IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs Deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
filosofem
Usericon van filosofem
Posted 01-12-2004 18:04 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 1 december 2004 18:01 schreef Azagthoth het volgende:
Mijn geld, mag ik mee doen wat ik wil.






Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2004 18:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 december 2004 18:01 schreef Azagthoth het volgende:
Ik heb ook veel wiet van mijn stufi gekocht. Echt perfect, scheelde me vakken vullen of kranten te dump.. eh lopen.

Mijn geld, mag ik mee doen wat ik wil.


En daarom ben ik dus geen voorstaander van giften.

STUFI zou je eigenlijk in het geheel moeten terugbetalen wanneer je een baan hebt(niet jij, iedereeen).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2004 18:06 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2004 18:04 schreef Chelman het volgende:
En daarom ben ik dus geen voorstaander van giften.

STUFI zou je eigenlijk in het geheel moeten terugbetalen wanneer je een baan hebt(niet jij, iedereeen).


zegt de gast wiens familie de studie betaalde ik mag dan aannemen dat je die ook netjes hebt terugbetaald?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2004 18:07]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2004 18:08 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 december 2004 18:06 schreef Mutilator het volgende:
zegt de gast wiens familie de studie betaalde heb je die dan ook netjes terugbetaald?


Botmongool. Dat mijn familie de studie betaalde wil niet zeggen dat ik er niet naast gewerkt heb en zelfs een bedrijfje gehad heb....

Daarnaast is er een verschil tussen het geld wat je van belastinggeld ontvangt en het geld wat je van je familie krijgt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-12-2004 18:09 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 december 2004 18:04 schreef Chelman het volgende:
En daarom ben ik dus geen voorstaander van giften.

STUFI zou je eigenlijk in het geheel moeten terugbetalen wanneer je een baan hebt(niet jij, iedereeen).
In dat geval had ik geen stufi genomen. LAat ik het zo zeggen, ik begrijp je bezwaar, maar geen 18 jarige die daar zich wat van zal aantrekken.

Lijkt me ook verstandiger om bijvoorbeeld al het stufi geld te steken in het verlagen van schoolgeld, om maar een gek voorbeeld te noemen.

Ik voel me ook totaal niet schuldig dat ik stufi geld gebruikt heb om wiet te kopen, hadden ze maar geen geld moeten geven. Ben overigens al een paar jaar gestopt met blowen.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 01-12-2004 18:10]



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-12-2004 18:11 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://





Suck my piss


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2004 18:13 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2004 18:08 schreef Chelman het volgende:
Botmongool. Dat mijn familie de studie betaalde wil niet zeggen dat ik er niet naast gewerkt heb en zelfs een bedrijfje gehad heb....


Hahaha big deal hoor. Je bent heel speciaal
Wie zegt dat mensen die stufi krijgen dat niet doen?

quote:
Daarnaast is er een verschil tussen het geld wat je van belastinggeld ontvangt en het geld wat je van je familie krijgt.


Ja het is allebei een gift heel goed van je

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2004 18:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2004 18:13 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 1 december 2004 7:09 schreef skullfuck het volgende:
no shiaat

al weer op zeker?


Nee, zo hard gaat dat niet bij mij.

quote:
Op 1 december 2004 17:47 schreef Chelman het volgende:
Als je serieus je stufi aan wiet uigeeft dan mag je van mij de ziekte krijgen wiens komst op aarde vandaag gevierd wordt.

Hier word ik schijtziek van. Belasting betalen voor fucking drugs. En dan gaan die paupers nog zeiken dat de stufi niet genoeg is.


Ik mag hopen dat je dit niet serieus bedoeld heeft.


Dit heeft ik wel serieus bedoeld. Wat Azagthoth zei, het is mijn geld.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2004 18:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 december 2004 18:13 schreef Mutilator het volgende:
Hahaha big deal hoor. Je bent heel speciaal
Wie zegt dat mensen die stufi krijgen dat niet doen?



Heb ik dat gezegd? Nee. Ik reageerde op je stelling waarmee je impliceerde dat ik op mijn luie reet geld zat te scoren van mijn ouders.

quote:

Ja het is allebei een gift


OK ik zal het voortaan extra duidelijk neerkalken omwille van je beperkte geestelijke vermogens: Ik bedoel dus giften van overheidswege die uit gemeenschapsgeld betaald zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2004 18:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2004 18:16 schreef Chelman het volgende:
Heb ik dat gezegd? Nee. Ik reageerde op je stelling waarmee je impliceerde dat ik op mijn luie reet geld zat te scoren van mijn ouders.


Je hebt ze dus niet terugbetaald? Ok that proves my point.

quote:
OK ik zal het voortaan extra duidelijk neerkalken omwille van je beperkte geestelijke vermogens: Ik bedoel dus giften van overheidswege die uit gemeenschapsgeld betaald zijn.


blahblah...het gaat in beide gevallen om steun trekken van buiten.

Mensen die toevallig een vermogende familie hebben hoeven niet voor hun eigen eer terug te betalen en mensen die het moeten hebben van stufi dus wel volgens jou. Duidelijk en tekenend.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 01-12-2004 18:51 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

In 'De Steeg' in Woerden, 5 gram purple haze voor 12,50.
Veel blaadjes, en zaadjes.
Erg vreemd spul
Maarja 12,50 voor 5 gram is ook niet veel..

[Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 01-12-2004 18:54]


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-12-2004 19:16 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Klinkt meer als purple haze restanten.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-12-2004 19:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 november 2004 4:39 schreef Heiden het volgende:
Alcohol, wiet, hash, ecstasy, speed, coke!


None of the above! Maar een bakkie koffie kan altijd natuurlijk!


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 01-12-2004 21:17 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

quote:
Op 1 december 2004 19:16 schreef webblaster wim het volgende:
Klinkt meer als purple haze restanten.


nee dat niet, het was toch wel een flinke top en een paar kleintjes...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2004 23:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 december 2004 18:26 schreef Mutilator het volgende:
Mensen die toevallig een vermogende familie hebben hoeven niet voor hun eigen eer terug te betalen en mensen die het moeten hebben van stufi dus wel volgens jou. Duidelijk en tekenend.


Iedereen moet terugbetalen. Het is echter in bepaalde landen zo dat je geen geld aan je naaste familie terugbetaalt tenzij het echt strikt noodzakelijk is. Het heeft niks met vermogen te maken.

Ik heb ook weleens geld aan mijn jongere broer geleend. Het zou niet eens in me opkomen om het terug te vragen tenzij ik mijn huur niet kan betalen.

En ik vind dat iedereen de stufi moet terugbetalen, vermogend of niet. Blijkbaar ging het in de gevallen die ik aankaartte niet om echt noodlijdende gevallen aangezien de stufi voor persoonlijk vertier aangewend werd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-12-2004 23:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 december 2004 23:26 schreef Chelman het volgende:
En ik vind dat iedereen de stufi moet terugbetalen, vermogend of niet. Blijkbaar ging het in de gevallen die ik aankaartte niet om echt noodlijdende gevallen aangezien de stufi voor persoonlijk vertier aangewend werd.

zeker omdat veel stufi gebruikt wordt door mensen die niet willen werken en daarom maar naar school gaan of dat de opleiding weinig zin heeft omdat je met werkevaring net zo ver of verder komt (behoorlijk veel voorkomend in het MBO)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-12-2004 23:06 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

Stufi?

Werken met je stonede kadaver.


Oud Vuil.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 02-12-2004 23:07 by ouwe Profiel van ouwe

op middelbare school meestal wekelijks wiet (vanaf de 3e), maar nu slechts alcohol en heel erg op zijn tijd een gelegenheidswietje, hehe


Bloedworst
inepte
Usericon van Bloedworst
Posted 02-12-2004 23:11 by Bloedworst Profiel van Bloedworst

Vooral bier en wiet. Heb wel zin in weer een stevige paddotrip. Mijn vorige is alweer van een paar jaar terug.


VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-12-2004 18:27 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Heb tot nu toe in mijn leven xtc, paddo's, wiet, hash en alcohol gehad, en ik heb absoluut niet het gevoel dat ik daardoor een minder gebalanceerd persoon ben geworden, ik ben imho juist veel kritischer tegen het leven gaan aankijken, meer vragen stellen bij hetgeen simpelweg aangenomen schijnt te worden door velen. Ook ben ik door mij ervaringen in trippen met anderen wel positiever tegen het leven aan gaan kijken.

Ik blijf bij mijn overtuiging dat (bepaalde) drugs een welkome verbreding kunnen zijn van ons over het algemeen te beperkte gezichtsveld.

Ik kan natuurlijk niet voor alle mensen spreken, dat zou "folly" zijn, maar ik denk dat het veel mensen goed zou doen even het alledaagse naast zich neer te leggen, en in een andere wereld te stappen (af en toe)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2004 18:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 december 2004 18:27 schreef Phriar het volgende:
...
ik denk dat het veel mensen goed zou doen even het alledaagse naast zich neer te leggen, en in een andere wereld te stappen (af en toe)


Daar heb je ook kunst voor


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2004 18:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 december 2004 23:26 schreef Chelman het volgende:
Iedereen moet terugbetalen. Het is echter in bepaalde landen zo dat je geen geld aan je naaste familie terugbetaalt tenzij het echt strikt noodzakelijk is. Het heeft niks met vermogen te maken.


Wat kan een familie daar nou tegen hebben.

quote:
Ik heb ook weleens geld aan mijn jongere broer geleend. Het zou niet eens in me opkomen om het terug te vragen tenzij ik mijn huur niet kan betalen.


Het zou ook vanuit hemzelf in hem kunnen opkomen om geleend geld terug te betalen...

quote:
En ik vind dat iedereen de stufi moet terugbetalen, vermogend of niet...


Ja dat maakt niets uit

quote:
Op 1 december 2004 23:37 schreef ElitE het volgende:
zeker omdat veel stufi gebruikt wordt door mensen die niet willen werken en daarom maar naar school gaan


Dit is wel triest idd

quote:
...of dat de opleiding weinig zin heeft omdat je met werkevaring net zo ver of verder komt (behoorlijk veel voorkomend in het MBO)


Dan ligt het in eerste instantie aan de opleiding.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2004 18:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 03-12-2004 20:40 by Lielo Profiel van Lielo

Dat is zeker wel een gafe actie!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-12-2004 10:30 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 december 2004 18:56 schreef Mutilator het volgende:
Het zou ook vanuit hemzelf in hem kunnen opkomen om geleend geld terug te betalen...



Natuurlijk komt het in hem op. Hij weet echter dat ik dat geld van hem niet zou accepteren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat is een cultuurverschil Chel
Integreren jij!

Stufi is altijd deels een gift geweest, behalve (zoals bij de meesten) als je veel aan "sociale ontwikkeling" doet tijdens je studie ..

Stufi is goed anders krijg je van die Amerikaanse taferelen waar rijke sukkels universiteiten kunnen bezoeken en arme geniën in de dop aan de lopende band eindigen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen