kunnen verkopen op ebay, meer dan 2 producten dien ik nu ineens mezelf te bevestigen voor hun door mijn creditcard gegevens door te geven. Doe ik dit niet, kan ik niks meer aanbieden op ebay meer dan 2 producten.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-11-2006 16:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Eerst creditcard aanvragen dan
Is best handig om te hebben hoor


Zenial


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 01-11-2006 16:13 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik heb nu ongeveer een jaar een verkopers account op ebay. Ik moest me daarvoor inderdaad ergens op de site aanmelden, en toen kreeg ik een formulier naar mijn postadres opgestuurd. Die moest ik ondertekenen, en misschien een kopie van mijn paspoort toevoegen, en terugsturen. Dat was alles. Geen creditcard geneuzel.

Heb je de verkoop geplaatst op Ebay.nl of ebay.com ? Daar zitten namelijk verschillen in.


lampje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2006 16:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 16:12 schreef Zenial het volgende:
Eerst creditcard aanvragen dan
Is best handig om te hebben hoor


Aaarrrrgh!!! Nee die wil ik niet hehe.
Nouja voorheen was het iets met code aanvragen als je geen creditcard had, maar die optie is ook weg ofzo?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-11-2006 16:17 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hehe ik heb iets van vijf jaar geleden mijn ebay account aangemaakt, en toen was t allemaal nog niet zo moeilijk


Zenial


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2006 16:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 16:17 schreef Zenial het volgende:
Hehe ik heb iets van vijf jaar geleden mijn ebay account aangemaakt, en toen was t allemaal nog niet zo moeilijk


Ik ook zoiets, maar kocht toen vaak ipv verkopen.. nu wil ik verkopen gaat die moeilijk doen bij meer dan 2 producten. Wat een eikel, die meneer ebay


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-11-2006 16:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 16:13 schreef MMayo het volgende:
Aaarrrrgh!!! Nee die wil ik niet hehe.



Altijd handig om te hebben. Voor die paar euro per jaar heb je zekerheid dat je in principe waar dan ook ter wereld kan betalen en dat je altijd over geld kan beschikken.

Ik kan geen een goed reden verzinnen waarom je geen credit card zou nemen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2006 16:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 16:26 schreef Chelman het volgende:

Ik kan geen een goed reden verzinnen waarom je geen credit card zou nemen.


Mijn portommonnee zit vol


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-11-2006 16:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Oh Logisch.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2006 16:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wat verwacht je anders van een vrouw, bedoel.. vrouwen en logica.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-11-2006 16:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Klopt, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-11-2006 17:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 november 2006 16:26 schreef Chelman het volgende:
Ik kan geen een goed reden verzinnen waarom je geen credit card zou nemen.

Dat je de mogelijkheid hebt om meer spullen te kopen dan je kan betalen?


Zenial


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-11-2006 17:26 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb dus een aantal weken (alweer) terug een fruitautomaat "gewonnen". Na enkele meeltjes mijnerzijds en slechts 2 mails van de verkoper laat hij nu gewoon helemaal niets meer van zich horen. Ik had godver al een auto met trekhaak en een aanhanger geregeld. Is daar nou iets aan te doen, behalve een negatieve feedback geven? Wat ik nog niet gedaan heb, want ik wil dat ding gewoon hebben. Gelukkig niet betaald, dat zou bij het afleveren gebeuren. Heeft iemand met zoiets ervaring?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-11-2006 17:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 13:00 schreef MMayo het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met verkopen. Ik heb 2 items aangeboden, dit ging prima en nu ineens heb ik mijn limiet bereikt? Ebay moet dan mijn gegevens nakijken en vraagt om creditcard gegevens, deze heb ik niet dus kan ik ze niet invoeren. Ook zie ik geen optie om aan te geven dat ik deze dus niet heb. Dit is via officieele website van ebay gegaan dus niet via rare mailtjes.


Ik heb een jaar geleden ongeveer hetzelfde gehad maar dan met een kopersaccount.

Je kunt je gegevens ook bevestigen door je een formulier te latens sturen naar je thuisdadres waar vervolgens een code instaat die je dan op je account weer ergens invoert.

Alleen was het punt toen bij mij dat ik nergens de link kon vinden om mij dat formulier te laten sturen. Ik heb toen gepost op het (Nederlandse) ebay forum en toen kreeg ik na een tijdje de juiste link. Er was destijds geloof ik een fout in de link constructie binnen eBay waardoor je er alleen maar via een directe url kon komen en niet via menuutjes of faq's.

Ik weet niet of dat nu opgelost is en ik kan mijn topic op het forum ook niet terugvinden maar ik raad je aan om zelf eens op dat forum rond te neuzen en er je vraag te stellen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2006 17:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Via ebay kun je de geschillen commissie inschakelen dacht ik, moet je even tussen de opties kijken. Oh en steeds blijven mailen op nette toon en alles bewaren. Je hebt al betaald?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-11-2006 17:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 17:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb een jaar geleden ongeveer hetzelfde gehad maar dan met een kopersaccount.

Je kunt je gegevens ook bevestigen door je een formulier te latens sturen naar je thuisdadres waar vervolgens een code instaat die je dan op je account weer ergens invoert.

Alleen was het punt toen bij mij dat ik nergens de link kon vinden om mij dat formulier te laten sturen. Ik heb toen gepost op het (Nederlandse) ebay forum en toen kreeg ik na een tijdje de juiste link. Er was destijds geloof ik een fout in de link constructie binnen eBay waardoor je er alleen maar via een directe url kon komen en niet via menuutjes of faq's.

Ik weet niet of dat nu opgelost is en ik kan mijn topic op het forum ook niet terugvinden maar ik raad je aan om zelf eens op dat forum rond te neuzen en er je vraag te stellen.

Okee thnx!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-11-2006 17:29 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 november 2006 17:27 schreef MMayo het volgende:
Via ebay kun je de geschillen commissie inschakelen dacht ik, moet je even tussen de opties kijken. Oh en steeds blijven mailen op nette toon en alles bewaren. Je hebt al betaald?


Nee, niet betaald, maar wel alle mails bewaard. En ik ben nog steeds aardig gebleven, dat dan weer wel.

Maar ik baal er stevig van.

edit: ik zal die opties eens bekijken, thanks.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 01-11-2006 17:30]



Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen