IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Ebay Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 17-12-2007 21:47 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

ZOG.


R.
Usericon van R.
Posted 18-12-2007 0:02 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Het begint er wel op te lijken.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-12-2007 21:07 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 25 november 2007 21:35 schreef Wansmaak het volgende:
Is ook zo, ja, hehe. Toch ben ik blij dat het geen megabedrag is. Ben zowiezo benieuwd of en hoeveel ik terug krijg.


Het hele bedrag, alleen de verzendkosten krijg ik niet terug. Hiep hoi voor ebay!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-01-2008 15:44 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zijn er meer mensen die problemen hebben met gewonnen objecten uit de UK? Ik heb de afgelopen tijd al 3 gewonnen artikelen (van 3 verschillende britse aanbieders) niet aangehad, terwijl ik er uiteraard meteen voor betaald had.

Andere landen geen probleem. Ik weet dat er in november een staking is geweest bij Royal Mail, waardoor er even een achterstand was. Maar dit is wel erg typisch..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 05-01-2008 15:44]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-01-2008 15:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen problemen hier. Vorige week nog post uit Engeland gehad zonder enige vertraging.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-01-2008 15:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Pakketpost?

Brieven kwamen hier in ieder geval ook gewoon op tijd aan.


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-01-2008 15:56 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hmm, het waren ook allemaal dingen verstuurd in de periode begin november. In het verleden ook nooit problemen, alles binnen een week in huis.

Ben alleen nu een stuk voorzichtig met kopen uit de UK dus..

@schaep: 1 pakketje, verder brievenbusformaat (een enkele dvd, plectrums)

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 05-01-2008 15:57]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2008 18:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Engelsen vind ik eerlijk gezegd niet de meest "klantvriendelijke" verkopers, nu ook weer iemand die dingen verkoopt die hij niet op voorraad heeft waardoor ik weer extra kan wachten.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-01-2008 18:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Toevallig zit ik nu ook al sinds 20 december op een LP te wachten die uit Engeland moet komen...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-01-2008 18:56 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Een van mijn bestellingen is toevallig gisteren bezorgd. Na bijna twee maanden, niet meer verwacht..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-01-2008 18:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb eind vorig jaar ook een hoop pakketjes uit engelang nooit mogen ontvangen. Wel geld terug gekregen, maar toch paar mooie dingen misgelopen...


Zenial


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 10-01-2008 14:42 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

ik heb afgelopen week van 3 verschillende mensen uit engeland cd's ontvangen, waarvan 1tje behoorlijk lang duurde...



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-01-2008 18:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2008 18:53 schreef Mark Z het volgende:
Toevallig zit ik nu ook al sinds 20 december op een LP te wachten die uit Engeland moet komen...


Vandaag toch nog binnen gekregen! Wat is er met de Engelse PTT aan de hand zeg...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2008 18:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Belgische liep ook al te kutten...

Als je vergelijkt met de landen om ons heen is de TNT zo slecht nog niet ...


Crypt666
Usericon van Crypt666
Posted 25-01-2008 12:45 by Crypt666 Wijzig reactieProfiel van Crypt666Quote dit bericht

Ik koop sinds een maand regelmatig albums op ebay omdat het steeds moeilijker wordt om aan oude cd's te komen. Werkt allemaal super en tot nu toe geen problemen gehad.

Nou vraag ik me alleen af hoe ik nu kan controleren of iemand ook echt een bepaald album in huis heeft, bijvoorbeeld een 15 jaar oud album waar maar 3000 exemplaren van zijn. Staan er bijvoorbeeld nummers op die je alleen kan weten als je het album ook echt in je bezit hebt en waar kan ik zoiets dan controleren.

Weet niet of iemand de afgelopen dagen op ebay heeft gezeten maar zat een gebruiker genaamd wrathoftheidle uit Italie met een lijst aan oude first press BM albums die te mooi was om waar te zijn... Prijzen liepen hoog op met allemaal bieders die nog 0 feedback hadden en hijzelf had zo'n feedback 100 van allemaal andere users met maar weinig feedback... Nou ja vertrouwde het voor geen cent en heb er maar vanaf gezien...

Hoop dat iemand wat goede tips voor me heeft!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-01-2008 13:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha ja, als iemand vele verkocht heeft en een meer dan 90% score heeft vertrouw ik het wel, daarnaast kun je via ebay het die gast aardig lastig maken indien hij niet over de brug komt.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-01-2008 15:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Gewoon met paypal betalen. Als je dan na een maand je pakketje nog niet hebt, je geld terug vragen. Veiliger kan haast niet.


Zenial


Crypt666
Usericon van Crypt666
Posted 26-01-2008 13:26 by Crypt666 Wijzig reactieProfiel van Crypt666Quote dit bericht

De oplichter wacht heus wel ff met feedback... Haha kijken wat je meer waard is


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-01-2008 13:28 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2008 15:22 schreef Zenial het volgende:
Gewoon met paypal betalen. Als je dan na een maand je pakketje nog niet hebt, je geld terug vragen. Veiliger kan haast niet.
Hmm, ik wacht dus al vanaf november op iets. Moet ik dit dan terugvragen via ebay of via paypal?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-01-2008 13:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 januari 2008 13:28 schreef Daops het volgende:
Hmm, ik wacht dus al vanaf november op iets. Moet ik dit dan terugvragen via ebay of via paypal?


Je kan via paypal een klacht indienen.

Ik heb het ook ooit gedaan toen trouwens niet het volledige bedrag teruggekregen maar wel meer dan de helft (ging om een shirt).

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-01-2008 13:29]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-01-2008 13:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2008 13:28 schreef Daops het volgende:
Hmm, ik wacht dus al vanaf november op iets. Moet ik dit dan terugvragen via ebay of via paypal?


Ligt eraan hoe je het hebt betaald, als je het via paypal hebt betaald.. dan via paypal.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 26-01-2008 13:32 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 18 december 2007 21:07 schreef Wansmaak het volgende:
Het hele bedrag, alleen de verzendkosten krijg ik niet terug. Hiep hoi voor ebay!


Dus.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-01-2008 13:34 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Was bij mij dus niet zo, wat ik er van begreep is dat ze een bedrag van de account van de verkoper hadden overgeboekt naar mijn account. Dat was dus niet het volledige bedrag maar ik was al lang blij dat ik nog wat teruggkreeg.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 26-01-2008 13:35 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Als die verkoper zijn account leeghaalt krijg je inderdaad niet het gehele bedrag terug, zo werkt het volgens mij. Iets met niet kunnen plukken van een kale kip, hehe.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-01-2008 13:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ook eens gehad ja, dingen gekocht bij iemand met een feedbackscore van 99%. Vervolgens niks ontvangen, alles bij ebay in werking gezet.. had degene zijn account gewist. Wel balen toen.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen