IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : I [nieuw project Abbath, Immortal] Volgende pagina
Joris_D
Usericon van Joris_D
Posted 18-10-2005 18:33 by Joris_D Wijzig reactieProfiel van Joris_DQuote dit bericht

18.10.2005: IMMORTAL frontman Abbath (real name: Olve Eikemo) has reportedly joined forces with original IMMORTAL drummer Armagedda, ENSLAVED guitarist Arve Isdal and GORGOROTH bassist King in a brand-new project dubbed simply I. The group have finished writing two-thirds of the material for their upcoming full-length debut, which will feature lyrics written primarily by former IMMORTAL guitarist Demonaz (real name: Harald Nævdal). The band, who expect to enter the studio before the end of 2005, are said to be contemplating making several festival appearances next year. More information will be made available soon



[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 19-10-2005 12:31]


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2005 18:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

doe maar dicht hahaha


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-10-2005 18:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Leuk voor de search, zo'n titel!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Joris_D
Usericon van Joris_D
Posted 18-10-2005 18:38 by Joris_D Wijzig reactieProfiel van Joris_DQuote dit bericht

kijk zelf dan eens op immortal.battlegrim.net als jet niet gelooft


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2005 18:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

he ik geloof het, vet dattie weer wat doet.. ben benieuwd, misschien weet Hub meer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-10-2005 18:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dit verhaal klopt ja, Olve is al langer bezig met I. Wat betreft de line-up: dit klopt ook.
Muzikaal gezien ligt het in het verlengde van Immortal en niemand hoeft dus grote muzikale wendingen te verwachten bij I.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-10-2005 18:46]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-10-2005 18:47 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ben benieuwd.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-10-2005 18:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

toch vind ik het jammer, ik heb dat al eens in het immortal topic gepost, dat verwachtingspatroon wat je daarmee opwekt, maargoed.. had dan Immortal doorgestart


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-10-2005 18:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:48 schreef spectre het volgende:
toch vind ik het jammer, ik heb dat al eens in het immortal topic gepost, dat verwachtingspatroon wat je daarmee opwekt, maargoed.. had dan Immortal doorgestart
Wees maar niet band voor wat de toekomst gaat brengen
Als je verder de ware reden weet waarom Immortal gestopt is destijds dan word ook nog een hoop duidelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-10-2005 19:13]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-10-2005 19:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wees maar niet band voor wat de toekomst gaat brengen
Als je verder de ware reden weet waarom Immortal gestopt is destijds dan word ook nog een hoop duidelijk.

OH HUB!!! VERTEL HET ONS!!!!!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-10-2005 20:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

+1

Enne, Hub, weet je per ongeluk ook of I al een en ander opgenomen heeft?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-10-2005 20:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er is al materiaal opgenomen door I ja. Heb het zelf niet gehoord helaas want toen ik alle info aangaande I kreeg was het de bedoeling dat dit project nog geheim zou blijven.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 18-10-2005 21:01 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dit verhaal klopt ja, Olve is al langer bezig met I. Wat betreft de line-up: dit klopt ook.
Muzikaal gezien ligt het in het verlengde van Immortal en niemand hoeft dus grote muzikale wendingen te verwachten bij I.
In het verlengde van de oude Immortal of in het verlengde van de laatste platen??

Doe mij maar het oude, persoonlijk.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-10-2005 21:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik zou ook graag werk in het verlengde van 'Pure Holocaust' horen maar ik denk dat iets anders gaat klinken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-10-2005 21:21 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Iscariah zei in een interview dat Abbath's nieuwe materiaal een 'At The Heart Of Winter'-achtige feel had, dus...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-10-2005 21:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

I zou, zoals gezegd, een logisch vervolg op Immortal worden, dus zoals de laatste paar platen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-10-2005 0:04 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

En dat is ook zeker niet verkeerd!


Op je knie en pijp voor genade!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-10-2005 0:53 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:35 schreef Nix het volgende:
Leuk voor de search, zo'n titel!

Nou mods?
DOE ER GVD WAT AAN!!!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-10-2005 1:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

suggesties?


aai

Ie

ikke

...






kijk er we naar uit+


signature


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-10-2005 1:30 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Joh, als het woord Abbath of Immortal losstaat van leestekens dan kun je op beide woorden searchen.



spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2005 9:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2005 18:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wees maar niet band voor wat de toekomst gaat brengen
Als je verder de ware reden weet waarom Immortal gestopt is destijds dan word ook nog een hoop duidelijk.
aha, ik dacht dat al, er zijn gewoon andere redenen, misschien met rechten op de naam die bij demonaz liggen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-10-2005 11:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hoe zou dat werken dan? Demonaz zit toch al sinds "At the heart.." of zo al niet meer bij Immortal? Waarom heeft dat dan al niet veel eerder gespeeld als dat de reden zou zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-10-2005 11:10]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2005 11:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 1:05 schreef Hypnos het volgende:
suggesties?




I [nieuw project Abbath, Immortal]

Ben ook benieuwd trouwens.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-10-2005 11:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hij schreef nog altijd de teksten als ik me niet vergis


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-10-2005 11:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hrm, da's waar ja.

...


Hub...?

*prod prod*


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-10-2005 11:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 11:12 schreef MindlessMayo het volgende:
I [nieuw project Abbath, Immortal]

Ben ook benieuwd trouwens.


Zillah...de s mag weg.

ediut: Wel gaaf nieuws dit. Al ben ik bang dat mijn verwachtingspatroon het uiteindelijke resultaat gaat overtreffen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-10-2005 11:48]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen