IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting II Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2005 10:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

het was weer gezellig! Grave, en thyrfing waren het gaafst, leng che het lekkerst, vette moshpit! Hulde voor die stoere mannen.


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 27-11-2005 10:52 by Violent God Profiel van Violent Godhttp://www.myspace.com/violentgod

Hehe, eindelijk thuis.
Was wel gezellig. Leuke mensen (her)ontmoet.



New World Order
Usericon van New World Order
Posted 27-11-2005 11:10 by New World Order Profiel van New World Orderhttp://www.izegrim.nl

Met glans het mooiste feest van het jaar. Candlemass en Dismember de absolute hoogtepunten. Veel bier (perfect, alleen halve liters!), geouwehoer en zowaar nog met de NS thuisgekomen.


Animus
Usericon van Animus
Posted 27-11-2005 11:54 by Animus Profiel van Animus

Het heerschde toch wel even.
Dismember en Destruction waren naar mijn mening de gaafste bands van de avond


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2005 12:06 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 november 2005 11:10 schreef New World Order het volgende:
Met glans het mooiste feest van het jaar. Candlemass en Dismember de absolute hoogtepunten. Veel bier (perfect, alleen halve liters!), geouwehoer en zowaar nog met de NS thuisgekomen.


Bier? Bier? Ik heb geen bier gezien daar in die tent. Dat, en het feit dat die zaal waar onder meer Candlemass optrad echt een enorm kut geluid had de hele dag, waren wel twee minpunten. Verder een zeer geslaagd festival met als hoogtepunt, uiteraard, het nog immer alles aan gort heerschende Enslaved.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 27-11-2005 12:16 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Was allemaal veels te duur....vond het festival een beetje sfeerloos ook...

CANDLEMASS en DESTRUCTION waren wel goed.



New World Order
Usericon van New World Order
Posted 27-11-2005 12:21 by New World Order Profiel van New World Orderhttp://www.izegrim.nl

Geen bier, sfeerloos ?
Waren jullie wel in Arnhem ?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2005 12:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ja hoor!

Die halve liters Bavaria met gratis zakje Dorito's die we op het CS hadden gehaald voor op de terugweg waren wat mij betreft ook een ferm hoogtepunt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 27-11-2005 12:36 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

We hebben genoten vooral Candlemass ging er onwaarschijnlijk goed in!


heavy metal is the law


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 27-11-2005 12:52 by mardukfan Profiel van mardukfan

Een geweldige middag en avond! Veel zm/mf forummers ontmoet. Dismember en Grave waren voor mij de bands van de dag! Enige minpuntje vond ik dat er alleen halve liters bier verkrijgbaar waren. Op een gegeven moment heb je gewoon het idee dat er kloeten in het bier zitten zo moeilijk kreeg ik het nog weg


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-11-2005 13:05 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Destruction

Leng t'che was ook weer erg vermakelijk



I am the 1%.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-11-2005 13:12 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Ik ben mega tjokkefoll geweest. Kan me nog maar weinig dingen herinneren (is misschien maar beter ook haha). Heb maar 4 bands gezien en alle 4 waren ze erg goed met Grave als absolute hoogtepunt. Verder alleen nog Enslaved, Dismember en Callenish Circle gezien.
De halve liters was een brilliant idee, enig minpuntje hieraan: ik dronk ze net zo snel als gewone glaasjes. Verder veel vrienden en vijanden gemaakt
Ik vond het in ieder geval het meest leuke feestje in 2005


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 27-11-2005 13:13 by valkyrian Profiel van valkyrian

was absoluut een vette dag.

destruction was bruut!!!! echt super. alleen de vloer was zo nat en glibberig dat t net moshen op de ijsbaan was. . was wel jammer dat er nog maar weinig mensen over waren, er moesten zeker heel veel met het openbaasr vervoer

na destruction vond ik ensiferum het best. dit is echt al de vijfde keer dat ik ze zie . en wat echt leuk was dat ze voor t eeerst twee nummers speelden die ik niet kende: een nieuw nummer en een cover, geloof van amorphis, kan me vergissen.

thyrfing vond ik ook erg gaaf. leuk om dit bandje een keer live te zien

de weg terug van amm was echt wel een ramp, door de grote sneeuwval raakte een auto in de slip voor ons, gelukkig konden wij m net ontwijken, was wel schrikken zeg.
maar de sneeuw was verder wel heel leuk, sneeuwballengevechten . en van de loofbomen was elk takje bedekt met een laagje sneeuw. supermooi.


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-11-2005 13:14 by oscura Profiel van oscura

Heerschend feessie!!!! heeeeel veeel bekenden gezien \m/ en wat de herrie betreft was Dismember voor mij de band van de avond . Maar ook Callenish Circle, Enslaved en Ensiferum waren heersch
Verder nog wat blauwe en beurse plekken overgehouden aan een onbedoelde rolpartij op de grond.. hehe


edit: uiteraard was Grave ook heerschend.. vond alleen het geluid ruk


[Dit bericht is gewijzigd door oscura op 27-11-2005 13:16]


carcasstrid


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-11-2005 13:19 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Erg gaaf dagje weer, net als vorig jaar weer verreweg het gezelligste indoor metalfestival van het jaar!

Heb bijna alles wat er in de grote zalen speelde kunnen zien, en in de kleine zaal alleen Fluisterwoud.

Dismember en Candlemass waren voor mijn wel de hoogtepunten, Grave en Destruction waren ook erg gaaf.



waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 27-11-2005 13:21 by waterfiets Profiel van waterfiets

ik vond het ruk dat de grond zeiknat was bij destruction, je kon er onderhand op schaatsen zo glad was het , Destruction aan de andere kant was wel


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 27-11-2005 13:23 by High Voltage Profiel van High Voltagehttp://Dat heb ik niet, en nu?

Waarom het probleem? Wilde je er graag op gaan liggen dan?


heavy metal is the law


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 27-11-2005 13:24 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

Ik vond het een heerlijk en heerschend feest. Goed georganiseerd en op de toegang na redelijk betaalbaar. Het geluid was niet overal even goed, waar volgens mij de akoestiek meer voor verantwoordelijk was, als de mensen van het geluid. Ik vond het vooral heel erg gezellig en volgens mij vonden de bands dat ook, want er werd erg geinspireerd gespeeld. Ik heb een waanzinnige topdag gehad met veel en divers muzikaal genot. Helaas de laatste band gemist vanwege het weer, maar je kan niet alles hebben


Rock moet Rollen


valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 27-11-2005 13:28 by valkyrian Profiel van valkyrian

hmm ik vond t stom dat je t bier alleen in halve liters kon kopen, was zo door me muntjes heen. t gebouw was trouwens wel ontzettend mooi!!


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 27-11-2005 13:33 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 27 november 2005 13:28 schreef valkyrian het volgende:
hmm ik vond t stom dat je t bier alleen in halve liters kon kopen, was zo door me muntjes heen. t gebouw was trouwens wel ontzettend mooi!!


Ach, hoe groter het glas hoe minder je steeds naar de bar moet lopen, en gewoon muntjes zat bij de ingang kopen (en later bijkopen).... Voor de rest weer een zeer geslaagd feestje!


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Nix
Usericon van Nix
Posted 27-11-2005 13:48 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 27 november 2005 13:14 schreef oscura het volgende:
Heerschend feessie!!!! heeeeel veeel bekenden gezien m/ en wat de herrie betreft was Dismember voor mij de band van de avond . Maar ook Callenish Circle, Enslaved en Ensiferum waren heersch
Verder nog wat blauwe en beurse plekken overgehouden aan een onbedoelde rolpartij op de grond.. hehe


edit: uiteraard was Grave ook heerschend.. vond alleen het geluid ruk






Zoooooooo, wat kan jij arrogant kijken!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


oscura
Usericon van oscura
Posted 27-11-2005 14:05 by oscura Profiel van oscura

quote:
Op 27 november 2005 13:48 schreef Nix het volgende:
Zoooooooo, wat kan jij arrogant kijken!


is dat zo? niet de bedoeling iig


carcasstrid


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-11-2005 14:06 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 27 november 2005 13:13 schreef valkyrian het volgende:
na destruction vond ik ensiferum het best. dit is echt al de vijfde keer dat ik ze zie . en wat echt leuk was dat ze voor t eeerst twee nummers speelden die ik niet kende: een nieuw nummer en een cover, geloof van amorphis, kan me vergissen.


Dat was inderdaad van Amorphis, getiteld "Into hiding" van "Tales from the thousand lakes." Overigens was dat ook meteen het hoogtepunt van Ensiferum's optreden, vond ik.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 27-11-2005 14:06 by Brujo Profiel van Brujo


Jep, het was weer een heerlijk avondje. Lekker veel sneeuw ook
Ensiferum & Dismember: heersch
Oh ja, Fluisterwoud ook wel lachen natuurlijk, hehe


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 27-11-2005 14:12 by Bonnie Profiel van Bonnie

erg gezellig feestje, alleen jammer van dat Heineken bier.

gelukkig ben ik ook nog heel thuisgekomen.




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen