IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting II Vorige pagina | Volgende pagina
Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-11-2005 22:18 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik wil meer foto'sch zien! Ik heb ze niet voor niks steeds alle ruimte gegeven!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Fallout
hail the fallout
Usericon van Fallout
Posted 29-11-2005 22:55 by Fallout Profiel van Fallout

top 3:
1. Grave
2. Totenmond
3. de grote bekers met bier.......


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 29-11-2005 23:00 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

Was er voor Thyrfing en Ensiferum. Aardige concerten. De rest is n beetje langs me heen gegaan. Jammer dat de akoestiek berekend is op onversterkte instrumenten. De locatie is wel gezellig maar t geluid kut. Veel bekenden gezien, kennis gemaakt met wat ZM'ers en naderhand er een uur over gedaan om thuis te komen (op de fiets). Arnhem was toch iets harder dichtgesneeuwd dan gehoopt...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-11-2005 23:45 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 november 2005 22:18 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik wil meer foto'sch zien! Ik heb ze niet voor niks steeds alle ruimte gegeven!


Ik zal deze week even wat low-resjes maken en online gooien.. nog voorkeur qua band?


trol
Usericon van trol
Posted 29-11-2005 23:46 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Valorian!
Ik had je geprobeerd op msn toe te voegen om al je fluisterwoud fotos te bemachtigen..
Gebruik je msn niet of heeft mijn emailadres je afgeschrikt.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-11-2005 23:49 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 29 november 2005 23:45 schreef Valorian het volgende:
Ik zal deze week even wat low-resjes maken en online gooien.. nog voorkeur qua band?


Enslaved, Thyrfing en algemene foto's van het festival zelf zijn altijd leuk om te zien.

Tnx alvast.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-11-2005 0:06 by Nix Profiel van Nix

Mijne komen aan het einde van de week.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-11-2005 0:10 by Buried_Alive Profiel van Buried_Alive

DISMEMBERRRRRRRRRR!!!!! Gaaf!!! Heren bedankt voor de zere knieën, blauwe plekken en de bult op het voorhoofd!!! GAAF!!!



Nix
Usericon van Nix
Posted 30-11-2005 0:16 by Nix Profiel van Nix

Die bult was niet te missen, nee.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-11-2005 0:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 november 2005 0:16 schreef Nix het volgende:
Die bult was niet te missen, nee.


Haha eigen schuld, dikke bult *prik* doet dat zeeeeer??


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-11-2005 0:20 by Nix Profiel van Nix

Push the button!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-11-2005 0:20 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 november 2005 0:20 schreef Nix het volgende:
Push the button!



Moest alleen net wat meer in het midden, mooie uitknop.. maarja werkte niet helemaal helaas.


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-11-2005 0:22 by Nix Profiel van Nix

Anders had je het nog een paar keer moeten proberen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-11-2005 0:24 by Buried_Alive Profiel van Buried_Alive

quote:
Op 30 november 2005 0:22 schreef Nix het volgende:
Anders had je het nog een paar keer moeten proberen.
Is al te vaak opgedrukt!!!!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-11-2005 0:26 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 30 november 2005 0:22 schreef Nix het volgende:
Anders had je het nog een paar keer moeten proberen.


Uiteraard gedaan ja, maar mocht niet


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 30-11-2005 10:10 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 29 november 2005 23:00 schreef Killing Zoe het volgende:
Was er voor Thyrfing en Ensiferum. Aardige concerten. De rest is n beetje langs me heen gegaan. Jammer dat de akoestiek berekend is op onversterkte instrumenten. De locatie is wel gezellig maar t geluid kut. Veel bekenden gezien, kennis gemaakt met wat ZM'ers en naderhand er een uur over gedaan om thuis te komen (op de fiets). Arnhem was toch iets harder dichtgesneeuwd dan gehoopt...
Haha! Dat ken ik ja... Omdat de bussen niet meer reden bleven mijn vriendin en ik maar bij een vriend op de Geitenkamp slapen... Ook een uur over gedaan en ik kon daarna zwemmen in mijn kisten... damned

AMM was een erg geslaagd feestje! Leuke bands, gezellige mensen en natuurlijk... Burger King in de buurt...

Hoogtepunten:
- Mercenary, niet verwacht dat ze toch zo vet zouden klinken
- Thyrfing, kom op... Het is wel Thyrfing
- Ensiferum, heerlijke muziek en grappige bandleden af en toe zeg...
- DESTRUCTION!!! Damn wat was dat gaaf... Mijn nek is zelfs nu nog naar de kloten van dat optreden

Minpunten:
- In eerste instantie de kaartjes vergeten mee te nemen
- Die fokking sneeuw...

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 04-12-2005 17:37]


FREEZE


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 30-11-2005 15:14 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

Door een 'lekkende' situatie thuis, heb ik helaas dit voorbij moeten laten gaan.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-11-2005 17:47 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 29 november 2005 23:46 schreef trol het volgende:
Valorian!
Ik had je geprobeerd op msn toe te voegen om al je fluisterwoud fotos te bemachtigen..
Gebruik je msn niet of heeft mijn emailadres je afgeschrikt.


Hey Trol,

Ik msn niet zo veel, maar heb inmiddels wel al een mailtje van Jim gehad en beantwoord, .. ik zal deze week alle foto's van Fluisterwoud even mailen!


trol
Usericon van trol
Posted 30-11-2005 18:05 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

OK!
Mooi, dan komen die hier ook wel terecht.
Er zijn heel wat heersende fotos geschoten volgens mij hehehe.


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 30-11-2005 20:13 by gelobte balwoppie Profiel van gelobte balwoppiehttp://www.wateragaam.tk

wel geslaagd dagje weer. Kwam om 15.45 uur pas aankakken, omdat de eerste voor mij interessante band even later zou beginnen. Fluisterwoud vanaf begin gezien -zelfs zonder eerst munten te halen- maar optreden maakte niet super veel indruk. Werd denk ik deels veroozaakt door de kille sfeer die dit zaaltje uitademt. Was aan het wachten op de hoer vd 7 hemelen, spelen ze het begin, begint de apparatuur opeens te steigeren. Jammer van het begin van een toch wel heerschend nummer. Tweede band die ik zag was volgens mij Thyrfing. Geprobeerd nog pit te bouwen, wat na enige moeite enigszins lukte. Destruction nog afgekeken, terwijl langzaamaan iedereen afdroop. Toen met de taxi naar huis omdat het met mijn fietsband net zo slecht gesteld was als met de weergoden.

Over den pils:
Van mij mogen ze het halve liter beleid halveren. De eerste biertjes krijgen niet de kans om lauw te worden, maar verder op de avond zit je aan de bierthee. Geef mij maar flesjes Hertog Jan !!!

Nog wel een aantal andere optredens gezien, maar niet echt staan opletten. Viel wel op dat het geluid in de grote zaal bagger was, ondanks dat deze op akoestiek (wellicht op andere muziek weliswaar) ontworpen is. Daar kon dat lullige dekentje aan het plafond ook niets meer aan doen. Mijn oordeel: De dag kenmerkte zich door gezelligheid, en niet door de optredens.


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-11-2005 22:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 november 2005 15:14 schreef Henke het volgende:
Door een 'lekkende' situatie thuis, heb ik helaas dit voorbij moeten laten gaan.

ohhhh
Klonk idd niet zo best.
Jammer volgende keer beter. KLETSEN we dan wel weer


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 30-11-2005 22:17 by Killing Zoe Profiel van Killing Zoehttp://www.hermanfolk.nl

quote:
Op 30 november 2005 10:10 schreef Phantom Lord het volgende:
Haha! Dat ken ik ja... Omdat de bussen niet meer reden bleven mijn vriendin en ik maar bij een vriend op de Geitenkamp slapen... Ook een uur over gedaan en ik kon daarna zwemmen in mijn kisten... damned




Typisch genoeg heb ik niet het gevoel gehad achtervolgd te zijn. Ben toch bijna helemaal naar de G'Bult gelopen, heb zelfs nog veel stil gestaan om te sms'en.

Trouwens, ik zag aan het eind veel mensen lopen met allemaal rooie vlekjes in hun gezicht. Heeft dat te maken met de sterke vuurwerklucht die ik halverwege de dag rook in de bovenste zaal?


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 30-11-2005 22:21 by Bleh? Profiel van Bleh?

quote:
Op 30 november 2005 22:17 schreef Killing Zoe het volgende:
(...)

Trouwens, ik zag aan het eind veel mensen lopen met allemaal rooie vlekjes in hun gezicht. Heeft dat te maken met de sterke vuurwerklucht die ik halverwege de dag rook in de bovenste zaal?

Dat was door die zanger van Thyrfing, die over de mensen heen spoog.


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-11-2005 23:02 by Nix Profiel van Nix

Dat was behoorlijk vies ja.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 30-11-2005 23:14 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 30 november 2005 23:02 schreef Nix het volgende:
Dat was behoorlijk vies ja.


Misschien is het jullie niet opgevallen, maar de heren van Thyrfing waren sowiezo nogal smerig


Hatsjikidee!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen