IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : België Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-04-2006 21:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 17:22 schreef Beli Mawr het volgende:
Waar gaan jullie precies naar toe en wanneer?


Kajakken in de Ardennen, wat plantjes vertrappellen in de bossen aldaar, dan later op de dag met de fiets tegen de meest steile helling op slenteren liefst waar de weg een mooie blinde bocht maakt (weer wat kruisjes bij op de kuip van mijn motor )...



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-04-2006 21:33 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Als je kabouter Plop tegen komt... Afmaken



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2006 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee man, die komt bij Lachouffe weg en dat bier heerscht


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 03-04-2006 22:34 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2006 21:35 schreef Jenje het volgende:
Nee man, die komt bij Lachouffe weg en dat bier heerscht


Bijna al het bier in België heerscht! Waarom kunnen wij dat niet?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2007 9:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 12-01-2007 9:34 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2007 9:25 schreef Chelman het volgende:



Bij de Belgische vlag is je de juiste volgorde in kleuren van links naar rechts:

zwart-geel-rood !!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2007 9:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat maakt binnenkort toch niks uit



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2007 9:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ... als ze daar nou eens een mooi stuk zee van maken .. kunnen de Nederlandse vissers weer meer vissen!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 12-01-2007 10:39 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2007 9:47 schreef Chelman het volgende:
Dat maakt binnenkort toch niks uit




samen met de Duitsers???



neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-05-2007 14:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Tania Dervaux, een kandidaat voor de Belgische senaat, heeft beloofd maar liefst 40.000 mannen te pijpen om stemmen te krijgen.

Op de website van Tania's partij NEE kunt u zich aanmelden, mocht u haar initiatief willen steunen. Lees wel even goed de voorwaarden voordat u besluit mee te doen. Het reizen naar Tania wordt overigens vergoed door NEE. Bent u te verlegen of getrouwd? Dan krijgt u uw blowjob gewoon in Second Life.

Tania wil overigens niet in de senaat komen. Haar stemmen zijn namelijk proteststemmen. De politica denkt zo'n tachtig pijpbeurten per dag te kunnen verzorgen, en dat 500 dagen lang.




Tsja....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-05-2007 14:17 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ideetje voor die trut van PvdD?


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-05-2007 14:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 14:17 schreef Lainedil het volgende:
Ideetje voor die trut van PvdD?
Ik eerst.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-10-2007 14:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Toch eigenlijk wel benieuwd wat onze belgische metal-broeders vinden van de huidige politieke situatie in Belgie. Zijn jullie voor een uiteindelijke opsplitsing, of moet Belgie een land blijven, en waarom?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 03-10-2007 17:49 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Als het van mij afhing, zo snel mogelik splitsen! Het probleem is Brussel, vroeger puur Vlaams, nu is Nederlands er amper de 3e taal! Ware schande die Walen en vreemdelingen pikken ons gebied en bevuilen het met hun frans! Persoonlijk zie ik wel iets zitten om met Nederland samen te gaan, zoiets als Groot-Brittanië. Heb van de zomer gelezen dat de Nederlanders dit ook zouden zien zitten?


Verlekkerd op dood metaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2007 18:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat was slechts een grap.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-10-2007 18:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 3 oktober 2007 14:35 schreef Mark het volgende:
Toch eigenlijk wel benieuwd wat onze belgische metal-broeders vinden van de huidige politieke situatie in Belgie. Zijn jullie voor een uiteindelijke opsplitsing, of moet Belgie een land blijven, en waarom?

België gaat volgens mij niet splitsen, we hebben al moeilijkere regeringsonderhandelingen gehad in België, nl. voor de vorming van Martens VIII, toen waren er 148 dagen van onderhandelen nodig om een regering te vormen. Laten we enkel hopen dat we dit record niet breken, het ziet er wel zo naar uit


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Lies
Usericon van Lies
Posted 03-10-2007 20:54 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2007 9:34 schreef Snoodaerdt het volgende:
Bij de Belgische vlag is je de juiste volgorde in kleuren van links naar rechts:

zwart-geel-rood !!!!

Maar wat zegt art. 193 G.W.?
quote:
De Belgische Natie kiest als kleuren rood, geel en zwart, en als rijkswapen de Belgische Leeuw met de kenspreuk EENDRACHT MAAKT MACHT.


Ik sluit mij voor de rest natuurlijk aan bij Beli Mawr.


[Dit bericht is gewijzigd door Lies op 03-10-2007 20:55]


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-10-2007 22:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2007 17:49 schreef MetalViking het volgende:
Als het van mij afhing, zo snel mogelik splitsen! Het probleem is Brussel, vroeger puur Vlaams, nu is Nederlands er amper de 3e taal! Ware schande die Walen en vreemdelingen pikken ons gebied en bevuilen het met hun frans! Persoonlijk zie ik wel iets zitten om met Nederland samen te gaan, zoiets als Groot-Brittanië. Heb van de zomer gelezen dat de Nederlanders dit ook zouden zien zitten?


en waar gaan de duitssprekende belgen dan naar toe? Ik lees op messageboards zo nu en dan eens wat meningen van voorstanders en het gaat in 99.9% over de geldstroom. Dan vraag ik me af, als Wallonië eruit gschopt gaat worden, is Limburg dan het volgende deel dat uit Vlaanderen worden geschopt? Dat is nu ook niet de meest welvarende streek, zeker als je het vergelijkt met de havens van Antwerpen.
En waar Brussel bij gaat horen zal trouwens ook niet makkelijk op te lossen zijn.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-10-2007 22:44 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Brussel gaat natuurlijk ook gewoon bij het Groot Koninkrijk der Nederlanden horen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-10-2007 22:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2007 17:49 schreef MetalViking het volgende:
Als het van mij afhing, zo snel mogelik splitsen! Het probleem is Brussel, vroeger puur Vlaams, nu is Nederlands er amper de 3e taal! Ware schande die Walen en vreemdelingen pikken ons gebied en bevuilen het met hun frans! Persoonlijk zie ik wel iets zitten om met Nederland samen te gaan, zoiets als Groot-Brittanië. Heb van de zomer gelezen dat de Nederlanders dit ook zouden zien zitten?

:')


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 03-10-2007 22:51 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2007 22:10 schreef attila_de_hun het volgende:
en waar gaan de duitssprekende belgen dan naar toe? Ik lees op messageboards zo nu en dan eens wat meningen van voorstanders en het gaat in 99.9% over de geldstroom. Dan vraag ik me af, als Wallonië eruit gschopt gaat worden, is Limburg dan het volgende deel dat uit Vlaanderen worden geschopt? Dat is nu ook niet de meest welvarende streek, zeker als je het vergelijkt met de havens van Antwerpen.
En waar Brussel bij gaat horen zal trouwens ook niet makkelijk op te lossen zijn.


Hier heb ik oplossingen voor natuurlijk !

Duitse deel bij Duitsland of Luxemburg.

En Brussel terug Vlaams, Walen stichten aan de andere kant dan maar Bruxelles-La Neuve (Zoals ze deden bij Louvain-La Neuve)

Opgelost !


Verlekkerd op dood metaal


slome
Usericon van slome
Posted 03-10-2007 22:55 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Patat zeg ik je!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-10-2007 23:09 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 3 oktober 2007 22:10 schreef attila_de_hun het volgende:
en waar gaan de duitssprekende belgen dan naar toe? Ik lees op messageboards zo nu en dan eens wat meningen van voorstanders en het gaat in 99.9% over de geldstroom. Dan vraag ik me af, als Wallonië eruit gschopt gaat worden, is Limburg dan het volgende deel dat uit Vlaanderen worden geschopt? Dat is nu ook niet de meest welvarende streek, zeker als je het vergelijkt met de havens van Antwerpen.
En waar Brussel bij gaat horen zal trouwens ook niet makkelijk op te lossen zijn.

De problemen zitten hem bij:
- De splitsing van het kiesarondisement Brussel-Halle-Vilvoorde (taalkwestie)
- Staatshervorming (splitsing van de sociale zekerheid en nog wat organisaties in een Vlaams gedeelte en een Waals gedeelte)

Over die geldstroom, er is wel degelijk een grote geldstroom naar het zuiden, de werkloosheid in Walonië ligt veel hoger dan in Vlaanderen maar ik denk wel dat dit op termijn zal veranderen (die mensen willen ook wel eens een beter (op finnancieel vlak) leven, lijkt me)
Ik kan me aansluiten bij wat jij zegt over verder splitsen. Het Vlaams Behang heeft al ge-opperd voor de 3 B's "Bey, bey Belgium"

quote:
Metalviking schreef het volgende neder:
Hier heb ik oplossingen voor natuurlijk !

Duitse deel bij Duitsland of Luxemburg.

En Brussel terug Vlaams, Walen stichten aan de andere kant dan maar Bruxelles-La Neuve (Zoals ze deden bij Louvain-La Neuve)

Opgelost !


Jongen, leer eens de geschiedenis van België zo rond eind jaren 60. Dan zul je weten dat Louvain La Neuve het resultaat was van de schoolstrijd en de vernederlandsing van de Leuvense universiteit (volkomen terecht vind ik)
België splitsen? No bloody way!


[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 03-10-2007 23:14]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 03-10-2007 23:14 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Ik vraag me iets af.... willen jullie Fryslan niet hebben? Graties en voor niets?



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-10-2007 23:16 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 3 oktober 2007 23:14 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik vraag me iets af.... willen jullie Fryslan niet hebben? Graties en voor niets?

hmz, wij hebben 177 jaar terug zo hard gestreden om onafhankelijk te worden van Nederland en nu zouden we terug een Nederlandse provincie erbij nemen, neen, dank u


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen