IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Arnhem Metal Meeting II Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-11-2005 14:19 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 27 november 2005 14:12 schreef Bonnie het volgende:
erg gezellig feestje, alleen jammer van dat Heineken bier.

gelukkig ben ik ook nog heel thuisgekomen.
Kreeg vanochtend allemaal verhalen te horen van Monique hahaha.....de frikandellen, de mosterd.........


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-11-2005 14:45 by Mark Z Profiel van Mark Z

Vond het gister heel gaaf! Alles was prima geregeld en allemaal te betalen. Jammer alleen dat het geluid in de grote zaal de gehele dag brak was. Hoogtepunten waren voor mij Officium Triste (shirt gekocht en gratis EPtje bij gekregen ), Enslaved en Candlemass. Nog even de hand van Messiah mogen aanraken en mijn vriendin ving zowaar een drumstokje op!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


trol
Usericon van trol
Posted 27-11-2005 15:07 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Jezus wat een geniale dag hhahahahaha..

Hoogtepunten:
-Enslaved
-De leden van enslaved zwaaaaaaaar irriteren in de backstage. Zij snappen geen reet van hollandse humor hhehe
-Belachelijk veel bier.
-Een huilende bandslet in de backstage die eruit gekankerd werd en werd afgewezen door die blonde kneus van ensiferum.
-Behalve enslaved geen bands meer gezien dus meer tijd voor nog meer bier.
-Finnen.

Minpunten:
-De quest om ruzie te zoeken liep op niks uit, zelfs met een dronken Hub wilde het niet lukken.
-Bij gebrek aan ruzie maar de olijke, gezellige knaap uitgehangen.. Bah.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-11-2005 15:09 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 27 november 2005 15:07 schreef trol het volgende:
Jezus wat een geniale dag hhahahahaha..

Hoogtepunten:

-Een huilende bandslet in de backstage die eruit gekankerd werd en werd afgewezen door die blonde kneus van ensiferum.


Haha! Vertel daar eens wat meer van.


trol
Usericon van trol
Posted 27-11-2005 15:12 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Er was een of andere domme blonde snol die koste wat het kost in de backstage wilde komen, maar steeds werd terug gestuurd. Op de een of andere manier was het haar toch gelukt na een tijdje alleen werd ze toen keihard afgewezen door die knakker van ensiferum en moest huilen als een tierelier. Machtig mooi om te zien.
Ik hoorde later dat ze bleef zeiken en lastig doen en er toen zelfs nog door de security is uitgepleurd en toen heeft zitten grienen in het park tot haar papa haar kwam ophalen.

HEHEHEHEHEHEHE, dat vind ik mooi ja!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2005 15:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 27 november 2005 15:09 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha! Vertel daar eens wat meer van.

Die blonde slet, tja mocht de backstage niet meer in, 45 minuten bij ingang backstage staan janken met haar korte rokje (legerprint) vervolgens wel binnen, boven verder gejankt, haar vrienden vonden het wel best, en zijn zonder haar naar huis gegaan (het was al de zoveelste keer) toen vond zelfs die ensiferum kneus haar te irritant, wijf euit gegooid, nog meer janken, hysterich enzo.
Tja waarom denk je dat hij je uberhaupt mee neemt, om je te troosten... suffe doos.
Daarna had hij wel een lekker wijf, iets te lekker voor zijn lelijke harses, achja. Erg vermakelijk.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2005 15:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

He damn, je was me voor, jij was ook vervelend met je bananen trouwens


trol
Usericon van trol
Posted 27-11-2005 15:22 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

Ik was erg goed bezig gister ja hehehe.


Ivo
Usericon van Ivo
Posted 27-11-2005 15:27 by Ivo Profiel van Ivo

voor mij een geslaagde avond, met Ensiferum als topper

jammergenoeg bleek de parkeergarage (Velperpoort?) gesloten toen we rond half 12 terugkeerden. Dat geintje koste een extra 45 euro.. we dachten het te kunnen splitsen met een stel fransen die hetzelfde probleem hadden maar het bleek later per auto te zijn
Voortaan maar n's beter uit m'n doppen kijken als ik een garage inrij.

Daarnaast stonden we op het dak waarvan de helling naar beneden nogal gladjes was met een spinnende auto als gevolg. Gelukkig was die garage verder bijna leeg


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-11-2005 16:15 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 27 november 2005 15:07 schreef trol het volgende:
Minpunten:
-De quest om ruzie te zoeken liep op niks uit, zelfs met een dronken Hub wilde het niet lukken.

Hahaha, mij is het wel nog gelukt om ruzie te krijgen met een paar Ieren. Ik weet niet waarom maar vanwege te veel bier wilde ik één van die Ieren friet voeren en omdat hij dit niet wilde heb ik mijn friet in zijn bier gepleurd. Volgens Ieren is het heiligschennis om met bier te knoeien hahaha. Daarna om de boel te sussen (zo dacht ik) heb ik met mijn vettige klauwen al die friet weer uit zijn beker gehaald waardoor ze nog pissiger werden hehe. Uiteindelijk heeft m'n vriendin de boel moeten sussen voordat er klappen heen en weer gingen vallen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-11-2005 16:30 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 27 november 2005 15:14 schreef ghoulliette het volgende:
Die blonde slet, tja mocht de backstage niet meer in, 45 minuten bij ingang backstage staan janken met haar korte rokje (legerprint) vervolgens wel binnen, boven verder gejankt, haar vrienden vonden het wel best, en zijn zonder haar naar huis gegaan (het was al de zoveelste keer) toen vond zelfs die ensiferum kneus haar te irritant, wijf euit gegooid, nog meer janken, hysterich enzo.
Tja waarom denk je dat hij je uberhaupt mee neemt, om je te troosten... suffe doos.
Daarna had hij wel een lekker wijf, iets te lekker voor zijn lelijke harses, achja. Erg vermakelijk.
Wij (Kwellie en ik) kennen haar. Ze zuipt zich altijd een delerium en zet zichzelf dan gigantisch voor lul. Ik heb idd van een vriend van haar later in de kroeg gehoord dat ze haar maar hebben achter gelaten. Jezus! Genant!


Subtiel kamerolifantje


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 27-11-2005 16:37 by mardukfan Profiel van mardukfan

quote:
Op 27 november 2005 16:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hahaha, mij is het wel nog gelukt om ruzie te krijgen met een paar Ieren. Ik weet niet waarom maar vanwege te veel bier wilde ik één van die Ieren friet voeren en omdat hij dit niet wilde heb ik mijn friet in zijn bier gepleurd. Volgens Ieren is het heiligschennis om met bier te knoeien hahaha. Daarna om de boel te sussen (zo dacht ik) heb ik met mijn vettige klauwen al die friet weer uit zijn beker gehaald waardoor ze nog pissiger werden hehe. Uiteindelijk heeft m'n vriendin de boel moeten sussen voordat er klappen heen en weer gingen vallen


het is maar wat je leuk vind.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-11-2005 16:39 by stigma Profiel van stigma

Jeetjedepeetje! Was dik gezellig. Enslaved klonk geweldig, Thyrfing was gezellig alleen dismember klonk als een koe met baarweeën. Wat een brak geluid!
Gezellige mensen ontmoet. Overigens ook minder gezellige mensen ontmoet. Met Nix geouwehoerd wat altijd gezellig is! (Collega! Volgende keer gaan we weer voor het betere leven!)
De bussen reden helaas niet terug, maar gelukkig werden we opgehaald.
Het bier was overigens niet te zuipen. Heiniken in halve liters...dan vraag je toch teveel van de mensen...Na 3 slokken was het bier lauw en dood. Jammer is dat. Volgende keer Grolsch please? En anders 2 verschillende maten bekers?




Subtiel kamerolifantje


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-11-2005 16:43 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

quote:
Op 27 november 2005 16:37 schreef mardukfan het volgende:
het is maar wat je leuk vind.
Het is niet zo dat ik er op uit was maar zoals het gebeurde was het wel grappig ja. Was gewoon te zat om alles te beseffen waar ik mee bezig was hehe

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-11-2005 16:47]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-11-2005 17:32 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

AMM was een heerschfeescht.
Enslaved was veruit de beste band van de avond.

Heb enkele ZM'ers gesproken en af en toe zag ik een bekende kop voorbijkomen. Zo heb ik beli gesproken, Kwelgeest, Unholy Mary (sorry voor de korte duur. ) en nog enkele anderen. Ook Rajacker een hand gegeven tijdens Candlemass, maar volgens mij had hij niet door wie ik was.

Alleen vond ik die fotografen donders irritant. Het waren er belachelijk veel, als ik een mooi plekje vooraan gevonden had was ik 90% van de tijd camera's aan het ontwijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 27-11-2005 17:33]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2005 17:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Niemand naar Totenmond wezen kijken?


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 27-11-2005 17:36 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 27 november 2005 17:33 schreef Jenje het volgende:
Niemand naar Totenmond wezen kijken?


Viel niks van te zien met al die rook.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-11-2005 17:45 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Gaaf festival, voornamelijk Enslaved.
Daarna met de fiets in de hand maar naar huis gelopen/gegleden.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 27-11-2005 17:48 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 27 november 2005 17:36 schreef Y Draig Goch het volgende:
Viel niks van te zien met al die rook.


Dat was 1, ten tweede vond ik het ook niet veel...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-11-2005 17:50 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Thyrfing was weer erg gaaf, fluisterwoud was wel ok, ookal stond het geluid niet afgesteld, Enslaved was wel ok, maar ging na verloop van tijd wel vervelen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-11-2005 18:02 by Hagal Profiel van Hagal

Thyrfing was heel erg gaaf, volbeat vond ik ook nog goed te doen. Voor de rest niet heel veel meegekregen. Candlemass was wel leuk maar de mensen om mij heen irritant


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-11-2005 18:03 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

Destruction was killer!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-11-2005 18:49 by Doomy Profiel van Doomy

Damn, ik heb heel wat gemist zo te horen


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 27-11-2005 18:58 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 27 november 2005 15:12 schreef trol het volgende:
Er was een of andere domme blonde snol die koste wat het kost in de backstage wilde komen, maar steeds werd terug gestuurd. Op de een of andere manier was het haar toch gelukt na een tijdje alleen werd ze toen keihard afgewezen door die knakker van ensiferum en moest huilen als een tierelier. Machtig mooi om te zien.
Ik hoorde later dat ze bleef zeiken en lastig doen en er toen zelfs nog door de security is uitgepleurd en toen heeft zitten grienen in het park tot haar papa haar kwam ophalen.

HEHEHEHEHEHEHE, dat vind ik mooi ja!



quote:
Op 27 november 2005 15:14 schreef ghoulliette het volgende:
Die blonde slet, tja mocht de backstage niet meer in, 45 minuten bij ingang backstage staan janken met haar korte rokje (legerprint) vervolgens wel binnen, boven verder gejankt, haar vrienden vonden het wel best, en zijn zonder haar naar huis gegaan (het was al de zoveelste keer) toen vond zelfs die ensiferum kneus haar te irritant, wijf euit gegooid, nog meer janken, hysterich enzo.
Tja waarom denk je dat hij je uberhaupt mee neemt, om je te troosten... suffe doos.
Daarna had hij wel een lekker wijf, iets te lekker voor zijn lelijke harses, achja. Erg vermakelijk.


Hahahaha! Prachtig verhaal!
Alleen daarom had ik eigenlijk moeten gaan, dat was me de entreeprijs wel waard.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 27-11-2005 19:00 by Doomy Profiel van Doomy



iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen