IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Brommers en motoren endezo Vorige pagina | Volgende pagina
Legion
Usericon van Legion
Posted 19-03-2007 18:15 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Das een mooi beestje inderdaad met die 2 uitlaatjes


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 19-03-2007 18:20 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

kmoet er dalijk weer onder gaan liggen want er is een ring kapot waardoor er olie bij de ontsteking komt... maar ach, gelukkig staat de dommelsch in diezelfde schuur hehe


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-03-2007 15:13 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2007 18:09 schreef ouwe het volgende:
hehe klopt, pas ook vriendelijk gezwaaid naar een werkende flitskast

ik rij een honda cmx 250 rebel:



onder het motto "klein maar fijn" . over 1,5 jaar een intruder m800 wanneer ik cash heb!


cute ja als ik daar op ga zitten zit ik met mn knieen in mn oren

ben aan het sparen voor een Vmax

momenteel heb ik nog steeds hetzelfde ouwe beestje maar ik krijg dr niet meer aan de praat tis iets electrisch, want ze draait wel als ik probeer te starten maar ik krijg geen vonk. ik heb al de bougies vervangen, nieuwe bougiekabels, nieuwe accu, alle kabels nagelopen maar niks gevonden, nieuwe bobines, en gisteren heb ik zelfs een nieuw ontstekingsmechanisme erop gezet maar nog steeds niks.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-03-2007 18:39 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht





"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-03-2007 18:45 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Oeh... errug mooi WaBla!



watery black
Usericon van watery black
Posted 29-03-2007 18:50 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 18:45 schreef blonde rockgod het volgende:
Oeh... errug mooi WaBla!


die wil ik hebbuuuuhhhhh


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-03-2007 18:53 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

hmmm doet u mij maar een Yamaha R4...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-03-2007 18:56 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 maart 2007 18:50 schreef watery black het volgende:
die wil ik hebbuuuuhhhhh


Als je hem hebt, mag ik dan een rondje achterop?



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-03-2007 18:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 maart 2007 15:33 schreef AARSVIJAND het volgende:

customKawa Z1000





Je moeder.


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-03-2007 19:01 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 18:56 schreef blonde rockgod het volgende:
Als je hem hebt, mag ik dan een rondje achterop?


tuurlijk

kom je wel een keertje oppikken (heb ik meteen ook een goed excuus voor een mooi tourtje )


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-03-2007 19:03 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 maart 2007 19:01 schreef watery black het volgende:
tuurlijk

kom je wel een keertje oppikken (heb ik meteen ook een goed excuus voor een mooi tourtje )


Hmmmm, sowieso wel een keer leuk natuurlijk...



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 29-03-2007 20:31 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2007 13:27 schreef Legion het volgende:
Heb hem gisteren ook weer van stal gehaald.





Zo één wil ik ook... Eerst rijbewijs, als ik het ooit aandurf...


Op je knie en pijp voor genade!


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 30-03-2007 21:27 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Laatste project, een echte 'schuurvondst' Is zo opgehaald als op de foto staat. Zodiac frame, eigenbouw kenteken, Suz GS750 blok.



Spaakwielen waren een beetje krom, zitten sinds vandaag GSX gietwielen in Ook clip-on stuurtjes er op gezet. Electronica is bij vlagen behoorlijk gaar, laadproblemen enzo. Komt goed!

Over een jaar is alleen blok & bak nog over, de rest gaat onder 't mes Idee is om eer een klassieke Engelse streetfighter van te bouwen (de eerste echte hardtail fighters, wie kent ze nog ) maar dan met een futuristische inslag. Misschien iets van hoekige vormgeving, we zien wel. Komende tijd ben ik in de schuur te vinden

[Dit bericht is gewijzigd door enlil op 30-03-2007 21:28]


Signature


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 30-03-2007 23:02 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Even tussen al het motorgeweld door, niemand een puch maxi in de aanbieding voor, zeg, 100 euro?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-03-2007 23:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2007 21:27 schreef enlil het volgende:
Laatste project, een echte 'schuurvondst' Is zo opgehaald als op de foto staat. Zodiac frame, eigenbouw kenteken, Suz GS750 blok.



Spaakwielen waren een beetje krom, zitten sinds vandaag GSX gietwielen in Ook clip-on stuurtjes er op gezet. Electronica is bij vlagen behoorlijk gaar, laadproblemen enzo. Komt goed!

Over een jaar is alleen blok & bak nog over, de rest gaat onder 't mes Idee is om eer een klassieke Engelse streetfighter van te bouwen (de eerste echte hardtail fighters, wie kent ze nog ) maar dan met een futuristische inslag. Misschien iets van hoekige vormgeving, we zien wel. Komende tijd ben ik in de schuur te vinden

Vet ding!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-04-2007 14:44 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

heeft er hier iemand ervaring met het spuiten van een motorblok? Ik zit erover te denken om m'n blok zwart te spuiten, en ik vroeg me af of dat zonder meer gaat.

kan ik het blok dat gewoon schoonmaken en ontvetten, en daarna spuiten met een hittebestendige lak, of moet ik er dan eerst een grondlaag onder doen?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 04-04-2007 16:28 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 14:44 schreef watery black het volgende:
heeft er hier iemand ervaring met het spuiten van een motorblok? Ik zit erover te denken om m'n blok zwart te spuiten, en ik vroeg me af of dat zonder meer gaat.

kan ik het blok dat gewoon schoonmaken en ontvetten, en daarna spuiten met een hittebestendige lak, of moet ik er dan eerst een grondlaag onder doen?


Goed schoonmaken en ontvetten en dan hittebestendige (BBQ) verf er op. Komt goed!
Hittebestendige grondlak heb ik nog nooit van gehoord en is ook niet nodig.


Signature


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-04-2007 16:39 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 16:28 schreef enlil het volgende:
Goed schoonmaken en ontvetten en dan hittebestendige (BBQ) verf er op. Komt goed!
Hittebestendige grondlak heb ik nog nooit van gehoord en is ook niet nodig.


dat dacht ik dus ook al maar mn pa was er heilig van overtuigd dat ik niet direct op het blok kon spuiten, dus ik dacht vraag t maar effe


danku


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-04-2007 18:44 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Nieuwste aanwinst!! MONSTERRRRRRRrr
high-res in dezelfde folder:




ouwe
Usericon van ouwe
Posted 16-04-2007 21:04 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

haha heers!!
tijd voor toer als je bewijs er is!

en watery dinges, beter een kleintje als 1 die niet werkt (geld dat ook niet voor meer zaken?)


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 17-04-2007 0:18 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 16:39 schreef watery black het volgende:
dat dacht ik dus ook al maar mn pa was er heilig van overtuigd dat ik niet direct op het blok kon spuiten, dus ik dacht vraag t maar effe


danku


volgens mij ben je er ook niet met goed schoonmaken/ontvetten. Wat voor blok is het? Is tie verchroomd? Je kunt het sowieso denk ik het beste eerst stralen. Hoeft helemaal niet zo veel te kosten.

zitten er hier trouwens (beginnende) airbrushers?

Ik heb nog een mooie blanco tank waar wel wat dood en verderf op mag....



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-07-2007 16:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

http://youtube.com/watch?v=_lf6WuaNxvs

http://youtube.com/watch?v=rIVlpy8ndh0

Even toeren op de Hayabusa door de binnenstad van Warschau.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 04-07-2007 16:50]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 04-07-2007 22:31 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

ik heb vorige week maandag deze gekocht




en das niet goed voor het rijbewijs


watery black
Usericon van watery black
Posted 04-07-2007 22:37 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 21:04 schreef ouwe het volgende:
haha heers!!
tijd voor toer als je bewijs er is!

en watery dinges, beter een kleintje als 1 die niet werkt (geld dat ook niet voor meer zaken?)


tot op zekere hoogte wel, maar ik heb geen zin om met mn knieen in mn nek te zitten, al is het alleen al om het feit dat mn rug en mn heupen dat niet echt aan gaan kunnen.

en mn blok is verchroomd ja.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 11-08-2007 19:58 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Wel lachen, door 't dorp roken met de MZ funtracker





Signature


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen