IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Traqs Deel 4 (Drugs topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-09-2005 15:39 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 24 september 2005 13:38 schreef jbassist het volgende:
blijf je er na de tijd ook last van hebben? beetje het THC idee als je weet wat ik bedoel (tijdens sporten ineens knetterstoned en dat soort leuks.. mat na een weekendje stevig blowen)
Uh nee, niet dat ik weet iig.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-09-2005 15:41 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Nee inderdaad, zover ik me kan herinneren voel je je weer normaal er na. Natuurlijk nog beetje aan het nadenken wat het was en dergelijke, maar niks lichamelijks zover ik weet.
Wij maakten dan ook het grapje dat je salvia even in een schoolpauze kon gebruiken om daarna weer gewoon in de les te zitten.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-09-2005 15:42 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hahaha. Het kan idd.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-09-2005 15:45 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Haha ja, maar of het ook zo verstandig is.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-09-2005 15:53 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 24 september 2005 13:48 schreef IJsregen het volgende:
Weten niet, denken wel.
Als je maar beseft dat zoiets door jezelf komt en niet door de drug


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-09-2005 16:03 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 24 september 2005 10:12 schreef Slechtheid het volgende:
Heiden: Heb jij bij gebruik van salvia niet de neiging voorover te tuimelen als je bijvoorbeeld in een stoel zit?
Ik eindig zelf namelijk altijd met m'n hoofd tussen m'n knieeen of gewoon helemaal op de grond.


Ik heb het op een keer na altijd liggend gerookt. Eén keer zittend aan mijn buro, toen werd ik inderdaad wakker met mijn kop op het buro.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-09-2005 16:43 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 24 september 2005 12:59 schreef IJsregen het volgende:
Salvia zou niks voor mij zijn. Volgens mij werd ik enorm angstig enzo. Laat maar lekker.


Je zult ook zeker angstig worden, ik was het ook altijd. Maar omdat je niet meer weet wie jezelf bent en uit welke wereld je komt is de angst anders als dat je zelfbewust zou zijn. De angst is ook direct weg als de realitieit zich weer aandient en je beseft dat je zojuist Salvia hebt gerookt. Daarna bleef bij mij altijd alleen maar een gevoel van absolute verwondering en verbazing achter over wat zich zojuist heeft afgespeeld. Ik weet honderd procent zeker dat Salvia veilig is voor je psychische gesteldheid om het simpele feit dat je het gewoon niet echt zelf bent die zojuist die angstige ervaring heeft gehad. Is het een beetje duidelijk?

[edit] Hoewel, van 2 ervaringen werd ik niet angstig. De ervaring met de "kosmische uitsmijters" en een ervaring waar ik niets meer van weet, er is me alleen verteld dat ik 10 minuten als een bezetene lachtte. [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 25-09-2005 16:46]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-09-2005 19:34 by BARABAS Profiel van BARABAS

Iemand ervaring met DMT?

UIT JE BOL
Gerben Hellinga en Hans Plomp


17- DMT (Di-Methyl-Tryptamine)

Tijdens de psychedelische revolutie was DMT een populair middel voor een korte, zeer spectaculaire trip. Het werd de "lunchtrip" genoemd, omdat je het bij wijze van spreken om kwart over twaalf in je middagpauze kunt gebruiken en om half twee weer nuchter op kantoor bent. Maar wat je intussen hebt meegemaakt, is buitengewoon. Zoals zo veel magische middelen, is DMT al heel lang bekend bij sommige Zuidamerikaanse Indianenvolken. Zij bereiden een poeder uit boombast, dat yopo wordt genoemd, en blazen dit met pijpjes in elkaars neusgaten. Yopo is een van de twee bestanddelen van Ayahuasca. Qua samenstelling is het vrijwel identiek aan synthetisch DMT.

In de jaren negentig duikt DMT weer op. Het is populair in Amerika bij, zoals het weekblad Newsweek schreef, "serious psychonauts". In Engeland wordt het eveneens weer gebruikt en ook in Nederland zijn we het tegengekomen. Als partymiddel wordt het met marihuana of tabak of kruiden in een joint gerookt. Het veroorzaakt dan een buitengewoon sterke roes, maar toch is die niet te vergelijken met de entheogene ervaring die het geeft als je het puur gebruikt.

DMT geeft je een instanttrip. Voor een dosis gaat vier of vijf milligram in een zogenaamde base-pijp. Dit wordt verhit en de vrijkomende witte rook wirdt geïnhaleerd. Deze ruikt buitengewoon synthetisch en stinkt naar verbrand plastic. De unieke, gore smaak zul je nooit meer vergeten. Inhaleer langzaam. De rook is niet heet, maar je zult de neiging hebben om te hoesten. Onderdruk dat en zorg ervoor dat je zoveel mogelijk rook in een keer naar binnen krijgt, want als je niet voldoende hebt, ga je niet "door de poort" naar de andere kant, als zul je wel buitengewoon high worden, tot in een staat van zaligheid die gepaard gaat met sterke visuele effecten.

Het eigenaardige van DMT is dat, als je het eenmaal geïnhaleerd hebt, een volgende dosis niet meer werkt. Je moet dan een uur wachten tot je het opnieuw kunt gebruiken. Breng de geïnhaleerde rook in je longen omlaag om deze als het ware op te slaan. Al na enkele seconde ga je "out". Een paar seconden later zit je in een andere dimensie, terwijl je al na enkele minuten een piek bereikt, die lang aanhoudt. Je moet dus zorgen dat je lekker ligt of zit, want je gaat gerandeerd uit je bol. Eerst kom je in een glasachtige voorruimte; dat is de poort waar je doorheen moet. Je wordt er als het ware in gezogen. Aan de andere kant kom je in een wereld terecht die je nog niet kende. Hier kun je de volgende ervaringen hebben; tijd en ruimte zijn opgeheven, je ziet vreemde planten of plantaardige vormen. Je bevindt je in een vibrerend universum zonder vormen. Je ziet vreemde machines en hoort buitenaardse muziek. Je hoort vreemde talen, soms begrijpelijk, soms niet en je ziet intelligente wezens in allerlei vormen. Heel vaak maak je het volgende mee: je bent omgeven door wonderlijke wezentjes die een kosmische dans voor je opvoeren. Ze bestaan uit spiraalachtige vormen die door elkaar warrelen. Ze hebben snoetjes, kijken je aan, lachen je toe en praten met hoge piepstemmetjes tegen je. Je kunt niet verstaan wat ze zeggen. Volgens enkele entheogene onderzoekers maken ze gebruik van ultra-korte frequenties om hun boodschappen op je onderbewustzijn over te brengen. De inhoud van die boodschap voel je wel aan. Die luidt: liefde.

De meeste van die wezentjes hebben het beste met je voor maar sommigen zijn ondeugend en eng. Dan ben je even bang. Volgens Terence McKenna, een van de meest vooraanstaande entheogene onderzoekers in de Verenigde Staten, is het een goed teken als je die angst voelt, want dat laat je zien dat je in contact staat met de werkelijkheid. De kleuren waarin dat alles zich afspeelt, zijn voornamelijk groen, rood en blauw, naar paar, geel en goud. McKenna noemt de wezentjes "machine-elfen". Ze hebben inderdaad iets technologisch en ook iets elfsachtigs. Je zou kunnen zeggen dat zij, ontstaan uit chemische kristallisatie, als het ware afsplitsingen zijn van de jungle-goden en van de oerkrachten die door het natuurlijke yopo worden opgeroepen. Na ongeveer een half uur neemt de intensiteit af en verlaat je de machine-elfen. Je kunt dan je ogen open doen en praten, maar misschien wil je liever nog wat nasoezen, badend in een stroom van wat je alleen maar als universele liefde kunt omschrijven.

Hoe meer je terugkomt, hoe lichamelijker het gevoel wordt. Op het laatst begint je lijf te trillen en te beven. Na vijf minuten houdt ook dat op en ben je weer terug. Een minuut of tien later voel je je weer normaal, zij het dan dat je iets buitengewoons hebt meegemaakt. Een ander verschijnsel dat tijdens deze trip kan optreden is dat je geluiden begint te maken die je als golven waarneemt. Je produceert onverstaanbare klanken. Die drang is zo sterk dat je je er alleen maar aan kunt overgeven. Je maakt een reis door een innerlijke ruimte waaruit je na een half uur, als herboren zeggen sommigen, terugkeert. Ook voor DMT geldt dat je het moet gebruiken op een lege maag, in een prettige omgeving en alleen als je je goed voelt.

In hoeverre lijkt Salvia hier op is mijn vraag...


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-09-2005 20:06 by Heiden Profiel van Heiden

Salvia lijkt hier behoorlijk veel op. Ik heb nooit DMT gehad, maar het is absoluut vergelijkbaar als ik de experts mag geloven. Alleen is DMT wat visueler volgens velen en verschillen de waarnemingen toch wel wat van Salvia. Bij Salvia word de realiteit vaak zo plat als een dubbeltje, tweedimensionaal, voordat je "door de poort" gaat. Voor de rest is wat ik hier over DMT lees zeer vergelijkbaar met Salvia, naar eigen ervaring. Alleen is Salvia nooit erg visueel geweest bij mij. Ik had meer impressies, bepaalde gevoelens, veel beweging(zoals toen ik achteruit rondkolkte alsof ik water was dat een afvoer in ging) en vooral het horen van stemmen die vreemde onbekende woorden of zinnen herhalen. Behalve mijn ontmoeting met "de uitsmijters" was Salvia visueel gezien vooral een kleurenbrij in mijn herinnering.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 25-09-2005 20:12 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 25 september 2005 16:43 schreef Heiden het volgende:
Je zult ook zeker angstig worden, ik was het ook altijd. Maar omdat je niet meer weet wie jezelf bent en uit welke wereld je komt is de angst anders als dat je zelfbewust zou zijn. De angst is ook direct weg als de realitieit zich weer aandient en je beseft dat je zojuist Salvia hebt gerookt. Daarna bleef bij mij altijd alleen maar een gevoel van absolute verwondering en verbazing achter over wat zich zojuist heeft afgespeeld. Ik weet honderd procent zeker dat Salvia veilig is voor je psychische gesteldheid om het simpele feit dat je het gewoon niet echt zelf bent die zojuist die angstige ervaring heeft gehad. Is het een beetje duidelijk?

[edit] Hoewel, van 2 ervaringen werd ik niet angstig. De ervaring met de "kosmische uitsmijters" en een ervaring waar ik niets meer van weet, er is me alleen verteld dat ik 10 minuten als een bezetene lachtte. [/edit]

Duidelijk wel, maar het lijkt me nog steeds niets om t te proberen. Gewoon, iets wat me tegenzit ofzo. Misschien denk ik er over een paar jaar wel anders over.


Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2005 20:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Euhm het MOET niet hoor ... je zult echt niet minder zijn als je het niet doet .. sterker nog ...


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 25-09-2005 20:14 by IJsregen Profiel van IJsregen

...

Nieuwsgierig zijn is gezond, anders. En ervaringen lezen van anderen is gewoon leuk, en je kunt er wat van leren.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 25-09-2005 20:14]


Disko Disko Partizani


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2005 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja dat er chemicalien door je hersens gaan die er niet thuishoren ...


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 25-09-2005 20:15 by IJsregen Profiel van IJsregen

Leuk man.


Disko Disko Partizani


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-09-2005 20:15 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 25 september 2005 20:14 schreef IJsregen het volgende:
en je kunt er wat van leren


Drugs are bad mmmkay?

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 25-09-2005 20:15]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-09-2005 20:44 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 25 september 2005 20:12 schreef IJsregen het volgende:
Duidelijk wel, maar het lijkt me nog steeds niets om t te proberen. Gewoon, iets wat me tegenzit ofzo. Misschien denk ik er over een paar jaar wel anders over.


Salvia moet je alleen doen als je het zelf echt wilt en je de nodige informatie hebt ingewonnen over hoe je het moet gebruiken en wat het met je doet.

Trouwens, van Salvia krijg je dus echt geen gevoel van liefde overal om je heen zoals hierboven wordt beschreven over DMT. Salvia is volgens mij een wat andere drug als DMT wat dat betreft. Het reageert wat meer op wat je in je hoofd hebt en kan je waarschuwen, je heel bang maken of zoals bij mij je zelfs niet toelaten. Maar ik denk dat Salvia ook zeker erg relaxed kan zijn, het ligt er een beetje aan hoe je je opstelt.
Salvia als entiteit...Ik vond het eerst de grootste bullshit die ik ooit had gelezen, een plant met een bewustzijn... Maar na een paar keer Salvia was ik erzelf ook van overtuigd dat Salvia een denkend wezen is dat tegen je spreekt en je wel of niet waardig, serieus of volwassen genoeg vindt om je mee te nemen en je bepaalde dingen te laten zien. Het heeft iets onderwijzends in zich, erg vreemd. Het heeft me toch wel veranderd op bepaalde gebieden, denk ik. Je gaat toch meer nadenken over spiritualiteit, dood of leven, droom of realiteit en dat soort dingen.
Een Salvia ervaring is gewoon 100% echt en tijdloos, hierdoor kun je gaan twijfelen aan wat nu eigenlijk realiteit is. Meer zo'n soort matrix-gevoel.

Ik ga deze week eens richting smartshop, het is de hoogste tijd om weer eens aan de Salvia te gaan.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-10-2005 22:44 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:41]



slome
Usericon van slome
Posted 05-10-2005 23:19 by slome Profiel van slome

Oogst ze.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-10-2005 23:21 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:42]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-10-2005 23:23 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 5 oktober 2005 22:44 schreef Oud Vuil het volgende:
Bijna klaar, nog even een paar zonnige daagjes meepakken.




Ziet er netjes uit. Ik begin binnenkort ook met kweken, ik heb nu ongeveer de helft van de apparatuur in huis. Binnenwiet kweken op de zolder, dat gaat me een leuke cent opleveren als alles meezit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-10-2005 23:29 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:42]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 05-10-2005 23:37 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 5 oktober 2005 23:29 schreef Oud Vuil het volgende:
Kijk, meteen professioneel aan de gang.

Dit is maar buitenwiet, maar er zit aardig wat aan. Ik heb ook maar 4 planten.


Yep, er zitten behoorlijke toppen op, Wim.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-10-2005 23:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 oktober 2005 22:44 schreef Oud Vuil het volgende:
Bijna klaar, nog even een paar zonnige daagjes meepakken.



Wat ik eerder deed was , op laten groeien in de tuin, en dan naar binnen halen en onder de lamp, en op de juiste momenten verduisteren.
Dus ze zijn dan dus door buiten erg sterk en groot, en binnen maken ze nog even extra THC aan. Je wil niet weten wat voor sterke buitenwiet je dan hebt, en hoeveel van 2 planten


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-10-2005 23:46 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-05-2006 20:42]



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-10-2005 23:50 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 oktober 2005 23:46 schreef Oud Vuil het volgende:
Doet dat de planten geen pijn?

Hehe, ik heb gewoon geen zin in gedoe met lampen enzo.

Wat doet de planten geen pijn?
Ach voor mij was dat vroeger. Ik rook geen wiet.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen