IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : oranje bandjes.... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 22:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 22:40 schreef Chelman het volgende:
geen 'onkosten' maar onkosten. Iemand moet die dingen maken, vervoeren etc. Als er 60% van de winklewaarde afgestaan wordt aan goede doelen dan weet je zeker dat er niemand in de hele keten er iets aan verdient.
Ik weet niet meer welke goede doelen het waren maar daar werd onbeschoft veel verdiend door de toplaag, en voor een goed doel vind ik dat niet kunnen


*wacht nu op chellie's gezwets over dat die mensen dat verdienen*


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-11-2004 22:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dan koop je het bandje niet..


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2004 22:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 22:42 schreef Jenje het volgende:
Ik weet niet meer welke goede doelen het waren maar daar werd onbeschoft veel verdiend door de toplaag, en voor een goed doel vind ik dat niet kunnen


*wacht nu op chellie's gezwets over dat die mensen dat verdienen*
Pfuh, als je daar iemand wil hebben zitten die een beetje verstand heeft van hoe men met geld om moet gaan, zul je qua beloning toch moeten concurreren met beloningen voor andere soortgelijke posities binnen bedrijven en overheid. Zoniet, dan komt er waarschijnlijk een of andere oetlul zitten die het hele zaakje even voor je verneukt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-11-2004 22:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 22:42 schreef Jenje het volgende:
Ik weet niet meer welke goede doelen het waren maar daar werd onbeschoft veel verdiend door de toplaag, en voor een goed doel vind ik dat niet kunnen


*wacht nu op chellie's gezwets over dat die mensen dat verdienen*

Da's erg makkelijk om zoiets te zeggen, dan ben je natuurlijk op voorhand al uitgepraat.

Bottom line is gewoon dat als je de top van goede doelen "goede-doelen-salarissen" gaat bieden (wie bepaalt die salarissen dan eigenlijk? jij?), je gevoeglijk alle goede doelen op kunt doeken.
Dat maakt mij verder niet uit, ik doneer al genoeg aan de fiscus dus wat andere "goede doelen" doen zal mij aan mijn spreekwoordelijke achterwerk oxideren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-11-2004 22:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 november 2004 22:44 schreef ElitE het volgende:
dan koop je het bandje niet..


Ik heb ook al geen geel bandje. Ben je dan nog wel een "goede" Nederlander?


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 22:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was ik ook absoluut niet van plan, die opgelegde tolerantie komt me in Nederland een beetje de neus uit.

Leuk nieuw voorbeeld: ergens in een ROC had de leiding wat kunstzinnge naaktfoto's opgehangen. Beginnen de leraren van de inburgeringscursus te mekkeren dat de islamitische cursisten zich daardoor aangetast bla bla bla voelen ..

Als een normale nederlander daarover mekkert wordt hij publieke tot ouderwetse lul veroordeelt.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 17-11-2004 22:50 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Yep, opgelegde tolerantie is geen tolerantie. Dus iedereen die geen bandje omheeft heeft dan geen respect voor de ander? Kunnen we weer lekker stigmatiseren..


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2004 22:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 22:47 schreef Jenje het volgende:
Was ik ook absoluut niet van plan, die opgelegde tolerantie komt me in Nederland een beetje de neus uit.

Leuk nieuw voorbeeld: ergens in een ROC had de leiding wat kunstzinnge naaktfoto's opgehangen. Beginnen de leraren van de inburgeringscursus te mekkeren dat de islamitische cursisten zich daardoor aangetast bla bla bla voelen ..

Als een normale nederlander daarover mekkert wordt hij publieke tot ouderwetse lul veroordeelt.
Tsja, zo hoorde ik op het nieuws dat er ook over werd gespeculeerd om een vrije dag vanwege een christelijk feest op te geven om een vrije dag voor een moslimfeest, zoals bv. het suikerfeest, te creeeren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 17-11-2004 22:54 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Ik begin echt genoeg te krijgen van dit land, het is echt de omgekeerde wereld...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2004 22:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tijd voor een revolutie!
beginnen met een putsch enzo...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 17-11-2004 23:05 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

hmz, ik heb een oranje aansteker met de tekst:
't giet ow goed
bi'j al wa'j doet
ommen

erop. ben ik nu ook een lieve tolerante nederlander?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 23:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 23:05 schreef Brujeria het volgende:
hmz, ik heb een oranje aansteker met de tekst:
't giet ow goed
bi'j al wa'j doet
ommen

erop. ben ik nu ook een lieve tolerante nederlander?
Ommen ...



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2004 11:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hmm ik had liever een zwart bandje gehad, past dan weer beter bij mijn uggs.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 11:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

uggs?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2004 11:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 11:38 schreef Jenje het volgende:
uggs?





Ook helemaal hip in deze tijden.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 11:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tering ... probeer je op Cartman te lijken in de aflevering van gisteren?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2004 11:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 11:43 schreef Jenje het volgende:
Tering ... probeer je op Cartman te lijken in de aflevering van gisteren?



Moet natuurlijk wel met de mode mee doen he.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 11:46 schreef MindlessMayo het volgende:

Moet natuurlijk wel met de mode mee doen he.


aha .. is hoerig weer in de mode?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-11-2004 11:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 11:47 schreef Jenje het volgende:
aha .. is hoerig weer in de mode?



Lekkah!
Hoerige kleding, met van die snowboots eronder en dan zo'n oranje bandje! Nederland de geksteeee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik voorspel: emigreren wordt "in"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2004 12:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 11:51 schreef Jenje het volgende:
Ik voorspel: emigreren wordt "in"


ja. Ik voel er ook steeds meer voor eerlijk gezegd. (scandinavië, ierland, friesland).

de druppel voor mij was het verwijderen van kunst omdat het bloot hierin allochtonen zou beledigen. stelletje slappe PC-ers.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 12:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Friesland ....
Dat is echt helemal kut, zelfde Sores als in Nederland, alleen dan met een aboriginalaccent ....

Ik zoek liever wat warmers ... zuid australie of nieuw zeeland misschien ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2004 12:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2004 12:13 schreef Jenje het volgende:
Friesland ....
Dat is echt helemal kut, zelfde Sores als in Nederland, alleen dan met een aboriginalaccent ....

Ik zoek liever wat warmers ... zuid australie of nieuw zeeland misschien ...

nou, ik ben onlangs in zweden geweest. de cultuur is redelijk hetzelfde maar d bevolkingsdruk is vele malen lager. gewoon stockholm trachten te ontlopen en je hebt alle rust voorjezelf. en aangezien ik een grot fan ben van strenge winters zie ik het best wel zitten om daar te gaan werken . die landen die jij noemt zijn veels te warm en er komen giftige spinnen voor.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-11-2004 12:20 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

o god, krijgen we dat kansloze gezeik over emigreren..

emigreren is t af laten weten, de zwakkeling, die nu z'n land hem nodig heeft en die eigenlijk een beetje ruggegraat zou moeten tonen verlaat zn land omdat wat er nu gebeurt m niet aanstaat... DAAR ZAL NEDERLAND BETER VAN WORDEN!!!!!

wees nou es niet zo stom. Iedereen hierzo zou es een beetje rechtop moeten staan en niet als er iets gebeurt allemaal bymbolische oplossingen aandragen die weer nergens over gaan.

hetzelfde geld voor dingen als noodwetten?!?!?!? Als de normale wetten worden gehandhaafd en nageleeft dan is dat op zich voldoende, laten we daar eerst es mee beginnen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2004 12:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaat mij niet dat Nederland beter moet worden, maar dat de plek waar ik woon beter moet worden, zal mij me reet roesten welk land dat is ... heeft niets met zwakte te maken maar met andere belangen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen