IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Waldrock 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 02-06-2005 22:36 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

Vrijdag op namiddag/avond storm... zal wel weer uitlopen naar zaterdag....

Hoef je het skuim in elk geval niet van het bier te blazen...


..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


metalmaniac666
By Your Command Imperious Leader
Usericon van metalmaniac666
Posted 02-06-2005 22:41 by metalmaniac666 Wijzig reactieProfiel van metalmaniac666Quote dit berichthttp://dokkem.metalruilen.nl

quote:
Op 2 juni 2005 20:00 schreef BARABAS het volgende:
Ik hoop dat ze ook bidden op mooi weer

Doen ze altijd. De ene keer wat beter dan de andere keer...


Bang that head that doesn't bang!


Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 03-06-2005 0:12 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

quote:
Op 2 juni 2005 22:33 schreef Devilicious Pem het volgende:
Ik verwachtte gek genoeg al zoiets...


Je kent me te goed....

in ieder geval ga ik zo maar eens slapen. na 5 kanon achter de kiezen begint de moeheid wel toe te slaan



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-06-2005 0:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2005 19:46 schreef H-K het volgende:
Yeah, bier gehaald, kaartje gehaald

Hoe laat zijn jullie er morgen mayo? Zorg ik dat ik er rond die tijd ook wel ben.


Wij vertrekken nu rond half 5 met de auto vanuit Zwolle.. zijn we er rond half 6 ongeveer.. of wat later nog ivm file. De rest ook rond die tijd, Mathieu, Daantje en Imke gaan geloof ik al iets eerder. Ik heb gezegt dat ik wacht tot het grootste deel aanwezig is op terrein en dan gezamenlijk een plekje op ga zoeken. Wat de rest wil doen weet ik niet, moeten ze zelf maar kijken.

edit: oh hoor nu net weer dat we oude tijd vertrekken.. 16 uur.. ach boeie.. ik wacht gewoon op jullie. Frnk zou me smsen als jullie dr waren.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-06-2005 0:43]


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 03-06-2005 1:45 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 0:12 schreef Basement het volgende:
Je kent me te goed....

in ieder geval ga ik zo maar eens slapen. na 5 kanon achter de kiezen begint de moeheid wel toe te slaan


Woutertje toch... Nog steeds fan van Deftones??


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-06-2005 1:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Vannacht opklaringen. Overdag warm met zon, gevolgd door onweersbuien.


Vannacht zijn er naast wolkenvelden ook opklaringen en met weinig wind
en minimumtemperatuur rond 13 graden kan er lokaal een (grond)mistbank
ontstaan.

De dag begint mooi met zonnige perioden en het wordt snel warm. De
maxima lopen in een groot deel van het land op naar zomerse waarden van
25 tot 29 graden, aan zee blijft het koeler. In de middag ontstaan er
buien met onweer en ook hagel en windstoten zijn mogelijk. Tijdens een
bui koelt het sterk af naar een graad of 17. De wind is eerst zwak en
enigszins veranderlijk, maar draait in de loop van de middag/avond naar
west tot zuidwest en neemt toe tot matig en langs de kust vrij krachtig.

Zaterdagnacht trekken de onweersbuien naar Duitsland weg. De bewolking
blijft echter overheersen, waardoor het niet veel verder afkoelt dan een
graad of 12. Pas overdag is er ruimte voor opklaringen, maar de kans op
enkele buien blijft bestaan. 't Wordt dan 's middags zo'n 18 graden bij
een matige, aan zee vrij krachtige tot krachtige, wind uit west tot
zuidwest.




H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-06-2005 2:42 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 3 juni 2005 0:40 schreef MindlessMayo het volgende:
Wij vertrekken nu rond half 5 met de auto vanuit Zwolle.. zijn we er rond half 6 ongeveer.. of wat later nog ivm file. De rest ook rond die tijd, Mathieu, Daantje en Imke gaan geloof ik al iets eerder. Ik heb gezegt dat ik wacht tot het grootste deel aanwezig is op terrein en dan gezamenlijk een plekje op ga zoeken. Wat de rest wil doen weet ik niet, moeten ze zelf maar kijken.

edit: oh hoor nu net weer dat we oude tijd vertrekken.. 16 uur.. ach boeie.. ik wacht gewoon op jullie. Frnk zou me smsen als jullie dr waren.


Heb de naargeestige meneer gesproken
Komt alemaal goed, nummers uitgewisseld enzo.
Enige probleem dat nog kan ontstaan is dat ik NOG meer van het gehaalde bier opdrink en er niks meer overblijft om morgen uit te delen


Life doesn't get much better than this!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-06-2005 9:54 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Gaat er vanmiddag nog iemand met de auto vanuit Utrecht/ Houten op pad naar Waldrock en heeft die nog een plekje in de auto over??


Hatsjikidee!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-06-2005 10:07 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, wishfull thinking.

Ik ga mooi met de trein. Mensen die me gezelschap willen houden, vanaf Zwolle 15:52 trein naar leeuwarden spoor 3a.


Life doesn't get much better than this!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-06-2005 10:07 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik kachel vannacht nog van Eindhoven naar Waldrock, iemand die op de route ligt kan wellicht met mij meerijden. Misschien.
En ja, ik rij midden in de nacht, vertrek rond 1 uur uit Eindhoven.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-06-2005 10:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

@ BARABAS: gister met Marty afgesproken dat we rond half 11/ kwart voor 11 vertrekken bij Super de Boer. Weet je het ff


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-06-2005 10:11 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 10:07 schreef H-K het volgende:
Hehe, wishfull thinking.

Ik ga mooi met de trein. Mensen die me gezelschap willen houden, vanaf Zwolle 15:52 trein naar leeuwarden spoor 3a.


Ik zit waarschijnljik ook in die trein als ik niet met de auto kan gaan
Duurt wel een uur langer met de trein by the way...dus... als er nog iemand een plaatsje vrij heeft


Hatsjikidee!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-06-2005 10:12 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik vertrek rond 17:00 vanuit Venlo (route nijmegen, arnhem, zwolle, bergum).

heb 2 plaatsen over.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2005 10:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

langs Nijmegen! heb ik potverdikkie al vervoer
tot zaterdag!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-06-2005 10:42 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 10:25 schreef ghoulliette het volgende:
langs Nijmegen! heb ik potverdikkie al vervoer
tot zaterdag!


Sodehannes! maar leuk je weer eens te zien
heb je nog hetzelfde nummer, anders doe ik wel ff bellen als ik je niet vindt?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-06-2005 10:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 2:42 schreef H-K het volgende:
Heb de naargeestige meneer gesproken
Komt alemaal goed, nummers uitgewisseld enzo.
Enige probleem dat nog kan ontstaan is dat ik NOG meer van het gehaalde bier opdrink en er niks meer overblijft om morgen uit te delen


Zoooooooo druk is het nooit op de vrijdag, komt goed.. ik moet gewoon geduldig wachten met tent opzetten. Tja ik en geduldig, tja..


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 03-06-2005 11:16 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Deze al gezien? LOL

Originally posted by manolo

http://www.wakeuproep.nl/

Hallo kerk / gemeente / stichting / organisatie / vereniging / lid van de samenleving,

Via deze mail willen wij als een gebedsteam van Burgum u vragen om versterking in verband met de komende ‘Wâldrock’ (Burgum ligt in de wouden. Vandaar woud-rock, voor de niet Friezen onder ons).

...

De bands die hier gaan optreden zijn: Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept, Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society, Strapping Young Lad, Entombed, Mastodon, Cephalic Carnage en Epica. Een aantal namen spreken al voor zich.

...

De bands presenteren dood, wanhoop, duisternis, gebondenheid, gevangenschap, vernietiging, pijniging, leugen, etc aan het publiek.

Als u de interviews leest met bandleden komt heel duidelijk naar voren dat ze geïnspireerd worden door Satan zelf.

...

In Gods Woord staat dat de duivel rond gaat als een brullende leeuw op zoek naar wie hij kan verslinden. (1Petr. 5: Dit probeert hij o.a. door Wâldrock. Elk jaar komen er jongeren op af die zich van geen kwaad bewust zijn en de kans lopen om verslonden te worden.

Wâldrock valt te vergelijken met een uitstorting van zwarte olie. Zwart wat staat voor duisternis met een glinsterende doch funeste aantrekkelijkheid. Een witte en vrije vogel die in contact komt met olie en hierdoor besmeurd wordt, zit gevangen.

Zo is de muziek te vergelijken met de olie en onze jonge mensen met de witte vogel.

...

We zouden het erg op prijs stellen als u ons op de hoogte stelt als u deel wilt nemen op welke wijze dan ook. Dit kan in Burgum zijn, thuis, binnen gebedsgroepen, jeugdgroepen, noem maar op.

Hartelijke groet en hopelijk tot ziens,

Gebedsgroep Burgum



Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-06-2005 11:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 11:16 schreef Sharteel het volgende:



Kwam nog maar 4 keer voorbij ofzo.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-06-2005 11:23 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Yeah, zo nog ff wat laatste boodschapjes doen en dan ga ik tegen 15.00 richting station.
Muziekje mee, hitchhikers guide to the galaxy mee. Ik vermaak me wel. Spelen er eigenlijk bands ook nog?


Life doesn't get much better than this!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-06-2005 11:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 11:23 schreef H-K het volgende:
Yeah, zo nog ff wat laatste boodschapjes doen en dan ga ik tegen 15.00 richting station.
Muziekje mee, hitchhikers guide to the galaxy mee. Ik vermaak me wel. Spelen er eigenlijk bands ook nog?


Eh ja geloof het wel


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-06-2005 11:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 juni 2005 11:16 schreef Sharteel het volgende:
Deze al gezien? LOL

Originally posted by manolo

http://www.wakeuproep.nl/

Hallo kerk / gemeente / stichting / organisatie / vereniging / lid van de samenleving,

Via deze mail willen wij als een gebedsteam van Burgum u vragen om versterking in verband met de komende ‘Wâldrock’ (Burgum ligt in de wouden. Vandaar woud-rock, voor de niet Friezen onder ons).

...

De bands die hier gaan optreden zijn: Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept, Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society, Strapping Young Lad, Entombed, Mastodon, Cephalic Carnage en Epica. Een aantal namen spreken al voor zich.

...

De bands presenteren dood, wanhoop, duisternis, gebondenheid, gevangenschap, vernietiging, pijniging, leugen, etc aan het publiek.

Als u de interviews leest met bandleden komt heel duidelijk naar voren dat ze geïnspireerd worden door Satan zelf.

...

In Gods Woord staat dat de duivel rond gaat als een brullende leeuw op zoek naar wie hij kan verslinden. (1Petr. 5: Dit probeert hij o.a. door Wâldrock. Elk jaar komen er jongeren op af die zich van geen kwaad bewust zijn en de kans lopen om verslonden te worden.

Wâldrock valt te vergelijken met een uitstorting van zwarte olie. Zwart wat staat voor duisternis met een glinsterende doch funeste aantrekkelijkheid. Een witte en vrije vogel die in contact komt met olie en hierdoor besmeurd wordt, zit gevangen.

Zo is de muziek te vergelijken met de olie en onze jonge mensen met de witte vogel.

...

We zouden het erg op prijs stellen als u ons op de hoogte stelt als u deel wilt nemen op welke wijze dan ook. Dit kan in Burgum zijn, thuis, binnen gebedsgroepen, jeugdgroepen, noem maar op.

Hartelijke groet en hopelijk tot ziens,

Gebedsgroep Burgum





Oeeeehhhhh yeah verslindt mij
Wauw heerlijk gevonden ook. Best gevaarlijk zulke mensen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-06-2005 11:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dus mocht iemand zich geroepen voelen, wat extra hulp voor die arme mensen is nooit weg natuurlijk:

4 juni 2005



Koffieschenken

- om 10.00 verzamelen in de Sprankel voor diegene die mee koffie schenkt

- wil IEDEREEN (ook als je niet mee gaat schenken) thermoskannen, voorzien van een naam,

gevuld met koffie/thee brengen in de Sprankel.

- Vanaf 10.30 wordt er koffie geschonken op kruispunt fietspad-Zomerweg en worden er folders

uitgedeeld/gesprekjes aangegaan.

- Evt. folders ook op andere punten uitdelen.



Bidden

Baptistencentrum ‘De Spankel’ aan de Kon. Julianalaan 14, te Burgum zal als basis fungeren.

Er wordt in blokken van één uur gebeden, met verschillende leiders:



Gebedsfietstocht

- 14.00 verzamelen bij de Sprankel.

- O.l.v. Aukje Dijkman



Gebedswandeling

- 14.00 o.l.v Jaap Posthumus

- ook een gebedswandeling o.l.v. Kees Postma



Praise-avond

- Aanvang 20.00 in het Baptistencentrum ‘De Sprankel’ aan de Kon. Julianalaan 14,

te Burgum.

- o.l.v. Harold ten Cate

- spreker: Johan Doornenbal

Wil je meewerken? Meld je dan bij fam. J. Dijkman: a_dijkman@hotmail.com








Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 03-06-2005 11:28 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 3 juni 2005 11:25 schreef MindlessMayo het volgende:
Eh ja geloof het wel


Dat ze het maar een beetje rustig houden dan. Met al die herrie aan mijn kop kan ik niet lezen verdomme!


Life doesn't get much better than this!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-06-2005 11:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Een gebedswandeling! WOOOO! Count me in! Fles vodka erbij, stevige pretsigaret en een ghettoblaster met Necrophagist.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-06-2005 11:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik vraag me af hoe ze dat doen met de gebedsfietstocht. Je mag toch niet met losse handen fietsen?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen