IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Respect (voor Sporters) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2005 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 21:56 schreef Brujo het volgende:
Ik vind ook dat ik meer respect verdien!

Er zijn nog steeds van die mensen die niet de deur voor me open houden, of me gelijk tutoyeren. Te gek voor woorden natuurlijk!
Ik vind dat u uw bek moet houden


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 23-05-2005 22:08 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 22:02 schreef Jenje het volgende:
Ik vind dat u uw bek moet houden


Kijk...zo hoort het!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 23-05-2005 22:09 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 23 mei 2005 16:29 schreef altx het volgende:
Ik laat het bijvoorbeeld aan mijn collega's over om veren in m'n reet te steken. Sowieso zou ik mijn rug ermee verdraaien als ik dat zelf zou gaan doen...




Toch zijn het vaak de collega's die zelf een veer in hun reet planten die sneller hogerop komen, de leukere projecten krijgen etc. We worden er mee opgevoed dat het niet netjes is, niet zo hoort, maar het kan wel heel effectief zijn. De ene persoon vindt het erger om arrogant te zijn, een ander vindt het erger om niet verder te komen/dingen voor elkaar te krijgen etc. Hangt van de persoon af... verschillende uitersten kunnen zich vaak goed aan elkaar irriteren

quote:
Dat wil dan weer niet zeggen dat je niet overtuigd van je eigen kwaliteiten kan zijn, maar je hoeft het niet telkens hardop te roepen. Andere mensen zien het toch wel... Daar hoef je ze niet steeds keihard op te wijzen.

Dat kan soms lelijk tegenvallen als je collega's zelf allemaal veren-in-hun-eigen-reet-steek types zijn.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2005 1:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 16:02 schreef Jenje het volgende:
Ghoullie is bij de HEMA weg he, dus haar ego stijgt weer.

Dat jullie nu onder goede opleiding gelijk WO verstaan. Zei ik niet ofwel. Ik bedoel gewoon aan te geven: mensen die niet op hun luie reet zitten heel de dag. Hoe aardig die ook mogen zijn.
Maar mensen die iets van hun leven willen maken en dara voor gaan dus, daar ging het om. Op welk nivo dat ook mogen zijn.

Wat een vooroordelen weer zeg naar mij toe, sneuo's.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-05-2005 1:11 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 1:10 schreef ghoulliette het volgende:
Dat jullie nu onder goede opleiding gelijk WO verstaan. Zei ik niet ofwel. Ik bedoel gewoon aan te geven: mensen die niet op hun luie reet zitten heel de dag. Hoe aardig die ook mogen zijn.
Maar mensen die iets van hun leven willen maken en dara voor gaan dus, daar ging het om. Op welk nivo dat ook mogen zijn.

Wat een vooroordelen weer zeg naar mij toe, sneuo's.


doos


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2005 1:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 16:12 schreef AngelOfDeath het volgende:
Chelman, het is nou eenmaal jammer maar helaas, ik heb meer respect voor de sympathieke uitblinkers in de samenleving.

Ik kan bijvoorbeeld ook gedeeltelijk afknappen op een band die erg goede muziek maakt maar erg onsympathiek is.

Dat geldt dan ook voor de sportwereld. Liever een minder goede sympathieke sporter, dan een uitblinkende klootzak.

ja-ja, Heel metal land heeft alleen 'respect' voor mensen die zij als sympathiek beschouwen. Wie beschouwen ze als sympathiek, mensen die ze kennen of iets mee gemeen hebben. Het is allemaal zo relatief en iedereen loopt elkaar weer achterna.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2005 1:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 1:11 schreef AngelOfDeath het volgende:
doos

stel je toch niet zo aan, haal eerst maar eens als die taal fouten uit je FTC stukje en kom dan terug.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2005 1:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 22:02 schreef Rammsteiner het volgende:
Net zat ik nog tegen een dik wijf aan te kijken in de sportschool, Weegt wel 140 kilo denk ik, Ik vind dat zij respect verdient net als een topsporter die mensen doen er tenminste wat voor!

Beter dan de hele dag op je reet zitten en klagen over nieuws en media

Hoe is ze zo dik gekomen denk je?


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-05-2005 1:18 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 1:13 schreef ghoulliette het volgende:
ja-ja, Heel metal land heeft alleen 'respect' voor mensen die zij als sympathiek beschouwen. Wie beschouwen ze als sympathiek, mensen die ze kennen of iets mee gemeen hebben. Het is allemaal zo relatief en iedereen loopt elkaar weer achterna.


Jezus, jij weet echt niet waar je het over hebt


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2005 1:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Nee 'jullie'' gelukkig allemaal. Allemaal hoge woorden over hoe goed jullie wel niet zijn en dat je jullie allemaal zo goed weten hoe wel of niet om te gaan met bepaalde zaken. En dat jullie het echt wel kunnen hebben dat er topsportser/uitblinkers zijn, zolang ze maar niet arrogant zijn. Maar wat beschouwen jullie dan als arrpgant vraag ik me af. Want elke mogelijkheid om vooroordelen te kunnen uiten om erzelf 'beter'door te lijken, wordt aangegrepen.

En dat is nou hypocriet.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-05-2005 1:28 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ik spreek nog steeds voor mezelf, niet voor "ons" WTF???


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2005 8:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ROFLMAO Ghoullie wil Icequeen evenaren?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-05-2005 8:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 22:09 schreef elessar het volgende:
Toch zijn het vaak de collega's die zelf een veer in hun reet planten die sneller hogerop komen, de leukere projecten krijgen etc. We worden er mee opgevoed dat het niet netjes is, niet zo hoort, maar het kan wel heel effectief zijn. De ene persoon vindt het erger om arrogant te zijn, een ander vindt het erger om niet verder te komen/dingen voor elkaar te krijgen etc. Hangt van de persoon af... verschillende uitersten kunnen zich vaak goed aan elkaar irriteren


Ik laat mijn werk spreken, dat is minstens net zo effectief. Net als een voetballer die zegt dat hij er niet al te veel woorden aan vuil wil maken en gewoon de bal laat spreken.

quote:
Op 23 mei 2005 22:09 schreef elessar het volgende:
Dat kan soms lelijk tegenvallen als je collega's zelf allemaal veren-in-hun-eigen-reet-steek types zijn.


Gelukkig heb ik daar helemaal geen last van. (Maar stel dat het wel zo was geweest, dan had ik hier allang niet meer gezeten, want als ik ergens niet tegen kan...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-05-2005 8:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 1:13 schreef ghoulliette het volgende:
ja-ja, Heel metal land heeft alleen 'respect' voor mensen die zij als sympathiek beschouwen. Wie beschouwen ze als sympathiek, mensen die ze kennen of iets mee gemeen hebben. Het is allemaal zo relatief en iedereen loopt elkaar weer achterna.



Spijker op de kop!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-05-2005 9:38 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik ga maar naar de kapper denk ik..


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2005 9:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 8:19 schreef Jenje het volgende:
ROFLMAO Ghoullie wil Icequeen evenaren?

oojee *checkt in het mooie mannen topic of ze die puisteriche pubers nog steeds lelijk vindt*
...phew

nee dat gelukkig nog niet.

Maarre je nog eens laatste ding, dingen zoals aardig zijn, iets voor anderen over hebben etc. Dat zijn geen dingen waar je respect voor moet hebben, die moet je normaal vinden.
Als zulke dingen al onder respect vallen... waar gaat het dan heen met de mens denk ik dan. Respect gaat verder dan wat normaal is en heeft met doorzetten te maken. (Doorzettingsvermogen hebben veel sporters dan weer wel, want je geeft er zo veel voor op, je mag geen bijv. snoep, niet uitgaan, geen alcohol etc. naar een concertje... vergeet het maar, om 22.00 naar bed.)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-05-2005 9:47 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Klinkt vreemd uit mijn bek/keyboard, maar:

RELAX!


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2005 9:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 9:43 schreef ghoulliette het volgende:
(Doorzettingsvermogen hebben veel sporters dan weer wel, want je geeft er zo veel voor op, je mag geen bijv. snoep, niet uitgaan, geen alcohol etc. naar een concertje... vergeet het maar, om 22.00 naar bed.)

en geen tot weing sex, wat dacht je daar dan van??


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2005 9:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 9:47 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Klinkt vreemd uit mijn bek/keyboard, maar:

RELAX!

Als een vrouw het ergens niet mee eens is is ze nog niet meteen overstuur hoor, zet je eens af van dat soort stereotypen beelden man


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2005 10:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 9:55 schreef attila_de_hun het volgende:
en geen tot weing sex, wat dacht je daar dan van??

Ik denk, no way dat ik topsporter zou willen zijn. (misschien dat ik anders zou praten als ik zoveel talent had natuurlijk).
Van Moorsel heeft ook anorexia gehad enzo omdat de druk op vrouwen erg groot is in de sportwereld. Er wordt verwacht dat je niet onder doet voor mannen, maar je moet wel zo vrouwelijk mogelijk blijven (kwa uiterlijk en bewegen).

Reclame:

Debat:
Vrouwen Buitenspel?!
Beeldvormiong in de sport

OP 15 juni, 20.00 in Diogenes (vlakbij station) Nijmegen. zaal open om 19.30.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-05-2005 10:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 9:57 schreef ghoulliette het volgende:
Als een vrouw het ergens niet mee eens is is ze nog niet meteen overstuur hoor, zet je eens af van dat soort stereotypen beelden man


...je bent hysterisch....ga je op de ouderwetse (begin XXe eeuw) manier behandelen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-05-2005 11:54 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 1:14 schreef ghoulliette het volgende:
stel je toch niet zo aan, haal eerst maar eens als die taal fouten uit je FTC stukje en kom dan terug.


Dan is er altijd nog een verschil tussen taalfouten en typefouten.
Bovendien is "taalfout" één woord


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 24-05-2005 11:57 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 24 mei 2005 9:38 schreef skullfuck het volgende:
Ik ga maar naar de kapper denk ik..

MNEEEEEE!!!


Bloodied by the thorns beside the leaves


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-05-2005 13:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 24 mei 2005 11:57 schreef CurseOfDeath het volgende:
MNEEEEEE!!!


666


(Het leven is WEL leuk)


Suck my piss


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-05-2005 15:37 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

@Ghoullie. Even voor de duidelijkheid. Ik merk dat je mijn gezeik nogal persoonlijk opvat, wanneer je mij gaat pakken op typefouten in een review denk ik daar direct aan. Dat was ook weer niet de bedoeling. "doos" was mijn eerste gedachte toen ik de indruk kreeg dat je enkele zaken door elkaar haalde.

Aardige mensen worden helaas schaars. Dat frusteert mij. Ik kom er maar al te vaak achter dat mensen aardig tegen elkaar zijn omdat ze iets van elkaar moeten.

Met betrekking tot "respect" het volgende: bij mij maakt het nou eenmaal indruk wanneer iemand achter (sport)prestaties ook te waarderen is als persoon op zich, los van de prestatie. En dus open staat staat voor zowel positieve als negatieve kritiek. Ik vind het "leeg" als iemand in waardering stijgt door slechts een prestatie of een cijfer etc.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen