IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Waldrock 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-06-2005 10:05 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2005 10:00 schreef FRNK het volgende:
Bruine bonen eten, aansteker mee, tadaa


Dat doe je dan maar mooi buut'n!


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-06-2005 10:25 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Mijn tent, mijn tent


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-06-2005 10:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

als ik zaterdag een mushroomcloud boven het campingterrein zie verschijnen, dan weet ik waar het vandaan komt


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 02-06-2005 10:46 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Er is wel music against cancer dat komende 22 januari voor de tweede keer gehouden wordt. kanker is geen aids, maar denk dat dat ook wel telt toch? En ja daar staan metalbands.



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-06-2005 11:02 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2005 10:25 schreef FRNK het volgende:
Mijn tent, mijn tent




"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-06-2005 11:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik woon er verdomme 6 km vanaf, maar ga lekker niet heen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-06-2005 11:17 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 2 juni 2005 10:39 schreef NecRobert het volgende:
als ik zaterdag een mushroomcloud boven het campingterrein zie verschijnen, dan weet ik waar het vandaan komt
Ik doe mn best


AoD : 1.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-06-2005 11:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2005 8:57 schreef AngelOfDeath het volgende:
Neemt er iemand uit het gaye Zwolle een gasbrander mee???


Eh nee.. why?
Bedoel die broodjes beenham en krentenbollen, daar leef ik op oh en van patat die ze op de parkeerplaats verkopen. Thee en koffie zoep ik niet op een festival dus eh.. nee.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-06-2005 11:47 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2005 11:17 schreef FRNK het volgende:

AoD : 1.


Auw


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-06-2005 11:52 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 2 juni 2005 11:47 schreef AngelOfDeath het volgende:
Auw


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 02-06-2005 12:55 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2005 23:27 schreef MindlessMayo het volgende:
Hee wat leuk, zijn die lui er ook weer. Voorgaande 2 jaar moeten missen. Normaal gesproken staan er een aantal mensen aan te spreken voor de ingang festival terrein. Ze komen de camping niet op tenzij ze een kaartje kopen hehe. Jammer dat ze geen thee uitdelen, daarvoor zou ik wel zijn bekeerd. Net als door het fruit toen na Stonehenge festival.




Hee zijn dit diezelfde lui die een keer met een bus op het terrein hebben gestaan?? Die hebben doodsangsten doorstaan hahaha Hele bus zat vol metalheads, en die dan maar die bus heen en weer duwen enzo LOL

Schijnt dat ze ook de tip hadden gekregen dat Ichtus [zo'n vis, zo heet dat geloof ik?? ]symbool te bedekken, want dat kon wel eens reacties uitlokken....


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 02-06-2005 12:56 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

Owja en wie gaan er nou allemaal naar de pre-party??? Ga ik jullie daar vast zien


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 02-06-2005 12:57 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2005 12:55 schreef Devilicious Pem het volgende:

Schijnt dat ze ook de tip hadden gekregen dat Ichtus [zo'n vis, zo heet dat geloof ik?? ]symbool te bedekken, want dat kon wel eens reacties uitlokken....
Ja, die vis ja.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 02-06-2005 12:58 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 2 juni 2005 12:56 schreef Devilicious Pem het volgende:
Owja en wie gaan er nou allemaal naar de pre-party??? Ga ik jullie daar vast zien


dat hangt er vanaf of het regent



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-06-2005 12:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2005 12:55 schreef Devilicious Pem het volgende:


Hee zijn dit diezelfde lui die een keer met een bus op het terrein hebben gestaan?? Die hebben doodsangsten doorstaan hahaha Hele bus zat vol metalheads, en die dan maar die bus heen en weer duwen enzo LOL

Schijnt dat ze ook de tip hadden gekregen dat Ichtus [zo'n vis, zo heet dat geloof ik?? ]symbool te bedekken, want dat kon wel eens reacties uitlokken....

Ja die ja


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-06-2005 13:01 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Nog twee daagjes!

Het gaat een kansloos goed weekend worden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 02-06-2005 13:02 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2005 12:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja die ja


hehe schattig dat ze nogsteeds niet opgeven.

Vooral aangezien Epica zo enorm satanistisch is...


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 02-06-2005 13:04 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2005 13:01 schreef Illusione het volgende:
Nog twee daagjes!

Het gaat een kansloos goed weekend worden.


Agreed

Maar wel vermoeiend Vrijdag pre-party, zaterdag Wâldrock, zondag ff uitslapen dan bij pa langs en dan naar Zwollywood effe langsdroppen bij schoonbroer&vriendin, maandag naar Meshuggah...

Effe mijn metalgehalte op peil houden


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-06-2005 13:06 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Vrijdagavond werken tot een uurtje of 3. Dan toch maar effe wat pitten, spullen in de auto gooien, naar Leeuwarden karren, tent neergooien.. en vanaf dat punt kan het alle kanten opgaan.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 02-06-2005 14:17 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Ichtus is het Griekse woord voor een of andere vis of zo. En dat is dan weer een afkorting voor Iesus Christus (in het Grieks kennen ze geen "j" dus vandaar de "i"). En dat visje is het logo van het Evangelisme geloof ik.

Overigens ben ik dus wel bij de preparty aanwezig! 80% kans op tyfusweer. Dus dan maar droog en warm ergens bier drinken onder het genot van paar bandjes .



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2005 14:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dat visje geeft aan dat je niet in Darwin/ evolutie gelooft.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-06-2005 15:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

als dit oud is zal dat vast, ik kwam het tegen
http://www.wakeuproep.nl


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 02-06-2005 16:10 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

@verlepte theemuts en noggayblackmetal:
hoe laat gaan we morgen pleite heinie en naar het buitenland


You can either agree with me, or be wrong.


lord ruftlucht
Usericon van lord ruftlucht
Posted 02-06-2005 16:52 by lord ruftlucht Wijzig reactieProfiel van lord ruftluchtQuote dit bericht

en vergeet je paspoort niet anders kom je friesland niet in.


Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-06-2005 16:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Euj tassenkopers.. 65 liter rugzakken voor 17 pleuro bij de kruidvat..


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen