IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Brommers en motoren endezo Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 03-06-2008 11:20 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Niet mijn ding, maar ziet er erg vet uit


Against God and Government


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 03-06-2008 11:29 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

bah hans

maar ik mag niks zeggen, mijn Kawa is gejat dusja.. anything will do


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 03-06-2008 11:34 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe eerst een keer erop rijden, dan beoordelen ') . maarja ik snap dat niet iedereen em mooi vind



watery black
Usericon van watery black
Posted 03-06-2008 21:34 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2008 20:29 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
Vette vmax watery, zelfs een amerikaanse uitvoering.. mn pa heeft ook een max. Echt een geniale machine. Binnenkort ook nog een upside down vork erop monteren $$$$. Ik hou het zelf nog even op mijn ducati monster, en af en toe lekker touren op de honda shadow die er nog staat. Zit wel aan aan een Vmax te denken over een tijdje, doe nog fftjes rustig aan


zeker een vet ding, helaas alleen niet de mijne ik moet nog even verder sparen. zelf heb ik een oud beestje thuis staan, een Kawa Z750H2 LTD amerikaans model (1981) leuk ding, helaas is ze gejat geweest en sinds ze terug is heb ik er alleen nog maar problemen mee gehad. nu doet ze t helemaal niet meer (staat al bijna 2 jaar stil) en ik kan maar niet vinden wat het is.....

naja, wat fotootjes uit betere tijden dan maar.



frame overspuiten



weer compleet met een nieuw likje verf. inmiddels is de tank ook matzwart maar daar heb ik op t moment geen foto van.


lekker tegen de zon in kijken.


*snik* ik mis t wel enorm


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 04-06-2008 6:44 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

mja ik mijn dragstar ook, staat een beetje benzine te lekken in de garage aan de overkant
maar de kawasaki eliminator was leuk voor de maand die ik ermee door aussi getourd heb


ik mistte een paar honderd cc vergeleken met de motor thuis maar t'is een leuk ding!


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-06-2008 18:25 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2008 6:44 schreef Griffin het volgende:
mja ik mijn dragstar ook, staat een beetje benzine te lekken in de garage aan de overkant
maar de kawasaki eliminator was leuk voor de maand die ik ermee door aussi getourd heb


ik mistte een paar honderd cc vergeleken met de motor thuis maar t'is een leuk ding!


lekte die van mij maar alleen benzine, dan had ik m allang opgelapt.. hehe... helaas zit het ergens in mn electrisch circuit maar ik kan niet vinden waar precies... en centjes voor m naar de garage te brengen heb ik niet.

leuke motor op die foto


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-06-2008 22:51 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2008 18:25 schreef watery black het volgende:
en centjes voor m naar de garage te brengen heb ik niet.

'nog niet' of 'niet over'?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-09-2008 0:01 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2008 22:51 schreef Jällö het volgende:
'nog niet' of 'niet over'?


lekker op tijd

niet over, op t moment. binnenkort nog maar eens t een en ander laten doormeten, ik heb wat tips gekregen van iemand. hopelijk is het dat ook, kan ik EIN-DE-LIJK weer rijden.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 24-09-2008 0:22 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2008 21:34 schreef watery black het volgende:





moet je een chopper van bouwen
was volgens mij een vrij standaard setje voor te krijgen/maken...




nomad
Usericon van nomad
Posted 25-09-2008 15:30 by nomad Wijzig reactieProfiel van nomadQuote dit bericht

Ik denk dat het zoiets wordt.



Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-09-2008 15:51 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht



watery black
Usericon van watery black
Posted 25-09-2008 19:21 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 15:51 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nope
geen v-twin



http://motoren.marktplaats.nl/motoren-kawasaki/195109632-kawasaki-750-ltd-chopper-oldtimer.html?return=eJwtjFkOgyAURfdiYj%2BVwQ5iTGN38qI0EFBeAKNt070XUv%2FOHUFQ8dGCdEHQ21UUQYIfVadiRFHXxqFcqhm8iWgBYqgWW%2F8rFSq877anpyn00ZV8oCV%2F2JjgrTFheE7hcDG7JMGcgmFZZ%2Bn1mNt7koy0DWdZvZJqLpSTNm%2FWY2O2BAY2CGB0yc6MjMohSp8yF3R%2BOCGuPSm67w9Woj8k&df=1&fta=eNo9kV1ugzAQhO9iqX1e%2F2KvlSv0CsgKNLFCgoUhoY1y9y5OzQtCH8PO7GxAi89MD7ZMQ3sPQ2Y%2BIweObB0O%2FLPLh3lE7ocZf2Py%2Bbujrz7NCP6a8LZc%2Byke%2FbCiAKek8MMPKsMlOJ8W0lweeAmPkMMlfgg4nseU%2BsmPOaL4TGk5wOamkKVw6pmPNDqjRBY7ihGQa3xGmpLRIePOCK4d6Kp7MxDcyWZjojItG6uN3JisTFIo4cTG1K7j4IwsTFcGxHSjNmYqU85SIcW32ZkUDciiszsDbjWULG73pS7AmJJ5X0QoMnkH5HUTy7VQjYEC91XASYrNC6y7WCWUcK5487qMbRTV0NDMFx2IKpzHFLrcDv3tNJ83KZS7Ijsu09TGW9evldL%2F17C22w2o9q6UK5CFB%2FNf%2F6%2F37RyAz9frDyq4lX8%3D&fta_ind=5&fs=1&thumb_click=1&scroll_to_image=1

lange link naar een soortgelijk ding op marktplaats.
die buddyseat en het boodschappenrekje maken hem sloom


er is al t een en ander aan veranderd maar dat is inderdaad niks super opvallends ofzo. zit een andere tank op, ander stuur (wat hoger dan het origineel)en dan nog wat hele kleine dingetjes zoals de spiegeltjes en knipperlichtjes enzo. ik wilde er eigenlijik niet te veel meer aan veranderen, maar dat zadel en dat spatbord zien er wel erg ruig uit zo.... hmmmmmm....

naja, ze moet eerst weer eens aan het rijden komen... maar thanks voor het idee, zal er eens goed over nadenken

(oh, dat goud vind ik wel afschuwelijk by the way... )


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-09-2008 19:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wil m´n motorrijbewijs ook nog eens gaan halen. En dan komt er een oerlelijke ratbike


spelfout weggehaald...


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-09-2008 19:30 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 19:24 schreef varanus het volgende:
Wil m´n motorrijbewijs ook nog eens gaan halen. En dan komt er een oerlelijke ratbike

*edit: ging iets mis... damn!!! *


alleen is die niet lelijk


hier in roermond rijdt er een rond metallemaal purschuim of zoiets erop gespoten, en daar hebben ze dan schedels enzo uitgesneden...

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 25-09-2008 20:14]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-09-2008 19:37 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-09-2008 19:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Zelfde link als in jouw vorige post WB.


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-09-2008 19:40 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 19:39 schreef Lionheart het volgende:
Zelfde link als in jouw vorige post WB.


woeps

effe kijken hoor



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-09-2008 19:41 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-09-2008 19:51 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 25-09-2008 19:52 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 25 september 2008 19:24 schreef varanus het volgende:
Wil m´n motorrijbewijs ook nog eens gaan halen. En dan komt er een oerlelijke ratbike


Das dan een beetje dubbelop he.. lelijke vent op lelijke fiets.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-09-2008 19:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 19:52 schreef Vikingblood het volgende:
Das dan een beetje dubbelop he.. lelijke vent op lelijke fiets.


Nou, dat past precies toch?


spelfout weggehaald...


watery black
Usericon van watery black
Posted 25-09-2008 20:15 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 19:51 schreef 6sic6 het volgende:
Weer van zo'n oerlelijke vlammen


damn, ik zie dat het daar ook al misging met het linkje... das dus niet de motor die ik bedoelde, maar diegene die boemba ook postte. hehe... lomp is lastig...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 25-09-2008 20:26 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php



geef mij maar zoiets op kenteken. laat zich tenminste ook nog een bocht in leggen

maar dan met 6 cilinder en 6-6 uitlaat.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 25-09-2008 20:28]


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 25-09-2008 20:31 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php



Een kleine snol zit zo vol.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-09-2008 23:09 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen