IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : hoezen die overreden tot aanschaf Vorige pagina | Volgende pagina
testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 30-12-2004 12:34 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

wat moet dat nou weer voorstellen..


zzz


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-12-2004 12:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 12:33 schreef testement het volgende:
Ja, maar minder dan een mooie getekende hoes, zoals ze vroeger werden gemaakt.
denk je dat? Je hebt er verstand van? Nee dus... Ik vindt sommige getekende hoezen erg goed... maar ook hier geldt, wat bij je muziek past. De laatste Fluisterwoud heeft ook een getekende hoes, en dat past er perfect bij.

Andersom kan trouwens ook, ik heb een aantal hoeskunstenaars in mijn haatlijst gezet, en meestal vind ik de bands die hen inzetten ook minder. Ik doel op een Kris Verwimp b.v. ik vindt het echt heel lelijk, neem dan een echte schilder.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-11-2013 20:34]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 30-12-2004 12:56 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 12:45 schreef spectre het volgende:
denk je dat? Je hebt er verstand van? Nee dus... Ik vindt sommige getekende hoezen erg goed... maar ook hier geldt, wat bij je muziek past. De laatste Fluisterwoud heeft ook een getekende hoes, en dat past er perfect bij.

Andersom kan trouwens ook, ik heb een aantal hoeskunstenaars in mijn haatlijst gezet, en meestal vindt ik de bands die hen inzetten ook minder. Ik doel op een Kris Verwimp b.v. ik vindt het echt heel lelijk, neem dan een echte schilder.


Hoezo heb ik er geen verstand van? Vroeger werden alle hoezen getekend hoor. Alsof een getekende hoes niet bij een band zou passen.


zzz


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-12-2004 13:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

dat zei ik ook niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-12-2004 13:06 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ff een muziekje kijken....





Het zou wel goed zijn als elke hoes gewoon doorzichtig was. Dan zou je de essentie goed kunnen zien..


Suck my piss


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 13:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Pff, artwork kan heel mooi zijn hoor, maar het gaat in de eerste plaats om de muziek.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 30-12-2004 14:44 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 12:45 schreef spectre het volgende:

Andersom kan trouwens ook, ik heb een aantal hoeskunstenaars in mijn haatlijst gezet, en meestal vindt ik de bands die hen inzetten ook minder. Ik doel op een Kris Verwimp b.v. ik vindt het echt heel lelijk, neem dan een echte schilder.


Nieuw topic, welke CD heb je in de platenbak laten liggen omdat de hoes lelijk was

Zelf vind ik de hoezen van Bal-Sagoth erg gaaf


Signature


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-12-2004 14:46 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com






Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-12-2004 14:57 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 12:45 schreef spectre het volgende:
Andersom kan trouwens ook, ik heb een aantal hoeskunstenaars in mijn haatlijst gezet, en meestal vindt ik de bands die hen inzetten ook minder. Ik doel op een Kris Verwimp b.v. ik vindt het echt heel lelijk, neem dan een echte schilder.


Ik vind zijn werk variabel, maar sommige dingen best geslaagd. En "meestal vind ik de bands [...] ook minder"? Absu, Arch Enemy, Ancient rites, Callenish Circle, Immortal, Marduk, Melechesh, Martyr, Sear Bliss of Twin Obscenity om maar wat namen te noemen waar Verwimp voor ontworpen heeft, dat zijn toch best aardgie bands?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 30-12-2004 15:05 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Ik vind de hoes van 'Venus Isle' van Eric Johnson heel gaaf. Gelukkig is de muziek ook zwaar de moeite waard.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-12-2004 15:06 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Cover is totaal niet belangrijk en dus ook niet bij aanschaf, dat blijft toch nog altijd de muziek. En die covers zie ik later toch geen ruk meer van aangezien alle cd's netjes op een rijtje met de zijkant naar voren in een kast staan.


Bazzio Attacks!!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-12-2004 15:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Jij hebt zeker heel veel mp3's


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 30-12-2004 15:09 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com



Echt indrukwekkend artwork! Had m al eerder gehoord, maar moest deze cd gewoon hebben mede dankzij het artwork!

Er zijn echter meerdere bands die geweldige artwork hebben! Zoek ze later nog wel 's op!

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 30-12-2004 15:09]



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-12-2004 15:13 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:08 schreef Mark het volgende:
Jij hebt zeker heel veel mp3's


want?


Bazzio Attacks!!!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 15:13 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 13:19 schreef Gunman het volgende:
Pff, artwork kan heel mooi zijn hoor, maar het gaat in de eerste plaats om de muziek.


Maar toch, er bestaat zo'n systeem om je cd's in een soort van transparante kaften aan de muur te hangen. Natuurlijk niet allemaal want dat is gewoon onpraktisch (dan hangen er enkele kamers vol vrees ik en dat schuift niet)
Mooi om echt vette stukken zichtbaar te zetten, want ik zie over het algemeen ook enkel de zijkant (buiten enkele A5 formaat uitgaven)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-12-2004 15:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:13 schreef bazzio het volgende:
want?


Als de covers je niet interesseren, wat is dan de meerwaarde van een origineel ceedeetje boven een kopie of een mp3tje? (Afgezien van het principe-argument dan van bands steunen etc.)

Ik koop cds primair voor de muziek, maar een fraaie cover en tekst/info-boekje of iets dergelijks vind ik absoluut wel een meerwaarde hebben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-12-2004 15:21 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

jij hebt niets te doen ofzwel


Suck my piss


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2004 15:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Deze wou ik zo'n 11 jaar geleden persé hebben...en het bleek nog een vette plaat ook!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-12-2004 15:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:17 schreef Mark het volgende:
Als de covers je niet interesseren, wat is dan de meerwaarde van een origineel ceedeetje boven een kopie of een mp3tje? (Afgezien van het principe-argument dan van bands steunen etc.)

Ik koop cds primair voor de muziek, maar een fraaie cover en tekst/info-boekje of iets dergelijks vind ik absoluut wel een meerwaarde hebben.


Natuurlijk een mooie cover is altijd leuk, maar ik er verder geen fuck mee zoals ik al zei. En teksten vind ik minder belangrijk, kijk dus ook zelden in de tekstboekjes. Ik heb ook veel MP3 en dat voornamelijk voor de autoradio met mp3. Want dat is heeeel makkelijk.


Bazzio Attacks!!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-12-2004 15:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat had ik met deze;



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 15:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht





Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-12-2004 15:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

@ SIB: JA ook die ja! Geweldig!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-12-2004 15:38]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 30-12-2004 18:01 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ook ik ben er een keer ingeluisd door een hoes:



no text supplied


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 30-12-2004 18:10 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 30-12-2004 18:17 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht







bijvoorbeeld...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen