IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Death Metal en Chuck Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-12-2001 6:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

..blijft natuurlijk wel een feit dat Chuck deathmetal altijd naar een steeds hoger plan heeft ontwikkeld. Chuck heeft de muzikale grenzen enorm verlegd.
(Met Control Denied was hij qua zang natuurlijk een andere weg ingeslagen, maar dat doet nietes af dat Chuck de 'mastermind of deathmetal' was.)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-12-2001 6:41]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 25-12-2001 11:14 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 11:32 schreef 0Tolerence het volgende:
ehehe. die loser van hoe heet die band ook alweer.. Ja die gast pleegde ook zelfmoord. Sorry, daar lig ik dus al helemaal niet wakker van


toch raar dat jij nu net zo'n grote bek hebt als wij in dat chuck topic terwijl jij toen begon te schreeuwen om respect.....jammer.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 28-12-2001 0:20 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Om even te reageren op het feit of Chuck het wel of niet begrepen heeft: die quote van Dwaallicht bewijst maar weer eens dat hij het dus niet begrepen heeft. En om nou als tegenargument te geven dat hij de scene gemaakt zou hebben is wel erg zielig. Zoals in een post hiervoor al werd duidelijk gemaakt kwam possessed al met materiaal aanzetten terwijl Chuck nog covertjes liep te spelen.

Verder heb ik als tegenargument gezien dat Chuck zulke diepgaande teksten heeft geschreven. Dat is natuurlijk geheel irrelevant. Al wassie een tweede Shakespear, hij heeft de ware betekenis van death metal gewoon niet begrepen.


SCUM FUCK


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 28-12-2001 0:25 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 15:51 schreef DJ het volgende:
Toch wil ik nog graag effe weten of jij alleen satanistische bands goed vindt


Wat een debielen lopen er toch rond...overduidelijk geen verstand van black/death metal...


SCUM FUCK


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-12-2001 12:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2001 11:14 schreef schaambaard het volgende:
toch raar dat jij nu net zo'n grote bek hebt als wij in dat chuck topic terwijl jij toen begon te schreeuwen om respect.....jammer.

Ja sorry er werd wat offtopic gereageerd. Dat wilde ik er over kwijt.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-12-2001 4:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 december 2001 0:20 schreef Duxmortem het volgende:
Zoals in een post hiervoor al werd duidelijk gemaakt kwam possessed al met materiaal aanzetten terwijl Chuck nog covertjes liep te spelen.


Ik had er even bij moeten vermelden dat op diezelfde opname ook 'Evil dead' staat.
Hieruit blijkt dat jouw informatie hieromtrent geheel uit dit topic komt, waaruit blijkt dat jij juist degene bent die hier niet weet waar hij het eigenlijk over heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-12-2001 4:43]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 30-12-2001 4:59 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 4:35 schreef Mutilator het volgende:
Ik had er even bij moeten vermelden dat op diezelfde opname ook 'Evil dead' staat.
Hieruit blijkt dat jouw informatie hieromtrent geheel uit dit topic komt, waaruit blijkt dat jij juist degene bent die hier niet weet waar hij het eigenlijk over heeft.


Evil Dead, Legions of Doom, Mantas en nog een. Opgenomen op de taperecorder van Rozz


SCUM FUCK


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-12-2001 5:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 december 2001 4:59 schreef Duxmortem het volgende:
Evil Dead, Legions of Doom, Mantas en nog een. Opgenomen op de taperecorder van Rozz


Even snel opzoeken kan iedereen; je hebt jezelf al verluld door te zeggen dat hij covertjes zat te spelen. Als je deze titels erbij had gemeld had ik je geloofd, alleen dan had jij je eigen bewering onderuit gehaald.

Hoe dan ook, mijn bewering dat ze allebei al materiaal hadden blijft staan!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-12-2001 5:07]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 30-12-2001 5:05 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 5:02 schreef Mutilator het volgende:
Even snel opzoeken kan iedereen; je hebt jezelf al verlult door te zeggen dat hij covertjes zat te spelen. Als je dit eerder had gemeld had ik je geloofd.


*zucht*. Goed, laat ik even snel reageren zodat ik geen tijd heb om "op te zoeken".
Het merk taperecorder was Panasonic (heb ik opgezocht ja...ooit, evenals jij ongetwijfeld het ook ooit hebt opgezocht).
Btw, dat ene nummer waar ik niet op kon komen was Death by Metal.


SCUM FUCK


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 30-12-2001 5:30 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 5:02 schreef Mutilator het volgende:
Hoe dan ook, mijn bewering dat ze allebei al materiaal hadden blijft staan!


Dat klopt idd. Wel dient daarbij in acht genomen dat die demo niet veel meer voor stelde dan wat gepruts van schooljochies die hun spul verspreiden door wat tapetraden. Weinig "vaandeldragerigs" aan (volgens mij heette de band toen overigens nog helemaal geen Death).
Ook heeft Chuck Possessed als grote invloed geciteerd, wat al impliceert dat Possessed toch wel degelijk eerder was dan Death. Niet qua materiaal misschien, maar er dient ook even gekeken te worden naar wat het in die tijd precies voorstelde. En Possessed was toch echt een stuk belangrijker toen dan death, die pas na een hele zooi zelf-uitgebrachte tapejes die eigenlijk niks voorstelden enige bekendheid begon te verwerfen.

Ik zou niet willen beweren verstand te hebben van death metal, maar hier weet ik toch wel net genoeg van om over mee te lullen.

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 30-12-2001 5:51]


SCUM FUCK


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-12-2001 5:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

[quote]Op 30 december 2001 5:30 schreef Duxmortem het volgende:
Dat klopt idd. Wel dient daarbij in acht genomen dat die demo niet veel meer voor stelde dan wat gepruts van schooljochies die hun spul verspreiden door wat tapetraden.

1. Jij denkt dat Possessed toen geen schooljochies waren en niet aan het tapetraden waren?
---------------------------------------------
(volgens mij heette de band toen overigens nog helemaal geen Death).

2. Nee: Mantas heetten ze: genoemd naar het gelijknamige bandlid van Venom!!!! Je weet echt maar nauwelijks waar je het over hebt blijkt maar weer. Dat krijg je als je alles snel moet opzoeken; je valt wederom door de mand.
---------------------------------------------
Ook heeft Chuck Possessed als grote invloed geciteerd, wat al impliceert dat Possessed toch wel degelijk eerder was dan Death.

3. Die uitspraak is pas later door Chuck gedaan. Zoals nu wel duidelijk is was Venom de aanvankelijke inspiratiebron. (Voor beide bands overigens.)
---------------------------------------------
Niet qua materiaal misschien, maar er dient ook even gekeken te worden naar wat het in die tijd precies voorstelde.

4. Niet mee eens; wat beide bands toendertijd uitbrachten werd toen nog niet als klassiekers erkend; dat kwam veeeeeel later pas. (Zie ook punt 6)
---------------------------------------------
En Possessed was toch echt een stuk belangrijker toen dan death, die pas na een hele zooi zelf-uitgebrachte tapejes die eigenlijk niks voorstelden enige bekendheid begon te verwerfen.

5.Demo's werden toen nu eenmaal allemaal zelf uitgebracht; elke band deed dat en Possessed dus ook. Is dus geen argument.

6. En sinds wanneer is bekendheid voor jou een argument? Jij bent toch underground?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-12-2001 5:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-12-2001 6:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 december 2001 5:30 schreef Duxmortem het volgende:
Ik zou niet willen beweren verstand te hebben van death metal, maar hier weet ik toch wel net genoeg van om over mee te lullen.


Jij bent -aangaande dit topic- duidelijk een geval van iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Jouw beweringen zijn dan ook zwak gefundeerd, want je valt keer op keer gruwelijk door de mand. (Het nummer Mantas van de opname noemen terwijl je niet weet dat de toenmalige bandnaam ook Mantas was spreekt boekdelen bijvoorbeeld.)

Je overschat jezelf schromelijk!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-12-2001 6:16]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 30-12-2001 6:13 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Goed, zoals al gezegd heb ik niet erg veel verstand van Death Metal en veel details (als bijvoorbeeld dat Death Mantas heette toendertijd) weet ik dus idd niet. Beetje sneu om daar meteen een heel gezeik van te gaan maken (Mantas kende ik overigens wel, maar niet dat Death eerst zo heette).
Nu, uiteraard had Possessed ook eerst prutserige tapejes en weet ik veel wat, maar zij zijn toch eerder echt wat gaan betekenen in de scene dan Death. En over dat underground: daar heb ik het over Black metal. Ook moet ik zeggen dat hieruit wederom blijkt dat je geen flauw benul hebt van wat underground is, maar das een andere discussie. Zoals al eerder gezegd interesseert death metal mij geen kloot (op een handjevol bands na. We hadden het hier over wie het belangrijkst is geweest in het ontstaan van de death metal scene (en dus geen underground, maar gewoon de doorsnee rotzooi). Als onbekend demobandje creëer je niet zo even een scene. Je hebt wel een wat grotere doelgroep nodig dan je klasgenootjes. Daar had ik het over. Maar goed, zoals gezegd heb ik hier vrij weinig verstand (naar wat ik opgevangen heb hier minder dan jij iig) van dus kun je me er ongetwijfeld zo uit lullen.

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 30-12-2001 6:15]


SCUM FUCK


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 30-12-2001 6:23 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 6:13 schreef Mutilator het volgende:
Jij bent -aangaande dit topic- duidelijk een geval van iemand die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.

Jouw beweringen zijn dan ook zwak gefundeerd, want je valt keer op keer gruwelijk door de mand. (Het nummer Mantas van de opname noemen terwijl je niet weet dat de toenmalige bandnaam ook Mantas was spreekt boekdelen bijvoorbeeld.)

Je overschat jezelf schromelijk!!!!!!!!


Gruwelijk door de mand vallen? Nu, ik heb mij idd nooit verdiept in Death. Bands als deze vind ik persoonlijk totaal niks aan. Ik weet er wel een aantal dingetjes van doch, geef ik toe, lang niet voldoende. Ik vind de muziek klote aan ga me dus verder niet specifiek verdiepen in de band.
Ik weet in die zin iets van Death Metal betreffende de relatie tot black metal (bijvoorbeeld dus bands als Morbid). De zogenoemde "life" metal bands als death weet ik idd vrij weinig van. Kun je een hoop details op gaan noemen en iedere keer dat ik ut niet weet gaan schreeuwen dat ik door de mand val en mezelf overschat, maar das natuurlijk loos geblaat. Ik weet waar de echte death metal voor stond en verder slechts stukjes van dingen als Death, Morbid Angel enz..

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 30-12-2001 6:24]


SCUM FUCK


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 31-12-2001 1:19 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Vreemd dat iemand die zich NOOIT in Death verdiept heeft wel OOIT heeft opgezocht (en onthouden) welke taperecorder gebruikt was.....
quote:
Op 30 december 2001 5:05 schreef Duxmortem het volgende:
*zucht*. Goed, laat ik even snel reageren zodat ik geen tijd heb om "op te zoeken".
Het merk taperecorder was Panasonic (heb ik opgezocht ja...ooit, evenals jij ongetwijfeld het ook ooit hebt opgezocht).
Btw, dat ene nummer waar ik niet op kon komen was Death by Metal.




Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-12-2001 1:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dux Mortem: Incantation - Onward To Golgotha.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-12-2001 2:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-12-2001 4:48]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 31-12-2001 11:20 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2001 1:19 schreef Myth of Fury het volgende:
Vreemd dat iemand die zich NOOIT in Death verdiept heeft wel OOIT heeft opgezocht (en onthouden) welke taperecorder gebruikt was.....




Laat ik nou ook net nog weten dat het in de garage van Chucks moeder is opgenomen. Rare wereld toch..
Zoals reeds gezegt weet ik stukjes. Dit mede doordat ik een aantal mensen in mijn omgeving heb die deze muzieksoort wel boeiend vinden. Daarbij...wel een beetje apart dat ik wel weet dat de band toen geen death heette maar dat het dan niet even in me opkwam om de precieze naam dan "op te zoeken".
Maar goed, we komen nu op terrein waar ik idd niet genoeg weet om over mee te lullen. De discussie ging oorspronkelijk over het idee achter death metal. Daar weet ik genoeg van. Maar als men dan in detail ingaat op bands als death dan heb ik idd niet genoeg kennis om die hard death fans als mutilator eruit te kunnen lullen. Mijn fout dat ik in deze verschuiving van discussie mee ben gegeaan.


SCUM FUCK


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2002 0:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

CONTROL DENIED - WHEN MAN AND MACHINE COLLIDE nieuws:
...
The members of Chuck's band will finish the Control Denied album because that is what Chuck told his sister, Beth and me, he wanted, IF he did not recover.

He finished almost all of that album and Richard, Tim, Shannon and Steve know what to do when they go into the studio to complete it. This album was very dear to Chuck because, while he never gave up hope that he would get well, he was above all a realist and we had many conversations while he was ill about his hopes and his wishes for the future, including that album.

The album will be done according to those wishes. As the executor of Chuck's estate, Beth, nobody else, will decide who and when and where. That is the most important thing we can do in memory of Chuck, to make sure it goes according to HIS wishes, not somebody elses.
...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2002 0:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-06-2002 0:57 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 0:56 schreef Mutilator het volgende:

The members of Chuck's band will finish the Control Denied album because that is what Chuck told his sister, Beth and me, he wanted, IF he did not recover.



Aaargh, ik word er meteen weer triest van...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 1:15 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 11:05 schreef Dwaallicht het volgende:
Omdat niemand het doet, doe ik het maar. Naar aanleiding van de vervuiling in het Chuck condoleance topic werd voorgesteld om een topic over wat death metal dan wel is en wat er wel en niet in thuishoort te openen. Welnu, daar gaan we.

Even over Chuck: van mij hoeft het niet. Sterker nog: ik vind het een beetje gedweep. Mensen gaan dood; dat soort dingen gebeuren. Het is vervelend dat hij pas halverwege z'n leven was en dan al dood moet gaan, maar hij is zeker niet de enige. 'Shit happens, and it will happen again'. Accepteer het maar.
Ik snap niet dat zoveel mensen een soort massahysterie beginnen rond iemand die ze niet kennen, en nog verontwaardigd worden ook als je ze daarop aanspreekt. Het lijkt de Libelle wel.

Dat muzikanten een nummer aan hem opdragen vind ik veel beter te pruimen: voor hun is een gewaardeerd collega gestorven, en dat laten ze op deze manier eventjes merken. Dat vind ik veel discreter en een veel mooiere manier dan de emotionele hartuitstortingen op Internet.

Dat 'save Chuck' fonds vond ik ook al onbegrijpelijk: de meeste mensen in de underground zijn zo arm als een kerkrat (omdat alle centen naar de muziek gaan), en dan ga je daarvan geld vragen omdat je in het ziekenhuis ligt? Schaamteloos!
Verder bekroop mij een walging als ik alle christelijke retoriek lees die ermee verbonden is. De 'god bless you all's zijn niet van de lucht. Flikker op, het gaat over DEATH METAL!!

En dat brengt ons naar het andere gedeelte waar ik het over had willen hebben, over die prachtige muziek: DEATH METAL. Death Metal is geen pretpunk; de bands tooien zich met duistere namen als Morbid Angel of gewoon Death, de CD's druipen van het bloed en de ingewanden of zijn zeer duister. Moord, dood en verderf zijn schering en inslag. Hoe serieus moeten we dat dan nemen? Vrij serieus!
Natuurlijk zijn die teksten geen letterlijke weergave van wat er zou moeten gebeuren; je moet het dan ook als een metafoor opvatten. Hetzij vrij letterlijk: de meeste mensen zijn nl. zombies die werken, eten en slapen. Ta-daa, het zombie-thema is geboren. Of je zou kunnen zeggen dat iedereen keihard werkt en niemand doet waar hij zin in heeft. Oftewel: verkrachting door een heel groot monster (nl. 'het systeem'). Maar dat is allemaal vrij simpel en letterlijk, een band die op die manier teksten gaat schrijven mag zich wel eens op z'n hoofd krabben.
Op een meta-niveau zie je dat death metal gloriëert in het duistere, lelijke en onaanzienlijke. De 'bovengrondse' symbooltaal wordt op een gewelddadige manier afgewezen, ook bv. door middel van zang. Door death metal te maken ontken je als het ware de 'normale' manier van doen. De maatschappij is namelijk KUT en aangezien punk niet geholpen heeft zal het ook KUT blijven. Het normale werkt niet? Goed, dan verheffen wij het niet-normale tot de nieuwe 'norm'. DEATH METAL!!

Death metal is dus nihilistische muziek; waarden worden ontkend en met speelsheid, vrolijkheid en een groot plezier verkracht men lijken en vermoordt men onschuldigen in de death metal. En zo willen we het houden.

Chuck heeft zelf een keer aangegeven dat hij niet meer de 'stupid satanic lyrics' in zijn muziek wou. Chuck heeft het dus niet begrepen. Niet dat alle bands met 'stupid satanic lyrics' het dan wèl begrepen zouden hebben; dat zeg ik niet. Maar 'clever satanic lyrics' kwamen in Chuck's boekje niet voor, en dat is jammer.

Stay metal!




Wat een hoop gezeik. Je mag dan wel een dwalend licht zijn, een groot licht ben je duidelijk niet.


Tum podem extulit horridulum...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-06-2002 1:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 1:15 schreef Nihil het volgende:
Wat een hoop gezeik. Je mag dan wel een dwalend licht zijn, een groot licht ben je duidelijk niet.
Ik kijk vooruit naar meer van je gefundeerde & inhoudelijke posts.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-06-2002 1:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hmm.. Wat ik me afvraag is sinds wanneer er regels zijn verbonden aan het maken van Metal..

Waarom heeft Chuck 'death metal' niet begrepen? Lekker belangrijk.. Ik vind dat hij heerschende muziek maakte, respect, verder interesseert het me allemaal geen reet!

En Chuck was een zeer goede gitarist, respect! RIP Chuck!

*hipz*


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 07-06-2002 1:23 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2002 1:16 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik kijk vooruit naar meer van je gefundeerde & inhoudelijke posts.


Je bedoelt waarschijnlijk: "Ik kijk reeds uit naar nog meer van je gefundeerde en inhoudsvolle posts."



Tum podem extulit horridulum...


Fire
Usericon van Fire
Posted 07-06-2002 12:03 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

On topic!!



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen