IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Ebay Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-08-2003 22:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 31 augustus 2003 22:12 schreef Chelman het volgende:
CDr en (kopie)teepjes worden door eBay zelf hard aangepakt.

Hmmm toch zie ik ze regelmatig, mensen die zelfgemaakte bootlegs verkopen, en daar gewoon lekker door mee gaan.

quote:
En sowieso heeft $10.000 bieden geen zin tenzij iemand anders meegaat. eBay zet namelijk je bod altijd op het laagst mogelijke ongeacht wat je hebt geboden...

ja da's juist de bedoeling, dat het fake-id altijd de hoogste bieder blijft. Dan kan niemand anders die bootlegs kopen...


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-08-2003 22:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2003 22:22 schreef Zenial het volgende:
Hmmm toch zie ik ze regelmatig, mensen die zelfgemaakte bootlegs verkopen, en daar gewoon lekker door mee gaan.



Als niemand de illegale spulletjes bij eBay aanmeldt dan kunnen ze ze echt niet allemaal filteren aangezien ze 30 miljoen leden en weet ik hoeveel veilingen hebben.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 31-08-2003 22:33 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik denk wel dat ze regelmatig searches doen op "cd-r" en zo...


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 31-08-2003 22:41 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2003 22:30 schreef Chelman het volgende:
Als niemand de illegale spulletjes bij eBay aanmeldt dan kunnen ze ze echt niet allemaal filteren aangezien ze 30 miljoen leden en weet ik hoeveel veilingen hebben.




Tot op zekere hoogte heb je gelijk, maar als ik een Moonblood demo zie die gelimiteerd is tot 25 stuks, en vervolgens zie ik nog 10 verschillende in zijn verkooplijst staan, dan lijkt het me duidelijk dat iemand met zijn brander aan de slag is gegaan. Op deze manier geld proberen te verdienen vind ik onvoorstelbaar laag. En ik zie het keer op keer weer, dus doe ik er iets tegen. Dan kun je dat wel zielig vinden, maar nog zieliger is het als een (onwetende) metalliefhebber zijn zuurvberdiende centen aan zo'n ding uitgeeft.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 31-08-2003 22:44 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

De mensen van Ebay weten natuurlijk niet dat deze demo gelimiteerd was tot 25 stuks.. en dan nog, eigenlijk. Had evengoed een bandlid kunnen zijn die er nog 10 had... okee, klinkt onwaarschijnlijk natuurlijk...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-08-2003 23:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2003 22:41 schreef Gangrad het volgende:
Tot op zekere hoogte heb je gelijk, maar als ik een Moonblood demo zie die gelimiteerd is tot 25 stuks, en vervolgens zie ik nog 10 verschillende in zijn verkooplijst staan, dan lijkt het me duidelijk dat iemand met zijn brander aan de slag is gegaan. Op deze manier geld proberen te verdienen vind ik onvoorstelbaar laag. En ik zie het keer op keer weer, dus doe ik er iets tegen. Dan kun je dat wel zielig vinden, maar nog zieliger is het als een (onwetende) metalliefhebber zijn zuurvberdiende centen aan zo'n ding uitgeeft.


Als je een vermoeden hebt dat het om illegale kopieen gaat kan je het gewoon bij eBay aankaarten. Mijn ervaring is dat ze met klachten wel degelijk serieus omgaan. Je kan natuurlijk niet verwachten dat het eBay personeel weet wat de oplage van een of andere demo was. Deadbidding is in deze gewoon een zwakke actie omdat het de verkoper niet weerhoudt om het volgende keer nog een keer te doen.

Toen ik het over zielig had doelde ik met name op mensen die de prijzen van legitieme producten opdrijven om te zorgen dat ze niet verkocht worden want zij vinden dat je geen commercie mag drijven met de eerste persing van Darkthrone/Nargaroth/vul uw favo cult band/product in....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 01-09-2003 15:32 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik denk dat iemand hier ook met z'n brandertje aan de slag is geweest....


http://cgi6.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewSellersOtherItems&userid=tuca_metal&include=0&since=-1&sort=3&rows=50


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-09-2003 16:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

"RARE AND BOOTLEG CD" staat er ook bij, dus dan weet je als koper ook wel genoeg lijkt me...


Zenial


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-09-2003 14:22 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2556958023&category=1594
Dit weet ik niet. Is dit een bootleg, of bestaat die split echt?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-09-2003 14:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Whahahaha dit ziet er wel Erg bootleggerig uit


Zenial


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 09-09-2003 15:17 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Vond ik ook, ja


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 15-09-2003 13:35 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht



Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 15-09-2003 17:47 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

net weer wat gekocht nu maar wachten tot het aankomt


Don't touch me. I'm evil.


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 21-09-2003 21:23 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

net binnen gekregen voor 5 pond van canada naar nederland in 6 dagen


Don't touch me. I'm evil.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-09-2003 22:13 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Je eerste keer eBay ofzo?


Zenial


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 21-09-2003 22:24 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2003 22:13 schreef Zenial het volgende:
Je eerste keer eBay ofzo?

nee, maar deze topic is zo dood, dus ik ga mijn veilingen hier maar opslaan ofzo


Don't touch me. I'm evil.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 22-09-2003 20:18 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2558607026&category=1594

Wie snel is kan misschien nog net dit mooie item bemachtigen!





Op je knie en pijp voor genade!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-09-2003 20:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 22 september 2003 20:18 schreef JuronymouS het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2558607026&category=1594

Wie snel is kan misschien nog net dit mooie item bemachtigen!

Hahaha oeh een koopje!

Vorige keer dat ik die box op eBay zag bracht ie nog maar 300 dollar op hehehe.
Nog wat meer voorbeelden van leuke prijsjes:
Arcturus - Constellation LP $200,00
Burzum - Burzum LP $172,50
Cradle of Filth - Total Fucking Darkness Demo 91,00
Emperor - s/t LP $169,16
My Dying Bride - Turn Loose the Swans picture LP 102,99 pond
Rotting Christ - Dawn Of the Iconoclast 7" 163,00 pond
Satyricon - Dark Medieval Times LP $355,00
Satyricon - 3 Picture LP box $610
Ulver - The trilogy Picture LP box $132,50

En "true-e" dingen leveren vaak nog meer op


Zenial


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 22-09-2003 20:35 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 20:29 schreef Zenial het volgende:
Hahaha oeh een koopje!

Vorige keer dat ik die box op eBay zag bracht ie nog maar 300 dollar op hehehe.
Nog wat meer voorbeelden van leuke prijsjes:
Arcturus - Constellation LP $200,00
Burzum - Burzum LP $172,50
Cradle of Filth - Total Fucking Darkness Demo 91,00
Emperor - s/t LP $169,16
My Dying Bride - Turn Loose the Swans picture LP 102,99 pond
Rotting Christ - Dawn Of the Iconoclast 7" 163,00 pond !!
Satyricon - Dark Medieval Times LP $355,00
Satyricon - 3 Picture LP box $610
Ulver - The trilogy Picture LP box $132,50

En "true-e" dingen leveren vaak nog meer op


Podverdikkie, ik vond mijn 15 euro die ik er voor heb gegeven al erg veel...



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 22-09-2003 20:40 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2003 20:29 schreef Zenial het volgende:
Hahaha oeh een koopje!

Vorige keer dat ik die box op eBay zag bracht ie nog maar 300 dollar op hehehe.
Nog wat meer voorbeelden van leuke prijsjes:
Arcturus - Constellation LP $200,00
Burzum - Burzum LP $172,50
Cradle of Filth - Total Fucking Darkness Demo 91,00
Emperor - s/t LP $169,16
My Dying Bride - Turn Loose the Swans picture LP 102,99 pond
Rotting Christ - Dawn Of the Iconoclast 7" 163,00 pond
Satyricon - Dark Medieval Times LP $355,00
Satyricon - 3 Picture LP box $610
Ulver - The trilogy Picture LP box $132,50

En "true-e" dingen leveren vaak nog meer op



Ken iemand die die box voor 300 euro verkoopt, dus mensen die interesse hebben, laat het even weten dan mail ik zijn adres door. Heeft ook Ulver/Mysticum split voor 45 euro.

*Ik bedoel dus die Burzum box van mijn eerdere post*

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 22-09-2003 20:41]


Op je knie en pijp voor genade!


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-12-2003 13:50 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

vraagje: ik zoek nu al 15 min om een adres van die lui van ebay!
weet iemand waar i kdit kan vinden ik heb namelijk een vraag


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 13:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Help --> Contact Us --->kies categorie van je vraag. vul formulier in. stuur op.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 01-12-2003 13:59 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

als je een object 'wint' is de verkoper toch wel degelijk verplicht het object af te geven he?

ja, eerste keer


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 01-12-2003 14:01 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:59 schreef IronGlory het volgende:
als je een object 'wint' is de verkoper toch wel degelijk verplicht het object af te geven he?

ja, eerste keer


Ebay werkt helemaal via juridische regels, ik zelf veel ervaring met ebay en het gaat altijd goed. Gewoon goed contact houden met de verkoper via email


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 01-12-2003 14:02 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ik heb hem gemail, wacht nu op een antwoord, hopelijk komt het in orde want dat shirt wil ik echt wel


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen