IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Traqs Deel 4 (Drugs topic) Vorige pagina | Volgende pagina
The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 18-01-2007 17:44 by The Chosen Profiel van The Chosen

Afgelopen weekend microdot gekregen. Nog even een geschikt moment zoeken om het eens uit te proberen


She Said Destroy in Black New York


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 18-01-2007 17:50 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 18 januari 2007 17:44 schreef The Chosen het volgende:
Afgelopen weekend microdot gekregen. Nog even een geschikt moment zoeken om het eens uit te proberen

Enjoy
Ik heb mijn hoffmann's hier ook nog steeds liggen. Zijn getest op 250 µg +, dus best stevige jongens, maar ik wacht echt een goed moment af. Wil op z'n minst naar buiten kunnen zonder zeiknat te worden of te moeten vrezen voor omvallende bomen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 18-01-2007 17:51 by spectre Profiel van spectre

Wat is dat van iets?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 18-01-2007 17:55 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 18 januari 2007 17:51 schreef spectre het volgende:
Wat is dat van iets?

Lucy
Microdot is pure acid met bindmiddel, dus echt een korreltje kleiner dan een peperkorrel. Hoffmann's zijn gewoon zegels.



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-01-2007 18:25 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Hoe geraak je eigenlijk aan die dingen? Ik wil ze nog niet proberen, maar staat wel op de planning voor ooit..


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 18-01-2007 18:48 by The Chosen Profiel van The Chosen

quote:
Op 18 januari 2007 17:50 schreef Panzerke het volgende:
Enjoy
Ik heb mijn hoffmann's hier ook nog steeds liggen. Zijn getest op 250 µg +, dus best stevige jongens, maar ik wacht echt een goed moment af. Wil op z'n minst naar buiten kunnen zonder zeiknat te worden of te moeten vrezen voor omvallende bomen.


Deze die ik hier heb is 300 µg. Zag 2 andere lui (ook op dit forum) er afgelopen weekend behoorlijk op trippen. Ben nu wel benieuwd geworden. Maar we hebben nu al geregeld dat we over een maand ofzo bij iemand thuis gaan trippen. Lijkt me toch wel het meest ideale (vooral met dit weer)


She Said Destroy in Black New York


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 18-01-2007 18:48 by The Chosen Profiel van The Chosen

quote:
Op 18 januari 2007 18:25 schreef VodeVilicious het volgende:
Hoe geraak je eigenlijk aan die dingen? Ik wil ze nog niet proberen, maar staat wel op de planning voor ooit..


Via de post


She Said Destroy in Black New York


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 18-01-2007 19:39 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 18 januari 2007 18:48 schreef The Chosen het volgende:
Via de post


Postzegeltjes likken? Nah, zoek ik tegen dan wel weer eens uit, voorlopig hou ik het nog rustig met paddo'tjes.

Veel plezier ermee!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 19-01-2007 3:56 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 18 januari 2007 18:25 schreef VodeVilicious het volgende:
Hoe geraak je eigenlijk aan die dingen? Ik wil ze nog niet proberen, maar staat wel op de planning voor ooit..

Kraakpanden zijn over het algemeen wel de ideale plek om aan dope te geraken, maar anders willen goa/psytrance feestjes je ook wel uit de brand helpen



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 19-01-2007 9:50 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 18 januari 2007 17:55 schreef Panzerke het volgende:
Lucy
Microdot is pure acid met bindmiddel, dus echt een korreltje kleiner dan een peperkorrel. Hoffmann's zijn gewoon zegels.


ik denk dat ik compleet loco zou worden van dat soort troep.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-01-2007 10:21 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Dat is een beetje de bedoeling.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-01-2007 10:28 by stigma Profiel van stigma

Ik zou ook denkden dat ik dood ging hey. Moet er niet aan denken!


Subtiel kamerolifantje


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-01-2007 10:32 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 januari 2007 10:28 schreef stigma het volgende:
Moet er niet aan denken!
Dan wel. Ha ha.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 19-01-2007 10:33 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 19 januari 2007 10:21 schreef Slechtheid het volgende:
Dat is een beetje de bedoeling.


ik wil chillen niet flippen


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-01-2007 10:35 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 19 januari 2007 10:32 schreef Slechtheid het volgende:
Dan wel. Ha ha.

Ja nee bedankt. Heb al eens gedacht stemmen in mn hoofd te horen (buurtkinderen die buiten speelden) en dat ik dood lag te gaan. Dikke medelijden met mezelf. Dying with your boots on.


Subtiel kamerolifantje


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-01-2007 10:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Af en toe een jointje, meer niet. Oja, en poppers.


Against God and Government


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-01-2007 10:58 by stigma Profiel van stigma

.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 19-01-2007 10:58]


Subtiel kamerolifantje


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-01-2007 11:03 by Snaack Profiel van Snaack

Lucy schijnt waanzinnig relaxt te zijn vergeleken met een paddotrip. Veel "cleaner", geen pieken, en veel beter te sturen.. In een paddotrip moet je echt meegaan, terwijl je Lucy kan vertellen waar jij heen wilt

Mensen schijnen het zelfs als uitgaansdrug te gebruiken (ok ok, in de GOA/ psy trance scene..)

Ik heb er toevallig ervaring mee omdat het in de XTC zat die ik een tijd geleden in huis had. Zat kennelijk net over de drempelwaarde heen, uren lang heerlijk gespaced met mijn oogjes toe, hehe


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 19-01-2007 12:40 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Heb ik ook gehoord. Paddo's is echt right in your face en kijk maar wat je ermee doet. De controle kun je echt met geen mogelijkheid houden, terwijl dat bij acid wel zo schijnt te zijn. Ik ben huiveriger om nog een keer paddo's te nemen dan om mijn acid naar binnen te werken. Als ik terug denk aan dingen die ik tijdens mijn trips heb meegemaakt dan verbaast het me keer op keer dat ik niet fout ben gegaan. Bizarre shit, die shrooms.



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-01-2007 12:43 by stigma Profiel van stigma

Dus acid geeft je niet het idee van 'kut wat vervelend, ik wilde dat alles weer normaal was'? Dat je heel erg vermoeid raakt door een trip die niet maar door blijft denderen?

(Heb zelf geen paddo's gehad maar dat is me verteld dat dat het vervelende er aan is.)


Subtiel kamerolifantje


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 19-01-2007 12:50 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 19 januari 2007 12:43 schreef stigma het volgende:
Dus acid geeft je niet het idee van 'kut wat vervelend, ik wilde dat alles weer normaal was'? Dat je heel erg vermoeid raakt door een trip die niet maar door blijft denderen?

(Heb zelf geen paddo's gehad maar dat is me verteld dat dat het vervelende er aan is.)

Ik weet niet hoe het in de praktijk is, maar van horen zeggen weet ik dat LSD niet zo'n achtbaan is als een paddotrip. Dat 'kut ik wil eruit' gevoel ken ik wel, maar meestal is het zo'n chaos in mijn hoofd als ik paddo's op heb dat ik die gedachte binnen no time weer vergeten ben. Maar ik denk niet dat je acid moet onderschatten; hoewel minder chaotisch schijnt het wel intenser te zijn en het duurt bovendien nog een aantal uren langer. Ik denk dat een of twee donkere momentjes onvermijdelijk zijn tijdens een trip...Dat is bij mij @ paddo's zondermeer het geval, en ik denk dat dat bij LSD niet anders is.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-01-2007 12:51 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 januari 2007 12:40 schreef Panzerke het volgende:
Heb ik ook gehoord. Paddo's is echt right in your face en kijk maar wat je ermee doet. De controle kun je echt met geen mogelijkheid houden, terwijl dat bij acid wel zo schijnt te zijn. Ik ben huiveriger om nog een keer paddo's te nemen dan om mijn acid naar binnen te werken.


Nu gebruik ik niet meer, maar het verbaast me toch dat ik de overtuiging "paddo's zijn natuurlijk en dus cool, LSD komt uit een lab en is dus evil" had..

quote:
Als ik terug denk aan dingen die ik tijdens mijn trips heb meegemaakt dan verbaast het me keer op keer dat ik niet fout ben gegaan. Bizarre shit, die shrooms.


Idd.. Ik ben er 1 keer heel bad op gegaan, op een restje truffels (verslagje staat nog wel ergens in dit topic..) Maar goed.. Dat kwam denk ik door de alcohol, dat versterkt de "pieken" en de visuele effecten.

quote:
Op 19 januari 2007 12:43 schreef stigma het volgende:
Dus acid geeft je niet het idee van 'kut wat vervelend, ik wilde dat alles weer normaal was'? Dat je heel erg vermoeid raakt door een trip die niet maar door blijft denderen?


Nou, je schijnt het dus heel makkelijk te kunnen sturen, itt tot een paddotrip waar je je echt aan over moet geven. Maar dat neemt niet weg dat het hele heftige shit is


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-01-2007 12:52 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 januari 2007 12:51 schreef Snaack het volgende:
Nu gebruik ik niet meer, maar het verbaast me toch dat ik de overtuiging "paddo's zijn natuurlijk en dus cool, LSD komt uit een lab en is dus evil" had..

+1. En ik ben bang voor de flashback.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 19-01-2007 13:00 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 19 januari 2007 12:52 schreef Slechtheid het volgende:
En ik ben bang voor de flashback.

Dat schijnt nog wel mee te vallen. Ik ken maar één persoon die ooit een flashback heeft gehad, en ik ken best wel wat trippers, en dat was een erg leuke ervaring volgens hem. Hij zat in de trein en gedurende twee of drie minuten golfde en morphte alles weer, maar dat was totaal niet vervelend.
Ik denk dat de kans op een flashback érg klein is en dat alle psychedelica er een kunnen veroorzaken, niet alleen LSD.



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 19-01-2007 15:16 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

De laatste keer dat ik paddos heb gedaan gooie ik zonder reden een leeg bierflesje naar het hoofd van een vriend van me, ik schrok er echt van. Nog steeds niet echt een idee waar het vandaan kwam. Gelukkig viel de schade mee en zijn we nog vrienden.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen