IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Terrorisme Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 17:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

terroristen zijn ook criminelen ..


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-11-2004 17:07 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 9 november 2004 17:05 schreef Jenje het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is bij communisten nou eenmaal niet zo belangrijuk, dus vergeven we je de domheid.


Vrolijke vriend, denk a.u.b. eerst eens na voordat je wat post, wellicht post je zo nu en dan nog wat zinnigs. Ookal begrijp ik dat je zoveel mogelijk posts per dag wil halen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:01 schreef Jenje het volgende:
Ik heb besloten het gewoon tof te vinden, idereen kankerd dat er nooit wat in dit land gebeurt .. gebeurt er eens wat .. weer niet goed ...

Misschien kunnen we het hele RMS vraagstuk ook weer wat aanwakkeren


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:07 schreef Jenje het volgende:
terroristen zijn ook criminelen ..

Zeg ik toch ook


Botzwaard666
Holy-Deathcrush
Usericon van Botzwaard666
Posted 09-11-2004 17:08 by Botzwaard666 Wijzig reactieProfiel van Botzwaard666Quote dit bericht

Vandaag nog discussie gehad met klasgenootjes, en ze waren er hevig van overtuigd dat zo iets niet zo gebeuren...


A sudden crack, as I crush your skull


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 17:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:07 schreef ghoulliette het volgende:
Misschien kunnen we het hele RMS vraagstuk ook weer wat aanwakkeren

Schuldgevoel van de duitsers over 40/45?

Nederlandse Antillen?

Buitenechtelijke verhouding Prins Bernhard?



MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 17:09 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:08 schreef Botzwaard666 het volgende:
Vandaag nog discussie gehad met klasgenootjes, en ze waren er hevig van overtuigd dat zo iets niet zo gebeuren...


grappig he
die mensen hebben gewoon ene bord voor hun kop. die moeten maar wachten tot er een stoel onder hun reet vandaan geblazen wordt in de trein, want geloof me dat gaat echt wel gebeuren.


Kankerlul


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 17:10 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

Werkdag zit er weer op. Ik ga naar huis - met de auto. Kijken of ik nog wat moslims extreem kan overrijden.

Later!!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:09 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
grappig he
die mensen hebben gewoon ene bord voor hun kop. die moeten maar wachten tot er een stoel onder hun reet vandaan geblazen wordt in de trein, want geloof me dat gaat echt wel gebeuren.

En wat moet er aan gedaan worden dan volgens jou?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 17:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:07 schreef Jebes het volgende:
Vrolijke vriend, denk a.u.b. eerst eens na voordat je wat post, wellicht post je zo nu en dan nog wat zinnigs. Ookal begrijp ik dat je zoveel mogelijk posts per dag wil halen.


[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 09-11-2004 17:11]


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 09-11-2004 17:11 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 9 november 2004 17:09 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
grappig he
die mensen hebben gewoon ene bord voor hun kop. die moeten maar wachten tot er een stoel onder hun reet vandaan geblazen wordt in de trein, want geloof me dat gaat echt wel gebeuren.


Hmmm.... het station in Utrecht??


Arwen ná anvanya vendë ecénien


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 17:12 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:11 schreef ghoulliette het volgende:
En wat moet er aan gedaan worden dan volgens jou?


dat is niet aan mij, ik zit niet in de regering. En ik zou niet weten wat je hieraan omet doen aangezien we er nu al tot over ons kop in zitten.


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 17:12 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:11 schreef Mithrandir het volgende:
Hmmm.... het station in Utrecht??

Kan overal gebeuren


Kankerlul


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 17:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het klinkt alsof ik aan de verliezende kant ben gaan staan. Waar kan ik intekenen als moslim-extremist? If you can't beat them, join them!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 17:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

op fok is de vraag nu gaande of er een bom in groningen is afgegaan ..

http://forum.fok.nl/topic/625255/1/25


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-11-2004 17:17 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 9 november 2004 17:16 schreef Jenje het volgende:
op fok is de vraag nu gaande of er een bom in groningen is afgegaan ..

http://forum.fok.nl/topic/625255/1/25

Voor deze link moet je ingelogd zijn...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:12 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
dat is niet aan mij, ik zit niet in de regering. En ik zou niet weten wat je hieraan omet doen aangezien we er nu al tot over ons kop in zitten.

Don't ask what your country can do for you, but what you can do for your country.

Eigenlijk verdienen nederlanders het wel om de lucht in geblazen te worden. iedereen loopt te mekkeren en als er iets aan gedaan moet worden wijzen ze allemaal naar een anderen.

Let The attack begin!!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:16 schreef Jenje het volgende:
op fok is de vraag nu gaande of er een bom in groningen is afgegaan ..

http://forum.fok.nl/topic/625255/1/25

is mijn verzoekje al zo snel doorgekomen...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 17:18 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

ik anders niet???
ben wel benieuwd of er ook echt iets van waar is, maar er was laatst wel een stuk dat daar ook een groepering is die dergelijke activiteiten voor zou bereiden, dus zou me niets verbazen.


Kankerlul


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 17:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kijk niet naar mij, ik ben nu bij die anderen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 09-11-2004 17:19 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:18 schreef ghoulliette het volgende:
Don't ask what your country can do for you, but what you can do for your country.

Eigenlijk verdienen nederlanders het wel om de lucht in geblazen te worden. iedereen loopt te mekkeren en als er iets aan gedaan moet worden wijzen ze allemaal naar een anderen.

Let The attack begin!!!


haha nou ik ben niet zo bang om mijn mond open te doen hoor, ik doe het alleen niet omdat ik dan meteen weer uitgemaakt owrdt voor rascist. En dit is toch een nutteloze eindeloze discussie als er niet gedaan wordt wat er gedaan moet worden. I rest my case.


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2004 17:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:17 schreef Audiophile het volgende:
Voor deze link moet je ingelogd zijn...
Bleek gelul te zijn (thanks helmet ..) topic zit dicht


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-11-2004 17:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Even voor de goede orde: anti-islamitische uitlatingen zijn geen racistische uitlatingen, want de Islam is geen ras maar een geloof.

Weet alleen niet preices wat je bent als je andersgelovigen aanvalt...theorist? ketter? fascist? realist?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:19 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
haha nou ik ben niet zo bang om mijn mond open te doen hoor, ik doe het alleen niet omdat ik dan meteen weer uitgemaakt owrdt voor rascist. En dit is toch een nutteloze eindeloze discussie als er niet gedaan wordt wat er gedaan moet worden. I rest my case.

dus jij vind dat 95% een bevolkingsgroep moet boeten voor de 5% die de oorzaak is.

Even visualiseren.
Rij van 100 mensen, 5 moordenaars. Je weet niet wie het zijn, dus je schiet ze allemaal maar dood...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-11-2004 17:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 17:22 schreef Mark het volgende:
Even voor de goede orde: anti-islamitische uitlatingen zijn geen racistische uitlatingen, want de Islam is geen ras maar een geloof.

Weet alleen niet preices wat je bent als je andersgelovigen aanvalt...theorist? ketter? fascist? realist?

Heavy Metal


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen