IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Vuurwerk Vorige pagina | Volgende pagina
scotfan
Usericon van scotfan
Posted 17-12-2016 1:45 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 6 januari 2014 19:53 schreef Mortis Rex het volgende:
Toch apart dat al die mensen die het hele jaar door klagen dat ze te weinig hebben met de jaarwisseling zo'n 200/300 euro aan vuurwerk (alleen al) de lucht in knallen.


+1

En dan hou jij het bedrag nog laag...


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 17-12-2016 9:44 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Ik vin de vuurwerkdiscussie maar matjes dit jaar.
Trump, Wilders en Zwarte Piet leiden teveel af, blijkbaar.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-12-2016 21:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Koop al jaren geen vuurwerk meer. Toch vind ik het siervuurwerk mooi om te zien, veilig achter glas. Laatst nog wat vuurwerkblaadjes doorgebladerd, dat er mensen zijn die 150 euro neertellen voor één zo'n vuurwerkpot


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-12-2016 21:55 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

+ veel. Sowieso, laat de gemeente het lekker doen en thuisgebruik verbieden. Gewoon mooi siervuurwerk en that's all, folks.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-12-2016 14:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nu alweer mistig door het vuurwerk en een afvalbak moest het weer eens ontgelden...


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 31-12-2016 15:04 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2016 21:55 schreef F.Jacobse het volgende:
+ veel. Sowieso, laat de gemeente het lekker doen en thuisgebruik verbieden. Gewoon mooi siervuurwerk en that's all, folks.





Op zich mee eens. Maar ik heb na jaren weer eens wat knalzooi gekocht, om bij het jaarlijkse zuidelijke feestje ook wat bij te dragen aan het vuurwerk dat daar afgestoken wordt. Wel zwaaaaare knalzooi. 135dB op 15 meter afstand. Je suis benieuwd.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 31-12-2016 15:13 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 17 december 2016 21:53 schreef MetalJan het volgende:
Koop al jaren geen vuurwerk meer. Toch vind ik het siervuurwerk mooi om te zien, veilig achter glas. Laatst nog wat vuurwerkblaadjes doorgebladerd, dat er mensen zijn die 150 euro neertellen voor één zo'n vuurwerkpot



quote:
Op 17 december 2016 21:55 schreef F.Jacobse het volgende:
+ veel. Sowieso, laat de gemeente het lekker doen en thuisgebruik verbieden. Gewoon mooi siervuurwerk en that's all, folks.



Dat vind ik ook, het zal iig een hoop ongelukken schelen. Ik zie kinderen achteloos met knalvuurwerk bezig, dat ouders dat maar goed vinden.

Ik ben aan het werk met oudejaarsavond en voor mijn cliënten is het iets waar ze naar uitkijken, want zonder vuurwerk afsteken klopt het plaatje van oudejaarsavond niet. Ik blijf lekker binnen en kijk ernaar, het afsteken laat ik over aan mijn collega's.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 31-12-2016 15:14]


5 Euro's? Op je muil!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-12-2016 17:53 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

gewoon eentje van deze en klaar!



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-12-2016 17:56 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Kansloos spul, dat vuurwerk voor en door amateurs. Hele straten vol rode troep (opruimen doet immers een ander wel), een hoop loos en laf geknal, tientallen ongelukken met blijvend letsel als gevolg... echt, ge-wel-dig! Afschaffen voor particulieren, die nonsens. Vuurwerk dan lekker door de gemeente of een particuliere partij die professionals inhuurt laten doen van geld dat burgers daar specifiek voor doneren, dus niet van algemene fondsen, en dat is dan ook weer dat.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 31-12-2016 21:48]



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 31-12-2016 18:57 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 31 december 2016 15:04 schreef Vonn.Esch het volgende:
Op zich mee eens. Maar ik heb na jaren weer eens wat knalzooi gekocht, om bij het jaarlijkse zuidelijke feestje ook wat bij te dragen aan het vuurwerk dat daar afgestoken wordt. Wel zwaaaaare knalzooi. 135dB op 15 meter afstand. Je suis benieuwd.


1 van de redenen in het verleden om te stoppen met vuurwerk af te steken was de angst voor de vingertjes. Lastig gitaar spelen zonder. Ben jij daar niet bang voor?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-12-2016 21:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

http://www.nu.nl/jaarwisseling/4372840/nederlanders-geven-jaar-weer-meer-geld-vuurwerk.html

68 miljoen, en dat is de raming van het 'legale' vuurwerk neem ik aan.

mafketels.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-01-2017 1:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik ben er al weer helemaal klaar mee. Verderop in de straat zijn ze aan het carbidschieten. Gaaf uiteraard, maarom zou je dat willen doen in een woonwijk?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-01-2017 1:14]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 01-01-2017 3:58 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Omdat ze dromen van een verrukt mongolenleven in Maaskantje?



ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 01-01-2017 8:01 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2016 21:38 schreef Natural Disaster het volgende:
http://www.nu.nl/jaarwisseling/4372840/nederlanders-geven-jaar-weer-meer-geld-vuurwerk.html

68 miljoen, en dat is de raming van het 'legale' vuurwerk neem ik aan.

mafketels.


Toch maar liefs 4 euro per inwoner van NL.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 01-01-2017 8:07 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2016 17:56 schreef Negatieveling het volgende:
Kansloos spul, dat vuurwerk voor en door amateurs. Hele straten vol rode troep (opruimen doet immers een ander wel), een hoop loos en laf geknal, tientallen ongelukken met blijvend letsel als gevolg... echt, ge-wel-dig! Afschaffen voor particulieren, die nonsens. Vuurwerk dan lekker door de gemeente of een particuliere partij die professionals inhuurt laten doen van geld dat burgers daar specifiek voor doneren, dus niet van algemene fondsen, en dat is dan ook weer dat.


Lijkt mij een fan-tas-tisch idee. 100.000 man die dronken in de auto stappen om op 1 of andere veldje naar vuurwerk te gaan kijken. Gaat echt werken en geeft geen enkel probleem.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-01-2017 11:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2017 8:07 schreef ex-filosofem het volgende:
Lijkt mij een fan-tas-tisch idee. 100.000 man die dronken in de auto stappen om op 1 of andere veldje naar vuurwerk te gaan kijken. Gaat echt werken en geeft geen enkel probleem.


Waarom zouden ze dronken in de auto stappen? Gebeurt dat in Rotterdam, bijvoorbeeld? En als ze dat dan toch zouden doen: is het zelf (dronken!) af kunnen steken van vuurwerk hetgeen wat ze daarvan weerhoudt?



Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 01-01-2017 11:46 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

het nieuws dat je wist dat ging komen.

tekenen kan hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 01-01-2017 11:46]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-01-2017 12:05 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 1 januari 2017 11:36 schreef Negatieveling het volgende:
Waarom zouden ze dronken in de auto stappen? Gebeurt dat in Rotterdam, bijvoorbeeld? En als ze dat dan toch zouden doen: is het zelf (dronken!) af kunnen steken van vuurwerk hetgeen wat ze daarvan weerhoudt?


D'r zullen er best zijn, maar als ze per dorp/wijk een vuurwerkshow doen zal het best meevallen.

En degene die beschonken met de auto op pad wil doet dat toch wel of je er nou blij mee bent of niet. En volgens traditionele ZM uitlatingen zijn die onder invloedrijders natuurlijk nekschotwaardig.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-01-2017 12:52]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-01-2017 14:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dit jaar met een budget van 100 euro de inhoud van 3 zeer verdienstelijke potjes de lucht in geschoten. Erg leuk weer. Daarna de potten in de vuilnisbak geflikkerd en terug naar binnen gegaan om champagne te drinken en oliebollen te eten.

Big deal.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-01-2017 14:34 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2017 14:31 schreef iPim het volgende:
Daarna de potten in de vuilnisbak geflikkerd


Goed bezig ouwe.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-01-2017 14:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Wel twee containers en een schuurtje afgebrand, maar goed.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-01-2017 16:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 1 januari 2017 14:34 schreef Negatieveling het volgende:
Goed bezig ouwe.


Idd goed bezig. Bezie! Onze inrit en die van de dokter ernaast. En we waren niet eens thuis. sjeezzz...






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-01-2017 16:30 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ja, dat soort werk dus. Volkomen kansloos. Maar ja, ishj koeltoer, ishj tradisjie!



Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 01-01-2017 16:48 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2016 18:57 schreef F.Jacobse het volgende:
1 van de redenen in het verleden om te stoppen met vuurwerk af te steken was de angst voor de vingertjes. Lastig gitaar spelen zonder. Ben jij daar niet bang voor?





Op zich ben ik daar niet bang voor. Ik had de zooi ook bewust afgestoken in relatief nuchtere toestand. En er niet mee gestunt. Gave knallen overigens, maar de stellage met 2 melkbussen won het nipt qua volume.

Limbabwe de gekste!

Een mooi 2017 gewenst allen!


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-01-2017 17:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 1 januari 2017 16:04 schreef F.Jacobse het volgende:
Idd goed bezig. Bezie! Onze inrit en die van de dokter ernaast. En we waren niet eens thuis. sjeezzz...

{plaatje]




Zoiets doen ze dan ook het liefst bij een ander voor de deur ja.
Niet dat het echt helpt, maar heb je ze op camera?
Of staat daar alleen de blote reet van OWW op?

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-01-2017 17:09]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen