IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Beste Film? Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-11-2004 18:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

die site van the grudge is ook lekker... en eindelijk es originele shjit

maar als jij zo'n pinda-film fanaat bent .. heb jij Hero met jet li ook gezien al?... dat is echt 1 groot kunstwerk!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 03-11-2004 21:00 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

waarom worden zalige Japanse horrors steeds geremaked? omdat het merendeel liever een Amerikaans filmpke ziet? jeetje, die typsche sfeer kan je toch gewoon niet nadoen??
Iemand Memento Mori al gezien? Is ook wel lekker zot



Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 03-11-2004 22:56 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Zeg Aaarco vanilla sky is een klote hollywood aftreksel van het origineel: Abre los ojos, Kijk die dan maar es...


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 03-11-2004 22:58 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Hai EVILinetje, memento mori is inderdaad oke, irreversible al gezien?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2004 23:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Irreversible is echt een slecthe film. Hoe je dat als een van de beste films ooit kan beschouwen ontgaat mij volledig.

Ik heb ooit de fout gemaakt om hem blind op DVD te kopen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-11-2004 23:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 23:01 schreef Chelman het volgende:
Irreversible is echt een slecthe film. Hoe je dat als een van de beste films ooit kan beschouwen ontgaat mij volledig.

Ik heb ooit de fout gemaakt om hem blind op DVD te kopen.
Hmmmh, ik vond hem niet slecht, wel belachelijk pretentieus en daardoor een draak. Technisch stak het IMO wel goed in elkaar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 03-11-2004 23:07 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Wat vond je er slecht aan dan? Verhaal camerawerk, acteerprestaties, montage? Want vond je er pretentieus aan?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-11-2004 23:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Predator


"This one is older than shit, heavier than time!"


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 03-11-2004 23:12 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Oke Chelman, zijn we het toch eens over La Haine. Heb je dan van kassovitz Assasin gezien? Gothika was inderdaad klote. Hij is er qua werk niet op vooruit gegaan, zijn oude werk blijft het beste. Zijn komedie al eens gezien die hij voor la Haine heeft gemaakt?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-11-2004 23:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 23:07 schreef el mariachi het volgende:
Wat vond je er slecht aan dan? Verhaal camerawerk, acteerprestaties, montage? Want vond je er pretentieus aan?

[Irreversible]Het was een nietszeggend verhaaltje, in een 'intelligente' (nl. omgekeerde) structuur gestoken, met een vrij triviale conclusie ('de tijd maakt alles kapot en is niet meer terug te draaien') wat gepresenteerd werd als een extreem interessante wijsheid en essentieel stuk Verlichting.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2004 23:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 november 2004 23:01 schreef Chelman het volgende:
Irreversible is echt een slecthe film. Hoe je dat als een van de beste films ooit kan beschouwen ontgaat mij volledig.

Ik heb ooit de fout gemaakt om hem blind op DVD te kopen.


Toen ik em zag was ik na afloop ook teleurgesteld zo van 'was dat het nou'? Aardige schokkend bedoelde momenten maar meer vond ik het niet aan...verhaaltje stelde idd te weinig voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-11-2004 0:04]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-11-2004 0:10 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 22:58 schreef el mariachi het volgende:
Hai EVILinetje, memento mori is inderdaad oke, irreversible al gezien?

nope, maar da komt wel


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-11-2004 0:12 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 23:43 schreef Mutilator het volgende:
Toen ik em zag was ik na afloop ook teleurgesteld zo van 'was dat het nou'? Aardige schokkend bedoelde momenten maar meer vond ik het niet aan...verhaaltje stelde idd te weinig voor.


Baise-moi al gezien? Die is lekker grof!

[Dit bericht is gewijzigd door EVILinetje op 04-11-2004 0:12]


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-11-2004 0:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 november 2004 0:12 schreef EVILinetje het volgende:
Baise-moi al gezien? Die is lekker grof!


Grof is cool maar heeft de film ook andere kwaliteiten?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-11-2004 0:16 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 0:13 schreef Mutilator het volgende:
Grof is cool maar heeft de film ook andere kwaliteiten?


*denkt hard na*
sterk feministisch trekje met vooral heel veel wraak op mannen met enkele verkrachtingsscenes.




nee dus
(is wel heel spraakmakend geweest doordat ie in heel wat landen verboden is)


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-11-2004 0:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 22:56 schreef el mariachi het volgende:
Zeg Aaarco vanilla sky is een klote hollywood aftreksel van het origineel: Abre los ojos, Kijk die dan maar es...


heb ik zeker wel gezien, alleen hierbij vonnik m wel gelukt de remake

op t moment zijn ze ook een remake aan t doen van nueve reinas ( nine queens) t zal me weer benieuwen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 04-11-2004 8:56 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Zo AAarco nueve reinas gezien? Vond je ervan? Lekker camerawerk, nice plot. Je stijgt in mijn achting


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-11-2004 9:58 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik werk bij universal....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 04-11-2004 17:15 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht



Yoorisz
Usericon van Yoorisz
Posted 04-11-2004 18:44 by Yoorisz Wijzig reactieProfiel van YooriszQuote dit bericht

Resident Evil Apocolypse!

vond m leuker dan het eerste deel en ze hebben beter naar de spellen gekeken.

heerlijk... humor, horror en tieten...

mja, of het de beste film ooit is...


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 04-11-2004 19:17 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Nou....NEE!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-11-2004 19:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

beste film? erg lastig. Goodfellas is zeer goed, Godfather 1 tevens een classic. Evenals the Shawshank Redemption.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 04-11-2004 19:43 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Ik zag The Punisher vandaag, tering man wat een brute film . Een aanrader .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


hell_awaits
Usericon van hell_awaits
Posted 04-11-2004 19:59 by hell_awaits Wijzig reactieProfiel van hell_awaitsQuote dit bericht

Poltergeist blijft voor mij de beste film.


Van links naar rechts


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-11-2004 21:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 4 november 2004 19:43 schreef Filth Lucre het volgende:
Ik zag The Punisher vandaag, tering man wat een brute film . Een aanrader .

Verkeerde topic denk ik


Zenial


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen