![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Kom er maar aan 5: 1. Residual Flux - The Chronicles of Nevertheless 2. The Genesys Projekt - Nebula Hypothesis Pt I: the Aftermath 3. Perpetuum Mobile - Infinite Cognition 4. P.T.A. - Worlds Collide, Minds Hide... 5. Spawn of Aeons - Dreaming in Solitude [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 04-01-2015 22:03] When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
1- Riverside - Love, fear and the time machine 2- Arena - The unquiet sky 3- Queensrÿche - Condition hüman 4- Steven Wilson - Hand.Cannot.Erase 5- Coheed & Cambria - The Color before the Sun 6- Spock's beard - The oblivion particle 7- Leprous - The Congregation 8- Between the buried and me - Coma ecliptic 9- Antimatter - The Judas Table 10- Caligula's Horse - Bloom I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nice! Wat klinisch gespeeld, maar leuk. Wat vinden prog liefhebbers hiervan?? https://www.soundclick.com/music/songInfo.cfm?songID=14467167 When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Gisteren, tijdens werk, Voyage of the Acolyte en The Geese & the Ghost geluisterd. Die eerste vond ik toch teveel nerderig en priegelig prog.-geneuzel met afentoe zo’n abrupte tempo/melodiewisseling die waarschijnlijk als ingenieus grapje moet doorgaan. Ook het middeleeuwse ontging mij. Niet slecht of vervelend, maar toch (nog(?)) niet echt mijn ding. ‘kVond The Geese fijner, maar ook niet geheel overtuigend. Nee dan Birth, en vooral Astra! Hoorde ik ook veel In the Court of the Crimson King in. En dat vind ik een geweldig album, terwijl oude Genesis en oude Yes.., ik begrijp het wel, ik vind het zeker niet slecht, maar het doet het net niet voor mij. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Verrek, een prog metal/rock topic! Prog thrash. Bestaat dat? Blijkbaar. Ik ken deze band alleen van hen debuut. Thrash, enorm Slayer achtltig. Met af en toe een op een Slayer riffs, meen ik me te herinneren. Ik heb de lp toen niet echt vaak gedraaid, hoewel deze plaat tegenwoordig als redelijk cult wordt gezien. Ik vind het niet zo goed Op een gegeven moment hadden ze een gitarist wissel en dat is te horen. Ik deze plaat echter vroeger zeer zeker niet geluisterd. En dat is jammer. Eigenlijk ben ik niet van dat hele technische gedoe, maar hier heb ik van het weekend toch wel intensief naar geluisterd. Vrij gaaf! En dat ver boven de 40! Ver! [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 15-07-2025 7:33] leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: Voyage of the Acolyte is wel heel priegelig ja. Sowieso het meeste van Hackett. Heel veel gepiel, daar moet je van houden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:me-ga gaaf!!! Dank! Dit is echt hoe ik thrash heb! Deze gaat vaker g3draa8d worden ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |