IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : hoezen die overreden tot aanschaf Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 12:34 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 12:34 schreef Sater het volgende:



prima


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-12-2004 12:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

haha, ik vindt het ook prut, neem dan een echte schilder denk ik dan.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 12:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 12:42 schreef spectre het volgende:
haha, ik vindt het ook prut, neem dan een echte schilder denk ik dan.



definieer "echte" schilder


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-12-2004 12:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 12:43 schreef invictis het volgende:
definieer "echte" schilder




1 die geen kindertekeningen maakt bijvoorbeeld


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-12-2004 12:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 12:15 schreef aerodis het volgende:
het ontgaat mij nogal waarom die hoes 'een van de zwaarst heerschende bm hoezen ooit' is.
Het is imo een leuke tekening, maar verder niets bijzonders.


ah, ik ben niet de enige die er zo over denkt....



invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 12:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

@spectre; juistum

ach smaken blijven altijd verschillen natuurlijk.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-12-2004 12:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gelukkig maar, anders dacht de hele wereld zoals ik.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 12:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 12:54 schreef spectre het volgende:
gelukkig maar, anders dacht de hele wereld zoals ik.



ghegheh


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 31-12-2004 14:42 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 12:06 schreef invictis het volgende:














die bathory


zzz


acid
Usericon van acid
Posted 31-12-2004 14:45 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht



"Jullie stemmen Pechtold!!"


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 15:31 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 14:42 schreef testement het volgende:
die bathory


originele picture disc van


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-12-2004 15:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Stijlvol, klasse, geweldig gebruik van kleuren.

Klabaffes deed m'n bek op de grond, toen ik hem voor het eerste zag.

En deze blijft ook geweldig:



Oud Vuil.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 31-12-2004 16:25 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl




spectre
Usericon van spectre
Posted 31-12-2004 16:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:38 schreef webblaster wim het volgende:


Stijlvol, klasse, geweldig gebruik van kleuren.

Klabaffes deed m'n bek op de grond, toen ik hem voor het eerste zag.

bij mij ook, maar deed jou de hoes de aankoop versnellen? Bij mij niet, mijn eerste Fate was de "Into the Unknown" plaat, pas daarna deze rakker aangeschaft maar niet vanwege de hoes. Deze is trouwens net zo gaaf:



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-12-2004 16:43]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-12-2004 16:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Jeff Gaither rules!!

http://www.gaithergraphix.com/


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-12-2004 20:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 20:01 schreef Rensykdom het volgende:
ik vind het nogal lijken op een kruizing tussen the kovernant en Vintersorg hoes


Kovenant fond en het wazige van 'Visions from the spiral generator (een van de gaafste hoezen ooit IMO):



spectre
Usericon van spectre
Posted 01-01-2005 13:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De hoes van ons was allang af voordat die Vintersorg plaat uitkwam, dus als er al overeenkomsten zijn, zijn die puur toeval. Ik zie het trouwens niet echt, enkel het kleurgebruik.

Over het font van the Kovenant is wel wat over te zeggen idd, alhoewel dat absoluut geen opzet was om iets te kopieren. Ik heb destijds voor een strak computerachtig font gekozen en die heeft enige overeenkomsten met het logo van de noren. Mede daarom heb ik dat nu allemaal verandert voor het volgende album, maar ook daar zou iemand wel weer wat over te drammen hebben, want in dit land wordt innovativiteit afgestraft.

Je hoort zelden iemand over dat font x bij deathmetalband a,b,c en d wordt gebruikt en dat de hoezen vaak identiek zijn. Ik kan je zou 10tallen hoezen opnoemen die meer gelijkenissen vertonen. En dan heb ik het nog niet eens over de gebrachte "muziek" op die albums.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-01-2005 13:11]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-01-2005 18:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Jullie worden nergens van beschuldigd hoor


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-01-2005 19:08 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 15:38 schreef webblaster wim het volgende:
En deze blijft ook geweldig:


H.R. Giger!


"Obras son amores y no buenas razones"


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-01-2005 19:19 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht







one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-01-2005 22:19 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

bij die laatste van jou die van laibach is t nog bizarrerder.. die kocht je vanwege de binnenhoes

balls to the wall van accept is ook een aanschaf waard, alleen al vanwege de hoes!!!!!!!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 02-01-2005 22:32 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Vind Blodsrit een goede band, laatste album was alleen wat minder. Maar zou zomaar kunnen dat ik deze blind ga kopen omdat ik de hoes mooi vind. Hangt er vanaf of ik'm een keer tegenkom en of ik zin heb de moeite te nemen eerst mp3's op te zoeken.



Dus mogelijk binnenkort op m'n ruillijst



spectre
Usericon van spectre
Posted 02-01-2005 22:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

die hoes viel mij ookal in het oog, een prachtige variatie op het z/w BMhoezen genre

maar eens luisteren binnenkort


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Femaze
Usericon van Femaze
Posted 02-01-2005 22:56 by Femaze Wijzig reactieProfiel van FemazeQuote dit berichthttp://www.mentalcaptivity.nl


Tja het is wel wat anders als de prachtige schilderachtige hoezen in dit topic...en ik heb ze niet echt nodig om me te overreden tot aanschaf, maar ik vind de hoezen van Maiden toch ook altijd erg gaaf.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-01-2005 22:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

leuk als een hoes er goed uit ziet, die van Bolt Thrower's Honour Valour Pride DIGI bijvoorbeeld.
Maar dat is niet DE factor tot aanschaf of een knelpunt of wat dan ook


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen