IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : hoezen die overreden tot aanschaf Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 02-01-2005 23:36 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 22:19 schreef Aaaarco het volgende:
bij die laatste van jou die van laibach is t nog bizarrerder.. die kocht je vanwege de binnenhoes

Deze:



quote:
Op 2 januari 2005 22:19 schreef Aaaarco het volgende:
balls to the wall van accept is ook een aanschaf waard, alleen al vanwege de hoes!!!!!!!




Toch spijt dat ik em niet gekocht heb!




one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-01-2005 23:37 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Zou zo de hoes van de nieuwe Gestapo SS kunnen zijn ofzo



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-01-2005 10:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 22:32 schreef elessar het volgende:
Vind Blodsrit een goede band, laatste album was alleen wat minder. Maar zou zomaar kunnen dat ik deze blind ga kopen omdat ik de hoes mooi vind. Hangt er vanaf of ik'm een keer tegenkom en of ik zin heb de moeite te nemen eerst mp3's op te zoeken.



Dus mogelijk binnenkort op m'n ruillijst
Die cd is zeer de moeite waard. Mp3's zijn te horen op www.blodsrit.se


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


tomthumb
Usericon van tomthumb
Posted 03-01-2005 14:54 by tomthumb Wijzig reactieProfiel van tomthumbQuote dit bericht

is het jullie wel eens opgevallen dat die gasten op de Reign blood hoes zich staan af te rukken?

Maiden hoezen waren altijd goed, zeker met al die kleine verwijzingen naar oude Maiden nummers.





[Dit bericht is gewijzigd door tomthumb op 03-01-2005 14:54]


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-01-2005 15:50 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ja en dat wijffie rchtboven in ( ja die zonder hoofd en op zn kop...) heeft r armen ook niet echt over elkaar


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-01-2005 17:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

En die met die sinterklaaspet speelt luchtgitaar!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 03-01-2005 17:19 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

toch wel die laatste van Rompeprop


:p


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 03-01-2005 19:58 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 3 januari 2005 10:11 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die cd is zeer de moeite waard. Mp3's zijn te horen op www.blodsrit.se


Thanks!



tomthumb
Usericon van tomthumb
Posted 04-01-2005 13:19 by tomthumb Wijzig reactieProfiel van tomthumbQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 17:18 schreef Sater het volgende:
En die met die sinterklaaspet speelt luchtgitaar!


daar krijgt ie dan blijkbaar een harde plasser van (hij lijkt op Prins Charles vind ik)


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 26-11-2013 19:18 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-11-2013 20:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nu heeft het ook mijn aandacht


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 26-11-2013 20:49 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht




Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 26-11-2013 21:14 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Ik vind ze niet zo denderend. Ik denk dat je de nieuwe Death Angel ook mooi zal vinden als je deze gaaf vind. Een foto kan je vinden in de "lelijke hoezen topic"


Atomization: Bandcamp - Spotify


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 26-11-2013 21:46 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht













Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-11-2013 21:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Goed bezig! Qua hoezen. En Ved Buens Ende sowieso. Wonderlijk dat die hoes gewoon werkt.


I wish I was a butterfly


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 26-11-2013 22:02 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2013 21:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Goed bezig! Qua hoezen. En Ved Buens Ende sowieso. Wonderlijk dat die hoes gewoon werkt.

Ik kan me er he-le-maal stuk op staren!
Zo'n stijl stel ik me ook voor bij Code, al heb ik tijdens Resplendent Grotesque steeds vallende objecten voor ogen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-11-2013 22:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

werkt om tot aanschaf over te gaan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-11-2013 22:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2013 22:02 schreef Sisyphos het volgende:
Ik kan me er he-le-maal stuk op staren!
Zo'n stijl stel ik me ook voor bij Code, al heb ik tijdens Resplendent Grotesque steeds vallende objecten voor ogen.

RG stelt voor mij het goddelijke voor wat met rottend of gegeseld lichaam zijn openbaring komt brengen. Sowieso een goed werkende combinatie van schoonheid en afbraak. Past de hoes prima bij, en in die hoek begeeft VBE zich natuurlijk ook. Ook qua vallende objecten, maar dan meer in overdrachtelijke zin.

Dus.



En deze:



Al is het maar omdat het beeld (als in: standbeeld) zo prachtig is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-11-2013 22:08]


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-11-2013 22:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die laatste paar kunnen maar zo in het vage topic, imo. Ik zie het allemaal niet.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-11-2013 22:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2013 22:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Die laatste paar kunnen maar zo in het vage topic, imo. Ik zie het allemaal niet.

Hehe, ja, vaag zijn ze wel!

Veel 'herhaling', dikke Mucha (maar dan 'verkeerd'), en toch zo vet; deze en al het artwork van Baizley:



I wish I was a butterfly


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 26-11-2013 22:31 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 26-11-2013 22:34 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2013 22:02 schreef spectre het volgende:
werkt om tot aanschaf over te gaan?

werkte om tot aanschaf over te zijn gegaan


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-11-2013 22:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 26 november 2013 22:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hehe, ja, vaag zijn ze wel!

Veel 'herhaling', dikke Mucha (maar dan 'verkeerd'), en toch zo vet; deze en al het artwork van Baizley:




Eerste wat ik denk. Die schedel en dan pushead en dus metallica.

Ik ben dan toch meer van de traditionele.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-11-2013 22:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2013 22:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Eerste wat ik denk. Die schedel en dan pushead en dus metallica.

Ik ben dan toch meer van de traditionele.

Is een terechte associatie, ja!

Posten dan!


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-11-2013 23:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Heb ik ergens in 2004 gedaan toen ik terug las.

Deze toen.



Very metal, ja. Maar ook gewoon ultra mooi. Hoe kom je weg met geel? Nou, zo. Imo, uiteraard.

edit: Dat kapotte nageltje doet het 'em.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-11-2013 23:05]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen