IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : CDs gezocht Algemeen III Vorige pagina | Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 22-06-2006 13:50 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

hhhmmmmmmm dat zou ik even uit moeten zoeken, maar daar heb ik nu geen tijd voor. Zal binnenkort wel weer eens een lijstje maken



Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 22-06-2006 14:22 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 13:45 schreef Markam het volgende:
Is die fata morgana niet meer bij mortiis zelf te bestellen? daar had ik em toen vandaan. En met dat boek wens ik je veel succes, ik denk dat maar weinig mensen die hebben


Fata Morgana lijkt niet meer te bestellen nee. En Mortiis boek, heb er net naast gegrepen. Misschien lukt ooit wel eens

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 22-06-2006 14:22]


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 22-06-2006 15:26 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

heb je space race van fata morgana trouwens ook al? Das die 7" muziek is totaal anders dan het hele album (ook veel minder interessant) maar die hoort dan ook in je colectie te zitten



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 16:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 13:45 schreef Markam het volgende:
ik heb "Age of Fire" nog liggen als het goed is
ruilen tegen 1 van deze:


Wel grappig dat ik overal slechts 'Age of Fire' krijg aangeboden. Wat is er mis met dat ding?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-06-2006 16:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Heb die Fata Morgana hier liggen...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2006 20:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

anekdoten [1995] -- nucleus


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 22-06-2006 20:51 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ik ben al een maand druk op zoek naar oude demo's van enslaved, maar tot nu toe helaas zonder resultaat, ik heb al wel Hordanes Land en Vikinglir Veldi (of zoiets) maar ik zoek dus nog oudere stuff


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2006 20:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 20:51 schreef GrindMaster het volgende:
ik ben al een maand druk op zoek naar oude demo's van enslaved, maar tot nu toe helaas zonder resultaat, ik heb al wel Hordanes Land en Vikinglir Veldi (of zoiets) maar ik zoek dus nog oudere stuff


je moeder

alhoewel

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-06-2006 20:56]


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 22-06-2006 20:58 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 20:56 schreef Hypnos het volgende:
je moeder

alhoewel


nadere info plz


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2006 20:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 20:58 schreef GrindMaster het volgende:
nadere info plz


je zocht toch iets ouders...



signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 22-06-2006 21:00 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 20:58 schreef Hypnos het volgende:
je zocht toch iets ouders...



okeej mijn moeder is inderdaad errug oud (53 ofzo ik hou de tel niet meer bij)
maar ik ben opzoek naar de oude enslaved en niet naar mijn moeder.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2006 21:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 21:00 schreef GrindMaster het volgende:
okeej mijn moeder is inderdaad errug oud (53 ofzo ik hou de tel niet meer bij)
maar ik ben opzoek naar de oude enslaved en niet naar mijn moeder.



ooow, ik begreep Sexslaved

ot : arch enemy - burning japan


signature


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 22-06-2006 21:33 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 16:53 schreef Sater het volgende:
Heb die Fata Morgana hier liggen...


Wat zou je er voor willen? Mail anders


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-06-2006 22:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 15:26 schreef Markam het volgende:
heb je space race van fata morgana trouwens ook al? Das die 7" muziek is totaal anders dan het hele album (ook veel minder interessant) maar die hoort dan ook in je colectie te zitten
Ik vind die single erg gaaf, en vooral kant A


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 22:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 20:51 schreef GrindMaster het volgende:
ik ben al een maand druk op zoek naar oude demo's van enslaved, maar tot nu toe helaas zonder resultaat, ik heb al wel Hordanes Land en Vikinglir Veldi (of zoiets) maar ik zoek dus nog oudere stuff
De Yggdrasil demo is gere-released op een split CD met Satyricon. Gewoon bij de Displeased bestelbaar.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-06-2006 22:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 juni 2006 22:48 schreef kwelgeest het volgende:
De Yggdrasil demo is gere-released op een split CD met Satyricon. Gewoon bij de Displeased bestelbaar.


Die split van Leviathan en Crebain ook, trouwens.
(now playing topic vanmiddag)

Edit: ow kut, niet meer pas geleden nog wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-06-2006 22:52]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 22:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 22:50 schreef Burzum het volgende:
Die split van Leviathan en Crebain ook, trouwens.
(now playing topic vanmiddag)

Edit: ow kut, niet meer pas geleden nog wel.
Godver, mij een beetle lekker maken. Homo!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-06-2006 23:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 juni 2006 22:56 schreef kwelgeest het volgende:
Godver, mij een beetle lekker maken. Homo!



PWND!

Maar ik zal een oogje open houden voor je, kom dat ding nog wel eens tegen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 23:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 23:01 schreef Burzum het volgende:
PWND!

Maar ik zal een oogje open houden voor je, kom dat ding nog wel eens tegen.
Top!


Dan mag je een keer naar mijn Absurd collectie komen kijken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2006 23:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 22:50 schreef Burzum het volgende:
Die split van Leviathan en Crebain ook, trouwens.
(now playing topic vanmiddag)

Edit: ow kut, niet meer pas geleden nog wel.


gotver, die heb ik nog niet!


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-06-2006 23:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 20:51 schreef GrindMaster het volgende:
ik ben al een maand druk op zoek naar oude demo's van enslaved, maar tot nu toe helaas zonder resultaat, ik heb al wel Hordanes Land en Vikinglir Veldi (of zoiets) maar ik zoek dus nog oudere stuff
Ik weet waar je ze kunt kopen....de vraag is of je het wil/kan betalen hehe.
www.neseblodrecords.com Dit is een winkeltje in Oslo, gerund door een gast die zo'n beetje het hele wereldje wel kent en dus erg veel origineel materiaal heeft liggen, waaronder dus ook de originele Enslaved demos. De service is in ieder geval erg goed bij hem


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-06-2006 9:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 13:50 schreef Markam het volgende:
hhhmmmmmmm dat zou ik even uit moeten zoeken, maar daar heb ik nu geen tijd voor. Zal binnenkort wel weer eens een lijstje maken
Ik heb nog geen reactie op die andere trade. Nog ff een paar dagen wachten. Ik laat het je in de loop van volgende week wel weten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-06-2006 11:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Markam heeft een mailtje.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-06-2006 9:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 14:22 schreef Wolveken het volgende:
Fata Morgana lijkt niet meer te bestellen nee. En Mortiis boek, heb er net naast gegrepen. Misschien lukt ooit wel eens
volgens mij heeft Mortiis zelf wel nog die Fata Morgana LP liggen. Evenals nog wat VOND materiaal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 25-06-2006 18:56 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Moloko -*- Do you like me thight sweater...zoek ik..

Moloko -*- Do you like me thight sweater...zoek ik..

Moloko -*- Do you like me thight sweater...zoek ik..

Moloko -*- Do you like me thight sweater...zoek ik..

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 25-06-2006 18:57]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen