IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Waldrock 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 16:03 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 16:03 schreef H-K het volgende:
Goeie sjit wederom.

Cephalic carnage was een leuke verrassing, entombed was gaaf, SYL heerschte, Accept gaaf, metal church gaaf, meshugga gaaf.
Preparty gemist omdat ik bij een stel hagenezen zat te schuilen voor de regen.

Verder veel drank en een slecht geheugen. De persoon die ervoor heeft gezorgd dat er geen peuken te koop waren verdient een nekschot overigens!


Met dat laatste ben ik het helemaal eens.. hele dag moeten lopen bietsen.. wilde zaterdag nog naar het dorp rijden en toen bleef m'n karretje in de muk steken.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-06-2005 16:05 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 5 juni 2005 16:03 schreef Illusione het volgende:
Met dat laatste ben ik het helemaal eens.. hele dag moeten lopen bietsen.. wilde zaterdag nog naar het dorp rijden en toen bleef m'n karretje in de muk steken.


Ik heb ook de schooizwerver uit moeten hangen helaas. What's next, geen bier meer op festivallen?


Life doesn't get much better than this!


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 05-06-2005 16:08 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Waldrock was cool. Zometeen ff douchen en dan lekker slaap inhalen.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-06-2005 16:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

idd geen sigaretten verkoop En ik maar denken, ach ik koop daar wel ff een pakkie.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 16:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 16:03 schreef H-K het volgende:
Goeie sjit wederom.

Cephalic carnage was een leuke verrassing, entombed was gaaf, SYL heerschte, Accept gaaf, metal church gaaf, meshugga gaaf.
Preparty gemist omdat ik bij een stel hagenezen zat te schuilen voor de regen.

Verder veel drank en een slecht geheugen. De persoon die ervoor heeft gezorgd dat er geen peuken te koop waren verdient een nekschot overigens!


Dat waren geen Hagenezen, die kwamen uit Chaam en Noordwijk. Humzz ja die peuken ja, menig gedesorienteerd persoon tegen gekomen die aan mij kwam vragen of ik wist waar ze peuken verkochten. Bedoel, zie ik eruit alsof ik rook?

Vanmorgen ook de zoektocht naar vloei


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 16:10 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ah, mijn mede-Brabos!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 16:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht







Een voorbijlopende Nix zo te zien..


Toepasselijk


Afbreken en wegwezen


Mac Heerenveen


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 16:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Leuke foto's, maar wel weinig.. dacht dat je er 1000 had ofzo..

En toen bekeek ik de rest van de foto's..

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 05-06-2005 16:30]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 16:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 16:28 schreef Illusione het volgende:
Leuke foto's, maar wel weinig.. dacht dat je er 1000 had ofzo..


http://photobucket.com/albums/y242/MMayooo/Zwolle%20op%20Waldrock%202005/

Eh neuh, mijn camera doet de laatste tijd wat vreemd. Zal me niks verbazen als die binnenkort komt te overlijden, lekkere wazige foto's ook hehe.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 05-06-2005 16:32 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

volgens mij heb ik nix ook gezien, maar ik wist neit zeker. ik wou nog wat zeggen



innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 05-06-2005 16:34 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Dat van die peuken was idd klote. Gelukkig had ik sjek bij me. Wilde iedereeen naturlijk meteen weer sjekjes van mij draaien.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-06-2005 16:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh ja, ik wil nog wat kwijt aan de mensen die vast zaten op de parkeerplaats wegens modder:

PRUTSERS!!!!!

Voor de rest, in zeker 4 jaar niet zo'n heerschend Waldrock gehad.

Te.
Gek.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2005 16:49 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 16:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Dat waren geen Hagenezen, die kwamen uit Chaam en Noordwijk.


Klopt helemaal, maar nu wonen ze in Den Haag. Chaams/ Noordwijkse Hagenezen dus


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-06-2005 16:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 16:49 schreef Unholy Mary het volgende:
Klopt helemaal, maar nu wonen ze in Den Haag. Chaams/ Noordwijkse Hagenezen dus



Zie, zelfs de vrijdagnacht heb ik onthouden


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2005 17:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht


Ik sliep al toen jullie onder die party tent zaten Maar ja, als ik heel erg moe ben ben ik toch niet zo heel gezellig


Hatsjikidee!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-06-2005 17:50 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Jij mag officieel nooit geen foto's meer van mij maken mayo hehe.


Life doesn't get much better than this!


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 05-06-2005 18:15 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht


Zo,na een lange autorit en een frisse douche ook weer in het land der levenden terugggekeerd

Dit was een gruwelijk heersend feestje!!!

Na een rit van dik 3 uur kwamen we rond 22:30 op het kampeerterrein van een winderig doch droog Waldrock aan. Tent opgezet en gecheckt of er nog pendelbusjes reden naar de pre-party. De betreffende medewerker had geen idee of er nog reden en zo,ja of er dan nog terug te komen was. Het was blijkbaar namelijk een puinhoop wat dat betrof. Dus maar besloten om op de camping wat bier te drinken. Na een 6pack Grolsch en een pak Tucjes naar binnen te hebben gewerkt rond 1 uur gaan pitten.

Kutnacht gehad (welke mongool was dat die godver om half 7 'smorgens loei-en loeihard System of a Down meende te moeten draaien?), maar met de moed der wanhoop om een uurtje of 11 naar de festivalingang gelopen.

Na even gezocht te hebben naar een regencapeje voor mijn vriendin en het aanschaffen van de nieuwe Annihilator en de nieuwste Necrophagist bij de Aardschoktent begon dan Icepick: aardige opener maar hardcore (enkele uitzonderingen daargelaten) is nu eenmaal niet echt mijn ding. Dus maar op tijd naar de tent gelopen omdat daar om 12:55 Cephalic Carnage ging spelen. En dat heerste volkomen volgens verwachting de spreekwoordelijke pannen van het dak. Geniale band !!
Mastodon daarna vond ik ook absoluut de moeite waard, deed me veel meer dan de eerste keer dat ik ze zag (DOA '04).
Daarna speelde Epica en dat moesten ze lekker doen als ik het maar niet hoef te zien. Niet gezien dus, in die tijd lekker in het gras gezeten met een pilsje (want wat viel het weer mee, mensen !!) en wat gratis cd-tjes, stickers etc. meegepikt bij de Headache-stand.
Daarna kwam een wissel waar ik erg content mee was, Scarve speelde ipv het mij-niet-echt-kunnende-boeien Black label society. Erg strakke band, die tot mijn blije verassing ook erg goed overkwam in de openlucht. Jammer dat het zo rustig was voor het podium, aan de band lag het niet; die speelde een geweldig optreden.
Daarna Entombed, 2 nummers van gezien en dat klonk niet slecht, maar aangezien daarna Strapping Young Lad kwam ben ik al op tijd naar voren gelopen om niets van het optreden van 1 van mijn grote helden te moeten missen.
Strapping Young Lad ; Tja...al gaat Hevy Devy bij wijze van spreken 45 minuten balletdansen, vind ik het nog geniaal. Dus zo ook dit optreden.
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH, wat was dit gruwelijk heersend!!! Twee genieen in 1 band en op 1 podium; Gene Hoglan en Devin.Allesverpletterend!!!
Daarna was het tijd voor Soilwork, een band die flink beinvloed is door SYL en tja... na de meesters zelf kon dit eigenlijk alleen nog maar tegenvallen. Het was wel goed, maar na een nummer of 3 koos ik er toch maar ff voor om een SYL-longsleeve te gaan aanschaffen.
Life of Agony:Oude helden, altijd een geweldige live band, nu dus ook.
Stond wederom als een huis en heb er erg van genoten.Heb ze wel beter gezien maar een mindere LoA rost nog steeds het gros van de metalbands naar huis.
Meshuggah; Ongetwijfeld heel knap, maar kon er weinig mee. Dus de metalmarket maar eens even met een bezoekje vereerd. Na het aanschaffen van cd's van Sodom en Grip inc. een hapje gegeten en van een afstandje Accept bekeken. Deed me weinig.
Metal Church vond ik absoluut vermakelijk om eens gezien te hebben maar niet meer dan dat.
Dio hebben we daarna bekeken vanaf de tribune en vond dat toch wel erg goed, maar ben niet echt goed bekend met 's mans repertoire.
Dimmu Borgir heeft me nog nooit kunnen boeien dus dat vond ik een mooi moment om eens wat warmers aan te gaan trekken.
En toen was het alweer tijd geworden voor de grote afsluiter en 1 van mijn grote helden: Dave Mustaine met zijn Megadeth.
Heersen met de grote H natuurlijk.Niet lullen maar spelen!
Ongeveer de zelfde playlist als in 013 eerder dit jaar. Geweldige afsluiter, samen met SYL beste band van de dag!!

Conclusie; Mijn eerste Waldrock is me vreselijk goed bevallen!!
Heersend festival,geweldige bands, alleszins meevallend weer.
Ook nog aardig wat bekenden gezien. Met een mooie line-up zou het zo maar kunnen dat ik er volgend jaar wederom de lange autorit voor over heb.



[Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 06-06-2005 18:51]


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2005 18:28 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Oh ja, nog een volledige serie Jesus cards gescored van de Christen-lui.

Maar hoe zat dat met die koffie???


Hatsjikidee!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 05-06-2005 18:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Die koffie was goed te pruimen. God kiest ook voor Douwe Egberts.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-06-2005 18:30 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Wat?! Waar stonden die lui dan???


Hatsjikidee!


nogayblackmetal
gay metal ist krieg
Usericon van nogayblackmetal
Posted 05-06-2005 18:42 by nogayblackmetal Wijzig reactieProfiel van nogayblackmetalQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2005 15:53 schreef NecRobert het volgende:

Entombed: viel me wat tegen. Ik ben dan ook na 5 nummers ff wat gaan eten. Achteraf bleek dat ze geen enkel nummer van Left Hand Path gespeeld hebben, dus heb wat dat betreft niks gemist.


Als je wat langer gebleven was dan had je left hand path gehoord!!!!!!!!!!!


SALT IN YOUR WOUNDS!!


Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 05-06-2005 18:45 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Een heel eind richting de lijnbus (10). Takke-eind lopen.

Mijn foto's ook online:

http://www.basementonline.nl



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-06-2005 18:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

een maat van me zei dat ze die niet gespeeld hadden. En die heeft volgens mij het hele concert uitgezeten.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-06-2005 18:51 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 5 juni 2005 18:45 schreef Basement het volgende:
Een heel eind richting de lijnbus (10). Takke-eind lopen.

Mijn foto's ook online:

http://www.basementonline.nl


Er gingen taxi's voor 5 euro pp


Life doesn't get much better than this!


Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 05-06-2005 18:55 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Wat wou je daar mee zeggen?



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen