IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs Deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-08-2005 12:57 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 10 augustus 2005 12:56 schreef skullfuck het volgende:
grappig dat je er over begint!!

Ik heb geen vriendin maar, ze blowde vroeger ook veel. Ze was er ook zat van...ook gestopt. Lang geleden..


Hmmm vage zin is dat heb je nu wel 1 of niet.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 10-08-2005 13:00 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 10 augustus 2005 12:55 schreef Smoochy het volgende:
Omdat je dan zeker weet dat je eraan gaat..met drugs blijft het spannend of je het haalt of niet.


Dat weet je niet zeker. Het gebeurd vaker, dat mensen die van een flat springen, de sprong overleven (hoewel ze er toch zeker van waren dat ze dood zouden gaan).

En je geeft zelf al aan dat het dus niet zo slim is om drugs te gebruiken, omdat de mogelijkheid bestaat dat je het niet overleefd of er aan verslaafd raakt. En dat alles voor een roes van een paar minuten tot een paar uur.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2005 13:02 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 10 augustus 2005 12:57 schreef Smoochy het volgende:
Hmmm vage zin is dat heb je nu wel 1 of niet.


Nee


Suck my piss


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-08-2005 13:06 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 10 augustus 2005 12:53 schreef Fat Bastard het volgende:
Je moet gewoon geen drugs gebruiken.
Snap niet dat mensen daar mee willen experimenteren, terwijl je weet dat het schadelijke gevolgen voor je kan hebben.

Je springt toch ook niet van een flatgebouw, om te controleren of je dan misschien blijft leven!
Lekker kort door de bocht, of niet?! Zoals je zelf al zegt kan het schadelijke gevolgen hebben, maar dit is 9,9 van de tien keer niet het geval, en al helemaal niet bij 'normaal' gebruik...Als jij elke dag je patroontje wil afwerken zonder zeuren moet je dat zeker doen. Maar er zijn ook, in iedere generatie opnieuw, ontdekkingsreizigers, kunstenaars, zoekers, dichters, filosofen, maar ook anonieme vrouwen en mannen die wel de behoefte hebben om de enge grenzen van de alledaagse werkelijkheid te overschrijden.

Die laatste zin komt uit een boekje maar dat doet er niet toe....


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2005 13:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

als je op de fiets stapt is er ook een risico, maar er zit ook een voordeel aan.

bovendien is er nooit een geval geweest waar een man direct aan weed is overleden.

gezien je naam ben je niet al te dun(misschien heb ik het mis) maar is vet geen drugs? je krijgt er ten eerste een goed gevoel van, het is verslavend en kan je net zo makkelijk aan dood gaan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2005 13:08 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Heel veel mensen zijn bang voor drugs. Daarom zullen ze het nooit goed kunnen begrijpen..


Suck my piss


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2005 13:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

drugs zijn gewoon stimulerende stoffen waardoor je hersenen iets anders werken, maar een vitamine pilletje is ook drugs aspirine ook, en een suiker in principe ook(lekker, energie, maar ook slecht)
zelf zal ik nooit aan de zware drugs gaan omdat die wel na 1 keer verslavend kunnen zijn want dat is weer een ander verhaal.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-08-2005 13:13 by Smoochy Profiel van Smoochy

Er zit natuurlijk wel een verschil tussen Hard en Softdrugs. Ik zelf blow alleen zo nu en dan. Verder gebruik ik geen drugs ( dat lieg ik want ik drink ook koffie, cola, alchohol, en ik rook sigaretten ) maar laat ik het anders zeggen ik gebruik geen Harddrugs.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-08-2005 13:14 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 10 augustus 2005 12:46 schreef skullfuck het volgende:


Tijd om te veranderen....
Tja, ik had hetzelfde probleem, maar het veranderen blijft moeilijk...Het is makkelijker om met speed te stoppen dan met blowen.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2005 13:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

alcohol is harddrugs


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-08-2005 13:14 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 10 augustus 2005 13:13 schreef Smoochy het volgende:
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen Hard en Softdrugs. Ik zelf blow alleen zo nu en dan. Verder gebruik ik geen drugs ( dat lieg ik want ik drink ook koffie, cola, alchohol, en ik rook sigaretten ) maar laat ik het anders zeggen ik gebruik geen Harddrugs.


Alcohol is een harddrug, je wordt er fysiek afhankelijk van. Zie definitie van harddrugs.

Edit: En ik ben weer te laat, zie ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-08-2005 13:15]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-08-2005 13:15 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 10 augustus 2005 13:13 schreef ElitE het volgende:
... omdat die wel na 1 keer verslavend kunnen zijn want dat is weer een ander verhaal.
Is dat zo? Volgens mij zit verslavingsgevoeligheid in jezelf.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 10-08-2005 13:16 by Hamer Profiel van Hamerhttp://www.HammerArts.cjb.net

Koffie is ook een hard drugs dan Nouja de cafeïne om precies te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 10-08-2005 13:16]



Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 10-08-2005 13:17 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 10 augustus 2005 13:06 schreef BARABAS het volgende:
Als jij elke dag je patroontje wil afwerken zonder zeuren moet je dat zeker doen.


Ja, wellicht als je leven een sleur is, ben je geneigd buiten de grenzen van je bestaan te kijken en een ultieme bevrediging in de drugs te zoeken, maar ook dat is iets dat je zelf in de hand hebt.

Ik zorg er voor dat mijn leven geen sleur is. Heb ik absoluut geen drugs voor nodig.

Maar zoals ik al eerder aangaf, kan ik me niet indenken, dat iemand de risico's van drugs wil aanvaarden
Met diegenen die dat wel willen, heb ik geen enkel probleem. Het is hun leven en zij doen daar maar mee, wat ze willen.
Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen (bedelende of trippende junks en zo).

Was absoluut niet bedoeld als preek of zo!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2005 13:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 augustus 2005 13:15 schreef BARABAS het volgende:
Is dat zo? Volgens mij zit verslavingsgevoeligheid in jezelf.

dat zeker, maar heroine is het effect zo verschrikkelijk sterk dat je na een paar spuiten snel verslaafd bent volgens mij. het effect lijkt me ook super geweldig, maarja ik zou er niet aan beginnen.
die nieuwe drugs in amerika is trouwens net zo erg, ze maken van een paar huishoud medicijnen een supersterke hard drugs waar je vrijwel niet meer vanaf komt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-08-2005 13:19 by BARABAS Profiel van BARABAS

@dikke bastaard:


[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 10-08-2005 13:20]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 10-08-2005 13:28 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 10 augustus 2005 13:06 schreef ElitE het volgende:
als je op de fiets stapt is er ook een risico, maar er zit ook een voordeel aan.

bovendien is er nooit een geval geweest waar een man direct aan weed is overleden.

gezien je naam ben je niet al te dun(misschien heb ik het mis) maar is vet geen drugs? je krijgt er ten eerste een goed gevoel van, het is verslavend en kan je net zo makkelijk aan dood gaan.


Op de fiets stappen is m.i. een aanvaardbaar risico, drugs niet, omdat je nooit het effect ervan kent op jouw lichaam. Een persoon kan niets voelen bij een jointje, terwijl een ander op datzelfde jointje kan trippen.

Weed lijkt me inderdaad niet zo'n probleem, ik denk dat harddrugs eerder de boosdoener is.

Ben inderdaad niet de lichtste, maar ik zie vet niet als drugs. Ik gebruik amper vet (geen boter, vet vlees, etc.) en het geeft me ook zeker geen goed gevoel.

Denk ook niet dat jij vet bedoeld, maar suikers, die weer worden omgezet in vetten.
Die suikers zitten in al ons dagelijks voedsel.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-08-2005 13:32 by BARABAS Profiel van BARABAS

Die wiet van tegenwoordig is ook harddrugs...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2005 13:35 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

ik geloof niet in Soft of harddrugs...

DRUGS=DRUGS en, net als Kanker, komt het overal voor...

NOTE; ik ben niet ineens anti-drugs. Men moet het allemaal zelf weten


Suck my piss


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-08-2005 13:38 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 10 augustus 2005 13:35 schreef skullfuck het volgende:
ik geloof niet in Soft of harddrugs...

DRUGS=DRUGS en, net als Kanker, komt het overal voor...

NOTE; ik ben niet ineens anti-drugs. Men moet het allemaal zelf weten


Is het niet kloten dan om te stoppen ik weet het van mezelf het grootste probleem voor mij was dat iedereen waar je mee omgaat of uitgaat het ook deed. dus automatisch rolde ik er zo weer in..ik weet het wilskracht is het belangrijkste maar dat is niet het sterkste punt van mij haha.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-08-2005 13:55 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 10 augustus 2005 13:38 schreef Smoochy het volgende:
Is het niet kloten dan om te stoppen ik weet het van mezelf het grootste probleem voor mij was dat iedereen waar je mee omgaat of uitgaat het ook deed. dus automatisch rolde ik er zo weer in..ik weet het wilskracht is het belangrijkste maar dat is niet het sterkste punt van mij haha.


Natuurlijk is het moeilijk, ik rook wiet van af dat ik een jaar of 14/15 ben. Ik ben nu 23.

Maar als je echt iets wil...dan lukt het je ook. Bijna iedereen die ik ken rookt wiet...En ja, wiet/hash is een sociale drug. Een joint..to join..

Maar zoals ik al melde, ik ben er zat van. Het is saai geworden. + ik heb veel gekte gezien door alleen wiet...Ik ken bijv .iemand die er (natuurlijk niet alleen door wiet) psygotisch van geworden is.


Het is ook nog eens heel duur en, mijn geheugen werkt nu bijv. ook veel sneller/beter.

Mijn longen zijn ook niet meer je van het. Ik heb 2 keer een klaplong gehad. Ik rook nogsteeds...*

Dus ik ben wel gemotiveerd...ik probeer niet te stoppen. Ik BEN gestopt..


*Javaanse 3/4 in Rizla

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-08-2005 14:06]


Suck my piss


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 10-08-2005 15:34 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 10 augustus 2005 13:55 schreef skullfuck het volgende:
Natuurlijk is het moeilijk, ik rook wiet van af dat ik een jaar of 14/15 ben. Ik ben nu 23.

Maar als je echt iets wil...dan lukt het je ook. Bijna iedereen die ik ken rookt wiet...En ja, wiet/hash is een sociale drug. Een joint..to join..

Maar zoals ik al melde, ik ben er zat van. Het is saai geworden. + ik heb veel gekte gezien door alleen wiet...Ik ken bijv .iemand die er (natuurlijk niet alleen door wiet) psygotisch van geworden is.


Het is ook nog eens heel duur en, mijn geheugen werkt nu bijv. ook veel sneller/beter.

Mijn longen zijn ook niet meer je van het. Ik heb 2 keer een klaplong gehad. Ik rook nogsteeds...*

Dus ik ben wel gemotiveerd...ik probeer niet te stoppen. Ik BEN gestopt..


*Javaanse 3/4 in Rizla


Ken dat ook uit mijn directe omgeving. een gozer die in het verleden zo veel blowde, dat hij nu gewoon een beetje raar is. Hij is heel sloom met spreken en met reageren.

Zullen vast nog wel wat andere oorzaken bij zitten, maar echt goed kan het niet zijn om continue stoned te zijn.

Wellicht dat ik daarom wel wat feller reageerde.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar een verslaving of complicaties als gevolg van drugsgebruik raken niet alleen jezelf, maar ook je omgeving.


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 10-08-2005 16:27 by Pierced by the metal Profiel van Pierced by the metal

Ik zeg maar altijd:

"Don't do drugs, mkay.
Cause drugs are bad, mkay."



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-08-2005 22:50 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 augustus 2005 13:35 schreef skullfuck het volgende:


Men moet het allemaal zelf weten


Tsja, als elk mens nou maat kon houden met drugs. Maar dat kunnen de meeste niet. In mijn geval heb ik daar echter geen last van. Ik rook alleen wiet, als het kan. Dus na het werk enzo.
Het verschilt natuurlijk ook erg qua individu, hoe je met het spul omgaat. Harddrugs heb ik niets mee, maar volgens mij kun je met zo'n verslaving toch wel oud worden, als je dat zou willen. Maar dat ligt dus aan de persoon.

Al zou ik dat spul niet aan iemand aanraden, een joint vind ik echter toch wat anders.




Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 11-08-2005 11:38 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 10 augustus 2005 13:55 schreef skullfuck het volgende:
Natuurlijk is het moeilijk, ik rook wiet van af dat ik een jaar of 14/15 ben. Ik ben nu 23.

Maar als je echt iets wil...dan lukt het je ook. Bijna iedereen die ik ken rookt wiet...En ja, wiet/hash is een sociale drug. Een joint..to join..

Maar zoals ik al melde, ik ben er zat van. Het is saai geworden. + ik heb veel gekte gezien door alleen wiet...Ik ken bijv .iemand die er (natuurlijk niet alleen door wiet) psygotisch van geworden is.


Het is ook nog eens heel duur en, mijn geheugen werkt nu bijv. ook veel sneller/beter.

Mijn longen zijn ook niet meer je van het. Ik heb 2 keer een klaplong gehad. Ik rook nogsteeds...*

Dus ik ben wel gemotiveerd...ik probeer niet te stoppen. Ik BEN gestopt..


*Javaanse 3/4 in Rizla

Ik ben ook iets meer dan een maand geleden 'ineens' gestopt met blowen. Ook met de reden dat ik het saai vond worden. En ook al mijn vrienden blowen maar toch heb ik er geen behoefte aan als hun blowen. Voel me ook wel relaxter nu.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen