IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 14 oktober: K-Again + Die without a struggle + Mindscan @ Nighttown Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 0:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Vrijdag 14 oktober een avondje metalcore in het Nighttown theater

* K-Again (ITA)
* Die without a struggle (NL)
* Mindscan (NL)

Deur open 20h, 1e band 21h, schade 6 pleuro.

Mindscan is trouwens mijn nieuwe band en dit wordt ons 1e optreden

Komt allen



EDIT: flyer toegevoegd.

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 16-09-2005 10:11]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 0:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Is het inclusief Thaise manwhore fluffers?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 0:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:34 schreef Chelman het volgende:
Is het inclusief Thaise manwhore fluffers?


Ben ik niet goed genoeg meer voor je?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 0:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Variety is the spice of life!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 0:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Gij slet!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 9:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

K3-again?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 12:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Thnx Zillah

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-09-2005 12:40]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-09-2005 12:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 september 2005 12:30 schreef Snaack het volgende:
Thnx Zillah

Ja ja ja ja


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 17:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nou, dan bedank ik je toch niet

*trekt bedankje in*

*ROTSCHOP*

Nou, wie gaan er allemaal komen





JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-09-2005 11:57 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Zeker te ruig voor al die watjes op dit forum




Don't blush when I rip you open


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-09-2005 14:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Post jij hier ineens weer

Anyway, je hebt vast gelijk.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 12-09-2005 14:23 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Nog geen mp3'tjes online van Mindscan Snaack? Was wel nieuwsygierig


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-09-2005 14:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nope, nog geen MP3's, we zijn pas sinds een maand "compleet".

We gaan waarsch. eind oktober de studio in


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 12-09-2005 14:36 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

zal 'es kijken of ik kan de 14de. Lekker dichtbij ook dus da's relaxed.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-09-2005 14:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Cool


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-09-2005 21:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

HEAMEAUX


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-09-2005 21:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Snaack en metalcore...hm, hiervoor moet je dus wel ECHT kunnen drummen...geen idee of ik de 14de kan, we zullen eens kijken...


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-09-2005 21:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 21:42 schreef mental het volgende:
Snaack en metalcore...hm, hiervoor moet je dus wel ECHT kunnen drummen...

Nee joh, ik zuip van tevoren een fles whisky, dan vind ik het zelf iig mooi

quote:
geen idee of ik de 14de kan, we zullen eens kijken...


Nou, je zorgt maar dat je er bent, brulboei


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-09-2005 21:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik zal eens kijken of ik ivo en ruub mee kan krijgen. hoe oud zijn die meiden in die band van je eigenlijk ??

En vergeet niet een promo op te sturen naar Skullfucking Noise, mijn nieuwe metal en hc blaadje, goed ?? Zal wel zorgen dat je het eerste nummer hiervan krijgt, met oa Spidercrew, NorthSideKings en nog meer herrie


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-09-2005 21:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 21:48 schreef mental het volgende:
ik zal eens kijken of ik ivo en ruub mee kan krijgen. hoe oud zijn die meiden in die band van je eigenlijk ??


Die zijn al bezet, vies manneke

Tamara is mijn vriendin (hier postend als JaneDoe) en de andere meid heeft ook al een vriend. Dus.

quote:

En vergeet niet een promo op te sturen naar Skullfucking Noise, mijn nieuwe metal en hc blaadje, goed ?? Zal wel zorgen dat je het eerste nummer hiervan krijgt, met oa Spidercrew, NorthSideKings en nog meer herrie


Ow, kicken!!! In november verwachten wij onze 1e demo klaar te hebben, komt goed man. Tof!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-09-2005 22:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zeker...Sil van Fondlecorpse heeft de slayout van het eerste issue gedaan, ziet er zoals altijd vet uit, pro diy zeg maar hehehe,was trendkill beetje zat. en ben heftig benieuwd naar de mindscan promo.en welke stijl metalcore spelen jullie ?? richting as i lay dying of wat ?


Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-09-2005 22:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Erg moeilijk om onze muziek met woorden te omschrijven, maar laat ik het erop houden dat we iig Caliban erg vet vinden.

We hebben 3 zangers in band, zowel clean als grunt + scream. (ik zing en drum..)

Ook ben ik qua drums behoorlijk deathmetal georiƫnteerd in de band, dus veel DB en hier en daar een blast.

Maar niet rechttoe-rechtaan, ik vind grooven erg fijn alsmede vage accenten en "aparte" maatsoorten.

Snap jij het nog?


Gewoon komen checken dus


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-09-2005 22:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Je ZINGT okay...ben nou wel zwaar nieuwsgierig geworden ja... gaat dat nighttown ook nog grotere bands boeken, of blijft het allemaal kleinschalig ???

en nee, ik snap het allemaal niet meer. 3 zangers, fuck ik weet niet of ik dat trek..


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-09-2005 22:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

en caliban is wel vet. heb hun split met heaven shall burn, da's ook een erg vette band...


Fuck the world and fuck you


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 14-09-2005 14:20 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 13 september 2005 21:48 schreef mental het volgende:
ik zal eens kijken of ik ivo en ruub mee kan krijgen. hoe oud zijn die meiden in die band van je eigenlijk ??

Lekker relevante vraag trouwens! Al was ik 80!


Don't blush when I rip you open


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-09-2005 18:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik zal nog eens een keer wat belangstelling tonen.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 14-09-2005 18:39]


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen